2024-2025 оқу жылына арналған
Қысқа мерзімді сабақ жоспарларын жүктеп алғыңыз келеді ме?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен жасалған
Материалдар / Ашық сабақ: Ақпаратты іздеу әдістері. 9 сынып

Ашық сабақ: Ақпаратты іздеу әдістері. 9 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Ақпаратты іздеу әдістері. 9 сынып слайд
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
21 Қаңтар 2025
99
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тақырыбы: Ақпаратты іздеу әдістері

1 слайд
Сабақ тақырыбы: Ақпаратты іздеу әдістері

1 слайд

Сабақ тақырыбы: Ақпаратты іздеу әдістері

9.2.2.3- мәліметтерді іздеу, сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге асыру. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары

2 слайд
9.2.2.3- мәліметтерді іздеу, сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге асыру. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары Сабақтың мақсаты: Барлығы: Ақпаратты іздеу түсінігі, іздеу түрлері, іздеу жүйелерін, іздеу әдістерін білу. Көпшілігі: Excel электрондық кестеде мәліметтерді іздеу және сүзгілеуді жүзеге асыру. Кейбірі: Бір немесe бірнеше мәліметтерді іздеп, кестелердің өсу немесe кему ретімен жазбаларды сұрыптау.

2 слайд

9.2.2.3- мәліметтерді іздеу, сұрыптауды және сүзгілеуді жүзеге асыру. Оқу бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаттары Сабақтың мақсаты: Барлығы: Ақпаратты іздеу түсінігі, іздеу түрлері, іздеу жүйелерін, іздеу әдістерін білу. Көпшілігі: Excel электрондық кестеде мәліметтерді іздеу және сүзгілеуді жүзеге асыру. Кейбірі: Бір немесe бірнеше мәліметтерді іздеп, кестелердің өсу немесe кему ретімен жазбаларды сұрыптау.

Психологиялық ахуал. Оқушылар өзінің бас әріпіне байланысты компьютерге қатысты сөздерді тауып айтады. Мысалы:

3 слайд
Психологиялық ахуал. Оқушылар өзінің бас әріпіне байланысты компьютерге қатысты сөздерді тауып айтады. Мысалы: Есімім Арман – Ақпарат, Есімім Мадина – Монитор. Топқа бөлу: «Есептеу» әдісі. Сотканы алады сотка артында есептер бар сол есепті шығарып өз топтарына жайғасады. Есептердің жауабында 0,1 сандары шығады.

3 слайд

Психологиялық ахуал. Оқушылар өзінің бас әріпіне байланысты компьютерге қатысты сөздерді тауып айтады. Мысалы: Есімім Арман – Ақпарат, Есімім Мадина – Монитор. Топқа бөлу: «Есептеу» әдісі. Сотканы алады сотка артында есептер бар сол есепті шығарып өз топтарына жайғасады. Есептердің жауабында 0,1 сандары шығады.

Үй тапсырмасын сұрау 1.Электронды кестені іске қосуды баянда 2.Электронды кестенің негізгі элементі 3.Ұяшық деге

4 слайд
Үй тапсырмасын сұрау 1.Электронды кестені іске қосуды баянда 2.Электронды кестенің негізгі элементі 3.Ұяшық дегеніміз не? 4.Ұяшықтарды адресін ата? 5.Жазба дегеніміз не? 6.Жазба адресін айт? 7.Өріс дегеніміз не? 8.Өрістер адресін айт? 9.Диапазон деген не? 10.Деректер базасы қай жерлерде қоланамыз?

4 слайд

Үй тапсырмасын сұрау 1.Электронды кестені іске қосуды баянда 2.Электронды кестенің негізгі элементі 3.Ұяшық дегеніміз не? 4.Ұяшықтарды адресін ата? 5.Жазба дегеніміз не? 6.Жазба адресін айт? 7.Өріс дегеніміз не? 8.Өрістер адресін айт? 9.Диапазон деген не? 10.Деректер базасы қай жерлерде қоланамыз?

5 слайд

5 слайд

еволыктқр рқрсытал І топ ІІ топ

6 слайд
еволыктқр рқрсытал І топ ІІ топ

6 слайд

еволыктқр рқрсытал І топ ІІ топ

І топ ІІ топ Модем Монитор Курсив Тышқан Принтер РАТСИРКАОВ РИЬФЛТ Микрафон Калькулятор Интернет Пернета

7 слайд
І топ ІІ топ Модем Монитор Курсив Тышқан Принтер РАТСИРКАОВ РИЬФЛТ Микрафон Калькулятор Интернет Пернетақта Калонка РАТСИРКАОВ РИЬФЛТ

7 слайд

І топ ІІ топ Модем Монитор Курсив Тышқан Принтер РАТСИРКАОВ РИЬФЛТ Микрафон Калькулятор Интернет Пернетақта Калонка РАТСИРКАОВ РИЬФЛТ

Жаңа тақырып. Жаңа сабақты ( ДЖИКСО ) әдісі арқылы: балаларға жаңа сабаққа қатысты мәтін беріледі, мәтін екі б

8 слайд
Жаңа тақырып. Жаңа сабақты ( ДЖИКСО ) әдісі арқылы: балаларға жаңа сабаққа қатысты мәтін беріледі, мәтін екі бөліктен тұрады әр топқа берілген мәтіндерін мұқият оқу, және мазмұнын түсініп топта талқылайды және тақтаға шығып баяндайды І топ ІІ топ Деректер базасында ақпаратты ұсыну (кітаппен жұмыс 69-70бет) Сүзгілерді пайдаланып, ақпарат іздеу (кітаппен жұмыс 71-72бет)

