Материалдар / Ашық сабақ. "Бисермен жұмыс,бұйымдарды экономдау". 9сынып
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ. "Бисермен жұмыс,бұйымдарды экономдау". 9сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бисермен жұмыс жасау барысында бисермен жұмыс істеуге баулиды, бисер жайлы түсінік береді; оқушылардың іскерлік, икемділік, төзімділік, шыдамдылық қабілеттерін арттыру мақсатында өз бетімен жұмыс жасай алатын тұлға қалыптастырады; Оқушыларды әдемілікке тәрбиелеп, эстетикалық талғамын арттырады.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
24 Қаңтар 2019
685
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Тақырыбы: Бисермен жұмыс,бұйымдарды экономдау Дайындаған: М .С.Сагинбаева.

1 слайд
Тақырыбы: Бисермен жұмыс,бұйымдарды экономдау Дайындаған: М .С.Сагинбаева.

Білімділік: Оқушылардың бисер тоқудағы білімін жүйелендіру, шеберлік деңгейін арттыру арқылы әсемдік пен сұлулықты б

2 слайд
Білімділік: Оқушылардың бисер тоқудағы білімін жүйелендіру, шеберлік деңгейін арттыру арқылы әсемдік пен сұлулықты бағалай білуге үйрету. Дамытушылық: Өз бетінше жұмыс істеуге, ынта– ықыласын, шығармашылық қиялын дамыту. Тәрбиелік: Оқушылардың эстетикалық талғамын тәрбиелеу, тиянақтылық деңгейін көтеруге баулу.

Сабақтың түрі: Қортындылау сабағы Сабақтың әдісі: Сұрақ –жауап, нұсқау, сарамандық жұмыс Сабақтың көрнекілігі мен құрал- жабд

3 слайд
Сабақтың түрі: Қортындылау сабағы Сабақтың әдісі: Сұрақ –жауап, нұсқау, сарамандық жұмыс Сабақтың көрнекілігі мен құрал- жабдықтары: Бисерден тоқылған дайын бұйымдар, технологиялық карта, суреттер, бисерлер, моншақтар, леска, №11 ине, қайшы, жібек жіп.

1. Ұйымдастыру бөлімі 2. Өткен тақырыпты пысықтау. 3. Сергіту сәті 4. Сарамандық жұмыс 5. «Моншақ» сөзжұмбағын шешу. 6. Қорытынд

4 слайд
1. Ұйымдастыру бөлімі 2. Өткен тақырыпты пысықтау. 3. Сергіту сәті 4. Сарамандық жұмыс 5. «Моншақ» сөзжұмбағын шешу. 6. Қорытындылау, жұмыстарын бағалау.

Оқушылармен амандасу, көңілін сабаққа аудару.

5 слайд
Оқушылармен амандасу, көңілін сабаққа аудару.

1. Бисер деген не?1. Бисер деген не?

6 слайд
1. Бисер деген не?1. Бисер деген не?

Пластмассадан, әйнектен, інжу-маржаннан жасалған түрлі –түсті ұсақ моншақтарды бисер деп атайды.

7 слайд
Пластмассадан, әйнектен, інжу-маржаннан жасалған түрлі –түсті ұсақ моншақтарды бисер деп атайды.

МАҒЫНАН Ы АШУ Бисердің түрлері Домалақ Сопақ Таяқша

8 слайд
МАҒЫНАН Ы АШУ Бисердің түрлері Домалақ Сопақ Таяқша

2. Бисермен тоқу нені талап етеді? Бисер қай кезден бастап пайда болды?2. Бисермен тоқу нені талап етеді? Бисер қай кезден ба

9 слайд
2. Бисермен тоқу нені талап етеді? Бисер қай кезден бастап пайда болды?2. Бисермен тоқу нені талап етеді? Бисер қай кезден бастап пайда болды?

Бисермен тоқу көп уақытты талап етеді. Барлық қолөнер сияқты бисер тоқудың да тарихы бар. Бисердің шығу тарихы әйнектің пайда б

10 слайд
Бисермен тоқу көп уақытты талап етеді. Барлық қолөнер сияқты бисер тоқудың да тарихы бар. Бисердің шығу тарихы әйнектің пайда болуымен тікелей байланысты. Ал әйнектің қашан пайда болғанына әлі күнге дейін нақты дерек жоқ. Деген мен, әйнекті дайындаудың ең алғаш құпиясын Финикия әлі ашқан деген аңыз бар. Бұл аңызда финикиялық көпестер әлемді жүзіп жүріп Сирияға тоқтайды. Өздеріне азық дайындау мақсатымен отқа қазанын қою үшін аралдан үлкен тас іздейді. Ешнәрсе таппаған олар үлкен бөлігін пайдаланады. Жалынның ыстық температурасынан селитра еріп, өзен құмына араласып, сұйық әйнек болып аққан екен. Осылайма, әлде басқа тәсілмен бе әйнек дүниеге келген. Бірақ Финикиялық көпестер бүкіл Жерорта теңізінің халқына әйнектен жасалған бұйымдарды сатқан екен.

Бисерді неден жасайды Шыны Керамика

11 слайд
Бисерді неден жасайды Шыны Керамика Хрусталь Металл

Енді ұсақ моншақтар туралы қосымша тағы кім толықтырып айтады?Енді ұсақ моншақтар туралы қосымша тағы кім толықтырып айтады?

12 слайд
Енді ұсақ моншақтар туралы қосымша тағы кім толықтырып айтады?Енді ұсақ моншақтар туралы қосымша тағы кім толықтырып айтады?

Кейбір деректер бойынша әйнектің отаны Ежелгі Египет болған. Әйнектен жасалған моншақтар, амулет,

13 слайд
Кейбір деректер бойынша әйнектің отаны Ежелгі Египет болған. Әйнектен жасалған моншақтар, амулет, ыдыс-аяқтар б.з.д. ХІ ғасыр ескерткіштерінен табылған. Әйнек массаға кобальт, мыс, марганец қосу арқылы египеттіктер көгілдір, жасыл, алқызыл түсті әйнек алған. Мұндай әшекейлерді еркектер де, әйелдер де ақ түсті киіммен таққан екен. Ең алғаш бисер атауы дәл осы Египет елімен байланысты. Оның атауы арабтың “бусра” немесе “бусер” деген сөзінен шыққан – жасалған маржан. Рим Империясы Египет елін басып алғанда әйнек өндіру Рим еліне өтіп, империя құлағаннан кейін Византияға өтеді. Ал Константинопольді түрік жауынгерлері жаулап алған соң әйнек өндіруші шеберлер жан-жаққа тарап, әлемге бисер атауы әйгілі бола бастады.

Х и м и я л ы қ ф о р м у л а с ы н б і л е с і ң б е ?Х и м и я л ы қ ф о р м у л а с ы н б і л е с і ң б е ?

14 слайд
Х и м и я л ы қ ф о р м у л а с ы н б і л е с і ң б е ?Х и м и я л ы қ ф о р м у л а с ы н б і л е с і ң б е ?

СО, С U, MN Шыны - Si O2 * 6H2O Химиялық формуласын білесің бе? Na2O CaO – 2SiO2 химия CaO6 K2 – 2SiO2 PbOCo – 2SO л

15 слайд
СО, С U, MN Шыны - Si O2 * 6H2O Химиялық формуласын білесің бе? Na2O CaO – 2SiO2 химия CaO6 K2 – 2SiO2 PbOCo – 2SO лағыл СО, С U, MN Шыны - Si O2 * 6H2O Химиялық формуласын білесің бе? Na2O CaO – 2SiO2 химия CaO6 K2 – 2SiO2 PbOCo – 2SO лағыл

Қазақ зергерлері көбінесе қыз-келіншектердің ажарын ашатын, сұлу етіп көрсететін зергерлік бұйымдар жас

16 слайд
Қазақ зергерлері көбінесе қыз-келіншектердің ажарын ашатын, сұлу етіп көрсететін зергерлік бұйымдар жасаған. Сол зергерлік бұйымдардың сәнін келтіруге моншақтарды кеңінен қолданған. Атап айтсақ, әйел бас киіміне тағатын үлкен моншақ маржанды – былқылдақ, сәукеленің екі жағынан кеудеге төгіліп тұратын моншақтарды – жырға деп атаған. Шолпы, шашбаудағы алтын, күмістен жасаған зергерлік бағалы бұйымдарды тізілген моншақтармен өзара қосып әшекейлеген. Алқаны сумоншақтан, алтын, күмістен соғып, домалақтап, асыл тастардан тізіп, салпыншақ етіп жасайды. Алқаның бөлшектерінің атауы: 1. Алақан – алқаның ортаңғы негізгі бөлігі, тақтасы; 2. Аяқ – алқаның салпыншағы; 3. Тойнақ – алқаның екі ұшын біріктіретін топса. Қазақ зергерлері көбінесе қыз-келіншектердің ажарын ашатын, сұлу етіп көрсететін зергерлік бұйымдар жасаған. Сол зергерлік бұйымдардың сәнін келтіруге моншақтарды кеңінен қолданған. Атап айтсақ, әйел бас киіміне тағатын үлкен моншақ маржанды – былқылдақ, сәукеленің екі жағынан кеудеге төгіліп тұратын моншақтарды – жырға деп атаған. Шолпы, шашбаудағы алтын, күмістен жасаған зергерлік бағалы бұйымдарды тізілген моншақтармен өзара қосып әшекейлеген. Алқаны сумоншақтан, алтын, күмістен соғып, домалақтап, асыл тастардан тізіп, салпыншақ етіп жасайды. Алқаның бөлшектерінің атауы: 1. Алақан – алқаның ортаңғы негізгі бөлігі, тақтасы; 2. Аяқ – алқаның салпыншағы; 3. Тойнақ – алқаның екі ұшын біріктіретін топса.

