Материалдар / Ашық сабақ Д.А.Қонаев атындағы орта мектеп
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Д.А.Қонаев атындағы орта мектеп

Материал туралы қысқаша түсінік
Ұзтаздар және оқушылар
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
07 Желтоқсан 2020
239
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
«Д.А.Қонаев атындағы орта мектеп» КММ Бастауыш сынып мұғалімі: Мирзаева Гулбану Сынып: 4 Ә Пәні:

1 слайд
«Д.А.Қонаев атындағы орта мектеп» КММ Бастауыш сынып мұғалімі: Мирзаева Гулбану Сынып: 4 Ә Пәні: МатематикаТақырып: Есепті шығаруда санды және әріпті өрнектерді қолдану.

1 слайд

«Д.А.Қонаев атындағы орта мектеп» КММ Бастауыш сынып мұғалімі: Мирзаева Гулбану Сынып: 4 Ә Пәні: МатематикаТақырып: Есепті шығаруда санды және әріпті өрнектерді қолдану.

Мақсаты: 4.2.1.3 айнымалысы бар өрнектерді құру және есептер шығару барысында қолдану

2 слайд
Мақсаты: 4.2.1.3 айнымалысы бар өрнектерді құру және есептер шығару барысында қолдану

2 слайд

Мақсаты: 4.2.1.3 айнымалысы бар өрнектерді құру және есептер шығару барысында қолдану

Мағынаны тану: 2-тапсырманы «Жылдам есепте!» әдісі арқылы есептейді. а ) 5210-k+18122 :26, мұндағы k=854, 3129 ә ) a : (25*4)

3 слайд
Мағынаны тану: 2-тапсырманы «Жылдам есепте!» әдісі арқылы есептейді. а ) 5210-k+18122 :26, мұндағы k=854, 3129 ә ) a : (25*4)*3 , мұндағы a=48000, 54000

3 слайд

Мағынаны тану: 2-тапсырманы «Жылдам есепте!» әдісі арқылы есептейді. а ) 5210-k+18122 :26, мұндағы k=854, 3129 ә ) a : (25*4)*3 , мұндағы a=48000, 54000

№ 4 Есепті амалдар бойынша шығар. Неше амалмен шықты? Автобекетте 1000 мәшине бар. Олардың 385-і – жеңіл, ал қалғаны-жүк мәшине

4 слайд
№ 4 Есепті амалдар бойынша шығар. Неше амалмен шықты? Автобекетте 1000 мәшине бар. Олардың 385-і – жеңіл, ал қалғаны-жүк мәшинелер. Жүк мәшинелердің 2 /5 бөлігі техникалық байқауға жөнелтілді. Автобекетте неше жүк мәшине қалды?

4 слайд

№ 4 Есепті амалдар бойынша шығар. Неше амалмен шықты? Автобекетте 1000 мәшине бар. Олардың 385-і – жеңіл, ал қалғаны-жүк мәшинелер. Жүк мәшинелердің 2 /5 бөлігі техникалық байқауға жөнелтілді. Автобекетте неше жүк мәшине қалды?

Рефлексия: Сұрақ-жауап әдісі арқылы *Сабақта қандай тапсырмалар ең қызықты болды? *Барлығы өзіңіз қалағандай орындалды ма? *Нег

5 слайд
Рефлексия: Сұрақ-жауап әдісі арқылы *Сабақта қандай тапсырмалар ең қызықты болды? *Барлығы өзіңіз қалағандай орындалды ма? *Неге? *Тағы нені үйренгіңіз келеді?

5 слайд

Рефлексия: Сұрақ-жауап әдісі арқылы *Сабақта қандай тапсырмалар ең қызықты болды? *Барлығы өзіңіз қалағандай орындалды ма? *Неге? *Тағы нені үйренгіңіз келеді?

Оқу тапсырмасы: 38 бет, №10

6 слайд
Оқу тапсырмасы: 38 бет, №10

6 слайд

Оқу тапсырмасы: 38 бет, №10