Ашық сабақ "Ар – ұждан үні" 8-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Ар – ұждан үні
1 слайд
Ар – ұждан үні
2 слайд
Құндылығы: Ақиқат
Қасиеттері: Ойдың, сөздің және істің бірлігі,
шыншылдық, өз – өзіне адал болу.
2 слайд
Құндылығы: Ақиқат Қасиеттері: Ойдың, сөздің және істің бірлігі, шыншылдық, өз – өзіне адал болу.
3 слайд
Мақсаты: Оқушылардың ар – ұждан туралы түсініктерін кеңейте
отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу.
Міндеттері:
1. Білімділік: Оқушыларды өз – өзіне адал болуға үйрету
2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы шыншылдық
қасиеттерін дамыту.
3. Тәрбиелік: Ойдың, сөздің және істің бірлігінде өмір сүруге
тәрбиелеу.
3 слайд
Мақсаты: Оқушылардың ар – ұждан туралы түсініктерін кеңейте отырып, ақиқат құндылығының мәнін ашу. Міндеттері: 1. Білімділік: Оқушыларды өз – өзіне адал болуға үйрету 2. Дамытушылық: Оқушылардың бойындағы шыншылдық қасиеттерін дамыту. 3. Тәрбиелік: Ойдың, сөздің және істің бірлігінде өмір сүруге тәрбиелеу.
4 слайд
4 слайд
5 слайд
«Орын ауыстыр»
5 слайд
«Орын ауыстыр»
6 слайд
Үйге тапсырмны тексеру.
1. №2 – сабақ. М.Әуезовтың «Адам баласының жаман құлқы жаратылысынан емес,
өскен орта, көрген үлгі, өнеге білетіндігінен... Көпшілікті адамшылыққа тәрбиелеу үшін
жас буынды жақсылап тәрбиелеу қажет» деген ойын басшылыққа алып, ой – толғау
жазыңдар.
2. Келесі сабақ. №3, «Менің әкем, халық ұлы - Шәкәрім» мәтінін оқып келу.
Сұрақтар:
1. Адамның көксеген қандай арманы бар еді?
2. Шәкәрім Абайға берген уәдесін орындау үшін не істеді?
3. Ең жақсы адам деп қандай адамды айтуға болады?
4. Адамның рухани баюына қандай қасиеттер себеп болады?
5. Өздерің Шәкәрім бойындағы қандай қасиеттерді үлгі тұтасыңдар? Неліктен?
6 слайд
Үйге тапсырмны тексеру. 1. №2 – сабақ. М.Әуезовтың «Адам баласының жаман құлқы жаратылысынан емес, өскен орта, көрген үлгі, өнеге білетіндігінен... Көпшілікті адамшылыққа тәрбиелеу үшін жас буынды жақсылап тәрбиелеу қажет» деген ойын басшылыққа алып, ой – толғау жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №3, «Менің әкем, халық ұлы - Шәкәрім» мәтінін оқып келу. Сұрақтар: 1. Адамның көксеген қандай арманы бар еді? 2. Шәкәрім Абайға берген уәдесін орындау үшін не істеді? 3. Ең жақсы адам деп қандай адамды айтуға болады? 4. Адамның рухани баюына қандай қасиеттер себеп болады? 5. Өздерің Шәкәрім бойындағы қандай қасиеттерді үлгі тұтасыңдар? Неліктен?
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі.
Арлы адам – ардақты,
ар – ардақтың анасы.
Бауыржан Момышұлы
Бауыржан Момышұлы ( 24 желтоқсан 1910 жыл - 10 маусым 1982 жыл )
— Кеңес одағының батыры , жазушы , Екінші дүниежүзілік
соғыстың даңқты жауынгері, әскери қолбасшы, стратег және тактик .
7 слайд
Сабақтың дәйексөзі. Арлы адам – ардақты, ар – ардақтың анасы. Бауыржан Момышұлы Бауыржан Момышұлы ( 24 желтоқсан 1910 жыл - 10 маусым 1982 жыл ) — Кеңес одағының батыры , жазушы , Екінші дүниежүзілік соғыстың даңқты жауынгері, әскери қолбасшы, стратег және тактик .
8 слайд
Сұрақтар:
1. Ұят, ар, намыс сендерге не үшін қажет деп
ойлайсыңдар?
2. «Ойлы - ұятты», «абыройлы - ұятты» дегенді
қалай түсінесіңдер?
3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
8 слайд
Сұрақтар: 1. Ұят, ар, намыс сендерге не үшін қажет деп ойлайсыңдар? 2. «Ойлы - ұятты», «абыройлы - ұятты» дегенді қалай түсінесіңдер? 3. Дәйексөзден қандай ой түйдіңіз?
