Материалдар / Ашық сабақ "Байтерек" поэмасы
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Байтерек" поэмасы

Материал туралы қысқаша түсінік
Сабақтың тақырыбы: Н. Айтұлы "Бәйтерек " поэмасы Сабақтың мақсаты: әдеби шығармаға сюжеттік композициялық талдау жасау
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
22 Ақпан 2023
2852
50 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
IV бөлім: Мәңгілік ел – мәңгілік мұрат

1 слайд
IV бөлім: Мәңгілік ел – мәңгілік мұрат

1 слайд

IV бөлім: Мәңгілік ел – мәңгілік мұрат

Несіпбек Айтұлы. «Бәйтерек» поэмасы САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:

2 слайд
Несіпбек Айтұлы. «Бәйтерек» поэмасы САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:

2 слайд

Несіпбек Айтұлы. «Бәйтерек» поэмасы САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ:

Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийлері: Әдіс- тәсілдер: Әдеби шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасау. Барлық оқушыла

3 слайд
Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийлері: Әдіс- тәсілдер: Әдеби шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасау. Барлық оқушылар орындай алады: Поэма мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Шығарма бойынша эссе жазады; Кейбір оқушылар орындай алады: Өз көзқарастарын айтып талдайды; Білім алушы  Поэма үзіндісін сатылай - кешенді талдайды  «Бәйтерек» поэмасына сюжеттік талдау жасайды.  «Бәйтерек» поэмасы бойынша эссе жазады;  «Ойлан6 тап!» әдісі;  Кестемен жеке жұмыс;  «Синквэйн» әдісі;

3 слайд

Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийлері: Әдіс- тәсілдер: Әдеби шығармаға сюжеттік – композициялық талдау жасау. Барлық оқушылар орындай алады: Поэма мазмұнын түсінеді, сұрақтарға жауап береді Оқушылардың басым бөлігі орындай алады: Шығарма бойынша эссе жазады; Кейбір оқушылар орындай алады: Өз көзқарастарын айтып талдайды; Білім алушы  Поэма үзіндісін сатылай - кешенді талдайды  «Бәйтерек» поэмасына сюжеттік талдау жасайды.  «Бәйтерек» поэмасы бойынша эссе жазады;  «Ойлан6 тап!» әдісі;  Кестемен жеке жұмыс;  «Синквэйн» әдісі;

Өткен сабаққа шолу Поэма неше бөліктен тұрады? Әр бөлікке қандай тақырыптар қояр едіңіздер? 1 – бөлім . Поэманың жазыл

4 слайд
Өткен сабаққа шолу Поэма неше бөліктен тұрады? Әр бөлікке қандай тақырыптар қояр едіңіздер? 1 – бөлім . Поэманың жазылуына түрткі болған оқиға 2 – бөлім . Бабалар арманының орындалуы 3- бөлім. Тәуелсіздік тұғыры 4 – бөлім . Әлем таныған Қазақстан 5- бөлім. Өткеніңді ұмытпа! 6- бөлім . Тарих беті таңдақ – таңдақ... 7- бөлім. Алатаудың мұзбалағы 8 – бөлім. Арқаны бетке алған көш

4 слайд

Өткен сабаққа шолу Поэма неше бөліктен тұрады? Әр бөлікке қандай тақырыптар қояр едіңіздер? 1 – бөлім . Поэманың жазылуына түрткі болған оқиға 2 – бөлім . Бабалар арманының орындалуы 3- бөлім. Тәуелсіздік тұғыры 4 – бөлім . Әлем таныған Қазақстан 5- бөлім. Өткеніңді ұмытпа! 6- бөлім . Тарих беті таңдақ – таңдақ... 7- бөлім. Алатаудың мұзбалағы 8 – бөлім. Арқаны бетке алған көш

Ойлан, тап!  Ақынның болып жатқан оқиғаға қатысы бар ма? Поэма нешінші жақтан баяндалып тұр?  Ақынның оқиғаға ті

5 слайд
Ойлан, тап!  Ақынның болып жатқан оқиғаға қатысы бар ма? Поэма нешінші жақтан баяндалып тұр?  Ақынның оқиғаға тікелей қатысы бар: тәуелсіздік алғаннан кейін болып жатқан өзгерістерге, әртүрлі құбылыс – жағдайларға көзқарасын, ішкі сезімін, толғанысын білдіреді. Поэмадағы оқиғалар ақынның атынан, 1 – жақтан баяндалып тұр. Дескриптор: Білім алушы  Берілген сұрақтарға жауап береді;  Поэманың нешінші жақтан баяндалып тұрғанын ажыратады;

