Материалдар / Ашық сабақ. Бұйымды көркемдеп безендіру 6 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ. Бұйымды көркемдеп безендіру 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұстаздар мен оқушыларға керек. Бұйымның көркемдеп безендіру жолдарымен танысу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
25 Қараша 2020
776
2 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақ тақырыбы: Бұйымды көркемдеп безендіру Қызылту негізгі орта мектебі КММ Көркем еңбек пәнінің мұғалімі Айтуғанов Аслан Орн

1 слайд
Сабақ тақырыбы: Бұйымды көркемдеп безендіру Қызылту негізгі орта мектебі КММ Көркем еңбек пәнінің мұғалімі Айтуғанов Аслан Орналыұлы 6 - c ынып

1 слайд

Сабақ тақырыбы: Бұйымды көркемдеп безендіру Қызылту негізгі орта мектебі КММ Көркем еңбек пәнінің мұғалімі Айтуғанов Аслан Орналыұлы 6 - c ынып

Оқу мақсаты: 6.2.3.3.Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану

2 слайд
Оқу мақсаты: 6.2.3.3.Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану Сабақ мақсаты • Барлық оқушылар: Бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдаланудың маңыздылығын әңгімелейді, зергерлік бұйымды көркемдейді. • Көптеген оқушылар: Шығармашылық жұмыстар мен зергерлік бұйымдарға симметрия, үйлесімділігін сақтап ұлттық өрнектерді қолдана алады. • Кейбір оқушылар: Зергерлік бұйымдарға қазақ ұлттық мәдениет элементтерінің композициясын құрастыруды ойластырады.

2 слайд

Оқу мақсаты: 6.2.3.3.Шығармашылық жұмыстар мен бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдалану Сабақ мақсаты • Барлық оқушылар: Бұйымдар жасау барысында қазақ ұлттық мәдениет элементтерін пайдаланудың маңыздылығын әңгімелейді, зергерлік бұйымды көркемдейді. • Көптеген оқушылар: Шығармашылық жұмыстар мен зергерлік бұйымдарға симметрия, үйлесімділігін сақтап ұлттық өрнектерді қолдана алады. • Кейбір оқушылар: Зергерлік бұйымдарға қазақ ұлттық мәдениет элементтерінің композициясын құрастыруды ойластырады.

Бағалау критерийлері • . ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ МӘДЕНИЕТ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСТАР МЕН ЗЕРГЕРЛІК БҰЙЫМДАР ЖАСАУДА ҚОЛДАНУ ЕРЕК

3 слайд
Бағалау критерийлері • . ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ МӘДЕНИЕТ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСТАР МЕН ЗЕРГЕРЛІК БҰЙЫМДАР ЖАСАУДА ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН МАҢЫЗЫН ӘҢГІМЕЛЕДІ • 2. ЗЕРГЕРЛІК БҰЙЫМДАРДЫҢ ЭЛЕМЕНТТЕРІН САЛАДЫ ,КӨРСЕТЕДІ • 3. ДАЙЫНДАЛҒАН ЗЕРГЕРЛІК БҰЙЫМДАРЫН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ МӘДЕНИЕТ ЭЛЕМЕНТТЕРІМЕН КӨРКЕМДЕП БЕЗЕНДІРЕ АЛДЫ .

3 слайд

Бағалау критерийлері • . ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ МӘДЕНИЕТ ЭЛЕМЕНТТЕРІН ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫСТАР МЕН ЗЕРГЕРЛІК БҰЙЫМДАР ЖАСАУДА ҚОЛДАНУ ЕРЕКШЕЛІКТЕРІ МЕН МАҢЫЗЫН ӘҢГІМЕЛЕДІ • 2. ЗЕРГЕРЛІК БҰЙЫМДАРДЫҢ ЭЛЕМЕНТТЕРІН САЛАДЫ ,КӨРСЕТЕДІ • 3. ДАЙЫНДАЛҒАН ЗЕРГЕРЛІК БҰЙЫМДАРЫН ҚАЗАҚ ҰЛТТЫҚ МӘДЕНИЕТ ЭЛЕМЕНТТЕРІМЕН КӨРКЕМДЕП БЕЗЕНДІРЕ АЛДЫ .

Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: • Зергерлік бұйымдар, үйлесімділік, зергерлік өнер.

