Материалдар / Ашық сабақ Ақиқатты жолға алып, адалдықпен өмір бастаймыз! 1-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ақиқатты жолға алып, адалдықпен өмір бастаймыз! 1-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Адалдық адамның маңызды қасиеті ретінде. Шындықты айту оңай, ал өтірік айту қиын. Қалжыңдап та өтірік айтуға болмайды. Ақиқат- барлық адамдарды біріктіруші бастау.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
01 Мамыр 2020
524
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Тақырыбы: Туған табиғат

1 слайд
Тақырыбы: Туған табиғат

1 слайд

Тақырыбы: Туған табиғат

Құндылығы: Қиянат жасамау Қасиеттері: Ешқашан зиян келтірмеу; жан-жануарларға қамқорлық жасау; бірлік.

2 слайд
Құндылығы: Қиянат жасамау Қасиеттері: Ешқашан зиян келтірмеу; жан-жануарларға қамқорлық жасау; бірлік.

2 слайд

Құндылығы: Қиянат жасамау Қасиеттері: Ешқашан зиян келтірмеу; жан-жануарларға қамқорлық жасау; бірлік.

Мақсаты: Оқушыларды табиғатқа қамқорлық жасауға үйрете отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу Міндеттері: 1. Білім

3 слайд
Мақсаты: Оқушыларды табиғатқа қамқорлық жасауға үйрете отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға жан – жануарларға қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы бірлік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды табиғатқа ешқашан зиян келтірмеуге тәрбиелеу.

3 слайд

Мақсаты: Оқушыларды табиғатқа қамқорлық жасауға үйрете отырып, қиянат жасамау құндылығының мәнін ашу Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларға жан – жануарларға қамқорлық жасаудың маңыздылығын түсіндіру. 2. Дамытушылық: Оқушылар бойындағы бірлік қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Оқушыларды табиғатқа ешқашан зиян келтірмеуге тәрбиелеу.

4 слайд

4 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №26 – сабақ: «Бұлақ көрсең көзін аш» мәтінін үлкендердің көмегімен оқып келу. Сұрақтар: 1. Бастауды

5 слайд
Үй тапсырмасын тексеру. 1. №26 – сабақ: «Бұлақ көрсең көзін аш» мәтінін үлкендердің көмегімен оқып келу. Сұрақтар: 1. Бастаудың, бұлақтың суы неліктен тап – таза, мөп – мөлдір болады? 2. Ал адамның бастау бұлағы қайда деп ойлайсыңдар?

5 слайд

Үй тапсырмасын тексеру. 1. №26 – сабақ: «Бұлақ көрсең көзін аш» мәтінін үлкендердің көмегімен оқып келу. Сұрақтар: 1. Бастаудың, бұлақтың суы неліктен тап – таза, мөп – мөлдір болады? 2. Ал адамның бастау бұлағы қайда деп ойлайсыңдар?

Сабақтың дәйексөзі. Табиғат – әсемдік айнасы. Нақыл сөз Сұрақтар :

6 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Табиғат – әсемдік айнасы. Нақыл сөз Сұрақтар : 1. Табиғатсыз өмір сүру мүмкін бе? 2. Егер адамдар ағаштарды кесіп, гүлдерді жұлып, ауаны, суды, жерді ластаса не болады? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

6 слайд

Сабақтың дәйексөзі. Табиғат – әсемдік айнасы. Нақыл сөз Сұрақтар : 1. Табиғатсыз өмір сүру мүмкін бе? 2. Егер адамдар ағаштарды кесіп, гүлдерді жұлып, ауаны, суды, жерді ластаса не болады? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?

Мұғалім сыйы. Шегіртке мен құмырсқа https://youtu.be/oE1iSQAmI5M

7 слайд
Мұғалім сыйы. Шегіртке мен құмырсқа https://youtu.be/oE1iSQAmI5M

7 слайд

Мұғалім сыйы. Шегіртке мен құмырсқа https://youtu.be/oE1iSQAmI5M

Сұрақтар: 1. Әңгімеде табиғаттың оянған сәті қалай бейнеленген? 2. Құмырсқалардың әрекетінен өмірге деген қандай құш

8 слайд
Сұрақтар: 1. Әңгімеде табиғаттың оянған сәті қалай бейнеленген? 2. Құмырсқалардың әрекетінен өмірге деген қандай құштарлық байқалады? 3. Құмырсқалардың әрекеттерінен қандай жақсы қасиеттерді байқауға болады? 4. Құмырсқалар қандай дұрыс әрекеттер жаасады?

8 слайд

Сұрақтар: 1. Әңгімеде табиғаттың оянған сәті қалай бейнеленген? 2. Құмырсқалардың әрекетінен өмірге деген қандай құштарлық байқалады? 3. Құмырсқалардың әрекеттерінен қандай жақсы қасиеттерді байқауға болады? 4. Құмырсқалар қандай дұрыс әрекеттер жаасады?

Шығармашылық іс – әрекет. Дәптермен жұмыс Тапсырма: 1. №47-бет, 2-тапсырма Табиғат көріністерін боя. 2. №49-бет,3-тапсырма

9 слайд
Шығармашылық іс – әрекет. Дәптермен жұмыс Тапсырма: 1. №47-бет, 2-тапсырма Табиғат көріністерін боя. 2. №49-бет,3-тапсырма Табиғатқа қандай қамқорлық жасайтыныңды жаз.

9 слайд

Шығармашылық іс – әрекет. Дәптермен жұмыс Тапсырма: 1. №47-бет, 2-тапсырма Табиғат көріністерін боя. 2. №49-бет,3-тапсырма Табиғатқа қандай қамқорлық жасайтыныңды жаз.

7. Үй тапсырмасы. № 27 – сабақ: «Жақсылық» ертегісін үлкендердің көмегімен оқу.

10 слайд
7. Үй тапсырмасы. № 27 – сабақ: «Жақсылық» ертегісін үлкендердің көмегімен оқу.

10 слайд

7. Үй тапсырмасы. № 27 – сабақ: «Жақсылық» ертегісін үлкендердің көмегімен оқу.

Сабақ аяқталды.

11 слайд
Сабақ аяқталды.

11 слайд

Сабақ аяқталды.