Материалдар / Ашық сабақ: Дүниетану Тақырыбы: Денің сау болсын десеңіз.... слайд
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ: Дүниетану Тақырыбы: Денің сау болсын десеңіз.... слайд

Материал туралы қысқаша түсінік
Әріптестеріме тәжірбие алмасып
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
20 Қаңтар 2020
781
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Қойшығұлова Ақгүлсім Бурабайқызы Бастауыш сынып мұғалімі Маңғыстау обылысы Мұнайлы ауданы

1 слайд
Қойшығұлова Ақгүлсім Бурабайқызы Бастауыш сынып мұғалімі Маңғыстау обылысы Мұнайлы ауданы «№1 жалпы білім беру орта мектебі »КММ

1 слайд

Қойшығұлова Ақгүлсім Бурабайқызы Бастауыш сынып мұғалімі Маңғыстау обылысы Мұнайлы ауданы «№1 жалпы білім беру орта мектебі »КММ

Оқу мақсаттары: Оқу мақсаттары: Оқу мақсаттары: Оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Сабақ мақ

2 слайд
Оқу мақсаттары: Оқу мақсаттары: Оқу мақсаттары: Оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийі: Бағалау критерийі: Бағалау критерийі: Бағалау критерийі: Пәнаралық байланыс: Дене шынықтыру, жаратылыстану, дүниетану сабағы . Құндылықтарға баулу:Жеке бас гигиенасының тазалығын сақтауды, өмірмен байлансытыра отырып түсінеді АКТ қолдану дағдылары: интербелсенді тақта. Тілдік мақсатТілдік мақсат Тілдік мақсатТілдік мақсат 1.1 . 4.1 Жеке бас гигиенасын сақтау маңыздылығын далелді түрде түсіндіру Мұнайлы ауданы № 1 орта мектептің Бастауыш сынып мұғалімі: Қойшығүлова Ақгүлсім БурабайқызыПәні: Дүниетану Ортақ тақырып: Дені саудың, жаны сау Бөлім: Мен және қоғам Бөлімше: Денсаулық пен қауіпсіздік Сабақтың тақырыбы: Денің сау болсын десеңіз... Жеке бас гигиенасын сақтауды оқушы бойына дарыту. Тән саулығын қалыптастырып,салауатт ы өмір салтын ұстануға баулу. Ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу.Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Дене жаттығулары, дене мүшелері, денсаулық. Талқылауға / диалогқа арналған сұрақтар: • Аурудың алдын қалай алуға болады? • Денсаулық мықты болу үшін, қандай ережені ұстанасыз? Не себепті … . Деп ойлайсыз? Салауатты өмір салтын ұстану үшін. Барлық оқушылар: Адамның дене мүшелерінің атауын біледі, ажыратады. Жеке бас гигиенасын сақтау маңызды екенін ұғады. Дене жаттығуларының маңызын түсінеді.   Көптеген оқушылар : Дене мүшелері әртүрлі қызмет атқаратынын біледі. Дене мүшелеріне арналған әртүрлі жаттығулар ойлап табады және сыныптастарына орындатады.   Кейбір оқушылар: Денсаулықты шынықтыру жолдарын біледі, өзге оқушылармен бөліседі.

2 слайд

Оқу мақсаттары: Оқу мақсаттары: Оқу мақсаттары: Оқу мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Сабақ мақсаттары: Бағалау критерийі: Бағалау критерийі: Бағалау критерийі: Бағалау критерийі: Пәнаралық байланыс: Дене шынықтыру, жаратылыстану, дүниетану сабағы . Құндылықтарға баулу:Жеке бас гигиенасының тазалығын сақтауды, өмірмен байлансытыра отырып түсінеді АКТ қолдану дағдылары: интербелсенді тақта. Тілдік мақсатТілдік мақсат Тілдік мақсатТілдік мақсат 1.1 . 4.1 Жеке бас гигиенасын сақтау маңыздылығын далелді түрде түсіндіру Мұнайлы ауданы № 1 орта мектептің Бастауыш сынып мұғалімі: Қойшығүлова Ақгүлсім БурабайқызыПәні: Дүниетану Ортақ тақырып: Дені саудың, жаны сау Бөлім: Мен және қоғам Бөлімше: Денсаулық пен қауіпсіздік Сабақтың тақырыбы: Денің сау болсын десеңіз... Жеке бас гигиенасын сақтауды оқушы бойына дарыту. Тән саулығын қалыптастырып,салауатт ы өмір салтын ұстануға баулу. Ынтымақтастықта жұмыс жасауға тәрбиелеу.Түйінді сөздер мен сөз тіркестері: Дене жаттығулары, дене мүшелері, денсаулық. Талқылауға / диалогқа арналған сұрақтар: • Аурудың алдын қалай алуға болады? • Денсаулық мықты болу үшін, қандай ережені ұстанасыз? Не себепті … . Деп ойлайсыз? Салауатты өмір салтын ұстану үшін. Барлық оқушылар: Адамның дене мүшелерінің атауын біледі, ажыратады. Жеке бас гигиенасын сақтау маңызды екенін ұғады. Дене жаттығуларының маңызын түсінеді.   Көптеген оқушылар : Дене мүшелері әртүрлі қызмет атқаратынын біледі. Дене мүшелеріне арналған әртүрлі жаттығулар ойлап табады және сыныптастарына орындатады.   Кейбір оқушылар: Денсаулықты шынықтыру жолдарын біледі, өзге оқушылармен бөліседі.

