Материалдар / Ашық сабақ "Дәрігермен сұхбат" тақырыбында
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Дәрігермен сұхбат" тақырыбында

Материал туралы қысқаша түсінік
7- сыныптың қазақ тілі пәнінен ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
08 Қараша 2024
96
0 рет жүктелген
450 ₸
Бүгін алсаңыз
+23 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +23 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қызығушылығын ояту сатысы Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Оқушыларды 1,2,3,4 сандары арқылы топқа бөлу.

1 слайд
Қызығушылығын ояту сатысы Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Оқушыларды 1,2,3,4 сандары арқылы топқа бөлу. Өтілген сабақты пысықтау. Миға шабуыл 1. Балалар дәрігердің қабылдауында соңғы рет қашан болдыңдар? 2. Денсаулықты сақтау үшін не істеу керек? 3. Дәрігерге жиі барасыңдар ма?

1 слайд

Қызығушылығын ояту сатысы Сәлемдесу, оқушыларды түгендеу. Оқушыларды 1,2,3,4 сандары арқылы топқа бөлу. Өтілген сабақты пысықтау. Миға шабуыл 1. Балалар дәрігердің қабылдауында соңғы рет қашан болдыңдар? 2. Денсаулықты сақтау үшін не істеу керек? 3. Дәрігерге жиі барасыңдар ма?

Бөлім атауы Денсаулық – зор байлық Педагогтің аты-жөні Әлдекова Ибагүл Керімқызы Күні: 13.10.2021ж Сынып: 7 «А», Сабақт

2 слайд
Бөлім атауы Денсаулық – зор байлық Педагогтің аты-жөні Әлдекова Ибагүл Керімқызы Күні: 13.10.2021ж Сынып: 7 «А», Сабақтың тақырыбы Дәрігермен сұхбат Сабақ бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты 7.1.6.1 Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу; Сабақтың мақсаттары Оқушылардың барлығы: Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай біледі; Оқушылардың кейбіреуі: Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады; Оқушылардың көпшілігі: Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, өмірмен байланыстырады. Бағалау критерийлері Дәрігермен сұхбат жүргізу барысында мақал-мәтел, тұрақты тіркестерді еркін қолдану; Блум таксономиясы бойынша сұрақтарға жауап беріп, талдау жасайды; «Ауырудың себептері және одан сақтану» деген тақырыпта төменгі сынып оқушыларына нұсқаулық жазады.

2 слайд

Бөлім атауы Денсаулық – зор байлық Педагогтің аты-жөні Әлдекова Ибагүл Керімқызы Күні: 13.10.2021ж Сынып: 7 «А», Сабақтың тақырыбы Дәрігермен сұхбат Сабақ бағдарламасына сәйкес оқыту мақсаты 7.1.6.1 Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай білу; Сабақтың мақсаттары Оқушылардың барлығы: Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, диалогке қатысу, пікірталаста тез және дұрыс шешім қабылдай біледі; Оқушылардың кейбіреуі: Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданады; Оқушылардың көпшілігі: Коммуникативтік жағдаятқа сай көркем бейнелеуіш, эмоционалды-экспрессивті сөздерді және мақал-мәтелдер мен тұрақты тіркестерді еркін қолданып, өмірмен байланыстырады. Бағалау критерийлері Дәрігермен сұхбат жүргізу барысында мақал-мәтел, тұрақты тіркестерді еркін қолдану; Блум таксономиясы бойынша сұрақтарға жауап беріп, талдау жасайды; «Ауырудың себептері және одан сақтану» деген тақырыпта төменгі сынып оқушыларына нұсқаулық жазады.

Эмоционалды сөздер де экспрессивті сөздің бір түрі. Бұлардың арасына шек қойып ажырату кейде қиынға түседі. Эмоционалды

3 слайд
Эмоционалды сөздер де экспрессивті сөздің бір түрі. Бұлардың арасына шек қойып ажырату кейде қиынға түседі. Эмоционалды сөздер адамның бір нәрсеге қатысын көрсетеді. Эмоция бар жерде экспрессивтік те болады. Эмоционалды сөздер білдіретін өздеріне тән ұғымның үстіне адамның көңіл-күйін, көз-қарасын, жақсылы- жаманды қарым-қатынасын білдіреді. Бұларды төмендегідей түрге жіктеуге болады: сүйіспеншілік, ұнатушылық, масаттанушылық, есіркеушілік, еркелік, сенімсіздік, т.б. Экспрессивті сөздер бір нәрсені жай атап қоймай, сонымен бірге сезімге айқын әсер етеді. Мысалы: абажадай, абдырау, адыраңдау, шатпақ, шайнама, шимай,әңгүдік т.б Экспрессивті сөздер сөз іткеннің бәріне қолданылмайды. Бұлар негізінен көркем әдебиетте , көркем образ жасау үшін жұмсатады.

