Материалдар / Ашық сабақ. Армандар орындалады. 4-сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Армандар орындалады. 4-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
4-сынып. Әдебиеттік оқу. Армандар орындалады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Сәуір 2024
194
1 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

“ Зейінді шоғырланды ру”

2 слайд
“ Зейінді шоғырланды ру”

2 слайд

“ Зейінді шоғырланды ру”

Үй тапсырмасын сұрау  1-топ. «2 дұрыс 1 бұрыс» әдісі арқылы.  2-топ. «Жалғасын тап» әдісі арқылы.  3-топ. «Конверт» әд

3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау  1-топ. «2 дұрыс 1 бұрыс» әдісі арқылы.  2-топ. «Жалғасын тап» әдісі арқылы.  3-топ. «Конверт» әдісі арқылы сұралады.

3 слайд

Үй тапсырмасын сұрау  1-топ. «2 дұрыс 1 бұрыс» әдісі арқылы.  2-топ. «Жалғасын тап» әдісі арқылы.  3-топ. «Конверт» әдісі арқылы сұралады.

«Ойлан» айдары  Белсенді оқыту түрлері. «Армандау» әдісі бойынша, армандап, суреттегі жағдайды өзгертуікерек.

4 слайд
«Ойлан» айдары  Белсенді оқыту түрлері. «Армандау» әдісі бойынша, армандап, суреттегі жағдайды өзгертуікерек.

4 слайд

«Ойлан» айдары  Белсенді оқыту түрлері. «Армандау» әдісі бойынша, армандап, суреттегі жағдайды өзгертуікерек.

5 слайд

5 слайд

ЖАҢА БІЛІМ

6 слайд
ЖАҢА БІЛІМ

6 слайд

ЖАҢА БІЛІМ

7 слайд

7 слайд

«Желаяқ» ойыны

8 слайд
«Желаяқ» ойыны

8 слайд

«Желаяқ» ойыны

«Зерделеп оқы» айдары  1-инстаграм тобы. Қарттың әңгімесінен ертедегі адамның жақсы өмір туралы қиялын тауып, оқы.  2-телегр

9 слайд
«Зерделеп оқы» айдары  1-инстаграм тобы. Қарттың әңгімесінен ертедегі адамның жақсы өмір туралы қиялын тауып, оқы.  2-телеграм тобы.Ақын өлеңнің тақырыбын неліктен «Қанатты қиял» деп атаған?  3-тик-ток тобы. Өз пікіріңді дәлелде. Тұжырымдар Иә/жоқ Қарттың баласына айтқаны: а)ертегі ә) шындық

9 слайд

«Зерделеп оқы» айдары  1-инстаграм тобы. Қарттың әңгімесінен ертедегі адамның жақсы өмір туралы қиялын тауып, оқы.  2-телеграм тобы.Ақын өлеңнің тақырыбын неліктен «Қанатты қиял» деп атаған?  3-тик-ток тобы. Өз пікіріңді дәлелде. Тұжырымдар Иә/жоқ Қарттың баласына айтқаны: а)ертегі ә) шындық

Жұптық жұмыс  «Қойын дәптер» әдісі бойынша Б.Ысқақовтың өмірі Аты-жөні Туған жылы Туған жері Шығармалары Ақпара

10 слайд
Жұптық жұмыс  «Қойын дәптер» әдісі бойынша Б.Ысқақовтың өмірі Аты-жөні Туған жылы Туған жері Шығармалары Ақпарат

10 слайд

Жұптық жұмыс  «Қойын дәптер» әдісі бойынша Б.Ысқақовтың өмірі Аты-жөні Туған жылы Туған жері Шығармалары Ақпарат

Сергіту сәті. “ Пазл” әдісі

11 слайд
Сергіту сәті. “ Пазл” әдісі

11 слайд

Сергіту сәті. “ Пазл” әдісі

12 слайд

12 слайд

Видеожазба көру

13 слайд
Видеожазба көру

13 слайд

Видеожазба көру

“ ТЫҢДА” айдары

14 слайд
“ ТЫҢДА” айдары

14 слайд

“ ТЫҢДА” айдары

Жеке жұмыс. “Пікіріңді айт»айдары” Тұжырымдар Иә/жоқ Өлең оқиғаға құрылған Өлеңде кейіпкер жоқ Өлең ауыз әдебиетінің үлгісі б

15 слайд
Жеке жұмыс. “Пікіріңді айт»айдары” Тұжырымдар Иә/жоқ Өлең оқиғаға құрылған Өлеңде кейіпкер жоқ Өлең ауыз әдебиетінің үлгісі бола алмайды Өлеңде аударуға болатын басқа тілден енген сөз бар

15 слайд

Жеке жұмыс. “Пікіріңді айт»айдары” Тұжырымдар Иә/жоқ Өлең оқиғаға құрылған Өлеңде кейіпкер жоқ Өлең ауыз әдебиетінің үлгісі бола алмайды Өлеңде аударуға болатын басқа тілден енген сөз бар

16 слайд

16 слайд

«Қорытындыла» айдары  1-инстаграм тобы. « Ғажайып кітап» әдісі  Қарттың баласы өз болашағына не арқылы, қалай жетті?  2-т

17 слайд
«Қорытындыла» айдары  1-инстаграм тобы. « Ғажайып кітап» әдісі  Қарттың баласы өз болашағына не арқылы, қалай жетті?  2-телеграм тобы. «Өрмекші» әдісі.  Баланың мамандық таңдауына не әсер етті?  3-тик-ток тобы. «Мұғалімге хабарлама » әдісі. Армандар орындала ма? Арманға жету үшін қандай әрекет жасау керек?

17 слайд

«Қорытындыла» айдары  1-инстаграм тобы. « Ғажайып кітап» әдісі  Қарттың баласы өз болашағына не арқылы, қалай жетті?  2-телеграм тобы. «Өрмекші» әдісі.  Баланың мамандық таңдауына не әсер етті?  3-тик-ток тобы. «Мұғалімге хабарлама » әдісі. Армандар орындала ма? Арманға жету үшін қандай әрекет жасау керек?

18 слайд

18 слайд

Кері байланыс “Тәтті шырын” әдісі

19 слайд
Кері байланыс “Тәтті шырын” әдісі

19 слайд

Кері байланыс “Тәтті шырын” әдісі

Жарайсың Жақсы Талпын

20 слайд
Жарайсың Жақсы Талпын

20 слайд

Жарайсың Жақсы Талпын

21 слайд

21 слайд