Ашық сабақ Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Бөлшек-рационал
теңдеулерді шешу Сабақ тақырыбы
1 слайд
Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу Сабақ тақырыбы
2 слайд
8.2.2.6 Рационал
теңдеулерді шешу ;
Рационал теңдеулер
тақырыбы бойынша алған
білімдерін қорытындылауға
және шығармашылық түрде
бір жүйеге келтіруге
үйренедіОқу
мақсаттары
Сабақ
мақсаттары
2 слайд
8.2.2.6 Рационал теңдеулерді шешу ; Рационал теңдеулер тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылауға және шығармашылық түрде бір жүйеге келтіруге үйренедіОқу мақсаттары Сабақ мақсаттары
3 слайд
« Шеңбер бойымен» әдісі бойынша ішкі
және сыртқы шеңбер бойымен (сыртқы
шеңберде ұлдар, ішкі шеңберде қыздар)
тілек айтады.
1,2,3 ке санау арқылы үш топқа бөлу
3 слайд
« Шеңбер бойымен» әдісі бойынша ішкі және сыртқы шеңбер бойымен (сыртқы шеңберде ұлдар, ішкі шеңберде қыздар) тілек айтады. 1,2,3 ке санау арқылы үш топқа бөлу
4 слайд
Серпілген сұрақ әдісі арқылы өткен
сабақты қайталаймыз.
1. Бөлшек рационал теңдеудің бүтін
рационал теңдеуден қандай
айырмашылығы бар?
2.Қандай теңдеу; а)рационал; ә)бүтін;
б) бөлшек-рационал теңдеу деп
аталады?
4 слайд
Серпілген сұрақ әдісі арқылы өткен сабақты қайталаймыз. 1. Бөлшек рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден қандай айырмашылығы бар? 2.Қандай теңдеу; а)рационал; ә)бүтін; б) бөлшек-рационал теңдеу деп аталады?
5 слайд
Ойлан-жұптас бөліс әдісі Әр топқа бірдей есептермен
жұмыс жасауға тапсырма береміз. Берілген есептерді
шешіп , оны талдап, қорытынды шығарады.
1.Үшмүшенің түбірлерін табыңдар
а) -х 2
-4х+45
2.Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеңдер
а ) х 2
+10х-24
3.Бөлшекті қысқартыңдар
а )
4. Бөлшекті қысқартыңдар
5 слайд
Ойлан-жұптас бөліс әдісі Әр топқа бірдей есептермен жұмыс жасауға тапсырма береміз. Берілген есептерді шешіп , оны талдап, қорытынды шығарады. 1.Үшмүшенің түбірлерін табыңдар а) -х 2 -4х+45 2.Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеңдер а ) х 2 +10х-24 3.Бөлшекті қысқартыңдар а ) 4. Бөлшекті қысқартыңдар
6 слайд
Сен білесің бе?
Топтық жұмыс. Қима қағаздарда
жазылған анықтамаларды орны-орнына
қойып, анықтаманы дұрыстап жазу
6 слайд
Сен білесің бе? Топтық жұмыс. Қима қағаздарда жазылған анықтамаларды орны-орнына қойып, анықтаманы дұрыстап жазу
7 слайд
Динамикалық үзіліс.
Топтарға математикалық терминдер
жазылған конверттер таратылады. Әр
топтан бір оқушы шығып, іс-қимылмен
сөзін топ мүшелеріне түсіндіреді .
7 слайд
Динамикалық үзіліс. Топтарға математикалық терминдер жазылған конверттер таратылады. Әр топтан бір оқушы шығып, іс-қимылмен сөзін топ мүшелеріне түсіндіреді .
8 слайд
Оқулықпен жұмыс
№ 121
Дескриптор: Білім алушы
- ортақ бөлімін табады;
- теңдеудің түбірлерін табады.
8 слайд
Оқулықпен жұмыс № 121 Дескриптор: Білім алушы - ортақ бөлімін табады; - теңдеудің түбірлерін табады.
9 слайд
Бөлшек-рационал теңдеудің түбірін тап:
А. ¾
В. 2/3
С. -2/4
Теңдеудің ең үлкен түбірін тап:
А.-3
В. -4
С. 15
Берілген теңдеудегі x қандай мәнді қабылдай алмайтынын көрсет:
А.-3;3
В. -4;4
С. -2/2
9 слайд
Бөлшек-рационал теңдеудің түбірін тап: А. ¾ В. 2/3 С. -2/4 Теңдеудің ең үлкен түбірін тап: А.-3 В. -4 С. 15 Берілген теңдеудегі x қандай мәнді қабылдай алмайтынын көрсет: А.-3;3 В. -4;4 С. -2/2
10 слайд
Рефлексия
Жетістік критерийлері
ж
е
т
т
ім
т
а
л
п
ы
н
д
ы
м
1. Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын
ажыратады;
2. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың
анықтамасын біледі;
3. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың
қасиеттерін біледі;
4. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың
қасиеттерін қолданып, бұрыштың градустық
өлшемін табады.
10 слайд
Рефлексия Жетістік критерийлері ж е т т ім т а л п ы н д ы м 1. Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады; 2. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамасын біледі; 3. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін біледі; 4. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданып, бұрыштың градустық өлшемін табады.
11 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА:
№ 122
11 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: № 122