Материалдар / Ашық сабақ Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу тақырыбында ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Қаңтар 2023
402
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу Сабақ тақырыбы

1 слайд
Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу Сабақ тақырыбы

1 слайд

Бөлшек-рационал теңдеулерді шешу Сабақ тақырыбы

 8.2.2.6 Рационал теңдеулерді шешу ;  Рационал теңдеулер тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылауға және шығармашылы

2 слайд
 8.2.2.6 Рационал теңдеулерді шешу ;  Рационал теңдеулер тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылауға және шығармашылық түрде бір жүйеге келтіруге үйренедіОқу мақсаттары Сабақ мақсаттары

2 слайд

 8.2.2.6 Рационал теңдеулерді шешу ;  Рационал теңдеулер тақырыбы бойынша алған білімдерін қорытындылауға және шығармашылық түрде бір жүйеге келтіруге үйренедіОқу мақсаттары Сабақ мақсаттары

« Шеңбер бойымен» әдісі бойынша ішкі және сыртқы шеңбер бойымен (сыртқы шеңберде ұлдар, ішкі шеңберде қыздар) тілек айтады. 1

3 слайд
« Шеңбер бойымен» әдісі бойынша ішкі және сыртқы шеңбер бойымен (сыртқы шеңберде ұлдар, ішкі шеңберде қыздар) тілек айтады. 1,2,3 ке санау арқылы үш топқа бөлу

3 слайд

« Шеңбер бойымен» әдісі бойынша ішкі және сыртқы шеңбер бойымен (сыртқы шеңберде ұлдар, ішкі шеңберде қыздар) тілек айтады. 1,2,3 ке санау арқылы үш топқа бөлу

Серпілген сұрақ әдісі арқылы өткен сабақты қайталаймыз. 1. Бөлшек рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден қандай айырма

4 слайд
Серпілген сұрақ әдісі арқылы өткен сабақты қайталаймыз. 1. Бөлшек рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден қандай айырмашылығы бар? 2.Қандай теңдеу; а)рационал; ә)бүтін; б) бөлшек-рационал теңдеу деп аталады?

4 слайд

Серпілген сұрақ әдісі арқылы өткен сабақты қайталаймыз. 1. Бөлшек рационал теңдеудің бүтін рационал теңдеуден қандай айырмашылығы бар? 2.Қандай теңдеу; а)рационал; ә)бүтін; б) бөлшек-рационал теңдеу деп аталады?

Ойлан-жұптас бөліс әдісі Әр топқа бірдей есептермен жұмыс жасауға тапсырма береміз. Берілген есептерді шешіп , оны талдап, қо

5 слайд
Ойлан-жұптас бөліс әдісі Әр топқа бірдей есептермен жұмыс жасауға тапсырма береміз. Берілген есептерді  шешіп , оны талдап, қорытынды шығарады. 1.Үшмүшенің түбірлерін табыңдар а) -х 2 -4х+45 2.Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеңдер а ) х 2 +10х-24 3.Бөлшекті қысқартыңдар а ) 4. Бөлшекті қысқартыңдар

5 слайд

Ойлан-жұптас бөліс әдісі Әр топқа бірдей есептермен жұмыс жасауға тапсырма береміз. Берілген есептерді  шешіп , оны талдап, қорытынды шығарады. 1.Үшмүшенің түбірлерін табыңдар а) -х 2 -4х+45 2.Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеңдер а ) х 2 +10х-24 3.Бөлшекті қысқартыңдар а ) 4. Бөлшекті қысқартыңдар

Сен білесің бе? Топтық жұмыс. Қима қағаздарда жазылған анықтамаларды орны-орнына қойып, анықтаманы дұрыстап жазу

6 слайд
Сен білесің бе? Топтық жұмыс. Қима қағаздарда жазылған анықтамаларды орны-орнына қойып, анықтаманы дұрыстап жазу

6 слайд

Сен білесің бе? Топтық жұмыс. Қима қағаздарда жазылған анықтамаларды орны-орнына қойып, анықтаманы дұрыстап жазу

Динамикалық үзіліс. Топтарға математикалық терминдер жазылған конверттер таратылады. Әр топтан бір оқушы шығып, іс-қимылмен с

7 слайд
Динамикалық үзіліс. Топтарға математикалық терминдер жазылған конверттер таратылады. Әр топтан бір оқушы шығып, іс-қимылмен сөзін топ мүшелеріне түсіндіреді .

7 слайд

Динамикалық үзіліс. Топтарға математикалық терминдер жазылған конверттер таратылады. Әр топтан бір оқушы шығып, іс-қимылмен сөзін топ мүшелеріне түсіндіреді .

Оқулықпен жұмыс № 121 Дескриптор: Білім алушы - ортақ бөлімін табады; - теңдеудің түбірлерін табады.

8 слайд
Оқулықпен жұмыс № 121   Дескриптор: Білім алушы - ортақ бөлімін табады; - теңдеудің түбірлерін табады.

8 слайд

Оқулықпен жұмыс № 121   Дескриптор: Білім алушы - ортақ бөлімін табады; - теңдеудің түбірлерін табады.

Бөлшек-рационал теңдеудің түбірін тап: А. ¾ В. 2/3 С. -2/4 Теңдеудің ең үлкен түбірін тап: А.-3 В. -4 С. 15 Берілген теңдеудег

9 слайд
Бөлшек-рационал теңдеудің түбірін тап: А. ¾ В. 2/3 С. -2/4 Теңдеудің ең үлкен түбірін тап: А.-3 В. -4 С. 15 Берілген теңдеудегі x қандай мәнді қабылдай алмайтынын көрсет: А.-3;3 В. -4;4 С. -2/2

9 слайд

Бөлшек-рационал теңдеудің түбірін тап: А. ¾ В. 2/3 С. -2/4 Теңдеудің ең үлкен түбірін тап: А.-3 В. -4 С. 15 Берілген теңдеудегі x қандай мәнді қабылдай алмайтынын көрсет: А.-3;3 В. -4;4 С. -2/2

Рефлексия Жетістік критерийлері ж е т т ім т а л п ы н д ы м 1. Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады; 2. Сыбайлас

10 слайд
Рефлексия Жетістік критерийлері  ж е т т ім т а л п ы н д ы м 1. Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады;     2. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамасын біледі;     3. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін біледі;     4. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданып, бұрыштың градустық өлшемін табады.    

10 слайд

Рефлексия Жетістік критерийлері  ж е т т ім т а л п ы н д ы м 1. Сыбайлас және вертикаль бұрыштарын ажыратады;     2. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың анықтамасын біледі;     3. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін біледі;     4. Сыбайлас және вертикаль бұрыштардың қасиеттерін қолданып, бұрыштың градустық өлшемін табады.    

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: № 122

11 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: № 122

11 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА: № 122