Ашық сабақ: Дүниетану Тақырыбы: Денің сау болсын десеңіз.... слайд
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Қойшығұлова Ақгүлсім
Бурабайқызы
Бастауыш сынып
мұғалімі Маңғыстау обылысы Мұнайлы ауданы
«№1 жалпы білім беру орта мектебі »КММ
1 слайд
Қойшығұлова Ақгүлсім Бурабайқызы Бастауыш сынып мұғалімі Маңғыстау обылысы Мұнайлы ауданы «№1 жалпы білім беру орта мектебі »КММ
2 слайд
Оқу мақсаттары: Оқу мақсаттары: Оқу мақсаттары: Оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары:
Бағалау критерийі: Бағалау критерийі: Бағалау критерийі: Бағалау критерийі:
Пәнаралық байланыс:
Дене шынықтыру,
жаратылыстану,
дүниетану сабағы . Құндылықтарға баулу:Жеке бас гигиенасының
тазалығын сақтауды,
өмірмен байлансытыра
отырып түсінеді
АКТ қолдану дағдылары:
интербелсенді тақта.
Тілдік мақсатТілдік мақсат
Тілдік мақсатТілдік мақсат 1.1 . 4.1 Жеке бас гигиенасын
сақтау маңыздылығын
далелді түрде түсіндіру
Мұнайлы ауданы № 1 орта мектептің
Бастауыш сынып мұғалімі: Қойшығүлова Ақгүлсім
БурабайқызыПәні: Дүниетану
Ортақ тақырып:
Дені саудың, жаны сау
Бөлім: Мен және қоғам
Бөлімше: Денсаулық пен
қауіпсіздік
Сабақтың тақырыбы:
Денің сау болсын десеңіз...
Жеке бас гигиенасын
сақтауды оқушы бойына
дарыту. Тән саулығын
қалыптастырып,салауатт
ы өмір салтын ұстануға
баулу. Ынтымақтастықта
жұмыс жасауға тәрбиелеу.Түйінді сөздер мен сөз тіркестері:
Дене жаттығулары, дене мүшелері,
денсаулық.
Талқылауға / диалогқа арналған
сұрақтар:
•
Аурудың алдын қалай алуға болады?
•
Денсаулық мықты болу үшін, қандай
ережені ұстанасыз?
Не себепті … . Деп ойлайсыз?
Салауатты өмір салтын ұстану үшін. Барлық оқушылар:
Адамның дене мүшелерінің
атауын біледі, ажыратады. Жеке
бас гигиенасын сақтау маңызды
екенін ұғады. Дене
жаттығуларының маңызын
түсінеді.
Көптеген оқушылар :
Дене мүшелері әртүрлі қызмет
атқаратынын біледі. Дене
мүшелеріне арналған әртүрлі
жаттығулар ойлап табады және
сыныптастарына орындатады.
Кейбір оқушылар:
Денсаулықты
шынықтыру жолдарын біледі,
өзге оқушылармен бөліседі.
