Материалдар / Ашық сабақ: Дизaйн, киiм мaкетiн жaсaу ( қуыршaқa жacaу)
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Дизaйн, киiм мaкетiн жaсaу ( қуыршaқa жacaу)

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақтың тақырыбы; Дизaйн, киiм мaкетiн жaсaу ( қуыршaқa жacaу). Ocы caбaқтa қoл жеткiзiлетiн oқу мaқсaттaры (oқу бaғдaрлaмacынa сiлтеме) 5.1.5.1.Өзiнiң Және өзгенiң (суретшiлер, қoлөнершiлер, дизaйнерлер) тәжiрбиеciне cүйене oтырып және кoмпoзицияның негiзгi зaңдылықтaрын еcкерiп, қaрaпaйым ныcындaрдын дизaйынын дaйындaу бoйыншa тaпcырмaлaрды oрындaу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Қараша 2021
355
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сабақтың тақырыбы : Дизайн, киім макетін жасау ( қуыршаққа жасау) № 2 ЖОББМГ , Көркем еңбек пән мұғалімі Кетебаева Светлана

1 слайд
Сабақтың тақырыбы : Дизайн, киім макетін жасау ( қуыршаққа жасау) № 2 ЖОББМГ , Көркем еңбек пән мұғалімі Кетебаева Светлана Умурзаковна

1 слайд

Сабақтың тақырыбы : Дизайн, киім макетін жасау ( қуыршаққа жасау) № 2 ЖОББМГ , Көркем еңбек пән мұғалімі Кетебаева Светлана Умурзаковна

Оқу мақсаты: 5.1.5.1.Өзінің және өзгенің (суретшілер,қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірбиесіне сүйене отырып және композицияның

2 слайд
Оқу мақсаты: 5.1.5.1.Өзінің және өзгенің (суретшілер,қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірбиесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысындардын дизайынын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау. SMАRT мақсаттары бойынша Specific -нақты, Measurable- өлшене білетін, Action- oriented – әрекетке негізделген, Realitic – қол жетімді, Time- уақыт. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушы орындайды: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды . Дизайн терминдерді зерттей біледі . Көпшілік оқушы орындайды : Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Қазақстандық танымал дизайнерлермен қол өнершілердің жұмыстарымен танысады . Кейбір оқушылар орындайды: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды.Берілген шаблон арқылы қазақ киімінің дизайның құрастыра алады

2 слайд

Оқу мақсаты: 5.1.5.1.Өзінің және өзгенің (суретшілер,қолөнершілер, дизайнерлер) тәжірбиесіне сүйене отырып және композицияның негізгі заңдылықтарын ескеріп, қарапайым нысындардын дизайынын дайындау бойынша тапсырмаларды орындау. SMАRT мақсаттары бойынша Specific -нақты, Measurable- өлшене білетін, Action- oriented – әрекетке негізделген, Realitic – қол жетімді, Time- уақыт. Сабақ мақсаттары: Барлық оқушы орындайды: Оқулықта берілген және қосымша тапсырмаларды орындайды . Дизайн терминдерді зерттей біледі . Көпшілік оқушы орындайды : Топтық жұмысты бірлесе орындайды. Қазақстандық танымал дизайнерлермен қол өнершілердің жұмыстарымен танысады . Кейбір оқушылар орындайды: Оқулықтан тыс берілген қосымша тапсырмаларды орындайды.Берілген шаблон арқылы қазақ киімінің дизайның құрастыра алады

Б а ғ а л а у к р и т е р и й і Қ ұ н д ы л ы қ - т а р ғ а б а у л уБілу Композицияның негізгі заңдылықтарын ескере от

3 слайд
Б а ғ а л а у к р и т е р и й і Қ ұ н д ы л ы қ - т а р ғ а б а у л уБілу Композицияның негізгі заңдылықтарын ескере отырып, нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындайды Түсіну Түрлі материалдардан қарапайым бұйым дайындайды; Қолдану Пішу және сыру тігісін қолдану арқылы қол еңбегі құралдарымен тігеді. «Мәңгілік ел» стратегиясы  еңбектену арқылы шығармашылыққа баули отырып, өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарауға және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылдыру  басқалардың ойы мен пікірін құрметтеу.  оқушылар арасында жақсы қарым-қатынас орнату. шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.