5 слайд

Ойлан, тап!  Ақынның болып жатқан оқиғаға қатысы бар ма? Поэма нешінші жақтан баяндалып тұр?  Ақынның оқиғаға тікелей қатысы бар: тәуелсіздік алғаннан кейін болып жатқан өзгерістерге, әртүрлі құбылыс – жағдайларға көзқарасын, ішкі сезімін, толғанысын білдіреді. Поэмадағы оқиғалар ақынның атынан, 1 – жақтан баяндалып тұр. Дескриптор: Білім алушы  Берілген сұрақтарға жауап береді;  Поэманың нешінші жақтан баяндалып тұрғанын ажыратады;

САТЫЛАЙ КЕШЕНДІ ТАЛДАУ ЖАСАУ «Бәйтерек» поэмасы  1 . Авторы  2. Тақырыбы  3. Жанр түрі  4. Идеясы – ақынның

6 слайд
САТЫЛАЙ КЕШЕНДІ ТАЛДАУ ЖАСАУ «Бәйтерек» поэмасы  1 . Авторы  2. Тақырыбы  3. Жанр түрі  4. Идеясы – ақынның айтар ойы мен мақсаты  5. Шумақ дегеніміз – аяқталған синтаксистік біртұтас ойды білдіреді.  6. Тармақ дегеніміз – өлеңнің әр жолы.  7. Бунақ дегеніміз – белгілі дауыс ырғағы  8. Буын саны дауысты дыбыс санына байланысты  9. Ұйқас түрі  10. Көркемдегіш құралдар: Дескриптор: Білім алушы  Өз көзқарастарымен сатылай кешенді талдау жасайды;

6 слайд

САТЫЛАЙ КЕШЕНДІ ТАЛДАУ ЖАСАУ «Бәйтерек» поэмасы  1 . Авторы  2. Тақырыбы  3. Жанр түрі  4. Идеясы – ақынның айтар ойы мен мақсаты  5. Шумақ дегеніміз – аяқталған синтаксистік біртұтас ойды білдіреді.  6. Тармақ дегеніміз – өлеңнің әр жолы.  7. Бунақ дегеніміз – белгілі дауыс ырғағы  8. Буын саны дауысты дыбыс санына байланысты  9. Ұйқас түрі  10. Көркемдегіш құралдар: Дескриптор: Білім алушы  Өз көзқарастарымен сатылай кешенді талдау жасайды;

«Бәйтерек» поэмасы  1 . Авторы: ақын Несіпбек Айтұлы  2. Тақырыбы: «Бәйтерек». Тәуелсіздіктің символы. Елбасының өр

7 слайд
«Бәйтерек» поэмасы  1 . Авторы: ақын Несіпбек Айтұлы  2. Тақырыбы: «Бәйтерек». Тәуелсіздіктің символы. Елбасының өр тұлғасы  3. Жанр түрі: поэма  4. Идеясы – Нұр –сұлтан қаласы Егеменді елдің жаңа қаласы, ал Бәйтерек монументі сол тәуелсіз еліміздің шынайы азаттық символы. Тәуелсіздік бізге оңайлықпен келмегені, Елбасының арқасында жаңа қаланың негізі қаланып,әлем елі мойындайтын үлкен қалаға айналғанын мақтанышпен жырлау. Поэмадағы негізгі ой - оқырмандарды елдігіміздің қадірін білуге, болашақты берекелі қарсы алуға шақыру.  5. Шумақ: 36.  6. Тармақ: 144  7. Бунақ: 3-3  8. Буын саны: 11 буынды  9. Ұйқас түрі: қара өлең ұйқасы (а-а-б-а)  10. Көркемдегіш құралдар: риторикалық сұрақ, эпитет,теңеу