8 слайд

Жаңа тақырып. Жаңа сабақты ( ДЖИКСО ) әдісі арқылы: балаларға жаңа сабаққа қатысты мәтін беріледі, мәтін екі бөліктен тұрады әр топқа берілген мәтіндерін мұқият оқу, және мазмұнын түсініп топта талқылайды және тақтаға шығып баяндайды І топ ІІ топ Деректер базасында ақпаратты ұсыну (кітаппен жұмыс 69-70бет) Сүзгілерді пайдаланып, ақпарат іздеу (кітаппен жұмыс 71-72бет)

«Кадр» әдісі. бейне материал көрсету. Алған білімдерін толықтыру

9 слайд
«Кадр» әдісі. бейне материал көрсету. Алған білімдерін толықтыру

9 слайд

«Кадр» әдісі. бейне материал көрсету. Алған білімдерін толықтыру

Дәптермен жұмыс: ВПР – (іздеу мәні; мәнді іздестіру диапазоны; қайтару мәні мен диапазондағы бағандардың саны;

10 слайд
Дәптермен жұмыс: ВПР – (іздеу мәні; мәнді іздестіру диапазоны; қайтару мәні мен диапазондағы бағандардың саны; дәл немесе шамамен сәйкестігі 0 /FALSE немесе 1/TRUE ретінде көрсетілген). ПОИСКПОЗ функциясы ұяшықтар диапазонындағы сол элементтің салыстырмалы орнын қайтарады.

10 слайд

Дәптермен жұмыс: ВПР – (іздеу мәні; мәнді іздестіру диапазоны; қайтару мәні мен диапазондағы бағандардың саны; дәл немесе шамамен сәйкестігі 0 /FALSE немесе 1/TRUE ретінде көрсетілген). ПОИСКПОЗ функциясы ұяшықтар диапазонындағы сол элементтің салыстырмалы орнын қайтарады.

Тапсырма Деректер базасының меню жолын жазады (екі топқа қағазға шығарып алдарына тастаймын)

11 слайд
Тапсырма Деректер базасының меню жолын жазады (екі топқа қағазға шығарып алдарына тастаймын)

11 слайд

Тапсырма Деректер базасының меню жолын жазады (екі топқа қағазға шығарып алдарына тастаймын)

Тапсырма Меню жолы Жазбалар Өрістер Ұяшық Формула жолы Айналдыру жолағы Бет құру

12 слайд
Тапсырма Меню жолы Жазбалар Өрістер Ұяшық Формула жолы Айналдыру жолағы Бет құру

12 слайд

Тапсырма Меню жолы Жазбалар Өрістер Ұяшық Формула жолы Айналдыру жолағы Бет құру

Сергіту сәті: Видеороликпен қайталайды.

13 слайд
Сергіту сәті: Видеороликпен қайталайды.

13 слайд

Сергіту сәті: Видеороликпен қайталайды.

Практикалық тапсырма алдында техникалық қауіпсіздік ережесін қайталаймыз

14 слайд
Практикалық тапсырма алдында техникалық қауіпсіздік ережесін қайталаймыз

14 слайд

Практикалық тапсырма алдында техникалық қауіпсіздік ережесін қайталаймыз

«Білімді қолданайық» әдісі . І топ: «Кітапхана» мәліметтер қорын құр ІІ топ: «Фильмдер» Мәліметтер қорын құр С

15 слайд
«Білімді қолданайық» әдісі .  І топ: «Кітапхана» мәліметтер қорын құр  ІІ топ: «Фильмдер» Мәліметтер қорын құр Сүзгіні қолданамыз Сартировка жасаймыз Сүзгіні қолданамыз Сартировка жасаймыз

15 слайд

«Білімді қолданайық» әдісі .  І топ: «Кітапхана» мәліметтер қорын құр  ІІ топ: «Фильмдер» Мәліметтер қорын құр Сүзгіні қолданамыз Сартировка жасаймыз Сүзгіні қолданамыз Сартировка жасаймыз

«Венн диаграммасы» Сартировка Сүзгі

16 слайд
«Венн диаграммасы» Сартировка Сүзгі

16 слайд

«Венн диаграммасы» Сартировка Сүзгі

Деректер базасында жиі пайдаланатын өрістер типін баянда.

17 слайд
Деректер базасында жиі пайдаланатын өрістер типін баянда.

17 слайд

Деректер базасында жиі пайдаланатын өрістер типін баянда.

Кері байланыс: «смс» әдісі Оқушылар сабақтағы алған әсерлерін мұғалімге смс жазу арқылы хабарлайды және сол с

18 слайд
Кері байланыс: «смс» әдісі Оқушылар сабақтағы алған әсерлерін мұғалімге смс жазу арқылы хабарлайды және сол соткаға алған смайликтерін соткаға салып аты жөнін жазып мұғалімге тапсырады

18 слайд

Кері байланыс: «смс» әдісі Оқушылар сабақтағы алған әсерлерін мұғалімге смс жазу арқылы хабарлайды және сол соткаға алған смайликтерін соткаға салып аты жөнін жазып мұғалімге тапсырады

19 слайд

19 слайд

Қолданыстағы «Күнделік» деректер базасын дайындаңдар. «Оқушылар» кестесінде «Мекенжай» жолағында іздеу функция

20 слайд
Қолданыстағы «Күнделік» деректер базасын дайындаңдар. «Оқушылар» кестесінде «Мекенжай» жолағында іздеу функцияларын қолдана отырып, өз мектебіңдегі оқушыларды сақтаңдар. Үйге тапсырма

20 слайд

Қолданыстағы «Күнделік» деректер базасын дайындаңдар. «Оқушылар» кестесінде «Мекенжай» жолағында іздеу функцияларын қолдана отырып, өз мектебіңдегі оқушыларды сақтаңдар. Үйге тапсырма

Министірлікпен келісілген курстар тізімі