2 слайд
Оқу мақсаттары: Оқу мақсаттары: Оқу мақсаттары: Оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийі: Бағалау критерийі: Бағалау критерийі: Бағалау критерийі: Пәнаралық байланыс: Дене шынықтыру, жаратылыстану, дүниетану сабағы . Құндылықтарға баулу:Жеке бас гигиенасының тазалығын сақтауды, өмірмен байлансытыра отырып түсінеді АКТ қолдану дағдылары: интербелсенді тақта. Тілдік мақсатТілдік мақсат Тілдік мақсатТілдік мақсат 1.1 . 4.1 Жеке бас гигиенасын сақтау маңыздылығын далелді түрде түсіндіру Мұнайлы ауданы № 1 орта мектептің Бастауыш сынып мұғалімі: Қойшығүлова Ақгүлсім БурабайқызыПәні: Дүниетану Ортақ тақырып: Дені саудың, жаны сау Бөлім: Мен және қоғам Бөлімше: Денсаулық пен қауіпсіздік Сабақтың тақырыбы: Денің сау болсын десеңіз... Жеке бас гигиенасын сақтауды оқушы бойына дарыту. Тән саулығын қалыптастырып,салауатт ы өмір салтын ұстануға баулу. Ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу.Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Дене жаттығулары, дене мүшелері, денсаулық. Талқылауға / диалогқа арналған сұрақтар: • Аурудың алдын қалай алуға болады? • Денсаулық мықты болу үшін, қандай ережені ұстанасыз? Не себепті … . Деп ойлайсыз? Салауатты өмір салтын ұстану үшін. Барлық оқушылар: Адамның дене мүшелерінің атауын біледі, ажыратады. Жеке бас гигиенасын сақтау маңызды екенін ұғады. Дене жаттығуларының маңызын түсінеді. Көптеген оқушылар : Дене мүшелері әртүрлі қызмет атқаратынын біледі. Дене мүшелеріне арналған әртүрлі жаттығулар ойлап табады және сыныптастарына орындатады. Кейбір оқушылар: Денсаулықты шынықтыру жолдарын біледі, өзге оқушылармен бөліседі.
3 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫНА ЖЕТУДЕГІ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ
Ұйымдастыру кезеңі:
Шаттық шеңберіне
тұрып психологиялық
ахуал орындайды.
1,2,3 деп реттік санау
бойынша топқа бөлінеді
І топ «Бас»
ІІ топ «Қол»
ІІІ топ «Аяқ»
Оқу мақсатынмен
бағалау
критерийлерімен
таныстырылды.
“ Микрафон”әдісі
арқылы
қызығушылығын ояту
мақсатында сұрақтар
қойып, жауап берген
оқушыларды
“шапалақ” әдісімен
бағалаймын 2-тапсырма
1-топқа «Сөз ішіндегі
жасырынған сөз» тәсілі
Тапсырмасы: Берілген сөздерді мұқият оқы.
Жасырынған сөздерді тауып, жанына дұрысын жаз:
Оқушылар жұмысты орындап болған соң дұрыс
жауабын интерактивті тақтадан
көрсету:көз,мұрын,аяқ,иек,бас,шаш,қол,ауыз,құлақ
Дескриптор: Сөз ішінен жасырынған с өзді табады
Жанына дұрысын атауын жаз ады
ҚБ «+ -» тәсілі арқылы өзін өзі бағалау
Оқушы өзін тексеріп,+ - таңбасын қойып шығады.
2-топқа «Ойлан,жұптас,бөліс» тәсілі
(Жекелей, жұптық, топтық жұмыс) Берілген сөздермен
сөйлем құра:денсаулық, ағза, дене жаттығулары.
Оқушылар алдымен әрқайсысы жеке сөйлем
құрастырады. Сосын жұптасады да бір-бірінің
сөйлемдерін тексереді. Сосын ең сәтті шыққан
сөйлемдерді топтың ішінде оқып береді.
3-топқа «Рөлдік ойын» тәсілі
«Дәрігердің көмегі» рөлдік ойынын өткіземін. Біреуің –
дәрігер,қалғандарың-емделушісіңдер. Дәрігер мен
емделуші арасындағы диалогті құра.
Дескриптор:
Өз денсаулығын сақтау, дене жаттығуларының
пайдасы туралы диалог құрады
ҚБ: “Жұлдызшалар ”
Сабақтың
басы Сабақтың ортасы
1 –тапсырма
1-топқа
«Моделдеу» тәсілі
(ОТ)
Геометриялық
фигуралардан адам
бейнесін
құрастыру. Дискериптор: Ге
ометриялық
фигуралардан адам
бейнесін құрастырады
2-топқа
«Кесте толтыру» тәсілі
(Т) Берілген кестеге осы
дене мүшесіне арналған
жаттығулар ойлап
жаз,айтып бер.
Дене мүшесі ж аттығу
Дискриптор: Жатығуларды
ойлап табады және
көрсетеді.