4 слайд
Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: • Зергерлік бұйымдар, үйлесімділік, зергерлік өнер.

4 слайд

Тілдік мақсаттар Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер: • Зергерлік бұйымдар, үйлесімділік, зергерлік өнер.

Құндылықтарды дарыту • -Оқушылардың бір-бірімен қарым- қатынастарын жақсарту • -Окушылар бір-бірін тыңдай біліп, басқалардың жұ

5 слайд
Құндылықтарды дарыту • -Оқушылардың бір-бірімен қарым- қатынастарын жақсарту • -Окушылар бір-бірін тыңдай біліп, басқалардың жұмыстарын құрметтеп қарап, ойын жеткізе білу • - Оқушылардың мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру

5 слайд

Құндылықтарды дарыту • -Оқушылардың бір-бірімен қарым- қатынастарын жақсарту • -Окушылар бір-бірін тыңдай біліп, басқалардың жұмыстарын құрметтеп қарап, ойын жеткізе білу • - Оқушылардың мәдени және эстетикалық тәрбиені қалыптастыру

Пәнаралық байланыс • Тарих – көркем безендіру тарихына шолу, физика- металл қасиеті,бейнелеу- нобайын салу.

6 слайд
Пәнаралық байланыс • Тарих – көркем безендіру тарихына шолу, физика- металл қасиеті,бейнелеу- нобайын салу.

6 слайд

Пәнаралық байланыс • Тарих – көркем безендіру тарихына шолу, физика- металл қасиеті,бейнелеу- нобайын салу.

АКТ қолдану дағдылары • Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту; • Дәлелдеме мен дәйектемелер келтіру нақты

7 слайд
АКТ қолдану дағдылары • Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту; • Дәлелдеме мен дәйектемелер келтіру нақты мәліметтерді салыстыра білу. • Планшет, интерактивті белсенді тақта, тақта,оқулық, сызу құралдары

7 слайд

АКТ қолдану дағдылары • Оқушылардың жеке ізденіс жұмыстар жүргізу дағдысын дамыту; • Дәлелдеме мен дәйектемелер келтіру нақты мәліметтерді салыстыра білу. • Планшет, интерактивті белсенді тақта, тақта,оқулық, сызу құралдары

Бастапқы білім • Қазақ ұлтының ою-өрнектері мен кейбірінің шығу тарихын біледі, дайындалған зергерлік бұйымы, сабақ барысынд

8 слайд
Бастапқы білім • Қазақ ұлтының ою-өрнектері мен кейбірінің шығу тарихын біледі, дайындалған зергерлік бұйымы, сабақ барысында ұлттық өрнектермен көркемделіп, жалғасады. Белсенді оқу Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі кезінде Дереккөздер бойынша саралау жүргіземін. Оқулықтан, журналдан, ғаламтордан алынған зергерлік бұйымдардың сәнделуін суреттер, өрнектердің маңызы, қазақ зергері Берік Әлібай және зергерлер туралы шағын мәтіндер арқылы жүргіземін. «Ақпараттағы ақаулық» әдісі бойынша жұптық жұмыс кезінде « «Диалог және қолдау көрсету» түрінде қолдауды қажет ететін жұптарға сұрақ қойып, нақтылап, түсінуіне көмек көрсетемін. Бұйымның көркемделуінде назарға алынар мәліметтер беремін.

8 слайд

Бастапқы білім • Қазақ ұлтының ою-өрнектері мен кейбірінің шығу тарихын біледі, дайындалған зергерлік бұйымы, сабақ барысында ұлттық өрнектермен көркемделіп, жалғасады. Белсенді оқу Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі кезінде Дереккөздер бойынша саралау жүргіземін. Оқулықтан, журналдан, ғаламтордан алынған зергерлік бұйымдардың сәнделуін суреттер, өрнектердің маңызы, қазақ зергері Берік Әлібай және зергерлер туралы шағын мәтіндер арқылы жүргіземін. «Ақпараттағы ақаулық» әдісі бойынша жұптық жұмыс кезінде « «Диалог және қолдау көрсету» түрінде қолдауды қажет ететін жұптарға сұрақ қойып, нақтылап, түсінуіне көмек көрсетемін. Бұйымның көркемделуінде назарға алынар мәліметтер беремін.

