Ашық сабақ Балаларға қамқорлық .
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
МАҢ ҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ ҚАРАҚИЯ АУДАНЫ МҰНАЙШЫ АУЫЛЫ № 7 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КММ МУЗЫКА
ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ АМАНШАЕВА ЖАРҚЫНАЙ НҰРЛЫБАЙ ҚЫЗЫ
Оқу мақсаттары •
1 .1.4.1. Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіну
Сабақ мақсаттары •
Барлық оқушылар: адамның дене мүшелерін ажырата біледі.
•
Оқушылардың басым бөлігі: денсаулықты сақтау үшін дәрігерге қаралудың маңызын түсінеді
•
Кейбір оқушылар: салауатты өмір салтының маңыздылығын түсінеді.
Бағалау критерийлері •
Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді
Тілдік масқат •
Пәнге тән лексика мен терминология:
•
гигиена, таза лық. Сабақтың тақырыптары: Тазалық-денсаулық кепілі
1 слайд
МАҢ ҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ ҚАРАҚИЯ АУДАНЫ МҰНАЙШЫ АУЫЛЫ № 7 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КММ МУЗЫКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ АМАНШАЕВА ЖАРҚЫНАЙ НҰРЛЫБАЙ ҚЫЗЫ Оқу мақсаттары • 1 .1.4.1. Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіну Сабақ мақсаттары • Барлық оқушылар: адамның дене мүшелерін ажырата біледі. • Оқушылардың басым бөлігі: денсаулықты сақтау үшін дәрігерге қаралудың маңызын түсінеді • Кейбір оқушылар: салауатты өмір салтының маңыздылығын түсінеді. Бағалау критерийлері • Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді Тілдік масқат • Пәнге тән лексика мен терминология: • гигиена, таза лық. Сабақтың тақырыптары: Тазалық-денсаулық кепілі
2 слайд
Топқа бөлу
І топ- “Сүлгі”
ІІ топ- “Сабын”
ІІІ топ- “Тіс пастасы” ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ
Өзімді-өзім жақтаймын,
Денсаулықты сақтаймын.
Жүректен жылу соншама,
Тілейміз саулық баршаға.
Алтын ереже
1.Сабаққа зейін қою.
2.Топпен жұмыс кезінде
белсенділік көрсету.
3.Бір-бірімізді тыңдай білу.
4.Ұйымшыл болу.
5.Уақытты үнемді пайдалану.
6.Бір-бірімізді сыйлау,құрметтеу.
2 слайд
Топқа бөлу І топ- “Сүлгі” ІІ топ- “Сабын” ІІІ топ- “Тіс пастасы” ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ Өзімді-өзім жақтаймын, Денсаулықты сақтаймын. Жүректен жылу соншама, Тілейміз саулық баршаға. Алтын ереже 1.Сабаққа зейін қою. 2.Топпен жұмыс кезінде белсенділік көрсету. 3.Бір-бірімізді тыңдай білу. 4.Ұйымшыл болу. 5.Уақытты үнемді пайдалану. 6.Бір-бірімізді сыйлау,құрметтеу.
3 слайд
І топ: Адамның дене мүшелеріне
нелер жатады
ІІ топ: Жаттығу жасауға қай кез
қолайлы?
ІІІ топ: Құтқару қызметінің телефон
нөмірі қандай
Белсенді оқудағы
әдіс – тәсілдерім Айналмалы бекет
“”https://www.youtube.com/
watch?v
=HaljRqHsfDQ “ Конверт” әдісіМиға шабуыл
Оқулықпен жұмысБелсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны
қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді
әдістерді пайдаландым
“ Блиц кездесу” әдісі “ Сәйкестендіру”
әдісі
Сіздің негізгі
сөзіңіз Көңілді күн.
Сергіту сәті. “ Жалғасын
тап” ойыны”
3 слайд
І топ: Адамның дене мүшелеріне нелер жатады ІІ топ: Жаттығу жасауға қай кез қолайлы? ІІІ топ: Құтқару қызметінің телефон нөмірі қандай Белсенді оқудағы әдіс – тәсілдерім Айналмалы бекет “”https://www.youtube.com/ watch?v =HaljRqHsfDQ “ Конверт” әдісіМиға шабуыл Оқулықпен жұмысБелсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым “ Блиц кездесу” әдісі “ Сәйкестендіру” әдісі Сіздің негізгі сөзіңіз Көңілді күн. Сергіту сәті. “ Жалғасын тап” ойыны”
4 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр
түрлі оқушылар тобының
оқу әрекетін ұйымдастыру
үшін арнайы оқыту
тәсілдерін және іс -
әрекеттерді саралау
тәсілдерін кіріктірдім.
Қалыптастырушы бағалауға
арналған тапсырмалар
(дескриптор) Дәптермен
жұмыс
Бағалау
“ Жеміс ағашы” “ Артығын тап”
ойыны
Қорытындыла
у
“ Уақыт
шеңбері”
әдісі
4 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар (дескриптор) Дәптермен жұмыс Бағалау “ Жеміс ағашы” “ Артығын тап” ойыны Қорытындыла у “ Уақыт шеңбері” әдісі
5 слайд
Жаңартылған білім беру
мазмұндамасын
Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу
әдістерін пайдалану тиімді;
Қарым-қатынас жасауға дағдыланады;
Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу
жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы
бағаланады;
Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек
екенін түсіндім. Ықшамсабақты жоспарлау
туралы пікірім
5 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұндамасын Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін пайдалану тиімді; Қарым-қатынас жасауға дағдыланады; Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағаланады; Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім. Ықшамсабақты жоспарлау туралы пікірім
6 слайд
Назарларыңызға
рахмет!
6 слайд
Назарларыңызға рахмет!