3 -топқа
«Сөз құрастыру» тәсілі
(Т) Берілген әріптерден сөз
құрастыр:
Қ ы л у а с н е
д(денсаулық).
Дискритор: Сөздер
құрастыра алады
ҚБ: “Бас бармақ” ә дісі
3 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫНА ЖЕТУДЕГІ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңберіне тұрып психологиялық ахуал орындайды. 1,2,3 деп реттік санау бойынша топқа бөлінеді І топ «Бас» ІІ топ «Қол» ІІІ топ «Аяқ» Оқу мақсатынмен бағалау критерийлерімен таныстырылды. “ Микрафон”әдісі арқылы қызығушылығын ояту мақсатында сұрақтар қойып, жауап берген оқушыларды “шапалақ” әдісімен бағалаймын 2-тапсырма 1-топқа «Сөз ішіндегі жасырынған сөз» тәсілі Тапсырмасы: Берілген сөздерді мұқият оқы. Жасырынған сөздерді тауып, жанына дұрысын жаз: Оқушылар жұмысты орындап болған соң дұрыс жауабын интерактивті тақтадан көрсету:көз,мұрын,аяқ,иек,бас,шаш,қол,ауыз,құлақ Дескриптор: Сөз ішінен жасырынған с өзді табады Жанына дұрысын атауын жаз ады ҚБ «+ -» тәсілі арқылы өзін өзі бағалау Оқушы өзін тексеріп,+ - таңбасын қойып шығады. 2-топқа «Ойлан,жұптас,бөліс» тәсілі (Жекелей, жұптық, топтық жұмыс) Берілген сөздермен сөйлем құра:денсаулық, ағза, дене жаттығулары. Оқушылар алдымен әрқайсысы жеке сөйлем құрастырады. Сосын жұптасады да бір-бірінің сөйлемдерін тексереді. Сосын ең сәтті шыққан сөйлемдерді топтың ішінде оқып береді. 3-топқа «Рөлдік ойын» тәсілі «Дәрігердің көмегі» рөлдік ойынын өткіземін. Біреуің – дәрігер,қалғандарың-емделушісіңдер. Дәрігер мен емделуші арасындағы диалогті құра. Дескриптор: Өз денсаулығын сақтау, дене жаттығуларының пайдасы туралы диалог құрады ҚБ: “Жұлдызшалар ” Сабақтың басы Сабақтың ортасы 1 –тапсырма 1-топқа «Моделдеу» тәсілі (ОТ) Геометриялық фигуралардан адам бейнесін құрастыру. Дискериптор: Ге ометриялық фигуралардан адам бейнесін құрастырады 2-топқа «Кесте толтыру» тәсілі (Т) Берілген кестеге осы дене мүшесіне арналған жаттығулар ойлап жаз,айтып бер. Дене мүшесі ж аттығу Дискриптор: Жатығуларды ойлап табады және көрсетеді. 3 -топқа «Сөз құрастыру» тәсілі (Т) Берілген әріптерден сөз құрастыр: Қ ы л у а с н е д(денсаулық). Дискритор: Сөздер құрастыра алады ҚБ: “Бас бармақ” ә дісі
4 слайд
Саралау әдісі
“ Микрафон” әдісі
оқушылар
сұрақтарды
талқылау арқылы
жаңа сабақтың
тақырыбын ашуға,
пәнге
қызығушылығын
арттыруға
мүмкіндік
туғызыды. “ Моделдеу ” сыни
тұрғыдан ойлау
арқылы адам
моделін жасауға,
“ Кесте толтыру
әдісі” тапсырманы
нақтылауға, “ Сөз
құрау” әдісі сауат
ашу пәнімен
байланыс орнатуға
тиімді болды. “ Сөз ішіндегі
жасырынған сөз ”
жазылым дағдыларын
жақсартуға, “Ойлан,
жұптас, бөліс” тәсілі
жеке, жұптық, топтық
пікір алмасуға, “Рөлдік
ойын” тәсілі мамандық
иелерін сомдай отырып
денсаулығын күтіп
ұстауға ой туғызды.