(Ұжымдық жұмыс) Ширату тапсырмасы: «Бейнелерді ойлап тап» әдісі Тақырыпты ашу, сыни ойлау арқылы түрліше жауап нұсқаларын о

9 слайд
(Ұжымдық жұмыс) Ширату тапсырмасы: «Бейнелерді ойлап тап» әдісі Тақырыпты ашу, сыни ойлау арқылы түрліше жауап нұсқаларын ойлап табу мақсатында жұмбақ айтамын және бейне элементін көрсетемін:

9 слайд

(Ұжымдық жұмыс) Ширату тапсырмасы: «Бейнелерді ойлап тап» әдісі Тақырыпты ашу, сыни ойлау арқылы түрліше жауап нұсқаларын ойлап табу мақсатында жұмбақ айтамын және бейне элементін көрсетемін:

Топқа бөліну. Геометриялық фигуралар Қазақ ұлттық мәдениет элементтерін шығармашылық жұмыстар мен зергерлік бұйымдар жасауда қо

10 слайд
Топқа бөліну. Геометриялық фигуралар Қазақ ұлттық мәдениет элементтерін шығармашылық жұмыстар мен зергерлік бұйымдар жасауда қолдану ерекшеліктері мен маңызын әңгімелейді (жеке, жұпта, топта) «Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі арқылы бастапқы білім еске түсіріліп, қазақ халқы ежелден бұйымдары мен шығармашылық туындыларын түрлі ою- өрнектермен безендіріп, көркемдегені туралы ақпарат бере отырып әңгімелетемін.

10 слайд

Топқа бөліну. Геометриялық фигуралар Қазақ ұлттық мәдениет элементтерін шығармашылық жұмыстар мен зергерлік бұйымдар жасауда қолдану ерекшеліктері мен маңызын әңгімелейді (жеке, жұпта, топта) «Ойлан.Жұптас.Бөліс» әдісі арқылы бастапқы білім еске түсіріліп, қазақ халқы ежелден бұйымдары мен шығармашылық туындыларын түрлі ою- өрнектермен безендіріп, көркемдегені туралы ақпарат бере отырып әңгімелетемін.

• Саралау: Дереккөздер бойынша жүргіземін • Оқулықтан, журналдан, ғаламтордан алынған ұлттық бұйымдардың көркемделуін суреттер

11 слайд
• Саралау: Дереккөздер бойынша жүргіземін • Оқулықтан, журналдан, ғаламтордан алынған ұлттық бұйымдардың көркемделуін суреттер, өрнектердің маңызы, қазақ зергері Берік Әлібай және зергерлер туралы шағын мәтіндер арқылы жүргіземін. • Дескриптор: • - Жеке қабілеттері мен қызығушылықтарына сай суреттер мен мәтіндермен танысады. • - Жұпта қазақ ұлттық мәдениет элементтерінің қолданылу ерекшеліктері туралы ойларын айтады; • - Топ болып зергерлік өнер және зергерлік бұйымдарды өрнектермен көркемдеудің маңызы туралы талқылайды

11 слайд

• Саралау: Дереккөздер бойынша жүргіземін • Оқулықтан, журналдан, ғаламтордан алынған ұлттық бұйымдардың көркемделуін суреттер, өрнектердің маңызы, қазақ зергері Берік Әлібай және зергерлер туралы шағын мәтіндер арқылы жүргіземін. • Дескриптор: • - Жеке қабілеттері мен қызығушылықтарына сай суреттер мен мәтіндермен танысады. • - Жұпта қазақ ұлттық мәдениет элементтерінің қолданылу ерекшеліктері туралы ойларын айтады; • - Топ болып зергерлік өнер және зергерлік бұйымдарды өрнектермен көркемдеудің маңызы туралы талқылайды

• Жұптық жұмыс) «Ақпараттағы ақаулық» әдісін зергерлік әшекей бұйымдарына ұлттық мәдениет элементтерінің дұрыс орналастырылуын

12 слайд
• Жұптық жұмыс) «Ақпараттағы ақаулық» әдісін зергерлік әшекей бұйымдарына ұлттық мәдениет элементтерінің дұрыс орналастырылуын анықтау мақсатында өткіземін. 1- жұпқа ж ұпқа арналған екі үлестірменің біреуіне бұйым бетіне симметрия, түс үйлесімділігін сақтамай орындалған жұмыс үлгісін беремін. Ал 2-жұпқа үлестірмелік қағазды бос күйінде, яғни өрнекті бірігіп дұрыс орналастыру дағдысын қалыптастыру мақсатында ұсынамын. • Дескриптор: • -жұп болып бірінші үлестірмеде көрсетілген зергерлік бұйымның көркемделуін талдайды; • - бірігіп түс үйлесімділіге сай өрнекті таңдап алып, қағаз форматына симметрия мен центрін сақтай отырып орналастырады. • - өзара жұптар жұмыстарын бағалап, кері байланыс ұсынады.; • Саралау: «Диалог және қолдау көрсету» түрінде қолдауды қажет ететін жұптарға сұрақ қойып, нақтылап, түсінуіне көмек көрсетемін. Бұйымның көркемделуінде назарға алынар мәліметтер беремін.

12 слайд

• Жұптық жұмыс) «Ақпараттағы ақаулық» әдісін зергерлік әшекей бұйымдарына ұлттық мәдениет элементтерінің дұрыс орналастырылуын анықтау мақсатында өткіземін. 1- жұпқа ж ұпқа арналған екі үлестірменің біреуіне бұйым бетіне симметрия, түс үйлесімділігін сақтамай орындалған жұмыс үлгісін беремін. Ал 2-жұпқа үлестірмелік қағазды бос күйінде, яғни өрнекті бірігіп дұрыс орналастыру дағдысын қалыптастыру мақсатында ұсынамын. • Дескриптор: • -жұп болып бірінші үлестірмеде көрсетілген зергерлік бұйымның көркемделуін талдайды; • - бірігіп түс үйлесімділіге сай өрнекті таңдап алып, қағаз форматына симметрия мен центрін сақтай отырып орналастырады. • - өзара жұптар жұмыстарын бағалап, кері байланыс ұсынады.; • Саралау: «Диалог және қолдау көрсету» түрінде қолдауды қажет ететін жұптарға сұрақ қойып, нақтылап, түсінуіне көмек көрсетемін. Бұйымның көркемделуінде назарға алынар мәліметтер беремін.

• Қауіпсіздік ережесін еске түсіремін: • 1. Бөгде заттардың жиналуын болдырмаңдар • 2. Сымды орамада сақтаңдар • 3. Сымды тік бұ

13 слайд
• Қауіпсіздік ережесін еске түсіремін: • 1. Бөгде заттардың жиналуын болдырмаңдар • 2. Сымды орамада сақтаңдар • 3. Сымды тік бұрыштап қиыңдар • 4. Сымның өткір ұштарынан жарақаттанудан сақтаныңдар • 5. Қорғаныс көзілдірігін, арнайы жұмыс қолғабын пайдаланыңдар • Құралдармен жұмыс кезінде: • 1. Жарамды құралдармен жұмыс жасаңдар • 2. Сабынан мықты аяқталған соң: • 1. Жұмыс орнын ретке келтіріңдер • 2. Құралдарды орындарына қойыңдар

13 слайд

• Қауіпсіздік ережесін еске түсіремін: • 1. Бөгде заттардың жиналуын болдырмаңдар • 2. Сымды орамада сақтаңдар • 3. Сымды тік бұрыштап қиыңдар • 4. Сымның өткір ұштарынан жарақаттанудан сақтаныңдар • 5. Қорғаныс көзілдірігін, арнайы жұмыс қолғабын пайдаланыңдар • Құралдармен жұмыс кезінде: • 1. Жарамды құралдармен жұмыс жасаңдар • 2. Сабынан мықты аяқталған соң: • 1. Жұмыс орнын ретке келтіріңдер • 2. Құралдарды орындарына қойыңдар

• (Жеке тәжірибелік жұмыс) «Бұйымды безендіру» тапсырмасы • Алдыңғы сабақта сараланған жұмыс негізінде оқушылардың қажеттіліктер

