Ашық сабақ Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу тақырыбында ашық сабақ
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу Сабақ тақырыбы

#1 слайд
Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу Сабақ тақырыбы

1 слайд

Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу Сабақ тақырыбы

 8.2.2.6 Рационал теңдеулерді шешу ;  Рационал теңдеулер тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылауға және шығармашылы

#2 слайд
 8.2.2.6 Рационал теңдеулерді шешу ;  Рационал теңдеулер тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылауға және шығармашылық түрде бір жүйеге келтіруге үйренедіОқу мақсаттары Сабақ мақсаттары

2 слайд

 8.2.2.6 Рационал теңдеулерді шешу ;  Рационал теңдеулер тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылауға және шығармашылық түрде бір жүйеге келтіруге үйренедіОқу мақсаттары Сабақ мақсаттары

« Шеңбер бойымен» әдісі бойынша ішкі және сыртқы шеңбер бойымен (сыртқы шеңберде ұлдар, ішкі шеңберде қыздар) тілек айтады. 1

#3 слайд
« Шеңбер бойымен» әдісі бойынша ішкі және сыртқы шеңбер бойымен (сыртқы шеңберде ұлдар, ішкі шеңберде қыздар) тілек айтады. 1,2,3 ке санау арқылы үш топқа бөлу

3 слайд

« Шеңбер бойымен» әдісі бойынша ішкі және сыртқы шеңбер бойымен (сыртқы шеңберде ұлдар, ішкі шеңберде қыздар) тілек айтады. 1,2,3 ке санау арқылы үш топқа бөлу

Серпілген сұрақ әдісі арқылы өткен сабақты қайталаймыз. 1. Бөлшек рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден қандай айырма

#4 слайд
Серпілген сұрақ әдісі арқылы өткен сабақты қайталаймыз. 1. Бөлшек рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден қандай айырмашылығы бар? 2.Қандай теңдеу; а)рационал; ә)бүтін; б) бөлшек-рационал теңдеу деп аталады?

4 слайд

Серпілген сұрақ әдісі арқылы өткен сабақты қайталаймыз. 1. Бөлшек рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден қандай айырмашылығы бар? 2.Қандай теңдеу; а)рационал; ә)бүтін; б) бөлшек-рационал теңдеу деп аталады?

Ойлан-жұптас бөліс әдісі Әр топқа бірдей есептермен жұмыс жасауға тапсырма береміз. Берілген есептерді шешіп , оны талдап, қо

#5 слайд
Ойлан-жұптас бөліс әдісі Әр топқа бірдей есептермен жұмыс жасауға тапсырма береміз. Берілген есептерді  шешіп , оны талдап, қорытынды шығарады. 1.Үшмүшенің түбірлерін табыңдар а) -х 2 -4х+45 2.Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеңдер а ) х 2 +10х-24 3.Бөлшекті қысқартыңдар а ) 4. Бөлшекті қысқартыңдар

5 слайд

Ойлан-жұптас бөліс әдісі Әр топқа бірдей есептермен жұмыс жасауға тапсырма береміз. Берілген есептерді  шешіп , оны талдап, қорытынды шығарады. 1.Үшмүшенің түбірлерін табыңдар а) -х 2 -4х+45 2.Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеңдер а ) х 2 +10х-24 3.Бөлшекті қысқартыңдар а ) 4. Бөлшекті қысқартыңдар

Сен білесің бе? Топтық жұмыс. Қима қағаздарда жазылған анықтамаларды орны-орнына қойып, анықтаманы дұрыстап жазу

#6 слайд
Сен білесің бе? Топтық жұмыс. Қима қағаздарда жазылған анықтамаларды орны-орнына қойып, анықтаманы дұрыстап жазу

6 слайд

Сен білесің бе? Топтық жұмыс. Қима қағаздарда жазылған анықтамаларды орны-орнына қойып, анықтаманы дұрыстап жазу

Динамикалық үзіліс. Топтарға математикалық терминдер жазылған конверттер таратылады. Әр топтан бір оқушы шығып, іс-қимылмен с

#7 слайд
Динамикалық үзіліс. Топтарға математикалық терминдер жазылған конверттер таратылады. Әр топтан бір оқушы шығып, іс-қимылмен сөзін топ мүшелеріне түсіндіреді .

7 слайд

Динамикалық үзіліс. Топтарға математикалық терминдер жазылған конверттер таратылады. Әр топтан бір оқушы шығып, іс-қимылмен сөзін топ мүшелеріне түсіндіреді .

Оқулықпен жұмыс № 121 Дескриптор: Білім алушы - ортақ бөлімін табады; - теңдеудің түбірлерін табады.

#8 слайд
Оқулықпен жұмыс № 121   Дескриптор: Білім алушы - ортақ бөлімін табады; - теңдеудің түбірлерін табады.

8 слайд

Оқулықпен жұмыс № 121   Дескриптор: Білім алушы - ортақ бөлімін табады; - теңдеудің түбірлерін табады.

Бөлшек-рационал теңдеудің түбірін тап: А. ¾ В. 2/3 С. -2/4 Теңдеудің ең үлкен түбірін тап: А.-3 В. -4 С. 15 Берілген теңдеудег

#9 слайд
Бөлшек-рационал теңдеудің түбірін тап: А. ¾ В. 2/3 С. -2/4 Теңдеудің ең үлкен түбірін тап: А.-3 В. -4 С. 15 Берілген теңдеудегі x қандай мәнді қабылдай алмайтынын көрсет: А.-3;3 В. -4;4 С. -2/2

9 слайд

Бөлшек-рационал теңдеудің түбірін тап: А. ¾ В. 2/3 С. -2/4 Теңдеудің ең үлкен түбірін тап: А.-3 В. -4 С. 15 Берілген теңдеудегі x қандай мәнді қабылдай алмайтынын көрсет: А.-3;3 В. -4;4 С. -2/2

Рефлексия Жетістік критерийлері ж е т т ім т а л п ы н д ы м 1. Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады; 2. Сыбайлас

#10 слайд
Рефлексия Жетістік критерийлері  ж е т т ім т а л п ы н д ы м 1. Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады;     2. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамасын біледі;     3. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін біледі;     4. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданып, бұрыштың градустық өлшемін табады.    

10 слайд

Рефлексия Жетістік критерийлері  ж е т т ім т а л п ы н д ы м 1. Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады;     2. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамасын біледі;     3. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін біледі;     4. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданып, бұрыштың градустық өлшемін табады.    

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: № 122

#11 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: № 122

11 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: № 122

Файл форматы:
pptx
13.01.2023
577
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі