Материалдар / Ашық сабақ Балаларға қамқорлық .

Ашық сабақ Балаларға қамқорлық .

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
ЖИ арқылы жасау
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
ЖИ арқылы жасау
Материалдың қысқаша түсінігі
МАҢ ҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ ҚАРАҚИЯ АУДАНЫ МҰНАЙШЫ АУЫЛЫ № 7 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КММ МУЗЫКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ АМАНШАЕВА ЖАРҚЫНАЙ НҰРЛЫБА

1 слайд
МАҢ ҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ ҚАРАҚИЯ АУДАНЫ МҰНАЙШЫ АУЫЛЫ № 7 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КММ МУЗЫКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ АМАНШАЕВА ЖАРҚЫНАЙ НҰРЛЫБАЙ ҚЫЗЫ Оқу мақсаттары • 1 .1.4.1. Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіну Сабақ мақсаттары • Барлық оқушылар: адамның дене мүшелерін ажырата біледі. • Оқушылардың басым бөлігі: денсаулықты сақтау үшін дәрігерге қаралудың маңызын түсінеді • Кейбір оқушылар: салауатты өмір салтының маңыздылығын түсінеді. Бағалау критерийлері • Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді Тілдік масқат • Пәнге тән лексика мен терминология: • гигиена, таза лық. Сабақтың тақырыптары: Тазалық-денсаулық кепілі

1 слайд

МАҢ ҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ ҚАРАҚИЯ АУДАНЫ МҰНАЙШЫ АУЫЛЫ № 7 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КММ МУЗЫКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ АМАНШАЕВА ЖАРҚЫНАЙ НҰРЛЫБАЙ ҚЫЗЫ Оқу мақсаттары • 1 .1.4.1. Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіну Сабақ мақсаттары • Барлық оқушылар: адамның дене мүшелерін ажырата біледі. • Оқушылардың басым бөлігі: денсаулықты сақтау үшін дәрігерге қаралудың маңызын түсінеді • Кейбір оқушылар: салауатты өмір салтының маңыздылығын түсінеді. Бағалау критерийлері • Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді Тілдік масқат • Пәнге тән лексика мен терминология: • гигиена, таза лық. Сабақтың тақырыптары: Тазалық-денсаулық кепілі

Топқа бөлу І топ- “Сүлгі” ІІ топ- “Сабын” ІІІ топ- “Тіс пастасы” ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ Өзімді-өзім жақтаймын, Денса

2 слайд
Топқа бөлу І топ- “Сүлгі” ІІ топ- “Сабын” ІІІ топ- “Тіс пастасы” ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ Өзімді-өзім жақтаймын, Денсаулықты сақтаймын. Жүректен жылу соншама, Тілейміз саулық баршаға. Алтын ереже 1.Сабаққа зейін қою. 2.Топпен жұмыс кезінде белсенділік көрсету. 3.Бір-бірімізді тыңдай білу. 4.Ұйымшыл болу. 5.Уақытты үнемді пайдалану. 6.Бір-бірімізді сыйлау,құрметтеу.

2 слайд

Топқа бөлу І топ- “Сүлгі” ІІ топ- “Сабын” ІІІ топ- “Тіс пастасы” ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ Өзімді-өзім жақтаймын, Денсаулықты сақтаймын. Жүректен жылу соншама, Тілейміз саулық баршаға. Алтын ереже 1.Сабаққа зейін қою. 2.Топпен жұмыс кезінде белсенділік көрсету. 3.Бір-бірімізді тыңдай білу. 4.Ұйымшыл болу. 5.Уақытты үнемді пайдалану. 6.Бір-бірімізді сыйлау,құрметтеу.

І топ: Адамның дене мүшелеріне нелер жатады ІІ топ: Жаттығу жасауға қай кез қолайлы? ІІІ топ: Құтқару қызметінің телефон нөм

3 слайд
І топ: Адамның дене мүшелеріне нелер жатады ІІ топ: Жаттығу жасауға қай кез қолайлы? ІІІ топ: Құтқару қызметінің телефон нөмірі қандай Белсенді оқудағы әдіс – тәсілдерім Айналмалы бекет “”https://www.youtube.com/ watch?v =HaljRqHsfDQ “ Конверт” әдісіМиға шабуыл Оқулықпен жұмысБелсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым “ Блиц кездесу” әдісі “ Сәйкестендіру” әдісі Сіздің негізгі сөзіңіз Көңілді күн. Сергіту сәті. “ Жалғасын тап” ойыны”

3 слайд

І топ: Адамның дене мүшелеріне нелер жатады ІІ топ: Жаттығу жасауға қай кез қолайлы? ІІІ топ: Құтқару қызметінің телефон нөмірі қандай Белсенді оқудағы әдіс – тәсілдерім Айналмалы бекет “”https://www.youtube.com/ watch?v =HaljRqHsfDQ “ Конверт” әдісіМиға шабуыл Оқулықпен жұмысБелсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым “ Блиц кездесу” әдісі “ Сәйкестендіру” әдісі Сіздің негізгі сөзіңіз Көңілді күн. Сергіту сәті. “ Жалғасын тап” ойыны”

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс

4 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар (дескриптор) Дәптермен жұмыс Бағалау “ Жеміс ағашы” “ Артығын тап” ойыны Қорытындыла у “ Уақыт шеңбері” әдісі

4 слайд

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар (дескриптор) Дәптермен жұмыс Бағалау “ Жеміс ағашы” “ Артығын тап” ойыны Қорытындыла у “ Уақыт шеңбері” әдісі

Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін пайдалану тиімді

5 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін пайдалану тиімді;  Қарым-қатынас жасауға дағдыланады;  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағаланады;  Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім. Ықшамсабақты жоспарлау туралы пікірім

5 слайд

Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін пайдалану тиімді;  Қарым-қатынас жасауға дағдыланады;  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағаланады;  Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім. Ықшамсабақты жоспарлау туралы пікірім

Назарларыңызға рахмет!

6 слайд
Назарларыңызға рахмет!

6 слайд

Назарларыңызға рахмет!

31 Шілде 2020
769
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі