1 слайд
Қазақ тілі
9 «б» сынып
2 слайд
3 слайд
4 слайд
5 слайд
6 слайд
7 слайд
8 слайд
9 слайд
Екі ішектің бірі қатты,
Бірін сәл-сәл кем бұра.
Нағыз қазақ, қазақ емес,
Нағыз қазақ домбыра
10 слайд
С а б а қ т ы ң т а қ ы р ы б ы
«Домбыра»
.
11 слайд
С а б а қ т ы ң м а қс а т ы :
Қазақ халқының негізгі ұлттық
аспабы-домбыра туралы түсінік беру.
Оның шығуы, құрылысы туралы
аңыздарға тоқталу.
Оқушылардың танымдық қабілетін
арттыру, өз ойын еркін жеткізуге жетелеу.
Музыканы түсінуге баулу, ұлттық
өнерді қастерлеуге, құрметтеуге
тәрбиелеу.
12 слайд
КҮТІЛЕТІН НӘТИЖЕЛЕР
Оқушылардың домбыра туралы түсінігі
қалыптасады;
Домбыраның құрылымын ажырата алады;
Тапсырмаларды орындау арқылы
шығармашылық жұмыс жүргізе алады;
Грамматикалық тақырыпты меңгеріп,
сөйлемдерді ажырата алады
13 слайд
14 слайд
Құрманғазы өз күйлерін кейінгі
ұрпаққа жеткізу үшін, Динаға
домбырасын ұсынған.
15 слайд
МАҚСАТ БАҒЫНЫҢҚЫЛЫ САБАҚТАС
ҚҰРМАЛАС СӨЙЛЕМ
Жасалу жолы Сұрақтары
( мақ, мек, пақ, пек, бақ, бек)
+ шы, ші,+ болып
Не мақсатпен?
Не үшін?
Не етпек болып?у + ушін
(шартты, бұйрық райлар) +
деп
( қы, кі)+ тәуелдік жалғау+
келіп
16 слайд
Тест сұрақтары
Тест жауаптары
1-нұсқа
1- d
2-c
3-d
4-a
5-b 2- нұсқа
1-b
2-b
3-c
4-b
5-a 3- нұсқа
1-b
2-c
3-c
4-a
5-d
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз