Материалдар / Ашық сабақ “Дос болуды үйренеміз”
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ “Дос болуды үйренеміз”

Материал туралы қысқаша түсінік
өзін-өзі тану 2 сынып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Мамыр 2020
556
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!

1 слайд

І.Ұйымдастыру. Су жылғалап ағатын, Өзен көлдің саласы. Алыстан сәлем беретін Әдепті елдің баласы.

2 слайд
І.Ұйымдастыру. Су жылғалап ағатын, Өзен көлдің саласы. Алыстан сәлем беретін Әдепті елдің баласы.

КӨҢІЛ КҮЙІҢ ҚАНДАЙ?

3 слайд
КӨҢІЛ КҮЙІҢ ҚАНДАЙ?

4 слайд

5 слайд

6 слайд

12.02.2018 Сабақтың тақырыбы: “ Дос болуды үйренеміз”. 2-сынып

7 слайд
12.02.2018 Сабақтың тақырыбы: “ Дос болуды үйренеміз”. 2-сынып

Сабақтың мақсаты: • “ Дос” , “достық” ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

8 слайд
Сабақтың мақсаты: • “ Дос” , “достық” ұғымдары туралы түсінік бере отырып, дұрыс әрекет құндылығының мәнін ашу.

• Құндылық: • Дұрыс әрекет • Қасиеттер: • достық • адалдық, • қамқорлық

9 слайд
• Құндылық: • Дұрыс әрекет • Қасиеттер: • достық • адалдық, • қамқорлық

Б ілімділік : “ дос”, “достық” ұғымдарының мәнін дұрыс әрекет құндылығымен байланыстыра отырып ұғындыру; . Тәрбиелік: айна

10 слайд
Б ілімділік : “ дос”, “достық” ұғымдарының мәнін дұрыс әрекет құндылығымен байланыстыра отырып ұғындыру; . Тәрбиелік: айнала қоршаған ортаны құрметтей отырып, аадалдыққа, сенімділікке , өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттеріне тәрбиелеу. Дамытушылық: адалдық, сенім, өзара жауапкершілік пен қамқорлық қасиеттерін дамыту;Сабақтың міндеттері:

11 слайд

12 слайд

• «Жаман жолдас» • Ыбырай Алтынсарин • Екі дос кісі жолдастасып келе жатып, б

13 слайд
• «Жаман жолдас» • Ыбырай Алтынсарин • Екі дос кісі жолдастасып келе жатып, бір аюға ұшырапты. Бұл екі кісінің біреуі әлсіз, ауру екен, екіншісі мықты, жас жігіт, аюды көрген соң бұл жігіт, ауру жолдасын тастап, өзі бір үлкен ағаштың басына шығып кетті дейді. Ауру байғұс ағашқа шығуға дәрмені жоқ, жерге құлады да созылып, өлген кісі болды да жатты: есітуі бар еді, аю өлген кісіге тимейді деп. Аю бұл жатқан кісінің қасына келіп иіскелеп тұрды да, дыбысы білінбеген соң тастап жөніне кетті. Мұнан соң манағы жолдасы ағаштан түсіп, аурудан сұрапты: - Достым, аю құлағыңа не сыбырлап кетті? Ауру айтты дейді: - Аю құлағыма ақыл сыбырлады, екінші рет тар жерде жолдасын тастап қашатын достармен жолдас болма деді,- дейді. • Сұрақтар: • Аю неліктен ауру адамға тимеді? • Шындығында аю оған ақыл айттыма? • Ауру адамға ақылды сөзді не айтқызып тұр? • Осындай қиын жағдайларда өздерің қалай әрекет ететін едіңдер?

