Материалдар / Ашық сабақ "Дос бола білейік"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Дос бола білейік"

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздар арасында өзара тәжірибе алмасу
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Мамыр 2020
483
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

Өзін-өзі тану Мұғалімі: Сараубекова Г 2 “Е” сынып

2 слайд
Өзін-өзі тану Мұғалімі: Сараубекова Г 2 “Е” сынып

2 слайд

Өзін-өзі тану Мұғалімі: Сараубекова Г 2 “Е” сынып

Дос болуды үйренеміз Сабақтың тақырыбы

3 слайд
Дос болуды үйренеміз Сабақтың тақырыбы

3 слайд

Дос болуды үйренеміз Сабақтың тақырыбы

Мақсаты мен міндеттері Мақсаты : “ Дос”, “достық” ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

4 слайд
Мақсаты мен міндеттері Мақсаты : “ Дос”, “достық” ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттер і: «Дос», «достық» ұғымдарының мәнін дұрыс әрекет құндылығымен байланыстыра отырып ұғындыру Өзара жауапкершілікті сезіну арқылы қамқорлық қасиеттерін жетілдіру Айнала қоршаған ортаны құрметтей отырып, адалдыққа, сенімділікке, өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттеріне тәрбиелеу.

4 слайд

Мақсаты мен міндеттері Мақсаты : “ Дос”, “достық” ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу. Міндеттер і: «Дос», «достық» ұғымдарының мәнін дұрыс әрекет құндылығымен байланыстыра отырып ұғындыру Өзара жауапкершілікті сезіну арқылы қамқорлық қасиеттерін жетілдіру Айнала қоршаған ортаны құрметтей отырып, адалдыққа, сенімділікке, өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттеріне тәрбиелеу.

Топқа бөлу 1- топ “Ынтымақ” 2- топ “Татулық” 3- топ “ Бірлік”

5 слайд
Топқа бөлу 1- топ “Ынтымақ” 2- топ “Татулық” 3- топ “ Бірлік”

5 слайд

Топқа бөлу 1- топ “Ынтымақ” 2- топ “Татулық” 3- топ “ Бірлік”

Тыныштық сәті: “ Су асты патшалығына ойша саяхат”

6 слайд
Тыныштық сәті: “ Су асты патшалығына ойша саяхат”

6 слайд

Тыныштық сәті: “ Су асты патшалығына ойша саяхат”

“ Ыстық картоп” әдісін қолдану Үш топ ыстық картоптың сұрақтарына жауап береді 1. Әңгіме не туралы? 2. Кім бірінші кешірім сұра

7 слайд
“ Ыстық картоп” әдісін қолдану Үш топ ыстық картоптың сұрақтарына жауап береді 1. Әңгіме не туралы? 2. Кім бірінші кешірім сұрауға қадам жасады? 3. Бұл әңгіме не себептен “Өткел” деп аталынды ?

7 слайд

“ Ыстық картоп” әдісін қолдану Үш топ ыстық картоптың сұрақтарына жауап береді 1. Әңгіме не туралы? 2. Кім бірінші кешірім сұрауға қадам жасады? 3. Бұл әңгіме не себептен “Өткел” деп аталынды ?

“ Дос болуды үйренеміз!”

8 слайд
“ Дос болуды үйренеміз!”

8 слайд

“ Дос болуды үйренеміз!”

Абай Құнанбаев Достықты - достық шақырады

9 слайд
Абай Құнанбаев Достықты - достық шақырады

9 слайд

Абай Құнанбаев Достықты - достық шақырады

Әңгімелеу “” “”1. Бұл әңгіме не туралы екен? 2. Аю неліктен әлсіз адамға тиіспей тастап кетті? 3. Шынында да аю солай сыбырл

10 слайд
Әңгімелеу “” “”1. Бұл әңгіме не туралы екен? 2. Аю неліктен әлсіз адамға тиіспей тастап кетті? 3. Шынында да аю солай сыбырлап кетті ме?

