Ашық сабақ Аттила және оның жаулаушылық соғыстары
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Сабақтың тақырыбы.
Оқу мақсаты:
5.3.2.2 Қазақстан
территориясындағы алғашқы
мемлекеттік бірлестіктердің көрші
елдермен қарым қатынасын
анықтау. Аттила және оның жаулаушылық жорықтары.
Сабақтың мақсаты:
Барлық оқушылар :Ғұн тайпалық бірлестігі
жайында біледі .
Коптеген оқушылар:Ғұндар мен Кытай,
Қаңлы,Үйсін мемлекеттерімен одақтасу және
соғысу анықтай алады
Кейбір оқушылар: Ғұн билеушісі Аттиланың
батысқа жорығы жайында талдай алады. Оқу мақсаттары
білім беру
бағдарламасының
негізгі құжаттарының
бірі.
МАН.11 бет
Түркістан облысы Жетісай
ауданы .”№17”Түркістан” ЖОМ
мемлекеттік мекемесінің тарих
пәні мұгалімі; Мингбаева Жадыра
1 слайд
Сабақтың тақырыбы. Оқу мақсаты: 5.3.2.2 Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым қатынасын анықтау. Аттила және оның жаулаушылық жорықтары. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар :Ғұн тайпалық бірлестігі жайында біледі . Коптеген оқушылар:Ғұндар мен Кытай, Қаңлы,Үйсін мемлекеттерімен одақтасу және соғысу анықтай алады Кейбір оқушылар: Ғұн билеушісі Аттиланың батысқа жорығы жайында талдай алады. Оқу мақсаттары білім беру бағдарламасының негізгі құжаттарының бірі. МАН.11 бет Түркістан облысы Жетісай ауданы .”№17”Түркістан” ЖОМ мемлекеттік мекемесінің тарих пәні мұгалімі; Мингбаева Жадыра
2 слайд
“ Бейне ролик”.
Жана тақырып
жайында ой
қозғау.
Топтық
жұмыстар,жұптық
жұмыстарды қорғау
арқылы сөйлеу
дағдыларын дамыту.Мәтінмен
жұмыс .
Интелект
карта
сызбасын
қолдану.
Белсенді оқу
шынайы өмірден
алынған және
ойдан шығарыған
жағдайларды
қолдана отырып
оқушыларды
ойланып, күрделі
мәселелерді шешуге
жетелейді.Белсенді оқу әдістері
“ Үй құрау”
әдісі,оқушылар
дан үй
тапсырмасын
сұрау.
“ Шырмауланған
шарлар” әдісі аркылы
жаңа сабақты
кортындылау. Ынтымактастық
атмосферасын
орнатып. Жемістер
арқылы оқушыларды
топқа бөлу.
2 слайд
“ Бейне ролик”. Жана тақырып жайында ой қозғау. Топтық жұмыстар,жұптық жұмыстарды қорғау арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту.Мәтінмен жұмыс . Интелект карта сызбасын қолдану. Белсенді оқу шынайы өмірден алынған және ойдан шығарыған жағдайларды қолдана отырып оқушыларды ойланып, күрделі мәселелерді шешуге жетелейді.Белсенді оқу әдістері “ Үй құрау” әдісі,оқушылар дан үй тапсырмасын сұрау. “ Шырмауланған шарлар” әдісі аркылы жаңа сабақты кортындылау. Ынтымактастық атмосферасын орнатып. Жемістер арқылы оқушыларды топқа бөлу.
3 слайд
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей,
академиялары нені үйретті.Саралау әдістері
Саралаудың негізгі мақсаты, бағыты:
•
Мүмкіндігі мен қабілетті деңгейінде оқыту
•
Оқытуды бейімдеу
•
Әртүрлі деңгейдегі тапсырмаларды
пайдалану болып табылады .
Саралап оқыту
Қазақстан
тарихын оқытудың
тиімділі-гін
арттыруға
мүмкіндік береді.
Тарих сабақтарын
оқытуда
деңгейлік
саралауды жүзеге
асыру құралдары-
ның бірі –әртүрлі
деңгейдегі
тапсырмаларды
пайдалану болып
табылады. Үй кұрау
әдісі Интелект
карта
Топтық
жұмыс Шырмаулан
ған шарларМәтінмен
жұмыс
3 слайд
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті.Саралау әдістері Саралаудың негізгі мақсаты, бағыты: • Мүмкіндігі мен қабілетті деңгейінде оқыту • Оқытуды бейімдеу • Әртүрлі деңгейдегі тапсырмаларды пайдалану болып табылады . Саралап оқыту Қазақстан тарихын оқытудың тиімділі-гін арттыруға мүмкіндік береді. Тарих сабақтарын оқытуда деңгейлік саралауды жүзеге асыру құралдары- ның бірі –әртүрлі деңгейдегі тапсырмаларды пайдалану болып табылады. Үй кұрау әдісі Интелект карта Топтық жұмыс Шырмаулан ған шарларМәтінмен жұмыс
4 слайд
4 слайд
5 слайд
5 слайд
6 слайд
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей,
академиялары нені үйретті.Бағалау
Кері байланыс - Смайликтер арқылы кері байланыс жасау№
Бағалау критерийлері
Дескриптор
Ғұн мемлекетінің көрші
елдермен қарым
қатынасын тірек сызбада
талдау Ғұндардың Рим империясымен соғысу
себептерін анықтайды. 1
Ғұндардың Қытай империясымен
соғыс себептерін анықтайды . 1
Ғұндардың Қаңлы тайпалық
бірлестігімен одақтасу себептерін
сипаттайды. 1
Ғ ұндардың Үйсін тайпалық
бірлестігімен одақтасу себептерін
сипаттайды. 1
6 слайд
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті.Бағалау Кері байланыс - Смайликтер арқылы кері байланыс жасау№ Бағалау критерийлері Дескриптор Ғұн мемлекетінің көрші елдермен қарым қатынасын тірек сызбада талдау Ғұндардың Рим империясымен соғысу себептерін анықтайды. 1 Ғұндардың Қытай империясымен соғыс себептерін анықтайды . 1 Ғұндардың Қаңлы тайпалық бірлестігімен одақтасу себептерін сипаттайды. 1 Ғ ұндардың Үйсін тайпалық бірлестігімен одақтасу себептерін сипаттайды. 1
7 слайд
Тақырып бойынша алған білімдеріңді қолданып, ғұн басшылары
мөде , Чжи-чжи аттилаға қатысты Кім? Неге? Қашан? Қайда? Қалай
сұрақтаына жауап беріңдер, оқиғалар арасында қандай байланыс
бар екендігі туралы ойланып көріңдер
Кім? Неге? Қашан? Қайда? Қалай?
Мөде
Чжи-
Чжи
Аттла
7 слайд
Тақырып бойынша алған білімдеріңді қолданып, ғұн басшылары мөде , Чжи-чжи аттилаға қатысты Кім? Неге? Қашан? Қайда? Қалай сұрақтаына жауап беріңдер, оқиғалар арасында қандай байланыс бар екендігі туралы ойланып көріңдер Кім? Неге? Қашан? Қайда? Қалай? Мөде Чжи- Чжи Аттла
8 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА
РАХМЕТ
8 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