7 слайд

«Бәйтерек» поэмасы  1 . Авторы: ақын Несіпбек Айтұлы  2. Тақырыбы: «Бәйтерек». Тәуелсіздіктің символы. Елбасының өр тұлғасы  3. Жанр түрі: поэма  4. Идеясы – Нұр –сұлтан қаласы Егеменді елдің жаңа қаласы, ал Бәйтерек монументі сол тәуелсіз еліміздің шынайы азаттық символы. Тәуелсіздік бізге оңайлықпен келмегені, Елбасының арқасында жаңа қаланың негізі қаланып,әлем елі мойындайтын үлкен қалаға айналғанын мақтанышпен жырлау. Поэмадағы негізгі ой - оқырмандарды елдігіміздің қадірін білуге, болашақты берекелі қарсы алуға шақыру.  5. Шумақ: 36.  6. Тармақ: 144  7. Бунақ: 3-3  8. Буын саны: 11 буынды  9. Ұйқас түрі: қара өлең ұйқасы (а-а-б-а)  10. Көркемдегіш құралдар: риторикалық сұрақ, эпитет,теңеу

Көркемдік суреттеу құралдары РИТОРИКАЛЫҚ СҰРАҚ: Не пайда дүниенің кеңдігінен, Болмаса бостандығы бір басыңның? ТЕҢЕУ Тату жұрт

8 слайд
Көркемдік суреттеу құралдары РИТОРИКАЛЫҚ СҰРАҚ: Не пайда дүниенің кеңдігінен, Болмаса бостандығы бір басыңның? ТЕҢЕУ Тату жұрт бірі – шекер, бірі – балдай, Жарылып, жауласатын түрі бардай . Қызуы Оңтүстіктің өрге шауып, Солтүстік сіреседі сүрі қардай . ЭПИТЕТ: Қызыл тіл қара тасты балқытады, Келгенде қылқобыздай зар күйіне.

8 слайд

Көркемдік суреттеу құралдары РИТОРИКАЛЫҚ СҰРАҚ: Не пайда дүниенің кеңдігінен, Болмаса бостандығы бір басыңның? ТЕҢЕУ Тату жұрт бірі – шекер, бірі – балдай, Жарылып, жауласатын түрі бардай . Қызуы Оңтүстіктің өрге шауып, Солтүстік сіреседі сүрі қардай . ЭПИТЕТ: Қызыл тіл қара тасты балқытады, Келгенде қылқобыздай зар күйіне.

Бәйтерек поэмасына сюжеттік талдау : Сюжеттік-композициялық желі Үзінді арқылы дәлелдеу Оқиғаның басталуы Байланысы Дамуы Шары

9 слайд
Бәйтерек поэмасына сюжеттік талдау : Сюжеттік-композициялық желі Үзінді арқылы дәлелдеу Оқиғаның басталуы Байланысы Дамуы Шарықтау шегі Шешімі

9 слайд

Бәйтерек поэмасына сюжеттік талдау : Сюжеттік-композициялық желі Үзінді арқылы дәлелдеу Оқиғаның басталуы Байланысы Дамуы Шарықтау шегі Шешімі

10 слайд

10 слайд

Сюжеттік-композициялық желі Үзінді арқылы дәлелдеу Оқиғаның басталуы Т үске енген Тәуелсіздік Патшасы Байланыс Президент сайлан

11 слайд
Сюжеттік-композициялық желі Үзінді арқылы дәлелдеу Оқиғаның басталуы Т үске енген Тәуелсіздік Патшасы Байланыс Президент сайлануы. Қазақстанның тәуелсіздік алуы. Дамуы Қазақ халқының қалыптасуына үлес қосқан адамдар. Оқиғаның шиеленісуі Елдің астанасы Ақмолаға ауысуы Шешімі Автордың Елбасыға алғыс арнауы Қорытынды Іргелі, тату мемлекеттің құрылуы.

11 слайд

Сюжеттік-композициялық желі Үзінді арқылы дәлелдеу Оқиғаның басталуы Т үске енген Тәуелсіздік Патшасы Байланыс Президент сайлануы. Қазақстанның тәуелсіздік алуы. Дамуы Қазақ халқының қалыптасуына үлес қосқан адамдар. Оқиғаның шиеленісуі Елдің астанасы Ақмолаға ауысуы Шешімі Автордың Елбасыға алғыс арнауы Қорытынды Іргелі, тату мемлекеттің құрылуы.

