Материалдар / Ашық сабақ Аттила және оның жаулаушылық соғыстары
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Аттила және оның жаулаушылық соғыстары

Материал туралы қысқаша түсінік
Материал тарих пәні бойынша сабақ беретін ұстаздарға керек болар дүние деп ойлаймын, сабақ жаңартылған білім беру мазмұны бойынша жасалынған
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
06 Қараша 2018
686
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы. Оқу мақсаты: 5.3.2.2 Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен

1 слайд
Сабақтың тақырыбы. Оқу мақсаты: 5.3.2.2 Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым қатынасын анықтау. Аттила және оның жаулаушылық жорықтары. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар:Ғұн тайпалық бірлестігі жайында біледі . Коптеген оқушылар:Ғұндар мен Кытай, Қаңлы,Үйсін мемлекеттерімен одақтасу және соғысу анықтай алады Кейбір оқушылар: Ғұн билеушісі Аттиланың батысқа жорығы жайында талдай алады. Оқу мақсаттары білім беру бағдарламасының негізгі құжаттарының бірі. МАН.11 бет Түркістан облысы Жетісай ауданы .”№17”Түркістан” ЖОМ мемлекеттік мекемесінің тарих пәні мұгалімі; Мингбаева Жадыра

1 слайд

Сабақтың тақырыбы. Оқу мақсаты: 5.3.2.2 Қазақстан территориясындағы алғашқы мемлекеттік бірлестіктердің көрші елдермен қарым қатынасын анықтау. Аттила және оның жаулаушылық жорықтары. Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар:Ғұн тайпалық бірлестігі жайында біледі . Коптеген оқушылар:Ғұндар мен Кытай, Қаңлы,Үйсін мемлекеттерімен одақтасу және соғысу анықтай алады Кейбір оқушылар: Ғұн билеушісі Аттиланың батысқа жорығы жайында талдай алады. Оқу мақсаттары білім беру бағдарламасының негізгі құжаттарының бірі. МАН.11 бет Түркістан облысы Жетісай ауданы .”№17”Түркістан” ЖОМ мемлекеттік мекемесінің тарих пәні мұгалімі; Мингбаева Жадыра

“Бейне ролик”. Жана тақырып жайында ой қозғау. Топтық жұмыстар,жұптық жұмыстарды қорғау арқылы сөйлеу дағдыларын да

2 слайд
“Бейне ролик”. Жана тақырып жайында ой қозғау. Топтық жұмыстар,жұптық жұмыстарды қорғау арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту. Мәтінмен жұмыс. Интелект карта сызбасын қолдану. Белсенді оқу шынайы өмірден алынған және ойдан шығарыған жағдайларды қолдана отырып оқушыларды ойланып, күрделі мәселелерді шешуге жетелейді. Белсенді оқу әдістері “Үй құрау” әдісі,оқушылар дан үй тапсырмасын сұрау. “Шырмауланған шарлар” әдісі аркылы жаңа сабақты кортындылау. Ынтымактастық атмосферасын орнатып. Жемістер арқылы оқушыларды топқа бөлу.

2 слайд

“Бейне ролик”. Жана тақырып жайында ой қозғау. Топтық жұмыстар,жұптық жұмыстарды қорғау арқылы сөйлеу дағдыларын дамыту. Мәтінмен жұмыс. Интелект карта сызбасын қолдану. Белсенді оқу шынайы өмірден алынған және ойдан шығарыған жағдайларды қолдана отырып оқушыларды ойланып, күрделі мәселелерді шешуге жетелейді. Белсенді оқу әдістері “Үй құрау” әдісі,оқушылар дан үй тапсырмасын сұрау. “Шырмауланған шарлар” әдісі аркылы жаңа сабақты кортындылау. Ынтымактастық атмосферасын орнатып. Жемістер арқылы оқушыларды топқа бөлу.

Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті. Саралау әдістері Саралаудың негізгі мақсаты, бағыты: • Мүмкін

3 слайд
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті. Саралау әдістері Саралаудың негізгі мақсаты, бағыты: • Мүмкіндігі мен қабілетті деңгейінде оқыту • Оқытуды бейімдеу • Әртүрлі деңгейдегі тапсырмаларды пайдалану болып табылады. Саралап оқыту Қазақстан тарихын оқытудың тиімділі-гін арттыруға мүмкіндік береді. Тарих сабақтарын оқытуда деңгейлік саралауды жүзеге асыру құралдары- ның бірі –әртүрлі деңгейдегі тапсырмаларды пайдалану болып табылады. Үй кұрау әдісі Интелект карта Топтық жұмыс Шырмаулан ған шарлар Мәтінмен жұмыс

3 слайд

Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті. Саралау әдістері Саралаудың негізгі мақсаты, бағыты: • Мүмкіндігі мен қабілетті деңгейінде оқыту • Оқытуды бейімдеу • Әртүрлі деңгейдегі тапсырмаларды пайдалану болып табылады. Саралап оқыту Қазақстан тарихын оқытудың тиімділі-гін арттыруға мүмкіндік береді. Тарих сабақтарын оқытуда деңгейлік саралауды жүзеге асыру құралдары- ның бірі –әртүрлі деңгейдегі тапсырмаларды пайдалану болып табылады. Үй кұрау әдісі Интелект карта Топтық жұмыс Шырмаулан ған шарлар Мәтінмен жұмыс

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті. Бағалау Кері байланыс- Смайликтер арқылы кері байланыс жасау №Б

6 слайд
Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті. Бағалау Кері байланыс- Смайликтер арқылы кері байланыс жасау №Бағалау критерийлері Дескриптор Ғұн мемлекетінің көрші елдермен қарым қатынасын тірек сызбада талдау Ғұндардың Рим империясымен соғысу себептерін анықтайды. 1 Ғұндардың Қытай империясымен соғыс себептерін анықтайды. 1 Ғұндардың Қаңлы тайпалық бірлестігімен одақтасу себептерін сипаттайды. 1 Ғұндардың Үйсін тайпалық бірлестігімен одақтасу себептерін сипаттайды. 1

6 слайд

Ежелгі Грекияның гимназия, лицей, академиялары нені үйретті. Бағалау Кері байланыс- Смайликтер арқылы кері байланыс жасау №Бағалау критерийлері Дескриптор Ғұн мемлекетінің көрші елдермен қарым қатынасын тірек сызбада талдау Ғұндардың Рим империясымен соғысу себептерін анықтайды. 1 Ғұндардың Қытай империясымен соғыс себептерін анықтайды. 1 Ғұндардың Қаңлы тайпалық бірлестігімен одақтасу себептерін сипаттайды. 1 Ғұндардың Үйсін тайпалық бірлестігімен одақтасу себептерін сипаттайды. 1

Тақырып бойынша алған білімдеріңді қолданып, ғұн басшылары мөде , Чжи-чжи аттилаға қатысты Кім? Неге? Қашан? Қайда? Қалай с

7 слайд
Тақырып бойынша алған білімдеріңді қолданып, ғұн басшылары мөде , Чжи-чжи аттилаға қатысты Кім? Неге? Қашан? Қайда? Қалай сұрақтаына жауап беріңдер, оқиғалар арасында қандай байланыс бар екендігі туралы ойланып көріңдер Кім? Неге? Қашан? Қайда? Қалай? Мөде Чжи- Чжи Аттла

7 слайд

Тақырып бойынша алған білімдеріңді қолданып, ғұн басшылары мөде , Чжи-чжи аттилаға қатысты Кім? Неге? Қашан? Қайда? Қалай сұрақтаына жауап беріңдер, оқиғалар арасында қандай байланыс бар екендігі туралы ойланып көріңдер Кім? Неге? Қашан? Қайда? Қалай? Мөде Чжи- Чжи Аттла

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

8 слайд
НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ

8 слайд

НАЗАРЛАРЫҢЫЗҒА РАХМЕТ