Материалдар / Ашық сабақ Бір таңбалы сандарды қосу және азайту 1 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Бір таңбалы сандарды қосу және азайту 1 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Қосу мен азайту амалдарының компоненттері атауларын өрнектерді оқу мен жазуда қолдану
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қараша 2018
866
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы: Бір таңбалы сандарды қосу және азайту Бөлім 1 А бөлімі “Сандар мен цифрлар” Бөлімше 5.2 «Математикалы

1 слайд
Сабақтың тақырыбы: Бір таңбалы сандарды қосу және азайту Бөлім 1 А бөлімі “Сандар мен цифрлар” Бөлімше 5.2 «Математикалық тіл»

1 слайд

Сабақтың тақырыбы: Бір таңбалы сандарды қосу және азайту Бөлім 1 А бөлімі “Сандар мен цифрлар” Бөлімше 5.2 «Математикалық тіл»

Дескриптор: - қосу амалының компоненттерінің атауларын анықтайды және сәйкес сандармен байланыстырады; - азайту амалының

2 слайд
Дескриптор: - қосу амалының компоненттерінің атауларын анықтайды және сәйкес сандармен байланыстырады; - азайту амалының компоненттерінің атауларын анықтайды және сәйкес сандармен байланыстырады - компоненттері бойынша айырма жазады және мәнін табады; - компоненттері бойынша қосынды жазады және мәнін табады. Қосу мен азайту амалдарының компоненттері бойынша өрнектер жазады және оқиды Қосу мен азайту амалдарының компоненттерін ажыратады Бағалау критерийлері Бағалау критерийлері

2 слайд

Дескриптор: - қосу амалының компоненттерінің атауларын анықтайды және сәйкес сандармен байланыстырады; - азайту амалының компоненттерінің атауларын анықтайды және сәйкес сандармен байланыстырады - компоненттері бойынша айырма жазады және мәнін табады; - компоненттері бойынша қосынды жазады және мәнін табады. Қосу мен азайту амалдарының компоненттері бойынша өрнектер жазады және оқиды Қосу мен азайту амалдарының компоненттерін ажыратады Бағалау критерийлері Бағалау критерийлері

Сабақтың басы Оқушыларды 4 топқа бөлу 1 –топ “қосу” 2 – топ “азайту 3 –топ “теңдік 4 –топ “теңсіздік Белсенді оқу түрін

3 слайд
Сабақтың басы Оқушыларды 4 топқа бөлу 1 –топ “қосу” 2 – топ “азайту 3 –топ “теңдік 4 –топ “теңсіздік Белсенді оқу түрінде “Серпілмелі доп” әдісі арқылы өткен тапсырманы пысықтап өтемін 5>4 артық па? әлде кем бе? 6<7 артық па? әлде кем бе? 9>4 артық па? әлде кем бе? 3>2 артық па? әлде кем бе? Ширату жаттығуы. Белсенді жаттығу (икемді саусақтар ойыны) Сыныптан бес оқушы шығады. Әр оқушы (со, ли, фа) ойынын ойнау аясында оң қолындағы саусақтарын жылдам санайды, бірінші санаған оқушы жеңімпаз аталады. Соңында санаған оқушы ойыннан шығады.

3 слайд

Сабақтың басы Оқушыларды 4 топқа бөлу 1 –топ “қосу” 2 – топ “азайту 3 –топ “теңдік 4 –топ “теңсіздік Белсенді оқу түрінде “Серпілмелі доп” әдісі арқылы өткен тапсырманы пысықтап өтемін 5>4 артық па? әлде кем бе? 6<7 артық па? әлде кем бе? 9>4 артық па? әлде кем бе? 3>2 артық па? әлде кем бе? Ширату жаттығуы. Белсенді жаттығу (икемді саусақтар ойыны) Сыныптан бес оқушы шығады. Әр оқушы (со, ли, фа) ойынын ойнау аясында оң қолындағы саусақтарын жылдам санайды, бірінші санаған оқушы жеңімпаз аталады. Соңында санаған оқушы ойыннан шығады.

