Материалдар / Ашық сабақ Бізді қоршаған әлем

Ашық сабақ Бізді қоршаған әлем

Материал туралы қысқаша түсінік
Еліміз келешегін табиғатты қорғауға үйрету
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
14 Мамыр 2020
606
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Шымкент қаласы Әль Фараби ауданы А.Навои атындағы №11-ж.о.м. бастауыш сынып мұғалімі Анарметова Д.А.Шымкент қаласы Әль Фараби а

1 слайд
Шымкент қаласы Әль Фараби ауданы А.Навои атындағы №11-ж.о.м. бастауыш сынып мұғалімі Анарметова Д.А.Шымкент қаласы Әль Фараби ауданы А.Навои атындағы №11-ж.о.м. бастауыш сынып мұғалімі Анарметова Д.А. Оқу бағдарламасы: Ортақ тақырып «Бізді қоршаған әлем» бөліміндегі «Күш пен қозғалыс»Оқу бағдарламасы: Ортақ тақырып «Бізді қоршаған әлем» бөліміндегі «Күш пен қозғалыс» Оқу мақсаттары: 1.5.1.1.Түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру.Оқу мақсаттары: 1.5.1.1.Түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Әр түрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіре алады. Көптеген оқушылар: Қозғалыстың қайсысы өз бетінше, ал қайсысы күш түсірү әсерінен қозғалатынын ажыратады. Ойыншық машінелермен тәжирибесін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Машинелердің көлемі олардың жүріп өткен қашықтығына қалай байланысты екенін түсінеді. Жасаған тәжірибесін түсіндіре алады. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Әр түрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіре алады. Көптеген оқушылар: Қозғалыстың қайсысы өз бетінше, ал қайсысы күш түсірү әсерінен қозғалатынын ажыратады. Ойыншық машінелермен тәжирибесін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Машинелердің көлемі олардың жүріп өткен қашықтығына қалай байланысты екенін түсінеді. Жасаған тәжірибесін түсіндіре алады. Тілдік мақсаттар: Оқушылар не істей алады: тәжирибе жасай алады, мысал келтіре алады. Түйінді сөздер мен сөз тіркестер: қозғату, итеру, тарту, жылдамтату, жайлату, тоқтату, қозғалысты өзгерту. Сыныптағы диалог сәй келеді: Бұны не қозғалтады? Қозғалыс дегеніміз не? Мен бұны қалай жылдамдата/ ақырындата немесе тоқтата аламын?Тілдік мақсаттар: Оқушылар не істей алады: тәжирибе жасай алады, мысал келтіре алады. Түйінді сөздер мен сөз тіркестер: қозғату, итеру, тарту, жылдамтату, жайлату, тоқтату, қозғалысты өзгерту. Сыныптағы диалог сәй келеді: Бұны не қозғалтады? Қозғалыс дегеніміз не? Мен бұны қалай жылдамдата/ ақырындата немесе тоқтата аламын?

1 слайд

Шымкент қаласы Әль Фараби ауданы А.Навои атындағы №11-ж.о.м. бастауыш сынып мұғалімі Анарметова Д.А.Шымкент қаласы Әль Фараби ауданы А.Навои атындағы №11-ж.о.м. бастауыш сынып мұғалімі Анарметова Д.А. Оқу бағдарламасы: Ортақ тақырып «Бізді қоршаған әлем» бөліміндегі «Күш пен қозғалыс»Оқу бағдарламасы: Ортақ тақырып «Бізді қоршаған әлем» бөліміндегі «Күш пен қозғалыс» Оқу мақсаттары: 1.5.1.1.Түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру.Оқу мақсаттары: 1.5.1.1.Түрлі денелердің қозғалысынан мысалдар келтіру. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Әр түрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіре алады. Көптеген оқушылар: Қозғалыстың қайсысы өз бетінше, ал қайсысы күш түсірү әсерінен қозғалатынын ажыратады. Ойыншық машінелермен тәжирибесін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Машинелердің көлемі олардың жүріп өткен қашықтығына қалай байланысты екенін түсінеді. Жасаған тәжірибесін түсіндіре алады. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушылар: Әр түрлі денелердің қозғалысына мысалдар келтіре алады. Көптеген оқушылар: Қозғалыстың қайсысы өз бетінше, ал қайсысы күш түсірү әсерінен қозғалатынын ажыратады. Ойыншық машінелермен тәжирибесін түсіндіре алады. Кейбір оқушылар: Машинелердің көлемі олардың жүріп өткен қашықтығына қалай байланысты екенін түсінеді. Жасаған тәжірибесін түсіндіре алады. Тілдік мақсаттар: Оқушылар не істей алады: тәжирибе жасай алады, мысал келтіре алады. Түйінді сөздер мен сөз тіркестер: қозғату, итеру, тарту, жылдамтату, жайлату, тоқтату, қозғалысты өзгерту. Сыныптағы диалог сәй келеді: Бұны не қозғалтады? Қозғалыс дегеніміз не? Мен бұны қалай жылдамдата/ ақырындата немесе тоқтата аламын?Тілдік мақсаттар: Оқушылар не істей алады: тәжирибе жасай алады, мысал келтіре алады. Түйінді сөздер мен сөз тіркестер: қозғату, итеру, тарту, жылдамтату, жайлату, тоқтату, қозғалысты өзгерту. Сыныптағы диалог сәй келеді: Бұны не қозғалтады? Қозғалыс дегеніміз не? Мен бұны қалай жылдамдата/ ақырындата немесе тоқтата аламын?

Белсенді оқыту әдістері:Белсенді оқыту әдістері: Сұрақ қою және талқылау әдісіСұрақ қою және талқылау әдісі Зерделеу әдісіЗерд

2 слайд
Белсенді оқыту әдістері:Белсенді оқыту әдістері: Сұрақ қою және талқылау әдісіСұрақ қою және талқылау әдісі Зерделеу әдісіЗерделеу әдісі Қорытынды шығару және есте сақтау әдісіҚорытынды шығару және есте сақтау әдісі Корсету әдісіКорсету әдісі Түсіндіру әдісіТүсіндіру әдісі Тәжирибе әдісіТәжирибе әдісі

2 слайд

Белсенді оқыту әдістері:Белсенді оқыту әдістері: Сұрақ қою және талқылау әдісіСұрақ қою және талқылау әдісі Зерделеу әдісіЗерделеу әдісі Қорытынды шығару және есте сақтау әдісіҚорытынды шығару және есте сақтау әдісі Корсету әдісіКорсету әдісі Түсіндіру әдісіТүсіндіру әдісі Тәжирибе әдісіТәжирибе әдісі

Саралау әдістеріСаралау әдістері1.Сурақ қою және талқылау әдісі. Топтарға тапсыпманы көрсетіп,орындатқанда сұрақтар қойғанд

3 слайд
Саралау әдістеріСаралау әдістері1.Сурақ қою және талқылау әдісі. Топтарға тапсыпманы көрсетіп,орындатқанда сұрақтар қойғанда оқушылар жануарлар, адамдар, өсімдіктердің қозғалатынын және қозғалыстың әр түрлі болатынын айтады.1.Сурақ қою және талқылау әдісі. Топтарға тапсыпманы көрсетіп,орындатқанда сұрақтар қойғанда оқушылар жануарлар, адамдар, өсімдіктердің қозғалатынын және қозғалыстың әр түрлі болатынын айтады. 2.Тәжирибе, зерделеу әдісі нде оқушылар машинаның арақашықтықын өлшейді және салыстырады, көлемін анықтайды.2.Тәжирибе, зерделеу әдісі нде оқушылар машинаның арақашықтықын өлшейді және салыстырады, көлемін анықтайды. 3.Көрсету және модельдеу әдісі арқылы жануарлардың қимылын оқушы шығып көрсетеді, қалған оқушылар қай жануар екенін табады.3.Көрсету және модельдеу әдісі арқылы жануарлардың қимылын оқушы шығып көрсетеді, қалған оқушылар қай жануар екенін табады. 4.Қорытынды әдісі. Зерттеу барысында машинаның арақашықтығын өлшейді, салыстырады, көлемін айта алады, адам мен жануарлардың қозғалатынын біледі.4.Қорытынды әдісі. Зерттеу барысында машинаның арақашықтығын өлшейді, салыстырады, көлемін айта алады, адам мен жануарлардың қозғалатынын біледі.

3 слайд

Саралау әдістеріСаралау әдістері1.Сурақ қою және талқылау әдісі. Топтарға тапсыпманы көрсетіп,орындатқанда сұрақтар қойғанда оқушылар жануарлар, адамдар, өсімдіктердің қозғалатынын және қозғалыстың әр түрлі болатынын айтады.1.Сурақ қою және талқылау әдісі. Топтарға тапсыпманы көрсетіп,орындатқанда сұрақтар қойғанда оқушылар жануарлар, адамдар, өсімдіктердің қозғалатынын және қозғалыстың әр түрлі болатынын айтады. 2.Тәжирибе, зерделеу әдісі нде оқушылар машинаның арақашықтықын өлшейді және салыстырады, көлемін анықтайды.2.Тәжирибе, зерделеу әдісі нде оқушылар машинаның арақашықтықын өлшейді және салыстырады, көлемін анықтайды. 3.Көрсету және модельдеу әдісі арқылы жануарлардың қимылын оқушы шығып көрсетеді, қалған оқушылар қай жануар екенін табады.3.Көрсету және модельдеу әдісі арқылы жануарлардың қимылын оқушы шығып көрсетеді, қалған оқушылар қай жануар екенін табады. 4.Қорытынды әдісі. Зерттеу барысында машинаның арақашықтығын өлшейді, салыстырады, көлемін айта алады, адам мен жануарлардың қозғалатынын біледі.4.Қорытынды әдісі. Зерттеу барысында машинаның арақашықтығын өлшейді, салыстырады, көлемін айта алады, адам мен жануарлардың қозғалатынын біледі.

Қалыптастырушы бағалауҚалыптастырушы бағалау ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін күнделікті сабақ бар

4 слайд
Қалыптастырушы бағалауҚалыптастырушы бағалау ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін күнделікті сабақ барысында қолданады, бағалау белгіленбейді, кері байланыс жүргізіледі ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін күнделікті сабақ барысында қолданады, бағалау белгіленбейді, кері байланыс жүргізіледі Смайликпен бағалауСмайликпен бағалау Бас бармақ тәсіліБас бармақ тәсілі Табыс ағашыТабыс ағашы

4 слайд

Қалыптастырушы бағалауҚалыптастырушы бағалау ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін күнделікті сабақ барысында қолданады, бағалау белгіленбейді, кері байланыс жүргізіледі ҚБ нәтижелері оқыту сапасын, оқу бағдарламасын жақсарту үшін күнделікті сабақ барысында қолданады, бағалау белгіленбейді, кері байланыс жүргізіледі Смайликпен бағалауСмайликпен бағалау Бас бармақ тәсіліБас бармақ тәсілі Табыс ағашыТабыс ағашы

Ықшам сабақ Осы курс барысында ықшам сабақтар арқылы өзіме әріптестерімнен көптеген -әдіс-тәсілдерді, - бағалау крите

5 слайд
Ықшам сабақ Осы курс барысында ықшам сабақтар арқылы өзіме әріптестерімнен көптеген -әдіс-тәсілдерді, - бағалау критерийлерін, - ҚМЖ жоспарын жазуды үйрендім. Өйткені бұл әдіс оқушының сыны тұрғыдан ойлауын, білімін өз бетімен жетілдіруге және зерттеу, зерделеу қабілиетін аттырады. Келешекде - оқушылардың қажеттілігін ескеремін; - белсенді оқу әдістерін; - зерттеудің 7 кезеніне жай жоспарлаймын; - саралаудың тәсілдерін кіріктіремін.

5 слайд

Ықшам сабақ Осы курс барысында ықшам сабақтар арқылы өзіме әріптестерімнен көптеген -әдіс-тәсілдерді, - бағалау критерийлерін, - ҚМЖ жоспарын жазуды үйрендім. Өйткені бұл әдіс оқушының сыны тұрғыдан ойлауын, білімін өз бетімен жетілдіруге және зерттеу, зерделеу қабілиетін аттырады. Келешекде - оқушылардың қажеттілігін ескеремін; - белсенді оқу әдістерін; - зерттеудің 7 кезеніне жай жоспарлаймын; - саралаудың тәсілдерін кіріктіремін.

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