ОҚУ МАҚСАТЫНА ЖЕТУДЕГІ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңберіне тұрып психологиялық ахуал орындайды. 1

3 слайд
ОҚУ МАҚСАТЫНА ЖЕТУДЕГІ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңберіне тұрып психологиялық ахуал орындайды. 1,2,3 деп реттік санау бойынша топқа бөлінеді І топ «Бас» ІІ топ «Қол» ІІІ топ «Аяқ» Оқу мақсатынмен бағалау критерийлерімен таныстырылды. “ Микрафон”әдісі арқылы қызығушылығын ояту мақсатында сұрақтар қойып, жауап берген оқушыларды “шапалақ” әдісімен бағалаймын 2-тапсырма 1-топқа  «Сөз ішіндегі жасырынған сөз» тәсілі Тапсырмасы: Берілген сөздерді мұқият оқы. Жасырынған сөздерді тауып, жанына дұрысын жаз: Оқушылар жұмысты орындап болған соң дұрыс жауабын интерактивті тақтадан көрсету:көз,мұрын,аяқ,иек,бас,шаш,қол,ауыз,құлақ Дескриптор: Сөз ішінен жасырынған с өзді табады Жанына дұрысын атауын жаз ады ҚБ «+ -» тәсілі арқылы өзін өзі бағалау Оқушы өзін тексеріп,+ - таңбасын қойып шығады. 2-топқа «Ойлан,жұптас,бөліс» тәсілі (Жекелей, жұптық, топтық жұмыс) Берілген сөздермен сөйлем құра:денсаулық, ағза, дене жаттығулары. Оқушылар алдымен әрқайсысы жеке сөйлем құрастырады. Сосын жұптасады да бір-бірінің сөйлемдерін тексереді. Сосын ең сәтті шыққан сөйлемдерді топтың ішінде оқып береді. 3-топқа «Рөлдік ойын» тәсілі «Дәрігердің көмегі» рөлдік ойынын өткіземін. Біреуің – дәрігер,қалғандарың-емделушісіңдер. Дәрігер мен емделуші арасындағы диалогті құра. Дескриптор: Өз денсаулығын сақтау, дене жаттығуларының пайдасы туралы диалог құрады ҚБ: “Жұлдызшалар ”  Сабақтың басы Сабақтың ортасы 1 –тапсырма 1-топқа «Моделдеу» тәсілі (ОТ) Геометриялық фигуралардан адам бейнесін құрастыру. Дискериптор: Ге ометриялық фигуралардан адам бейнесін құрастырады 2-топқа «Кесте толтыру» тәсілі (Т) Берілген кестеге осы дене мүшесіне арналған жаттығулар ойлап жаз,айтып бер. Дене мүшесі ж аттығу Дискриптор: Жатығуларды ойлап табады және көрсетеді. 3 -топқа «Сөз құрастыру» тәсілі (Т) Берілген әріптерден сөз құрастыр: Қ ы л у а с н е д(денсаулық). Дискритор: Сөздер құрастыра алады ҚБ: “Бас бармақ” ә дісі

