Материалдар / Ашық сабақ Балаларға қамқорлық .
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Балаларға қамқорлық .

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
31 Шілде 2020
639
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
МАҢ ҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ ҚАРАҚИЯ АУДАНЫ МҰНАЙШЫ АУЫЛЫ № 7 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КММ МУЗЫКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ АМАНШАЕВА ЖАРҚЫНАЙ НҰРЛЫБА

1 слайд
МАҢ ҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ ҚАРАҚИЯ АУДАНЫ МҰНАЙШЫ АУЫЛЫ № 7 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КММ МУЗЫКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ АМАНШАЕВА ЖАРҚЫНАЙ НҰРЛЫБАЙ ҚЫЗЫ Оқу мақсаттары • 1 .1.4.1. Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіну Сабақ мақсаттары • Барлық оқушылар: адамның дене мүшелерін ажырата біледі. • Оқушылардың басым бөлігі: денсаулықты сақтау үшін дәрігерге қаралудың маңызын түсінеді • Кейбір оқушылар: салауатты өмір салтының маңыздылығын түсінеді. Бағалау критерийлері • Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді Тілдік масқат • Пәнге тән лексика мен терминология: • гигиена, таза лық. Сабақтың тақырыптары: Тазалық-денсаулық кепілі

1 слайд

МАҢ ҒЫСТАУ ОБЛЫСЫ ҚАРАҚИЯ АУДАНЫ МҰНАЙШЫ АУЫЛЫ № 7 ЖАЛПЫ ОРТА МЕКТЕБІ КММ МУЗЫКА ПӘНІНІҢ МҰҒАЛІМІ АМАНШАЕВА ЖАРҚЫНАЙ НҰРЛЫБАЙ ҚЫЗЫ Оқу мақсаттары • 1 .1.4.1. Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсіну Сабақ мақсаттары • Барлық оқушылар: адамның дене мүшелерін ажырата біледі. • Оқушылардың басым бөлігі: денсаулықты сақтау үшін дәрігерге қаралудың маңызын түсінеді • Кейбір оқушылар: салауатты өмір салтының маңыздылығын түсінеді. Бағалау критерийлері • Жеке бас гигиенасын сақтаудың маңыздылығын түсінеді Тілдік масқат • Пәнге тән лексика мен терминология: • гигиена, таза лық. Сабақтың тақырыптары: Тазалық-денсаулық кепілі

Топқа бөлу І топ- “Сүлгі” ІІ топ- “Сабын” ІІІ топ- “Тіс пастасы” ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ Өзімді-өзім жақтаймын, Денса

2 слайд
Топқа бөлу І топ- “Сүлгі” ІІ топ- “Сабын” ІІІ топ- “Тіс пастасы” ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ Өзімді-өзім жақтаймын, Денсаулықты сақтаймын. Жүректен жылу соншама, Тілейміз саулық баршаға. Алтын ереже 1.Сабаққа зейін қою. 2.Топпен жұмыс кезінде белсенділік көрсету. 3.Бір-бірімізді тыңдай білу. 4.Ұйымшыл болу. 5.Уақытты үнемді пайдалану. 6.Бір-бірімізді сыйлау,құрметтеу.

2 слайд

Топқа бөлу І топ- “Сүлгі” ІІ топ- “Сабын” ІІІ топ- “Тіс пастасы” ПСИХОЛОГИЯЛЫҚ ДАЙЫНДЫҚ Өзімді-өзім жақтаймын, Денсаулықты сақтаймын. Жүректен жылу соншама, Тілейміз саулық баршаға. Алтын ереже 1.Сабаққа зейін қою. 2.Топпен жұмыс кезінде белсенділік көрсету. 3.Бір-бірімізді тыңдай білу. 4.Ұйымшыл болу. 5.Уақытты үнемді пайдалану. 6.Бір-бірімізді сыйлау,құрметтеу.

І топ: Адамның дене мүшелеріне нелер жатады ІІ топ: Жаттығу жасауға қай кез қолайлы? ІІІ топ: Құтқару қызметінің телефон нөм

3 слайд
І топ: Адамның дене мүшелеріне нелер жатады ІІ топ: Жаттығу жасауға қай кез қолайлы? ІІІ топ: Құтқару қызметінің телефон нөмірі қандай Белсенді оқудағы әдіс – тәсілдерім Айналмалы бекет “”https://www.youtube.com/ watch?v =HaljRqHsfDQ “ Конверт” әдісіМиға шабуыл Оқулықпен жұмысБелсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым “ Блиц кездесу” әдісі “ Сәйкестендіру” әдісі Сіздің негізгі сөзіңіз Көңілді күн. Сергіту сәті. “ Жалғасын тап” ойыны”

3 слайд

І топ: Адамның дене мүшелеріне нелер жатады ІІ топ: Жаттығу жасауға қай кез қолайлы? ІІІ топ: Құтқару қызметінің телефон нөмірі қандай Белсенді оқудағы әдіс – тәсілдерім Айналмалы бекет “”https://www.youtube.com/ watch?v =HaljRqHsfDQ “ Конверт” әдісіМиға шабуыл Оқулықпен жұмысБелсенді оқу оқушылардың белсенді қызметпен айналысып, алған білімдерін есте сақтап, оны қолдана алуын қамтамасыз ететініне көз жеткізе отырып өз жоспарымда бірнеше белсенді әдістерді пайдаландым “ Блиц кездесу” әдісі “ Сәйкестендіру” әдісі Сіздің негізгі сөзіңіз Көңілді күн. Сергіту сәті. “ Жалғасын тап” ойыны”

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс

4 слайд
Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар (дескриптор) Дәптермен жұмыс Бағалау “ Жеміс ағашы” “ Артығын тап” ойыны Қорытындыла у “ Уақыт шеңбері” әдісі

4 слайд

Саралап оқыту әдісі – әр түрлі оқушылар тобының оқу әрекетін ұйымдастыру үшін арнайы оқыту тәсілдерін және іс - әрекеттерді саралау тәсілдерін кіріктірдім. Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырмалар (дескриптор) Дәптермен жұмыс Бағалау “ Жеміс ағашы” “ Артығын тап” ойыны Қорытындыла у “ Уақыт шеңбері” әдісі

Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін пайдалану тиімді

5 слайд
Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін пайдалану тиімді;  Қарым-қатынас жасауға дағдыланады;  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағаланады;  Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім. Ықшамсабақты жоспарлау туралы пікірім

5 слайд

Жаңартылған білім беру мазмұндамасын  Бұрынғы дәстүрлі сабаққа қарағанда белсенді оқу әдістерін пайдалану тиімді;  Қарым-қатынас жасауға дағдыланады;  Бағалау критерийі бойынша оқушылардың оқу жетістіктерін үнемі мадақтау, марапаттау арқылы бағаланады;  Саралау жұмыстарына көбірек көңіл бөлу керек екенін түсіндім. Ықшамсабақты жоспарлау туралы пікірім

Назарларыңызға рахмет!

6 слайд
Назарларыңызға рахмет!

6 слайд

Назарларыңызға рахмет!