Оқулықтағы 1 тапсырма Қосып көр. 4 топқа беремін. (ТЖ) (Оқылым) Азайтып көр. 2 –тапсырма. (Оқылым, жазылым) (ТЖ) Өрнек т

4 слайд
Оқулықтағы 1 тапсырма Қосып көр. 4 топқа беремін. (ТЖ) (Оқылым) Азайтып көр. 2 –тапсырма. (Оқылым, жазылым) (ТЖ) Өрнек түрінде жазыңыз. Азайғыш – 8, азайтқыш – 3, айырманың мәнін табыңыз. Бірінші қосылғыш –6, екінші қосылғыш – 4, қосындының мәнін табыңыз. Кім жылдам? (ҚБ) (Ө) (оқылым, жазылым) Дәптермен жұмыс (МК) Сабақтың ортасы Математикалық диктант (ҚБ) (Ө) 1 –топ. Суреттегі заттарды санайды,салыстырады. 2 –топ. Суреттегі заттарды қосады. 3 –топ. Суреттегі заттар туралы әңгімелеп береді. 4 –топ. Қосудың компоненттерін атайды Проблемалық сұрақ: Қарғалар неліктен сымға қонған? Ашықтық Саралау 1 –тапсырма нәтиже, қарқындылық арқылы саралаймын. Қолдауды қажет ететін оқушыларға диалог арқылы қолдау көрсетемін.

4 слайд

Оқулықтағы 1 тапсырма Қосып көр. 4 топқа беремін. (ТЖ) (Оқылым) Азайтып көр. 2 –тапсырма. (Оқылым, жазылым) (ТЖ) Өрнек түрінде жазыңыз. Азайғыш – 8, азайтқыш – 3, айырманың мәнін табыңыз. Бірінші қосылғыш –6, екінші қосылғыш – 4, қосындының мәнін табыңыз. Кім жылдам? (ҚБ) (Ө) (оқылым, жазылым) Дәптермен жұмыс (МК) Сабақтың ортасы Математикалық диктант (ҚБ) (Ө) 1 –топ. Суреттегі заттарды санайды,салыстырады. 2 –топ. Суреттегі заттарды қосады. 3 –топ. Суреттегі заттар туралы әңгімелеп береді. 4 –топ. Қосудың компоненттерін атайды Проблемалық сұрақ: Қарғалар неліктен сымға қонған? Ашықтық Саралау 1 –тапсырма нәтиже, қарқындылық арқылы саралаймын. Қолдауды қажет ететін оқушыларға диалог арқылы қолдау көрсетемін.

Сабақтың соңы “”Кім жылдам?” әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Қосудың компоненттерін ата? Азайтудың компоненттерін ата

5 слайд
Сабақтың соңы “”Кім жылдам?” әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Қосудың компоненттерін ата? Азайтудың компоненттерін ата? Рефлексия Бағалау

5 слайд

Сабақтың соңы “”Кім жылдам?” әдісі арқылы сабақты қорытындылау. Қосудың компоненттерін ата? Азайтудың компоненттерін ата? Рефлексия Бағалау

Ықшам сабақтың әсері Оқу барысында кездескен кемшіліктерді тренердің қолдауымен түзеттім Әріптестерімнің кері

6 слайд
Ықшам сабақтың әсері Оқу барысында кездескен кемшіліктерді тренердің қолдауымен түзеттім Әріптестерімнің кері байланысынан тиімді әсер алдым Саралау әдісін тереңдетіп үйрендім, сабақта оқытудың тиімді әдіс – тәсілдерін үнемі қолданамын Жеке, топтық жұмыстардың барысында тапсырмаларды түрлендіре отырып сабақ өткізуді жоспарлап отырмын

6 слайд

Ықшам сабақтың әсері Оқу барысында кездескен кемшіліктерді тренердің қолдауымен түзеттім Әріптестерімнің кері байланысынан тиімді әсер алдым Саралау әдісін тереңдетіп үйрендім, сабақта оқытудың тиімді әдіс – тәсілдерін үнемі қолданамын Жеке, топтық жұмыстардың барысында тапсырмаларды түрлендіре отырып сабақ өткізуді жоспарлап отырмын