14 слайд

15 слайд

Жүргізуші: Көктем келді,жер көгерді, Табиғат әсем күйге енді. Дала г үлге бөленді Шалғынға құ

16 слайд
Жүргізуші: Көктем келді,жер көгерді, Табиғат әсем күйге енді. Дала г үлге бөленді Шалғынға құмырсқа келді. Құмырсқа: Шалғынға осы жатайыншы Рахатқа бір батайыншы Қыс бойы тоңазыдым, Көктемді аңсап мен сағындым. Бұлттар бері жылжыпты Жаңбыр сірә төгеді. Мына саңырауқұлақ пана болса, Бізге тиер көмегі. Жүргізуш: Бір уақытта көбелек келді. Көбелек: Күшім кетті әлсіреп, Қанатым су боп жабысып Ұша алмадым,құмырсқа Алшы мені қасыңа. Пана берші басыма.

• Құмырсқа: Кел,келші қасыма. • Көбелек: Рахмет саған құмырсқа. • Жүргізуші :Кенет бір уақытта торғай келеді. • Торғай: Жаң

17 слайд
• Құмырсқа: Кел,келші қасыма. • Көбелек: Рахмет саған құмырсқа. • Жүргізуші :Кенет бір уақытта торғай келеді. • Торғай: Жаңбыр қандай күшті еді Ұша алмадым,мені көр! Бас сауғалап келіп ем, Жандарыңнан орын бер. Құмырсқа мен көбелек: Кел,кел келсеңші! • Торғай: Рахмет сендерге! • Жүргізуші : Қоян келді. • Қоян: Түлкі қуып есім кетті, Айналайын аңдар-ау Маған пана болыңдар. Жандарыңнан орын бер. • Құмырсқа,көбелек,торғай қосылып: Тұра ғой,қосыл осында. • Түлкі:-Қап бәлем,әлі-ақ қолға түсерсіңдер.

• Жүргізуші : Міне,жаңбырда басылды, Аспан шайдай ашылды. Аңдар саңырауқұлақтан шықты,

18 слайд
• Жүргізуші : Міне,жаңбырда басылды, Аспан шайдай ашылды. Аңдар саңырауқұлақтан шықты, Бір-біріне қарасты, Таңдана бұлай таласты. • Құмырсқа: Жалғыз өзім сиған Саңырауқұлақ сиқырма? Көбелек: Біз бәріміз кішкентаймыз ғой. • Торғай: Көңіл сыйса,бәріміз сыйамыз. • Қоян: Екі адам ығысса,бір адамға орын бар • Жүргізуші : Осы кезде бақылдап бақа келеді. • Бақа: Ей,Саңырауқұлақ өсіп кетті Соныда білмейсіңдерме? • Аңдардың бәрі қосылып хормен. • Достарды біз қолдаймыз Қиын шақта қорғаймыз.

Рольдерде ойнағандар: Құмырсқа - көбелек- торғай- қоян- түлкі- бақа-

19 слайд
Рольдерде ойнағандар: Құмырсқа - көбелек- торғай- қоян- түлкі- бақа-

Дәйексөз

20 слайд
Дәйексөз

Құм мен тас . Өсиет әңгіме )

21 слайд
Құм мен тас . Өсиет әңгіме )

• Құм мен тас .(Өсиет әңгіме) • Екі дос шөл далада саяхаттап жүреді. Біркезде екеуі ұрысыпқалады да, біреуі екіншісінің

22 слайд
• Құм мен тас .(Өсиет әңгіме) • Екі дос шөл далада саяхаттап жүреді. Біркезде екеуі ұрысыпқалады да, біреуі екіншісінің жағынантартыпжібереді. Соңғысы ауырсынса да, ештеңе айтпайды, тек құмға былай деп жазады: «Бүгін менің ең жақсы досым менің жағымнан шапалақпен тартып жіберді». • Олар әрі қарай жүріп келе жатып, көлге кездеседі, сол жерде шомылып алмақшы • болады. Шапалақ жегені суға секіріп кетеді де, батып кете жаздайды. Бірақ досы оны құтқарып қалады». Ол өз-өзіне келген кезде, тасқа былай деп жазады: «Бүгін менің ең жақсы досым менің өмірімді құтқарып қалды». Сол кезде оны жағынан тартып жіберген, құтқарып қалған досы сұрайды: • -Мен сені ренжеткенде сен құмға жаздың, ал енді тасқа жазып жатырсың. Неге?- деп сұрайды. • Досы былай деп жауап береді: • -Бізді біреу ренжеткенде, жел оны өшіріп тастауы үшін біз оны құмға жазуымыз керек. Ал біреу жақсылық жасаса, оны өшірмейтіндей етіп, тасқа қашап жазуымыз керек. Өкпеңді құмға, қуанышыңды тасқа қашап жазып үйрен, өйткені бұл дұрыс әрекет - мәңгілік құндылық.

