Материалдар / Ашық сабақ "Атақты тұлғалар" 3-сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Атақты тұлғалар" 3-сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ. Атақты тұлғалар. Қазақ тілі . 3-сынып3.1 Оқу түрлерін қолдану Мәтінді немесе оның бөлімдерін мәнерлеп оқу, шолып (танысу мақсатында) оқу Сөздік қорды толықтыру Берілген тақырыпқа қатысты сөздерді табу және сөйлеу барысында қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
28 Қараша 2021
426
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Бөлім атауы: Атақты тұлғалар Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

1 слайд
Бөлім атауы: Атақты тұлғалар Сабақтың тақырыбы: Нәтиже сабақ. Мен не үйрендім?

2 слайд

Үй тапсырмасы 55-бет, 4-тапсырма Көп нүктенің орнына қажетті әріптерді қойып, сөйлем құрастыру.

3 слайд
Үй тапсырмасы 55-бет, 4-тапсырма Көп нүктенің орнына қажетті әріптерді қойып, сөйлем құрастыру.

САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:  оқыған, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну  мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру  тірек сөздерді

4 слайд
САБАҚТЫҢ МАҚСАТЫ:  оқыған, тыңдалған мәтіннің мазмұнын түсіну  мәтін мазмұны бойынша сұрақтарға жауап беру  тірек сөздерді қолданып, ауызша сөйлемдер құру  оқыған мәтінді мазмұндау  өзі білетін ақпаратымен бөлісу БАҒАЛАУ КРИТЕРИІ:  тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақтарға жауап береді  тыңдаған мәтіннің мазмұны бойынша сұрақ құрастырады  тірек сөздерді қолданып, мәтінді мазмұндайды.

ТОПТАҒЫ ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА ЕШКІМ  сөйлеушінің сөзін бөлмеуі  өзгеге сыйластықпен қарауы  басқалардың айтқан пікіріне күлмеуі 

5 слайд
ТОПТАҒЫ ЖҰМЫС БАРЫСЫНДА ЕШКІМ  сөйлеушінің сөзін бөлмеуі  өзгеге сыйластықпен қарауы  басқалардың айтқан пікіріне күлмеуі  жұмыс жасауға кедергі келтірмеуі  басқаны төмендетпеуі тиіс.

Қызығушылығын оятуÍ?òèæå ñàáà?. Àòà?òû ò?ë?àëàð..m4a

6 слайд
Қызығушылығын оятуÍ?òèæå ñàáà?. Àòà?òû ò?ë?àëàð..m4a

Сөздерді қайталау өнерлі – талантливый ғалым – ученый еңбекқор – трудолюбивый жазушы - писатель аударады – переводит зертте

7 слайд
Сөздерді қайталау өнерлі – талантливый ғалым – ученый еңбекқор – трудолюбивый жазушы - писатель аударады – переводит зерттеу жасайды – проводит исследование

«Ой қозғау» сұрақтары 1.Тұңғыш ғалым кім? 2. Ол қайда оқыды? 3. Балаларға арнап әңгіме жазған кім? 4.Ыбырай Алтынсарин қазақ дал

8 слайд
«Ой қозғау» сұрақтары 1.Тұңғыш ғалым кім? 2. Ол қайда оқыды? 3. Балаларға арнап әңгіме жазған кім? 4.Ыбырай Алтынсарин қазақ даласына қандай жаңалық әкелді? 5. Кімнің шығармалары 33 тілге аударылған? 6. Әрі батыр, әрі жазушы кімді білеміз?

Постер қорғау (топтық жұмыс) I топ «Ыбырай Алтынсарин» тобы Ыбырай Алтынсарин туралы не білдің? II «Шоқан Уәлиханов» тобы Шоқ

9 слайд
Постер қорғау (топтық жұмыс) I топ «Ыбырай Алтынсарин» тобы Ыбырай Алтынсарин туралы не білдің? II «Шоқан Уәлиханов» тобы Шоқан Уәлиханов туралы не білдің?

Жеке жұмыс 3-тапсырма Грамматикалық тапсырма I және II топ өздеріне тиісті мәтіннен 2 сөйлемді сұраулы сөйлемге айналдыр

10 слайд
Жеке жұмыс 3-тапсырма Грамматикалық тапсырма I және II топ өздеріне тиісті мәтіннен 2 сөйлемді сұраулы сөйлемге айналдырады.

Тапсырма. Төмендегі сөздерге “кім?», «не?» деген сұрақтар қой. Оларды екі бағанға топтастырып жаз. Жазушы, қарындаш, шығар

11 слайд
Тапсырма. Төмендегі сөздерге “кім?», «не?» деген сұрақтар қой. Оларды екі бағанға топтастырып жаз.   Жазушы, қарындаш, шығарма, кітап, өлең, ақын, мүсін, мүсінші, Абай Құнанбаев, әже, Ресей, өмір, қонақ, ұстаз, мұғалім, батыр .         .

4-тапсырма Вен диаграммасымен жұмыс .

12 слайд
4-тапсырма Вен диаграммасымен жұмыс .

Үйге тапсырма: 65-бет 5-тапсырма, диаграмманы толтыру

13 слайд
Үйге тапсырма: 65-бет 5-тапсырма, диаграмманы толтыру

Рефлексия

14 слайд
Рефлексия

Назарларыңызға рақмет!

15 слайд
Назарларыңызға рақмет!