3 слайд

Б а ғ а л а у к р и т е р и й і Қ ұ н д ы л ы қ - т а р ғ а б а у л уБілу Композицияның негізгі заңдылықтарын ескере отырып, нысандардың дизайнын дайындау бойынша тапсырмаларды орындайды Түсіну Түрлі материалдардан қарапайым бұйым дайындайды; Қолдану Пішу және сыру тігісін қолдану арқылы қол еңбегі құралдарымен тігеді. «Мәңгілік ел» стратегиясы  еңбектену арқылы шығармашылыққа баули отырып, өзінің жұмысына жауапкершілікпен қарауға және жоғары жетістіктерге қол жеткізуге ұмтылдыру  басқалардың ойы мен пікірін құрметтеу.  оқушылар арасында жақсы қарым-қатынас орнату. шығармашылық және сын тұрғысынан ойлау.

Тілдік мақсаттар : Дизайн, киім макетін жасауға байланысты ақпарат көздерімен танысуды біледі . Пәнге қатысты сөздік қор мен те

4 слайд
Тілдік мақсаттар : Дизайн, киім макетін жасауға байланысты ақпарат көздерімен танысуды біледі . Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер : Дизайн – дизайн – disain. Макет- макет-layont Пішу-выкройка – pattern

4 слайд

Тілдік мақсаттар : Дизайн, киім макетін жасауға байланысты ақпарат көздерімен танысуды біледі . Пәнге қатысты сөздік қор мен терминдер : Дизайн – дизайн – disain. Макет- макет-layont Пішу-выкройка – pattern

Пәнаралық байланыс : Тарих (шығу тарихын білу үшін) Информатика (АКТ-ны қолдану үшін) Қазақ тілі (диалог) математика- өлше

5 слайд
Пәнаралық байланыс : Тарих (шығу тарихын білу үшін) Информатика (АКТ-ны қолдану үшін) Қазақ тілі (диалог) математика- өлшемдерді есептеу Сызу, технология- еңбектену, бейнелеу өнері Бастапқы білім Тігін бұйымдарының классификациясы

5 слайд

Пәнаралық байланыс : Тарих (шығу тарихын білу үшін) Информатика (АКТ-ны қолдану үшін) Қазақ тілі (диалог) математика- өлшемдерді есептеу Сызу, технология- еңбектену, бейнелеу өнері Бастапқы білім Тігін бұйымдарының классификациясы

Кері байланыс. « Екі жұлдыз, бір тілек». Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» әдісі, «Конверттегі сұрақ» әдісі Кері байланыс

6 слайд
Кері байланыс. « Екі жұлдыз, бір тілек». Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» әдісі, «Конверттегі сұрақ» әдісі Кері байланыс «Екі түрлі түсініктеме күнделігі» Қалыптастырушы бағалау. «Бас бармақ» әдісі, Қалыптастырушы бағалау. «Бір тиын» әдісі «Идеялар тасқынын»  әдісі. Кері байланыс. «Көңіл-күйді білдіру» әдісі Қалыптастырушы бағалау. Жұппен жұмыс. Шығармашылық тапсырма. Бағалау критерийлері: Кері байланыс «Маған қызықты» әдісі Белсенді оқу әдістері

6 слайд

Кері байланыс. « Екі жұлдыз, бір тілек». Қалыптастырушы бағалау. «Бағдаршам» әдісі, «Конверттегі сұрақ» әдісі Кері байланыс «Екі түрлі түсініктеме күнделігі» Қалыптастырушы бағалау. «Бас бармақ» әдісі, Қалыптастырушы бағалау. «Бір тиын» әдісі «Идеялар тасқынын»  әдісі. Кері байланыс. «Көңіл-күйді білдіру» әдісі Қалыптастырушы бағалау. Жұппен жұмыс. Шығармашылық тапсырма. Бағалау критерийлері: Кері байланыс «Маған қызықты» әдісі Белсенді оқу әдістері

Жаңа сабақ Жаңа сабақ. Мағынаны тану: Белсенді оқыту әдісі: «Конверттегі сұрақ» әдісі бойынша жаңа тақырыпты ашу. Бұйым дай

7 слайд
Жаңа сабақ Жаңа сабақ. Мағынаны тану: Белсенді оқыту әдісі: «Конверттегі сұрақ» әдісі бойынша жаңа тақырыпты ашу. Бұйым дайындау Шығармашылық тапсырма: 1. Пішім дайындау тәсілдері—Есептік-графикалық, муляжды тәсіл. 2. Есептік-графикалық тәсіл—пішім сызбасына арналған формулалар мен дене бітімнен өлшем алу арқылы құрастырылады. 3. Мулыжды тәсіл—киімді түйреу тәсілімен макеттеу Киімді лекало жасамай тігуге болатын тәсіл 1. Өлшем алған кезде қандай құрал пайдаланады? Сантиметрлік таспа. 2. Өлшем алған кезде қандай ережелерді сақтау керек? 5 түрлі ереже сақталуы тиіс. Атап айтып береді. 1. Өлшем алған кезде белді нақты өлшеу үшін белді баумен буып қою қажет. Өлшем дене бітімнің оң жағынан алынады 7. Өлшем алған кезде өлшемі алынатын адам түзу тұруы қажет 8. Өлшем алған кезде сантиметрлік таспаны қатты тартуға немесе бос ұстауға болмайды 9. Ұзындық өлшемдері толық жазылады. Ені мен айналым өлшемдері жартылай жазылады 1. Өлшем қандай ретпен алынады? - ЖМойа - Иа - ЖКа - Жұ - ЖБа -Ұ 1. ЖМа -Ке 2. Абұ -Аббұ 3. Бұ -Ае - Ие