• -Бұл оқиғадан қандай ой қорытар едің? (Оқушылардың ойларын тыңдау.) • Сұрақтар: 1.Досы неліктен ренжігенін құмға жазды? • 2

23 слайд
• -Бұл оқиғадан қандай ой қорытар едің? (Оқушылардың ойларын тыңдау.) • Сұрақтар: 1.Досы неліктен ренжігенін құмға жазды? • 2.Өмірін сақтап қалған кезде неліктен тасқа қашап жазды? • 3.Өздерің өмірде осындай жағдайларды немесе осыған ұқсас оқиғаны кездестірдіңдер ме? • Болса мысал келтіріңдер.

24 слайд

25 слайд

26 слайд

1-топ қа 1-тапсырма • Адал достық тақырыбында сурет салу және түсіндіру

27 слайд
1-топ қа 1-тапсырма • Адал достық тақырыбында сурет салу және түсіндіру

2-топ қа 1-тапсырма Адал достың қасиеттерін гүл күлтелеріне жазу және түсіндіру

28 слайд
2-топ қа 1-тапсырма Адал достың қасиеттерін гүл күлтелеріне жазу және түсіндіру

– «Достық» сөзін сендер қалай түсінесіңдер? • «Достық – өмір үшін ең қажетті нәрсе, өйткені ешкім, ешқашан да барлық басқа игіл

29 слайд
– «Достық» сөзін сендер қалай түсінесіңдер? • «Достық – өмір үшін ең қажетті нәрсе, өйткені ешкім, ешқашан да барлық басқа игілікке түгел ие бола тұрса да, дос – жарансыз өмірді қаламақ емес». - Достық алдымен екі адамның бір – біріне деген адалдығы. Адалдық деген рухани тазалық. – Достықтың шынайы белгісі қандай болады деп ойлайсыңдар? • - Жаны таза,жүзі жылы, ақылды, парасатты болу – нағыз достықтың белгісі. - «Жақсы адам – тәңірдің нұры» дегендей өзің жақсы болсаң досың көп, жаман болсаң досың жоқ, орташа болсаң бір жақсыға ілесе аласың. Әңгімелесу

Адал Қарапайым Мейірімді Жомарт Кешірімді Кек сақтамау Ашықтық

30 слайд
Адал Қарапайым Мейірімді Жомарт Кешірімді Кек сақтамау Ашықтық

31 слайд

Лариса Кобзеваның Шынайы сүйіспеншілік атты әңгімесін мазмұндау 74 бет .

32 слайд
Лариса Кобзеваның Шынайы сүйіспеншілік атты әңгімесін мазмұндау 74 бет .

33 слайд

34 слайд

35 слайд

Сабақты қорытындылау. Адам меңгермейтін білім бар ма? Жойқын істі тындырар күшің барда Оқы,үйрен,жас ұрпақ,бәрін меңгер Алға қо

36 слайд
Сабақты қорытындылау. Адам меңгермейтін білім бар ма? Жойқын істі тындырар күшің барда Оқы,үйрен,жас ұрпақ,бәрін меңгер Алға қойған мақсатың,ісің барда.

37 слайд

Шәкірттерім!!! Сендерді әрдайым білімнің биік шыңынан көргім келеді!!!

38 слайд
Шәкірттерім!!! Сендерді әрдайым білімнің биік шыңынан көргім келеді!!!

39 слайд