Ашық сабақ. Армандар орындалады. 4-сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
1 слайд
2 слайд
“ Зейінді
шоғырланды
ру”
2 слайд
“ Зейінді шоғырланды ру”
3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау
1-топ. «2 дұрыс 1 бұрыс» әдісі
арқылы.
2-топ. «Жалғасын тап» әдісі арқылы.
3-топ. «Конверт» әдісі арқылы
сұралады.
3 слайд
Үй тапсырмасын сұрау 1-топ. «2 дұрыс 1 бұрыс» әдісі арқылы. 2-топ. «Жалғасын тап» әдісі арқылы. 3-топ. «Конверт» әдісі арқылы сұралады.
4 слайд
«Ойлан» айдары
Белсенді оқыту түрлері.
«Армандау» әдісі бойынша,
армандап, суреттегі жағдайды
өзгертуікерек.
4 слайд
«Ойлан» айдары Белсенді оқыту түрлері. «Армандау» әдісі бойынша, армандап, суреттегі жағдайды өзгертуікерек.
5 слайд
5 слайд
6 слайд
ЖАҢА БІЛІМ
6 слайд
ЖАҢА БІЛІМ
7 слайд
7 слайд
8 слайд
«Желаяқ» ойыны
8 слайд
«Желаяқ» ойыны
9 слайд
«Зерделеп оқы» айдары
1-инстаграм тобы. Қарттың әңгімесінен ертедегі
адамның жақсы өмір туралы қиялын тауып, оқы.
2-телеграм тобы.Ақын өлеңнің тақырыбын
неліктен «Қанатты қиял» деп атаған?
3-тик-ток тобы. Өз пікіріңді дәлелде.
Тұжырымдар Иә/жоқ
Қарттың баласына
айтқаны:
а)ертегі
ә) шындық
9 слайд
«Зерделеп оқы» айдары 1-инстаграм тобы. Қарттың әңгімесінен ертедегі адамның жақсы өмір туралы қиялын тауып, оқы. 2-телеграм тобы.Ақын өлеңнің тақырыбын неліктен «Қанатты қиял» деп атаған? 3-тик-ток тобы. Өз пікіріңді дәлелде. Тұжырымдар Иә/жоқ Қарттың баласына айтқаны: а)ертегі ә) шындық
10 слайд
Жұптық жұмыс
«Қойын дәптер» әдісі бойынша
Б.Ысқақовтың өмірі
Аты-жөні
Туған жылы
Туған жері
Шығармалары
Ақпарат
10 слайд
Жұптық жұмыс «Қойын дәптер» әдісі бойынша Б.Ысқақовтың өмірі Аты-жөні Туған жылы Туған жері Шығармалары Ақпарат
11 слайд
Сергіту сәті.
“ Пазл” әдісі
11 слайд
Сергіту сәті. “ Пазл” әдісі
12 слайд
12 слайд
13 слайд
Видеожазба көру
13 слайд
Видеожазба көру
14 слайд
“ ТЫҢДА” айдары
14 слайд
“ ТЫҢДА” айдары
15 слайд
Жеке жұмыс.
“Пікіріңді айт»айдары”
Тұжырымдар Иә/жоқ
Өлең оқиғаға құрылған
Өлеңде кейіпкер жоқ
Өлең ауыз әдебиетінің
үлгісі бола алмайды
Өлеңде аударуға болатын
басқа тілден енген сөз
бар
15 слайд
Жеке жұмыс. “Пікіріңді айт»айдары” Тұжырымдар Иә/жоқ Өлең оқиғаға құрылған Өлеңде кейіпкер жоқ Өлең ауыз әдебиетінің үлгісі бола алмайды Өлеңде аударуға болатын басқа тілден енген сөз бар
16 слайд
16 слайд
17 слайд
«Қорытындыла» айдары
1-инстаграм тобы. « Ғажайып кітап» әдісі
Қарттың баласы өз болашағына не арқылы, қалай
жетті?
2-телеграм тобы. «Өрмекші» әдісі.
Баланың мамандық таңдауына не әсер етті?
3-тик-ток тобы. «Мұғалімге хабарлама » әдісі.
Армандар орындала ма? Арманға жету үшін қандай
әрекет жасау керек?
17 слайд
«Қорытындыла» айдары 1-инстаграм тобы. « Ғажайып кітап» әдісі Қарттың баласы өз болашағына не арқылы, қалай жетті? 2-телеграм тобы. «Өрмекші» әдісі. Баланың мамандық таңдауына не әсер етті? 3-тик-ток тобы. «Мұғалімге хабарлама » әдісі. Армандар орындала ма? Арманға жету үшін қандай әрекет жасау керек?
18 слайд
18 слайд
19 слайд
Кері байланыс
“Тәтті шырын” әдісі
19 слайд
Кері байланыс “Тәтті шырын” әдісі
20 слайд
Жарайсың
Жақсы
Талпын
20 слайд
Жарайсың Жақсы Талпын
21 слайд
21 слайд