Ашық сабақ: Ботақаным. Түйе

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: Ботақаным. Түйе

Материал туралы қысқаша түсінік
Төрт түлік туралы соның ішінде түйе және оның төлі туралы мол мәлімет алады
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақтың тақырыбы : Ботақаным. Түйе Бастауыш сынып мұғалімі: Баймурзаева Мөлдір Арманқызы 2-сыныпқа арналған

#1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Ботақаным. Түйе Бастауыш сынып мұғалімі: Баймурзаева Мөлдір Арманқызы 2-сыныпқа арналған

1 слайд

Сабақтың тақырыбы : Ботақаным. Түйе Бастауыш сынып мұғалімі: Баймурзаева Мөлдір Арманқызы 2-сыныпқа арналған

Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты: 2.2.2.1 – Мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оны шығармадан таба

#2 слайд
Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты: 2.2.2.1 – Мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оны шығармадан таба білу. Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықтағы берілген «Түйе» шығармасын оқиды және сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Оқулықтағы берілген «Түйе» шығармасын оқиды және сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтағы берілген «Түйе» шығармасын оқиды және сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

2 слайд

Оқу мақсаты: Сабақтың мақсаты: 2.2.2.1 – Мұғалімнің көмегімен қарапайым және нақтылау сұрақтарын қою және оны шығармадан таба білу. Оқушылардың барлығы мынаны орындай алады: Оқулықтағы берілген «Түйе» шығармасын оқиды және сұраққа жауап береді. Оқушылардың көбісі мынаны орындай алады: Оқулықтағы берілген «Түйе» шығармасын оқиды және сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Өз бетінше жұмыс жасайды. Оқушылардың кейбіреуі мынаны орындай алады: Оқулықтағы берілген «Түйе» шығармасын оқиды және сұраққа жауап береді. Топтық жұмысты бірлесе орындайды.Өз бетінше жұмыс жасайды. Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмалады орындайды, тақырып бойынша қосымша үлестірме ресурстармен жұмыс жасайды.

Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады.

#3 слайд
Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Құндылықтарға баулу: Оқушыларды ұқыптылыққа, әрбір тапсырманы мұқият орындауға, бір-бірін сыйлауға, адамгершілікке тәрбиелеу. Қоршаған ортаны игеру шынайылығын қалыпьтастыру Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану, қазақ тілі , көркем еңбек

3 слайд

Бағалау критерийі: Жеке, жұптық, топтық тапсырмаларды орындай алады. Сабақ барысында тыңдаушының назарын өзіне аудара алады. Құндылықтарға баулу: Оқушыларды ұқыптылыққа, әрбір тапсырманы мұқият орындауға, бір-бірін сыйлауға, адамгершілікке тәрбиелеу. Қоршаған ортаны игеру шынайылығын қалыпьтастыру Пәнаралық байланыс: Жаратылыстану, қазақ тілі , көркем еңбек

#4 слайд

4 слайд

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

Сергіту сәті: Áàëà, áàëà áàëàïàí..mp4

#7 слайд
Сергіту сәті: Áàëà, áàëà áàëàïàí..mp4

7 слайд

Сергіту сәті: Áàëà, áàëà áàëàïàí..mp4

#8 слайд

8 слайд

Топтық жұмысты бағалау

#9 слайд
Топтық жұмысты бағалау

9 слайд

Топтық жұмысты бағалау

#10 слайд

10 слайд

К ері байланыс

#11 слайд
К ері байланыс

11 слайд

К ері байланыс

Оқушының қоршаған ортаны игеру шынайылығы ашылды Әдебиеттік оқу пәніне қызығушылығы артты Пәнаралық байланыс қалыптасты Тұлғ

#12 слайд
Оқушының қоршаған ортаны игеру шынайылығы ашылды Әдебиеттік оқу пәніне қызығушылығы артты Пәнаралық байланыс қалыптасты Тұлғаның біртұтас көзқарасы, өзін-өзі анықтауы қалыптасты Теориялық ойлау тәсілдері, ғылыми таным әдістері игерілді. Саналы таңдауға бейімделген, жеке тұлға қалыптасты.

12 слайд

Оқушының қоршаған ортаны игеру шынайылығы ашылды Әдебиеттік оқу пәніне қызығушылығы артты Пәнаралық байланыс қалыптасты Тұлғаның біртұтас көзқарасы, өзін-өзі анықтауы қалыптасты Теориялық ойлау тәсілдері, ғылыми таным әдістері игерілді. Саналы таңдауға бейімделген, жеке тұлға қалыптасты.

#13 слайд

13 слайд

Файл форматы:
pptx
08.05.2020
648
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі