Материалдар / Ашық сабақ: Ботақаным. Түйе
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Ботақаным. Түйе

Материал туралы қысқаша түсінік
Төрт түлік туралы соның ішінде түйе және оның төлі туралы мол мәлімет алады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Мамыр 2020
583
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы : Ботақаным. Түйе Бастауыш сынып мұғалімі: Баймурзаева Мөлдір Арманқызы 2-сыныпқа арналған

1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Ботақаным. Түйе Бастауыш сынып мұғалімі: Баймурзаева Мөлдір Арманқызы 2-сыныпқа арналған

1 слайд

Сабақтың тақырыбы : Ботақаным. Түйе Бастауыш сынып мұғалімі: Баймурзаева Мөлдір Арманқызы 2-сыныпқа арналған

Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты: 2.2.2.1 – Мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оны шығармадан таба

2 слайд
Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты: 2.2.2.1 – Мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оны шығармадан таба білу. Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықтағы берілген «Түйе» шығармасын оқиды және сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Оқулықтағы берілген «Түйе» шығармасын оқиды және сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтағы берілген «Түйе» шығармасын оқиды және сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

2 слайд

Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты: 2.2.2.1 – Мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оны шығармадан таба білу. Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықтағы берілген «Түйе» шығармасын оқиды және сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Оқулықтағы берілген «Түйе» шығармасын оқиды және сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтағы берілген «Түйе» шығармасын оқиды және сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

3 слайд
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Құндылықтарға баулу: Оқушыларды ұқыптылыққа, әрбір тапсырманы мұқият орындауға, бір-бірін сыйлауға, адамгершілікке тәрбиелеу. Қоршаған ортаны игеру шынайылығын қалыпьтастыру Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану, қазақ тілі , көркем еңбек

3 слайд

Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Құндылықтарға баулу: Оқушыларды ұқыптылыққа, әрбір тапсырманы мұқият орындауға, бір-бірін сыйлауға, адамгершілікке тәрбиелеу. Қоршаған ортаны игеру шынайылығын қалыпьтастыру Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану, қазақ тілі , көркем еңбек

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

Сергіту сәті: Áàëà, áàëà áàëàïàí..mp4

7 слайд
Сергіту сәті: Áàëà, áàëà áàëàïàí..mp4

7 слайд

Сергіту сәті: Áàëà, áàëà áàëàïàí..mp4

8 слайд

8 слайд

Топтық жұмысты бағалау

9 слайд
Топтық жұмысты бағалау

9 слайд

Топтық жұмысты бағалау

10 слайд

10 слайд

К ері байланыс

11 слайд
К ері байланыс

11 слайд

К ері байланыс

Оқушының қоршаған ортаны игеру шынайылығы ашылды Әдебиеттік оқу пәніне қызығушылығы артты Пәнаралық байланыс қалыптасты Тұлғ

12 слайд
Оқушының қоршаған ортаны игеру шынайылығы ашылды Әдебиеттік оқу пәніне қызығушылығы артты Пәнаралық байланыс қалыптасты Тұлғаның біртұтас көзқарасы, өзін-өзі анықтауы қалыптасты Теориялық ойлау тәсілдері, ғылыми таным әдістері игерілді. Саналы таңдауға бейімделген, жеке тұлға қалыптасты.

12 слайд

Оқушының қоршаған ортаны игеру шынайылығы ашылды Әдебиеттік оқу пәніне қызығушылығы артты Пәнаралық байланыс қалыптасты Тұлғаның біртұтас көзқарасы, өзін-өзі анықтауы қалыптасты Теориялық ойлау тәсілдері, ғылыми таным әдістері игерілді. Саналы таңдауға бейімделген, жеке тұлға қалыптасты.

13 слайд

13 слайд