3 слайд

Эмоционалды сөздер де экспрессивті сөздің бір түрі. Бұлардың арасына шек қойып ажырату кейде қиынға түседі. Эмоционалды сөздер адамның бір нәрсеге қатысын көрсетеді. Эмоция бар жерде экспрессивтік те болады. Эмоционалды сөздер білдіретін өздеріне тән ұғымның үстіне адамның көңіл-күйін, көз-қарасын, жақсылы- жаманды қарым-қатынасын білдіреді. Бұларды төмендегідей түрге жіктеуге болады: сүйіспеншілік, ұнатушылық, масаттанушылық, есіркеушілік, еркелік, сенімсіздік, т.б. Экспрессивті сөздер бір нәрсені жай атап қоймай, сонымен бірге сезімге айқын әсер етеді. Мысалы: абажадай, абдырау, адыраңдау, шатпақ, шайнама, шимай,әңгүдік т.б Экспрессивті сөздер сөз іткеннің бәріне қолданылмайды. Бұлар негізінен көркем әдебиетте , көркем образ жасау үшін жұмсатады.

Мағынаны тану кезеңі. Әдеби тіл нормалар Жалғаулар 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап бер

4 слайд
Мағынаны тану кезеңі. Әдеби тіл нормалар Жалғаулар 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді. Кілт сөздерді дәптерге жазып алу. Кілт сөздер: мақал-мәтел, тұрақты тіркестер, диалог, пікірталас, жалғаулар . «Өрмекші» ойыны арқылы

4 слайд

Мағынаны тану кезеңі. Әдеби тіл нормалар Жалғаулар 1-тапсырма. Топтық жұмыс. Тапсырмаларды орындап, сұрақтарға жауап береді. Кілт сөздерді дәптерге жазып алу. Кілт сөздер: мақал-мәтел, тұрақты тіркестер, диалог, пікірталас, жалғаулар . «Өрмекші» ойыны арқылы

Білу 1. Қазақ тілінде жалғаудың неше түрі бар? 2. Көптік жалғауларын ата. 3. Жіктік жалғаулары туралы не білесің? 4.Септі

5 слайд
Білу 1. Қазақ тілінде жалғаудың неше түрі бар? 2. Көптік жалғауларын ата. 3. Жіктік жалғаулары туралы не білесің? 4.Септіктердің сұрақтары мен жалғауларын ата. Түсіну 1.Мал, мұнай, газ, тары сөздеріне көптік жалғауы жалғанама қалай ойлайсың? 2. Тәуелдік жалғауы туралы не білесің, ойыңды дәлелде. 3. Септік жалғаулары туралы білетіндеріңді айтыңдар 4.Зат есімнің түрленуі дегенді қалай түсінесің?

5 слайд

Білу 1. Қазақ тілінде жалғаудың неше түрі бар? 2. Көптік жалғауларын ата. 3. Жіктік жалғаулары туралы не білесің? 4.Септіктердің сұрақтары мен жалғауларын ата. Түсіну 1.Мал, мұнай, газ, тары сөздеріне көптік жалғауы жалғанама қалай ойлайсың? 2. Тәуелдік жалғауы туралы не білесің, ойыңды дәлелде. 3. Септік жалғаулары туралы білетіндеріңді айтыңдар 4.Зат есімнің түрленуі дегенді қалай түсінесің?

Қолдану 1. Мақалдың мәтелден қандай айырмашылығы бар? 2. Денсаулыққа қатысты мақал-мәтел айт. 3.Зат есімнің түрленуі деге

6 слайд
Қолдану 1. Мақалдың мәтелден қандай айырмашылығы бар? 2. Денсаулыққа қатысты мақал-мәтел айт. 3.Зат есімнің түрленуі дегенді қалай түсінесің? 4.Тұрақты тіркестердің мағынасын түсіндір. Жараның аузын алу - Жанары кетті- Қас пен көздің арасында - Талдау 1.Берілген сөздерді оңаша және ортақ түрде үш жақта тәуелдеңдер. Үй, киім, Отан, бөлме. 2.Берілген сөздерге барыс септігінің жалғауларын жалғап, ол жалғаулардың түрліше болғанын түсіндіріңдер. Қала, Әкем, Атасы, Күрек, Сағат, Үй, Інісі, Апам. 3. Мысалы: Зейнептер әлі есік алдында тұр деген сөйлемде Зйнептің көптігін білдіріп тұр ма? Әлде Зейнеп және оның қасында бірнеше адам бар екендігі туралы ой жинақтау түрінде беріліп тұр ма? 4. Берілген зат есімдердің қайсысы жіктеліп, қайсысы жіктелмейді? Жіктелетіндерін үш жақта жекеше, көпше түрде жіктеңдер. Заңгер, құжат, заң, зейнетақы, зейнеткер, ғарышкер, үйрек, бүркітші, қой, жылқышы.

