Материалдар / Ашық сабақ Баймбетова Айнұр 5 сынып Ғұндар
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ Баймбетова Айнұр 5 сынып Ғұндар

Материал туралы қысқаша түсінік
мұғалімдер үшін қысқа мерзімді жоспар. Қазақстан тарихы пәні мұғалімдері үшін көмегі бар.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
17 Мамыр 2019
443
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Бейнематериалды қарап, тірек сөздерді жазып алыңыз

1 слайд
Бейнематериалды қарап, тірек сөздерді жазып алыңыз

Неге Мөде шаньюй «Жер-мемлекеттің негізі» деді?

2 слайд
Неге Мөде шаньюй «Жер-мемлекеттің негізі» деді?

Оқу мақсаты:  ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету  картада тайпалық одақтардың орнала

3 слайд
Оқу мақсаты:  ғұндардың қоныс аудару бағыттарын тарихи картадан көрсету  картада тайпалық одақтардың орналасуын көрсету  ежелгі мемлекеттік бірлестіктердің құрылу алғышарттарын білу

Сабақтың мақсаты: тарихи фактілерге және карталық мәліметтерге сүйене отырып, тарихи оқиғаның даму желісін құрастырады тарихи

4 слайд
Сабақтың мақсаты: тарихи фактілерге және карталық мәліметтерге сүйене отырып, тарихи оқиғаның даму желісін құрастырады тарихи фактілердің маңыздылығын түсінеді. тарихи кезендердің ерекшеліктерін анықтайды және салыстырады

Бағалау критерийі: • Білу және түсіну: Ғұндардар жайлы деректерді пайдалана отырып, ғұндар тарихын біледі • Білімін қолдану: оқу

5 слайд
Бағалау критерийі: • Білу және түсіну: Ғұндардар жайлы деректерді пайдалана отырып, ғұндар тарихын біледі • Білімін қолдану: оқушылар ғұндарға, олардың бет әлпетіне, тұрмыс-тіршілігіне ақпараттық карточкалар түрінде қысқаша мәлімет жазады • Сыни ойлау: Берілген ақпараттың ішінен маңызды деген 3 тарихи тұлғаны, 3 негізгі тарихи оқиғаны анықтау (өз ойларын дәйектейді) • Анализ: Сабақ барысында Ғұндар мен өткен сабақтағы тайпалық одақтарды салыстыра отырып, себеп-салдарлық байланыс орнатады.

ТЕРМИНДЕР: • әскери демократия – қоғамдық құрылыстың түрі. • Шаньюй – ғұндардың мемлекет басшысы. • тайпалық одақ

6 слайд
ТЕРМИНДЕР: • әскери демократия – қоғамдық құрылыстың түрі. • Шаньюй – ғұндардың мемлекет басшысы. • тайпалық одақ – бірнеше тайпалардың біріккен одағы.

7 слайд

ЖҰПТА КЕЙІННЕН ТОПТА ТАЛҚЫЛАУ ЖҮРГІЗІҢІЗДЕР: 1 топ : Ғұндар мемлекеттік дәрежеге қалай жетті? 2 топ: «Халықтардың қон

8 слайд
ЖҰПТА КЕЙІННЕН ТОПТА ТАЛҚЫЛАУ ЖҮРГІЗІҢІЗДЕР: 1 топ : Ғұндар мемлекеттік дәрежеге қалай жетті? 2 топ: «Халықтардың қоныс аударуы» деп нені атайды? 3 топ: Сыртқы саясатта ғұндар қандай саяси бағыттарды ұстанды?

 Оқушылар ғұндар жайлы деректерді пайдалана отырып, ғұндардың бет әлпетіне, тұрмыс-тіршілігіне қатысты ақпараттық карточк

9 слайд
 Оқушылар ғұндар жайлы деректерді пайдалана отырып, ғұндардың бет әлпетіне, тұрмыс-тіршілігіне қатысты ақпараттық карточкалар түрінде қысқаша мәлімет жазады. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС: Дерекпен жұмыс.

 Аммиан Марцеллин: «Ертелі –кеш ат үстінен түспейді. Маңызды істер туралы кеңесетін болса,кеңесті де ат үстінде отырып өтк

10 слайд
 Аммиан Марцеллин: «Ертелі –кеш ат үстінен түспейді. Маңызды істер туралы кеңесетін болса,кеңесті де ат үстінде отырып өткізеді»,- дейді.  Византия елшісі Прииск: «Олар соғыстан кейін тыныш әрі қамсыз тіршілік етеді, әркім қолында барымен қанағат етеді», дейді.  Аттиланың бір замандасы: «Аттила таңертең үйден шығысымен, есік алдында тұрып, халықтың мұң-мұқтажын тыңдады, күні бойы әлемнің әр түрлі елдерінен келген елшілерді қабылдады», - дейді. ТОПТЫҚ ЖҰМЫС: (Ғұндар жайлы деректер)

КЕРЕКТІ АҚПАРАТТЫ АЛУ • Топтық жұмыс: Оқушылардың міндеті:  ақпараттың ішінен маңызды деген 3 тарихи тұлғаны,  3 негізг

11 слайд
КЕРЕКТІ АҚПАРАТТЫ АЛУ • Топтық жұмыс: Оқушылардың міндеті:  ақпараттың ішінен маңызды деген 3 тарихи тұлғаны,  3 негізгі тарихи оқиғаны анықтау керек.  Өз таңдауларын дәйектер келтіре отырып, дәлелдеулері тиіс. Бағалау: әр топтан 1 сарапшы бағалаушы болады

КАРТАМЕН ЖҰМЫС: Ғұндардың территориясын басқа тайпалық бірлестіктердің жер аумағымен салыстырасыздар және қоныс аудару бағытта

12 слайд
КАРТАМЕН ЖҰМЫС: Ғұндардың территориясын басқа тайпалық бірлестіктердің жер аумағымен салыстырасыздар және қоныс аудару бағыттарын кескін картаға түсіресіздер.

СЦЕНАРИСТ Сабақтың басында көрсетілген бейнематериалға сценарий құрастырыңыз! (топта бейнематериал бойынша сценарий жазыңыздар)

13 слайд
СЦЕНАРИСТ Сабақтың басында көрсетілген бейнематериалға сценарий құрастырыңыз! (топта бейнематериал бойынша сценарий жазыңыздар)

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: Мөде қағанға «хат» жазып, өздеріңнің көкейлеріңдегі сұрақтарға жауап алыңдар. Көмек болатын қажетті сөз тірке

14 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ: Мөде қағанға «хат» жазып, өздеріңнің көкейлеріңдегі сұрақтарға жауап алыңдар. Көмек болатын қажетті сөз тіркестері: • Мысалы, • Құрметті Мөде шаньюй..., • менің ойымша..., • сізден сұрағым келгені..., • жауынгерлердің әскери қарулары..., • қытай деректерінде...

РЕФЛЕКСИЯ (жазбаша)  Бүгінгі сабақтан мен не білдім?  Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің?  Сабақ барысында қандай сұр

15 слайд
РЕФЛЕКСИЯ (жазбаша)  Бүгінгі сабақтан мен не білдім?  Сабақ барысында қандай қиындыққа кездестің?  Сабақ барысында қандай сұрақ туындады?