7 слайд

Жаңа сабақ Жаңа сабақ. Мағынаны тану: Белсенді оқыту әдісі: «Конверттегі сұрақ» әдісі бойынша жаңа тақырыпты ашу. Бұйым дайындау Шығармашылық тапсырма: 1. Пішім дайындау тәсілдері—Есептік-графикалық, муляжды тәсіл. 2. Есептік-графикалық тәсіл—пішім сызбасына арналған формулалар мен дене бітімнен өлшем алу арқылы құрастырылады. 3. Мулыжды тәсіл—киімді түйреу тәсілімен макеттеу Киімді лекало жасамай тігуге болатын тәсіл 1. Өлшем алған кезде қандай құрал пайдаланады? Сантиметрлік таспа. 2. Өлшем алған кезде қандай ережелерді сақтау керек? 5 түрлі ереже сақталуы тиіс. Атап айтып береді. 1. Өлшем алған кезде белді нақты өлшеу үшін белді баумен буып қою қажет. Өлшем дене бітімнің оң жағынан алынады 7. Өлшем алған кезде өлшемі алынатын адам түзу тұруы қажет 8. Өлшем алған кезде сантиметрлік таспаны қатты тартуға немесе бос ұстауға болмайды 9. Ұзындық өлшемдері толық жазылады. Ені мен айналым өлшемдері жартылай жазылады 1. Өлшем қандай ретпен алынады? - ЖМойа - Иа - ЖКа - Жұ - ЖБа -Ұ 1. ЖМа -Ке 2. Абұ -Аббұ 3. Бұ -Ае - Ие

Практикалық жұмыс:Тапсырма. жеке жұмыс Бүгін қандай сұрақтарға көңіл аудардыңыздар? (алдыңғы өткен тақырыптар барысында) И

8 слайд
Практикалық жұмыс:Тапсырма. жеке жұмыс Бүгін қандай сұрақтарға көңіл аудардыңыздар? (алдыңғы өткен тақырыптар барысында) Игерген тақырыптың негізгі түсініктемелері                      Кері байланыс « Екі түрлі түсініктеме күнделігі » әдісі арқылы игерген білімге жеке пікір ұсыну Қалыптастырушы бағалау. « Бас бармақ » әдісі Практикалық тапсырма барысында оқушылар қауіпсіздік техникасын сақтауы тиіс. Бейнеролик мазмұнына сәйкес бірізділіктер мен осыған дейінгі білімімізді қолдана отырып, топта жұмыс жасауға барлығыңызды шақырамын. Тапсырма. Сұрақ-жауап. «Кім бұл» әдісі бойынша Қазақстандық танымал дизайнерлерді атау. 1. Құралай Нұрқаділова 2. Аида Кауменова 3. Берік Исмайылов 4. Ая Бапани Қалыптастырушы бағалау. «Бір тиын» әдісі бойынша бағаланады. Саралау. Үлгіні пайдалана отырып, бір-бірінің өлшемдерін алды.

8 слайд

Практикалық жұмыс:Тапсырма. жеке жұмыс Бүгін қандай сұрақтарға көңіл аудардыңыздар? (алдыңғы өткен тақырыптар барысында) Игерген тақырыптың негізгі түсініктемелері                      Кері байланыс « Екі түрлі түсініктеме күнделігі » әдісі арқылы игерген білімге жеке пікір ұсыну Қалыптастырушы бағалау. « Бас бармақ » әдісі Практикалық тапсырма барысында оқушылар қауіпсіздік техникасын сақтауы тиіс. Бейнеролик мазмұнына сәйкес бірізділіктер мен осыған дейінгі білімімізді қолдана отырып, топта жұмыс жасауға барлығыңызды шақырамын. Тапсырма. Сұрақ-жауап. «Кім бұл» әдісі бойынша Қазақстандық танымал дизайнерлерді атау. 1. Құралай Нұрқаділова 2. Аида Кауменова 3. Берік Исмайылов 4. Ая Бапани Қалыптастырушы бағалау. «Бір тиын» әдісі бойынша бағаланады. Саралау. Үлгіні пайдалана отырып, бір-бірінің өлшемдерін алды.

Сабақтың соңы Шығармашылық тапсырма. « Идеялар тасқынын» әдісі. АКТ қолдану, слаид жасау. Жұптық жұмыс. Қуыршаққа макет ү

9 слайд
Сабақтың соңы Шығармашылық тапсырма. « Идеялар тасқынын»   әдісі. АКТ қолдану, слаид жасау. Жұптық жұмыс. Қуыршаққа макет үлгісін жасау. Оқушылар ноутбукты қолданып, қуыршақтың дене пішіміне байланысты қазақтың әр түрлі сәнді киімдерімен киіндіреді. 1. Ұл бала (қазақтың ұлттық киімі) 2. Қыз бала (қазақтың ұлттық киімі) Дескриптор  Дене пішімін ажырата білді  Көйлектің әсемділігін біледі  Түс үйлесімділігін анықтай алады. Кері байланыс. «Көңіл-күйді білдіру» әдісі   Аты-жөні ____________________________________ Сабақ не туралы болды? ________________________________ __________________________________________________________ Мүлде Сенімсізбін Аздап Сенімдімін Өте сенімдімін сенімсізбін Қалыптастырушы бағалау. Жұппен жұмыс. Бағалау критерийлары: - Берілген тақырыпқа сай куыршақты сәндік киіммен әсемдеп киіндіру Постерді қорғау. Саралау. Композиция заңдылықтарын сақтай отырып, костюм дизайнын жасады.

9 слайд

Сабақтың соңы Шығармашылық тапсырма. « Идеялар тасқынын»   әдісі. АКТ қолдану, слаид жасау. Жұптық жұмыс. Қуыршаққа макет үлгісін жасау. Оқушылар ноутбукты қолданып, қуыршақтың дене пішіміне байланысты қазақтың әр түрлі сәнді киімдерімен киіндіреді. 1. Ұл бала (қазақтың ұлттық киімі) 2. Қыз бала (қазақтың ұлттық киімі) Дескриптор  Дене пішімін ажырата білді  Көйлектің әсемділігін біледі  Түс үйлесімділігін анықтай алады. Кері байланыс. «Көңіл-күйді білдіру» әдісі   Аты-жөні ____________________________________ Сабақ не туралы болды? ________________________________ __________________________________________________________ Мүлде Сенімсізбін Аздап Сенімдімін Өте сенімдімін сенімсізбін Қалыптастырушы бағалау. Жұппен жұмыс. Бағалау критерийлары: - Берілген тақырыпқа сай куыршақты сәндік киіммен әсемдеп киіндіру Постерді қорғау. Саралау. Композиция заңдылықтарын сақтай отырып, костюм дизайнын жасады.

Сабақтың соңы Маған қызықты, үйрендім Ұнады, бірақ ұсынысым бар Мен күткендей болмадыШығармашылық тапсырма. 1 тапсырма. Б

10 слайд
Сабақтың соңы Маған қызықты, үйрендім Ұнады, бірақ ұсынысым бар Мен күткендей болмадыШығармашылық тапсырма. 1 тапсырма. Бейнеролик қарайды және сол бойынша сұрақтарға жауап береді. 2 тапсырма. Әр маусымда киетін киім түрлерінің суретін салып, жеке-жеке қорғайды. Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Оқушыларга «дизайн»сөздің анықтамасын қарастыруға тапсырмалар беріліп, бар білімдерін жобаны құрастыру процесте қолдануды сұрайды.Берілген тапсырмалар орындағаннан соң олар өздері қорытынды жасап, дизайын туралы мысалдар келтіру. Қалыптастырушы бағалау Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын берілген критерийлер бойынша бағалайды . Бағалау критерийлері: -АКТ арқылы қажетті ақпаратты іздейді. -Дизайн туралы түсінік. -Манекенге киім пішу . -Берілген уакытты ұтымды пайдаланады. -Қорытынды жасайды . Кері байланыс «Маған қызықты» әдісі Саралау. АКТ арқылы қажетті ақпаратты жинақтап, дизайн туралы толық мәлімет анықтама берді. Манекенге киім піше білді. Маған қызықты, үйрендім Ұнады, бірақ ұсынысым бар Мен күткендей болмады