10 слайд

Әңгімелеу “” “”1. Бұл әңгіме не туралы екен? 2. Аю неліктен әлсіз адамға тиіспей тастап кетті? 3. Шынында да аю солай сыбырлап кетті ме?

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС 1- топ Түймедақ гүлінің күлтешелеріне достыққа тән жақсы қасиеттерді жазу 2- топ Жұмбақтарды шешу 3- топ

11 слайд
ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС 1- топ Түймедақ гүлінің күлтешелеріне достыққа тән жақсы қасиеттерді жазу 2- топ Жұмбақтарды шешу 3- топ Сәйкестендіру. Бес суретті бес ережемен дұрыс орналастыру

11 слайд

ШЫҒАРМАШЫЛЫҚ ЖҰМЫС 1- топ Түймедақ гүлінің күлтешелеріне достыққа тән жақсы қасиеттерді жазу 2- топ Жұмбақтарды шешу 3- топ Сәйкестендіру. Бес суретті бес ережемен дұрыс орналастыру

»Топпен ән айту «Достар » әні: А.Асанов сөзі:Ф. Оңғарсынова

12 слайд
»Топпен ән айту «Достар » әні: А.Асанов сөзі:Ф. Оңғарсынова

12 слайд

»Топпен ән айту «Достар » әні: А.Асанов сөзі:Ф. Оңғарсынова

Д ә п т е р м е н ж ұ м ы с 1 - т а п с ы р м а А д а л д о с т ы қ б о л у ү ш і н н е қ а ж е т д е п о й

13 слайд
Д ә п т е р м е н ж ұ м ы с 1 - т а п с ы р м а А д а л д о с т ы қ б о л у ү ш і н н е қ а ж е т д е п о й л а й с ы ң ? Т и і с т і с ө з д е р : а д а л д ы қ , о р т а қ к ө з қ а р а с т а б о л у, ж а у а п к е р ш і л і к , қ а м қ о р л ы қ , с ү й і с п е н ш і л і к , е с е п т е с у, с а н а с у, к е ш і р і м д і л і к , а қ ш а , м а қ т а у. 2 - т а п с ы р м а К ө п н ү к т е н і ң о р н ы н а т и і с т і с ө з д е р д і қ о й ы п , д о с т у р а л ы м а қ а л - м ә т е л д е р д і о қ ы

13 слайд

Д ә п т е р м е н ж ұ м ы с 1 - т а п с ы р м а А д а л д о с т ы қ б о л у ү ш і н н е қ а ж е т д е п о й л а й с ы ң ? Т и і с т і с ө з д е р : а д а л д ы қ , о р т а қ к ө з қ а р а с т а б о л у, ж а у а п к е р ш і л і к , қ а м қ о р л ы қ , с ү й і с п е н ш і л і к , е с е п т е с у, с а н а с у, к е ш і р і м д і л і к , а қ ш а , м а қ т а у. 2 - т а п с ы р м а К ө п н ү к т е н і ң о р н ы н а т и і с т і с ө з д е р д і қ о й ы п , д о с т у р а л ы м а қ а л - м ә т е л д е р д і о қ ы

Ү й тапсырмасы. “ Құм мен тас” өсиет әңгімесін оқып келу 69 бет

14 слайд
Ү й тапсырмасы. “ Құм мен тас” өсиет әңгімесін оқып келу 69 бет

14 слайд

Ү й тапсырмасы. “ Құм мен тас” өсиет әңгімесін оқып келу 69 бет

Ө м і р а ғ а ш ы Өмір ағашы Кері байланыс

15 слайд
Ө м і р а ғ а ш ы Өмір ағашы Кері байланыс

15 слайд

Ө м і р а ғ а ш ы Өмір ағашы Кері байланыс

Назарларыңызға рақмет!

16 слайд
Назарларыңызға рақмет!

16 слайд

Назарларыңызға рақмет!