Алқаның атаулары Алқаны қандай материалдан жасағанына байланысты: лағыл (рубин), маржан (коралл), меруерт (жемчуг) алқалар деп

17 слайд
Алқаның атаулары Алқаны қандай материалдан жасағанына байланысты: лағыл (рубин), маржан (коралл), меруерт (жемчуг) алқалар деп атайды. рубин коралл жемчугАлқаның атаулары Алқаны қандай материалдан жасағанына байланысты: лағыл (рубин), маржан (коралл), меруерт (жемчуг) алқалар деп атайды.

Б ұйымдарды экономдау 1 топ: Қызғалдақ Шикізат

18 слайд
Б ұйымдарды экономдау 1 топ: Қызғалдақ Шикізат құндылығын тану,түсіндіру 2 топ: Сарғалдақ Қалдық шикізаттан бұйымдар дайындау және түсінік беру

19 слайд

Басы екеу, аяғыда екеу (қайшы, ножница, scissors)

20 слайд
Басы екеу, аяғыда екеу (қайшы, ножница, scissors)

Әйнектен, інжу-маржаннан жасалатын түрлі түсті ұсақ моншақты қалай атайды? (сумоншақ, бисер, beads)

21 слайд
Әйнектен, інжу-маржаннан жасалатын түрлі түсті ұсақ моншақты қалай атайды? (сумоншақ, бисер, beads)

Әжеме өң берген, Жиегін көмкерген Етегі желкендей Киім еді ол нендей. (Кимешек, kimeshek )

22 слайд
Әжеме өң берген, Жиегін көмкерген Етегі желкендей Киім еді ол нендей. (Кимешек, kimeshek )

Жерге түссе таптырмас (ине, игла, needle )

23 слайд
Жерге түссе таптырмас (ине, игла, needle )

Ине өткен жерден - ......... өтер (жіп, нитка, sting)

24 слайд
Ине өткен жерден - ......... өтер (жіп, нитка, sting)

Әр Бас киім Әшекей Өрнек күміс Кимешек Әшекейтүр,көрік Зүбіжат

25 слайд
Әр Бас киім Әшекей Өрнек күміс Кимешек Әшекейтүр,көрік Зүбіжат Ылғи тас Үлде бүлде Асыл тас

Қауіпсіздік ережелері: Қайшыны жолдасыңа үшкір ұшымен берме Қайшыны арнаулы қобдишаға сақтау керек. Инені жұмыс істегенде оймақ

26 слайд
Қауіпсіздік ережелері: Қайшыны жолдасыңа үшкір ұшымен берме Қайшыны арнаулы қобдишаға сақтау керек. Инені жұмыс істегенде оймақ киген дұрыс Инені киімге қыстыруға болмайды. Инені тістеп ауызға салуға болмайды. Тот басқан инемен жұмыс жасауға болмайды. Моншақтар шашылып кетпес үшін оларды бөлек жайпақ ыдыстарда немесе қорапшаларда ұстаған жөн. Бисермен бұйым тоқу кезінде бисерлер домалап шашылып кетпес үшін, бисерді түкті матаның үстіне төккен дұрыс.   «Меруерт» алқасын бисермен тоқу.

Алқа тоқу технологиясы Нұсқау карта бойынша жұмыс жасау.

27 слайд
Алқа тоқу технологиясы Нұсқау карта бойынша жұмыс жасау.

28 слайд

29 слайд

• 1. Бүгінгі сабақта тоқылатын алқаның аты. • 2. Сумоншақты ең көп шығаратын ел. • 3. Әйнекті тұңғыш ойлап тапқан ел. • 4. Шашқа

30 слайд
• 1. Бүгінгі сабақта тоқылатын алқаның аты. • 2. Сумоншақты ең көп шығаратын ел. • 3. Әйнекті тұңғыш ойлап тапқан ел. • 4. Шашқа тағатын әшекей зат. • 5. Алқаның екі ұшын бекітетін топса • 6. Мойынға тағатын әшекей бұйым.

М О Н Ш А Қ

31 слайд
М О Н Ш А Қ

Бисермен шығармашылық жұмыс жасау арқылы өмірге қандай дайындық алдық: Алқа тоқуды үйрендік Моншақ түрлерін ажырата алатын болд

32 слайд
Бисермен шығармашылық жұмыс жасау арқылы өмірге қандай дайындық алдық: Алқа тоқуды үйрендік Моншақ түрлерін ажырата алатын болдық Моншақтың қолданатын орынын білдік Алқаны өзі дайындап ақшасын үнемдеуді. Базардағы алқа мен өзі жасаған алқаны салыстыра отырып, таңдай білу қабілеті жоғарылады. Шеберлікке үйренді. Өзіне -өзі қызмет етуді үйренді Байқағыштық қабілеті артты ҮІ. Қорытындылау

33 слайд

34 слайд