3 слайд

ОҚУ МАҚСАТЫНА ЖЕТУДЕГІ БЕЛСЕНДІ ОҚЫТУ ӘДІСТЕРІ Ұйымдастыру кезеңі: Шаттық шеңберіне тұрып психологиялық ахуал орындайды. 1,2,3 деп реттік санау бойынша топқа бөлінеді І топ «Бас» ІІ топ «Қол» ІІІ топ «Аяқ» Оқу мақсатынмен бағалау критерийлерімен таныстырылды. “ Микрафон”әдісі арқылы қызығушылығын ояту мақсатында сұрақтар қойып, жауап берген оқушыларды “шапалақ” әдісімен бағалаймын 2-тапсырма 1-топқа  «Сөз ішіндегі жасырынған сөз» тәсілі Тапсырмасы: Берілген сөздерді мұқият оқы. Жасырынған сөздерді тауып, жанына дұрысын жаз: Оқушылар жұмысты орындап болған соң дұрыс жауабын интерактивті тақтадан көрсету:көз,мұрын,аяқ,иек,бас,шаш,қол,ауыз,құлақ Дескриптор: Сөз ішінен жасырынған с өзді табады Жанына дұрысын атауын жаз ады ҚБ «+ -» тәсілі арқылы өзін өзі бағалау Оқушы өзін тексеріп,+ - таңбасын қойып шығады. 2-топқа «Ойлан,жұптас,бөліс» тәсілі (Жекелей, жұптық, топтық жұмыс) Берілген сөздермен сөйлем құра:денсаулық, ағза, дене жаттығулары. Оқушылар алдымен әрқайсысы жеке сөйлем құрастырады. Сосын жұптасады да бір-бірінің сөйлемдерін тексереді. Сосын ең сәтті шыққан сөйлемдерді топтың ішінде оқып береді. 3-топқа «Рөлдік ойын» тәсілі «Дәрігердің көмегі» рөлдік ойынын өткіземін. Біреуің – дәрігер,қалғандарың-емделушісіңдер. Дәрігер мен емделуші арасындағы диалогті құра. Дескриптор: Өз денсаулығын сақтау, дене жаттығуларының пайдасы туралы диалог құрады ҚБ: “Жұлдызшалар ”  Сабақтың басы Сабақтың ортасы 1 –тапсырма 1-топқа «Моделдеу» тәсілі (ОТ) Геометриялық фигуралардан адам бейнесін құрастыру. Дискериптор: Ге ометриялық фигуралардан адам бейнесін құрастырады 2-топқа «Кесте толтыру» тәсілі (Т) Берілген кестеге осы дене мүшесіне арналған жаттығулар ойлап жаз,айтып бер. Дене мүшесі ж аттығу Дискриптор: Жатығуларды ойлап табады және көрсетеді. 3 -топқа «Сөз құрастыру» тәсілі (Т) Берілген әріптерден сөз құрастыр: Қ ы л у а с н е д(денсаулық). Дискритор: Сөздер құрастыра алады ҚБ: “Бас бармақ” ә дісі

Саралау әдісі “ Микрафон” әдісі оқушылар сұрақтарды талқылау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашуға, пәнге қызығушы

4 слайд
Саралау әдісі “ Микрафон” әдісі оқушылар сұрақтарды талқылау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашуға, пәнге қызығушылығын арттыруға мүмкіндік туғызыды. “ Моделдеу ” сыни тұрғыдан ойлау арқылы адам моделін жасауға, “ Кесте толтыру әдісі” тапсырманы нақтылауға, “ Сөз құрау” әдісі сауат ашу пәнімен байланыс орнатуға тиімді болды. “ Сөз ішіндегі жасырынған сөз ” жазылым дағдыларын жақсартуға, “Ойлан, жұптас, бөліс” тәсілі жеке, жұптық, топтық пікір алмасуға, “Рөлдік ойын” тәсілі мамандық иелерін сомдай отырып денсаулығын күтіп ұстауға ой туғызды.

4 слайд

Саралау әдісі “ Микрафон” әдісі оқушылар сұрақтарды талқылау арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашуға, пәнге қызығушылығын арттыруға мүмкіндік туғызыды. “ Моделдеу ” сыни тұрғыдан ойлау арқылы адам моделін жасауға, “ Кесте толтыру әдісі” тапсырманы нақтылауға, “ Сөз құрау” әдісі сауат ашу пәнімен байланыс орнатуға тиімді болды. “ Сөз ішіндегі жасырынған сөз ” жазылым дағдыларын жақсартуға, “Ойлан, жұптас, бөліс” тәсілі жеке, жұптық, топтық пікір алмасуға, “Рөлдік ойын” тәсілі мамандық иелерін сомдай отырып денсаулығын күтіп ұстауға ой туғызды.

Сабақтың соңы «Штанга» әдісі Сонымен, балалар, маған мына сұрақтарға жауап беріңдерші: - Адамның дене

5 слайд
Сабақтың соңы «Штанга» әдісі Сонымен, балалар, маған мына сұрақтарға жауап беріңдерші:   - Адамның дене мүшелерін ата   - Жеке бас гигиенасын сақтау не үшін керек?   - Дене жаттығуларын жасау маңызды ма?   - Адам денсаулығын қалай күту керек? Кері байланыс Рефлексия« Ойды аяқта » әдісі Бүгін мен білдім ... Мен үйрендім ... Қиындық тудырды ... Қолымнан келеді ...«Штанга» әдісі Сонымен, балалар, маған мына сұрақтарға жауап беріңдерші:   - Адамның дене мүшелерін ата   - Жеке бас гигиенасын сақтау не үшін керек?   - