Ашық сабақ. Армандар орындалады. 4-сынып
Ашық сабақ. Армандар орындалады. 4-сынып

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
“ Зейінді
шоғырланды
ру”
2 слайд
“ Зейінді шоғырланды ру”
#3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау
1-топ. «2 дұрыс 1 бұрыс» әдісі
арқылы.
2-топ. «Жалғасын тап» әдісі арқылы.
3-топ. «Конверт» әдісі арқылы
сұралады.
3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау 1-топ. «2 дұрыс 1 бұрыс» әдісі арқылы. 2-топ. «Жалғасын тап» әдісі арқылы. 3-топ. «Конверт» әдісі арқылы сұралады.
#4 слайд
«Ойлан» айдары
Белсенді оқыту түрлері.
«Армандау» әдісі бойынша,
армандап, суреттегі жағдайды
өзгертуікерек.
4 слайд
«Ойлан» айдары Белсенді оқыту түрлері. «Армандау» әдісі бойынша, армандап, суреттегі жағдайды өзгертуікерек.
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
ЖАҢА БІЛІМ
6 слайд
ЖАҢА БІЛІМ
#7 слайд
7 слайд
#8 слайд
«Желаяқ» ойыны
8 слайд
«Желаяқ» ойыны
#9 слайд
«Зерделеп оқы» айдары
1-инстаграм тобы. Қарттың әңгімесінен ертедегі
адамның жақсы өмір туралы қиялын тауып, оқы.
2-телеграм тобы.Ақын өлеңнің тақырыбын
неліктен «Қанатты қиял» деп атаған?
3-тик-ток тобы. Өз пікіріңді дәлелде.
Тұжырымдар Иә/жоқ
Қарттың баласына
айтқаны:
а)ертегі
ә) шындық
9 слайд
«Зерделеп оқы» айдары 1-инстаграм тобы. Қарттың әңгімесінен ертедегі адамның жақсы өмір туралы қиялын тауып, оқы. 2-телеграм тобы.Ақын өлеңнің тақырыбын неліктен «Қанатты қиял» деп атаған? 3-тик-ток тобы. Өз пікіріңді дәлелде. Тұжырымдар Иә/жоқ Қарттың баласына айтқаны: а)ертегі ә) шындық
#10 слайд
Жұптық жұмыс
«Қойын дәптер» әдісі бойынша
Б.Ысқақовтың өмірі
Аты-жөні
Туған жылы
Туған жері
Шығармалары
Ақпарат
10 слайд
Жұптық жұмыс «Қойын дәптер» әдісі бойынша Б.Ысқақовтың өмірі Аты-жөні Туған жылы Туған жері Шығармалары Ақпарат
#11 слайд
Сергіту сәті.
“ Пазл” әдісі
11 слайд
Сергіту сәті. “ Пазл” әдісі
#12 слайд
12 слайд
#13 слайд
Видеожазба көру
13 слайд
Видеожазба көру
#14 слайд
“ ТЫҢДА” айдары
14 слайд
“ ТЫҢДА” айдары
#15 слайд
Жеке жұмыс.
“Пікіріңді айт»айдары”
Тұжырымдар Иә/жоқ
Өлең оқиғаға құрылған
Өлеңде кейіпкер жоқ
Өлең ауыз әдебиетінің
үлгісі бола алмайды
Өлеңде аударуға болатын
басқа тілден енген сөз
бар
15 слайд
Жеке жұмыс. “Пікіріңді айт»айдары” Тұжырымдар Иә/жоқ Өлең оқиғаға құрылған Өлеңде кейіпкер жоқ Өлең ауыз әдебиетінің үлгісі бола алмайды Өлеңде аударуға болатын басқа тілден енген сөз бар
#16 слайд
16 слайд
#17 слайд
«Қорытындыла» айдары
1-инстаграм тобы. « Ғажайып кітап» әдісі
Қарттың баласы өз болашағына не арқылы, қалай
жетті?
2-телеграм тобы. «Өрмекші» әдісі.
Баланың мамандық таңдауына не әсер етті?
3-тик-ток тобы. «Мұғалімге хабарлама » әдісі.
Армандар орындала ма? Арманға жету үшін қандай
әрекет жасау керек?
17 слайд
«Қорытындыла» айдары 1-инстаграм тобы. « Ғажайып кітап» әдісі Қарттың баласы өз болашағына не арқылы, қалай жетті? 2-телеграм тобы. «Өрмекші» әдісі. Баланың мамандық таңдауына не әсер етті? 3-тик-ток тобы. «Мұғалімге хабарлама » әдісі. Армандар орындала ма? Арманға жету үшін қандай әрекет жасау керек?
#18 слайд
18 слайд
#19 слайд
Кері байланыс
“Тәтті шырын” әдісі
19 слайд
Кері байланыс “Тәтті шырын” әдісі
#20 слайд
Жарайсың
Жақсы
Талпын
20 слайд
Жарайсың Жақсы Талпын
#21 слайд
21 слайд
шағым қалдыра аласыз