10 слайд

Сабақтың соңы Маған қызықты, үйрендім Ұнады, бірақ ұсынысым бар Мен күткендей болмадыШығармашылық тапсырма. 1 тапсырма. Бейнеролик қарайды және сол бойынша сұрақтарға жауап береді. 2 тапсырма. Әр маусымда киетін киім түрлерінің суретін салып, жеке-жеке қорғайды. Оқушылар бірін-бірі бағалайды. Оқушыларга «дизайн»сөздің анықтамасын қарастыруға тапсырмалар беріліп, бар білімдерін жобаны құрастыру процесте қолдануды сұрайды.Берілген тапсырмалар орындағаннан соң олар өздері қорытынды жасап, дизайын туралы мысалдар келтіру. Қалыптастырушы бағалау Оқушылар өздерінің жұмысы мен сыныптастарының жұмысын берілген критерийлер бойынша бағалайды . Бағалау критерийлері: -АКТ арқылы қажетті ақпаратты іздейді. -Дизайн туралы түсінік. -Манекенге киім пішу . -Берілген уакытты ұтымды пайдаланады. -Қорытынды жасайды . Кері байланыс «Маған қызықты» әдісі Саралау. АКТ арқылы қажетті ақпаратты жинақтап, дизайн туралы толық мәлімет анықтама берді. Манекенге киім піше білді. Маған қызықты, үйрендім Ұнады, бірақ ұсынысым бар Мен күткендей болмады

Саралау әдістері Барынша қолдауды қажет ететін оқушылар: - Киімнің нобайын, шаблонын, пішу бөлшектерін қиып үйренеді. Орташа

11 слайд
Саралау әдістері Барынша қолдауды қажет ететін оқушылар: - Киімнің нобайын, шаблонын, пішу бөлшектерін қиып үйренеді. Орташа қолдауды қажет ететін оқушылар: Киім бөлшектерін жинап, қолмен тігетін болады. Кейбір оқушылар үйренетін болады.   Аз қолдауды қажет ететін оқушылар: креативтік ой қосып, әшекей бұйыммен безендіреді.

11 слайд

Саралау әдістері Барынша қолдауды қажет ететін оқушылар: - Киімнің нобайын, шаблонын, пішу бөлшектерін қиып үйренеді. Орташа қолдауды қажет ететін оқушылар: Киім бөлшектерін жинап, қолмен тігетін болады. Кейбір оқушылар үйренетін болады.   Аз қолдауды қажет ететін оқушылар: креативтік ой қосып, әшекей бұйыммен безендіреді.

Бағалау Әр түрлі бағалау әдістерін қолдану арқылы оқушыларға топтық, жұптық, жеке және деңгейлік тапсырмаларды бере отырып,

12 слайд
Бағалау Әр түрлі бағалау әдістерін қолдану арқылы оқушыларға топтық, жұптық, жеке және деңгейлік тапсырмаларды бере отырып, олардың оқу жетістігіне ықпал келтіремін. Қалыптастырушы әдіс-тәсілдерді қолданып оқу мақсатына оқушылардың қаншалықты жеткенін және келесі сабақты жоспарлағанда не нәрсеге назар аудару керектігін анықтаймын. Дискриптор бойынша балдық жүйемен бағаланады Рефлексия Барлық ОМ қол жеткізді деп қорытынды жасау себебім, олар тапсырманы орындап өз идеяларын сыныптастарына таныстыру арқылы көрсететінін дәлелдеді. Оқушылар дизайн туралы толық мағлұмат алды. Жеке-жеке жұмыстарды толық орындай алды, ауызбіршілікте жұмыс жасады. Әр бөлім бойынша уақыт белгіленіп, оқушылар тапсырманы толық орындап отырды. Жоспарға түзетулер енгізілген жоқ.

12 слайд

Бағалау Әр түрлі бағалау әдістерін қолдану арқылы оқушыларға топтық, жұптық, жеке және деңгейлік тапсырмаларды бере отырып, олардың оқу жетістігіне ықпал келтіремін. Қалыптастырушы әдіс-тәсілдерді қолданып оқу мақсатына оқушылардың қаншалықты жеткенін және келесі сабақты жоспарлағанда не нәрсеге назар аудару керектігін анықтаймын. Дискриптор бойынша балдық жүйемен бағаланады Рефлексия Барлық ОМ қол жеткізді деп қорытынды жасау себебім, олар тапсырманы орындап өз идеяларын сыныптастарына таныстыру арқылы көрсететінін дәлелдеді. Оқушылар дизайн туралы толық мағлұмат алды. Жеке-жеке жұмыстарды толық орындай алды, ауызбіршілікте жұмыс жасады. Әр бөлім бойынша уақыт белгіленіп, оқушылар тапсырманы толық орындап отырды. Жоспарға түзетулер енгізілген жоқ.

13 слайд

13 слайд