14 слайд
• (Жеке тәжірибелік жұмыс) «Бұйымды безендіру» тапсырмасы • Алдыңғы сабақта сараланған жұмыс негізінде оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, таңдап алынған алқа, сырға, сақина бұйымдарын сәндеп, түрлі геометриялық пішінде, қазақтың наным-сенімдеріне қарай сәндеу ерекшеліктерін ескеріп орындатамын. • Дескриптор: • - Сырғаға ілмекті бекітіп, сәндеу. • - Сақинаны дөңгелетіп сәндеу • - Сымды иіп түрлі геометриялық пішінді орамаларды біріктіріп, алқа жасайды. • Саралау: оқушы қарқыны бойынша • Қарқыны жоғары, қолдауды аз қажет етін оқушыларға: • Зергерлік бұйымдарға қазақ ұлттық мәдениет элементтерінің композициясын құрастыруды ойластырады. • Қарқыны төмен, қолдауды барынша көп қажет ететін оқушыларға: • Зергерлік бұйымдарды сәндеудің үлгісін ұсынып, мысалдар келтіремін.

14 слайд

• (Жеке тәжірибелік жұмыс) «Бұйымды безендіру» тапсырмасы • Алдыңғы сабақта сараланған жұмыс негізінде оқушылардың қажеттіліктерін ескеріп, таңдап алынған алқа, сырға, сақина бұйымдарын сәндеп, түрлі геометриялық пішінде, қазақтың наным-сенімдеріне қарай сәндеу ерекшеліктерін ескеріп орындатамын. • Дескриптор: • - Сырғаға ілмекті бекітіп, сәндеу. • - Сақинаны дөңгелетіп сәндеу • - Сымды иіп түрлі геометриялық пішінді орамаларды біріктіріп, алқа жасайды. • Саралау: оқушы қарқыны бойынша • Қарқыны жоғары, қолдауды аз қажет етін оқушыларға: • Зергерлік бұйымдарға қазақ ұлттық мәдениет элементтерінің композициясын құрастыруды ойластырады. • Қарқыны төмен, қолдауды барынша көп қажет ететін оқушыларға: • Зергерлік бұйымдарды сәндеудің үлгісін ұсынып, мысалдар келтіремін.

• Бағалау: Кескіндер бойынша өзін-өзі бағалау • Көңілді кескін – бұйымды талапқа сай көркемдей алса; • Көңілсіз кескін – бұйымды

15 слайд
• Бағалау: Кескіндер бойынша өзін-өзі бағалау • Көңілді кескін – бұйымды талапқа сай көркемдей алса; • Көңілсіз кескін – бұйымды талапқа сай көркемдеуде қиналатын болса көтеріп, көңіл күйлерімен бөліседі. • (Ұжымдық тапсырма) «Галереяны шарлау» әдісі • Галереяға ұсыну үшін жасаған зергерлік бұйымдарын дайындайды: • 1. Сәндеп аяқтаған жұмысына атау береді • 2. Қолданылған құралдарын атайды • 3. Жұмысының атауын, автордың аты-жөнін, жасын, сыныбын бір түспен жазады • 4. Галереяға арналған орынға орналастырады.

15 слайд

• Бағалау: Кескіндер бойынша өзін-өзі бағалау • Көңілді кескін – бұйымды талапқа сай көркемдей алса; • Көңілсіз кескін – бұйымды талапқа сай көркемдеуде қиналатын болса көтеріп, көңіл күйлерімен бөліседі. • (Ұжымдық тапсырма) «Галереяны шарлау» әдісі • Галереяға ұсыну үшін жасаған зергерлік бұйымдарын дайындайды: • 1. Сәндеп аяқтаған жұмысына атау береді • 2. Қолданылған құралдарын атайды • 3. Жұмысының атауын, автордың аты-жөнін, жасын, сыныбын бір түспен жазады • 4. Галереяға арналған орынға орналастырады.

Кері байланыс. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі • Галереяны шарлау арқылы ұнағанын жасыл стикерге, ал ұсыныстарын сары стикерге

16 слайд
Кері байланыс. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі • Галереяны шарлау арқылы ұнағанын жасыл стикерге, ал ұсыныстарын сары стикерге жазып, зергерлік бұйымдарға жазбаша кері байланыс ұсынып, жұмыстарын өзара бағалайды.

16 слайд

Кері байланыс. «Аяқталмаған сөйлем» әдісі • Галереяны шарлау арқылы ұнағанын жасыл стикерге, ал ұсыныстарын сары стикерге жазып, зергерлік бұйымдарға жазбаша кері байланыс ұсынып, жұмыстарын өзара бағалайды.