9 слайд
Сұрақтар:
1. Әңгіме не туралы? Кім туралы айтылған ?
2. Әңгіменің негізгі ойы қандай?
3. Кім өз өмірлерінен мысал келтіре алады? Бозорамал
П. Джон
9 слайд
Сұрақтар: 1. Әңгіме не туралы? Кім туралы айтылған ? 2. Әңгіменің негізгі ойы қандай? 3. Кім өз өмірлерінен мысал келтіре алады? Бозорамал П. Джон
10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс .
Оқушылар үш топқа бөлінеді.
1 – топ: «Ар»
2 – топ: «Намыс»
3 – топ: «Ұждан»
Тапсырма: Ойы, сөзі, іс – әрекетінің бірлігімен үлгі
болатын адамның портретін жасаңдар.
10 слайд
Шығармашылық жұмыс, топпен жұмыс . Оқушылар үш топқа бөлінеді. 1 – топ: «Ар» 2 – топ: «Намыс» 3 – топ: «Ұждан» Тапсырма: Ойы, сөзі, іс – әрекетінің бірлігімен үлгі болатын адамның портретін жасаңдар.
11 слайд
Топпен ән айту.
1. Ақиқаттың әнін,
Айтатынмын күнде мен.
Бөбек әлемінің сырларын түсініп,
Нұрына шомылдым күннің.
Тыныштық жан - көркем,
Керемет ол неткен,
Ар- ұждан сөйлейді,
Жүректі тербейді
Бақытқа бізді жетелеп.
Қайырмасы:
Құндылықтар – мәңгі әнім,
Құндылықтар – өмір мәні
Ізгіліктің ғажап күйіне
Ертесіңдер сендер. 2. Дұрыс әрекеттер
Сүйіспеншілік береді,
Тыныштық орнайды,
Қиянат болмайды,
Адамзатқа әлемдегі.
Керемет ол неткен,
Ар- ұждан сөйлейді,
Жүректі тербейді
Бақытқа бізді жетелеп
Қайырмасы:Сөзі: Мұғалімдер шығармашылығы
«Ертегілер әні» сазымен
11 слайд
Топпен ән айту. 1. Ақиқаттың әнін, Айтатынмын күнде мен. Бөбек әлемінің сырларын түсініп, Нұрына шомылдым күннің. Тыныштық жан - көркем, Керемет ол неткен, Ар- ұждан сөйлейді, Жүректі тербейді Бақытқа бізді жетелеп. Қайырмасы: Құндылықтар – мәңгі әнім, Құндылықтар – өмір мәні Ізгіліктің ғажап күйіне Ертесіңдер сендер. 2. Дұрыс әрекеттер Сүйіспеншілік береді, Тыныштық орнайды, Қиянат болмайды, Адамзатқа әлемдегі. Керемет ол неткен, Ар- ұждан сөйлейді, Жүректі тербейді Бақытқа бізді жетелеп Қайырмасы:Сөзі: Мұғалімдер шығармашылығы «Ертегілер әні» сазымен
12 слайд
Үй тапсырмасы.
1. №3 – сабақ. Шәкәрім аталарыңа хат жазыңдар.
2. Келесі сабақ. №4, «Шын бақыттың айнасы»
мәтінін оқып келу.
12 слайд
Үй тапсырмасы. 1. №3 – сабақ. Шәкәрім аталарыңа хат жазыңдар. 2. Келесі сабақ. №4, «Шын бақыттың айнасы» мәтінін оқып келу.
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті.
Тыныс алуға зейін қою.
Баяу музыка қойылады.
Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу
отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын
жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің
ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық
пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде
өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз.
Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз...,
арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады...
Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе
1..................2 [ 3 ] . Рахмет!
Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп,
жүрегімізге сақтайық. ?
13 слайд
Сабақтың қорытынды сәті. Тыныс алуға зейін қою. Баяу музыка қойылады. Мұғалім: Сіздерден аяқ-қолыңызды айқастырмай, түзу отыруыңызды өтінемін. Біз қазір тыныс алу жаттығуын жасаймыз. Тыныс алуға зейін қойған кезде, біздің ақылымыз дем алады. Ауаны ішке жұту кезінде тыныштық пен қуаныш қабылдаймыз. Демді сыртқа шығарған кезде өзіміздегі мазасыздықтарды сыртқа шығарамыз. Кәне, дайындалайық, балалар. Көзімізді жұмамыз..., арқамызды тіктейміз..., қолдарыңды тізеге қоюға болады... Д е м а л..... ш ы ғ а р... (жаймен 9-10 рет) немесе 1..................2 [ 3 ] . Рахмет! Бүгінгі сабақтан игерген жақсы қасиеттерді есімізге түсіріп, жүрегімізге сақтайық. ?