4 слайд
Саралау әдісі “ Микрафон” әдісі оқушылар сұрақтарды талқылау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашуға, пәнге қызығушылығын арттыруға мүмкіндік туғызыды. “ Моделдеу ” сыни тұрғыдан ойлау арқылы адам моделін жасауға, “ Кесте толтыру әдісі” тапсырманы нақтылауға, “ Сөз құрау” әдісі сауат ашу пәнімен байланыс орнатуға тиімді болды. “ Сөз ішіндегі жасырынған сөз ” жазылым дағдыларын жақсартуға, “Ойлан, жұптас, бөліс” тәсілі жеке, жұптық, топтық пікір алмасуға, “Рөлдік ойын” тәсілі мамандық иелерін сомдай отырып денсаулығын күтіп ұстауға ой туғызды.
5 слайд
Сабақтың соңы
«Штанга» әдісі
Сонымен, балалар, маған мына сұрақтарға
жауап беріңдерші:
- Адамның дене мүшелерін ата
- Жеке бас гигиенасын сақтау не үшін керек?
- Дене жаттығуларын жасау маңызды ма?
- Адам денсаулығын қалай күту керек? Кері
байланыс
Рефлексия« Ойды аяқта » әдісі
Бүгін мен білдім ...
Мен үйрендім ...
Қиындық тудырды ...
Қолымнан келеді ...«Штанга» әдісі
Сонымен, балалар, маған мына сұрақтарға
жауап беріңдерші:
- Адамның дене мүшелерін ата
- Жеке бас гигиенасын сақтау не үшін керек?
- Дене жаттығуларын жасау маңызды ма?
- Адам денсаулығын қалай күту керек?
5 слайд
Сабақтың соңы «Штанга» әдісі Сонымен, балалар, маған мына сұрақтарға жауап беріңдерші: - Адамның дене мүшелерін ата - Жеке бас гигиенасын сақтау не үшін керек? - Дене жаттығуларын жасау маңызды ма? - Адам денсаулығын қалай күту керек? Кері байланыс Рефлексия« Ойды аяқта » әдісі Бүгін мен білдім ... Мен үйрендім ... Қиындық тудырды ... Қолымнан келеді ...«Штанга» әдісі Сонымен, балалар, маған мына сұрақтарға жауап беріңдерші: - Адамның дене мүшелерін ата - Жеке бас гигиенасын сақтау не үшін керек? - Дене жаттығуларын жасау маңызды ма? - Адам денсаулығын қалай күту керек?
6 слайд
Не қиын болды ?
Оқу
бағдарламасы,оқу
жоспары мен
қалыптастырушы
бағалауды бір-
бірімен
байланыстыра
отырып қысқа
мерзімді жоспарлау. Не үйрендім?
Білім беру
бағдарламасыны
ң жаңаша әдіс-
тәсілдерін
игердім.
Ықшамсабақты
жоспарлап өту
мен талдауды
үйрендім. Болашақта
Оқу бағдарламасы
арқылы,оқу
жоспарын,қалыптаст
ырушы бағалауды
бірін-бірімен
байланыстырып,тиім
ді әдіс-тәсілдерді
қолдана отырып
оқушының белсенді
оқуын
ұйымдастырамын.Ықшамсабақты жоспарлау
6 слайд
Не қиын болды ? Оқу бағдарламасы,оқу жоспары мен қалыптастырушы бағалауды бір- бірімен байланыстыра отырып қысқа мерзімді жоспарлау. Не үйрендім? Білім беру бағдарламасыны ң жаңаша әдіс- тәсілдерін игердім. Ықшамсабақты жоспарлап өту мен талдауды үйрендім. Болашақта Оқу бағдарламасы арқылы,оқу жоспарын,қалыптаст ырушы бағалауды бірін-бірімен байланыстырып,тиім ді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып оқушының белсенді оқуын ұйымдастырамын.Ықшамсабақты жоспарлау