Уақыт пен кеңістік, мекен – шақ композициясын көрсету «Дейін – қазір - кейін» кестесін Ақмола – Астана – Нұр – Сұлтан қал

12 слайд
Уақыт пен кеңістік, мекен – шақ композициясын көрсету «Дейін – қазір - кейін» кестесін Ақмола – Астана – Нұр – Сұлтан қаласын сипаттайтын поэма жолдарымен сәйкестендіріңіз. *** Жаhанның жанарында жаңа қала, Жұлдыздай туа қалған өлiарада. Бес жылда бой көтерген ғимараттар Жайнап тұр шомылғандай самалаға! *** Арда едiң, асау едiң, Арқа, неткен, Төсiңде небiр бағлан дархан өткен. Ақмола осы едi ғой Кенесары Бөрiнiң бекiнiсiн талқан еткен! *** Көңiлге сәуле құяр Сарай нұры, Астана – ел тiрегi, ел айбыны! Кемерi шалқып жатқан Қазақстан – Мұхиттың аласұрған көк айдыны.

12 слайд

Уақыт пен кеңістік, мекен – шақ композициясын көрсету «Дейін – қазір - кейін» кестесін Ақмола – Астана – Нұр – Сұлтан қаласын сипаттайтын поэма жолдарымен сәйкестендіріңіз. *** Жаhанның жанарында жаңа қала, Жұлдыздай туа қалған өлiарада. Бес жылда бой көтерген ғимараттар Жайнап тұр шомылғандай самалаға! *** Арда едiң, асау едiң, Арқа, неткен, Төсiңде небiр бағлан дархан өткен. Ақмола осы едi ғой Кенесары Бөрiнiң бекiнiсiн талқан еткен! *** Көңiлге сәуле құяр Сарай нұры, Астана – ел тiрегi, ел айбыны! Кемерi шалқып жатқан Қазақстан – Мұхиттың аласұрған көк айдыны.

«Дейін – қазір - кейін» кестесін  «Дейін – қазір - кейін» кестесін Ақмола – Астана – Нұр – Сұлтан қаласын сипаттайтын поэма

13 слайд
«Дейін – қазір - кейін» кестесін  «Дейін – қазір - кейін» кестесін Ақмола – Астана – Нұр – Сұлтан қаласын сипаттайтын поэма жолдарымен сәйкестендіріңіз. Дейін Қазір Кейін Арда едiң, асау едiң, Арқа, неткен, Төсiңде небiр бағлан дархан өткен. Ақмола осы едi ғой Кенесары Бөрiнiң бекiнiсiн талқан еткен! Арда едiң, асау едiң, Арқа, неткен, Төсiңде небiр бағлан дархан өткен. Ақмола осы едi ғой Кенесары Бөрiнiң бекiнiсiн талқан еткен! Көңiлге сәуле құяр Сарай нұры, Астана – ел тiрегi, ел айбыны! Кемерi шалқып жатқан Қазақстан – Мұхиттың аласұрған көк айдыны.

13 слайд

«Дейін – қазір - кейін» кестесін  «Дейін – қазір - кейін» кестесін Ақмола – Астана – Нұр – Сұлтан қаласын сипаттайтын поэма жолдарымен сәйкестендіріңіз. Дейін Қазір Кейін Арда едiң, асау едiң, Арқа, неткен, Төсiңде небiр бағлан дархан өткен. Ақмола осы едi ғой Кенесары Бөрiнiң бекiнiсiн талқан еткен! Арда едiң, асау едiң, Арқа, неткен, Төсiңде небiр бағлан дархан өткен. Ақмола осы едi ғой Кенесары Бөрiнiң бекiнiсiн талқан еткен! Көңiлге сәуле құяр Сарай нұры, Астана – ел тiрегi, ел айбыны! Кемерi шалқып жатқан Қазақстан – Мұхиттың аласұрған көк айдыны.

Кері байланыс: Үйге тапсырма: «Бәйтерек» поэмасына қорытынды ретінде эссе жазу Білдім Білемін Білгім келеді Білдім Білемін

14 слайд
Кері байланыс: Үйге тапсырма: «Бәйтерек» поэмасына қорытынды ретінде эссе жазу Білдім Білемін Білгім келеді Білдім Білемін Білгім келеді

14 слайд

Кері байланыс: Үйге тапсырма: «Бәйтерек» поэмасына қорытынды ретінде эссе жазу Білдім Білемін Білгім келеді Білдім Білемін Білгім келеді