6 слайд

Қолдану 1. Мақалдың мәтелден қандай айырмашылығы бар? 2. Денсаулыққа қатысты мақал-мәтел айт. 3.Зат есімнің түрленуі дегенді қалай түсінесің? 4.Тұрақты тіркестердің мағынасын түсіндір. Жараның аузын алу - Жанары кетті- Қас пен көздің арасында - Талдау 1.Берілген сөздерді оңаша және ортақ түрде үш жақта тәуелдеңдер. Үй, киім, Отан, бөлме. 2.Берілген сөздерге барыс септігінің жалғауларын жалғап, ол жалғаулардың түрліше болғанын түсіндіріңдер. Қала, Әкем, Атасы, Күрек, Сағат, Үй, Інісі, Апам. 3. Мысалы: Зейнептер әлі есік алдында тұр деген сөйлемде Зйнептің көптігін білдіріп тұр ма? Әлде Зейнеп және оның қасында бірнеше адам бар екендігі туралы ой жинақтау түрінде беріліп тұр ма? 4. Берілген зат есімдердің қайсысы жіктеліп, қайсысы жіктелмейді? Жіктелетіндерін үш жақта жекеше, көпше түрде жіктеңдер. Заңгер, құжат, заң, зейнетақы, зейнеткер, ғарышкер, үйрек, бүркітші, қой, жылқышы.

Жұптық жұмыс. «Идеялар жинау» әдісі. 2-тапсырма. «Ауырудың себептері және одан сақтану» деген тақырыпта мақал-мәтел,

7 слайд
Жұптық жұмыс. «Идеялар жинау» әдісі. 2-тапсырма. «Ауырудың себептері және одан сақтану» деген тақырыпта мақал-мәтел, тұрақты тіркестерді қатыстырып төменгі сынып оқушыларына нұсқаулық жазыңдар. Ауырмау үшін мына қағидаларды есте ұстаған жөн:  Көп қозғалыс жасамаған бала жиі ауырады . сондықтан таңертең дене жаттығуларын жасаған дұрыс.  Тымырсық жерде көп отырсаң, басың ауырады. Сондықтан....

7 слайд

Жұптық жұмыс. «Идеялар жинау» әдісі. 2-тапсырма. «Ауырудың себептері және одан сақтану» деген тақырыпта мақал-мәтел, тұрақты тіркестерді қатыстырып төменгі сынып оқушыларына нұсқаулық жазыңдар. Ауырмау үшін мына қағидаларды есте ұстаған жөн:  Көп қозғалыс жасамаған бала жиі ауырады . сондықтан таңертең дене жаттығуларын жасаған дұрыс.  Тымырсық жерде көп отырсаң, басың ауырады. Сондықтан....

Жеке жұмыс «Дұрыс-бұрыс» әдісі. 3- тапсырма. Кестеде берілген ой -пікірлердің дұрыс-бұрыстығын анықтаңдар. № Ой пі

8 слайд
Жеке жұмыс «Дұрыс-бұрыс» әдісі. 3- тапсырма. Кестеде берілген ой -пікірлердің дұрыс-бұрыстығын анықтаңдар. № Ой пікірлер Дұрыс Бұрыс 1 Барлық адам үшін денсаулық өте маңызды.     2Барлық ауырудың пайда болу себебі бірдей.     3 Бала денсаулығы мен оның анасының денсаулығының арасында тікелей байланыс бар.     4Адамның тамақтануы мен дене қозғалысының денсаулыққа қатысы шамалы.     5 Денсаулығы нашар ер балаларды әскерге алмайды.     6Дәріні көп ішкен дұрыс емес.     7 Барлық ауырудан дәрі ішпей-ақ арылуға болады.    

8 слайд

Жеке жұмыс «Дұрыс-бұрыс» әдісі. 3- тапсырма. Кестеде берілген ой -пікірлердің дұрыс-бұрыстығын анықтаңдар. № Ой пікірлер Дұрыс Бұрыс 1 Барлық адам үшін денсаулық өте маңызды.     2Барлық ауырудың пайда болу себебі бірдей.     3 Бала денсаулығы мен оның анасының денсаулығының арасында тікелей байланыс бар.     4Адамның тамақтануы мен дене қозғалысының денсаулыққа қатысы шамалы.     5 Денсаулығы нашар ер балаларды әскерге алмайды.     6Дәріні көп ішкен дұрыс емес.     7 Барлық ауырудан дәрі ішпей-ақ арылуға болады.    

Бағалау

9 слайд
Бағалау

9 слайд

Бағалау

Кері байланыс

10 слайд
Кері байланыс

10 слайд

Кері байланыс

Үйге тапсырма: «Дәрумендер - денсаулығымыздың дәнекері» деген тақырыпқа эссе жазу .

11 слайд
Үйге тапсырма: «Дәрумендер - денсаулығымыздың дәнекері» деген тақырыпқа эссе жазу .

11 слайд

Үйге тапсырма: «Дәрумендер - денсаулығымыздың дәнекері» деген тақырыпқа эссе жазу .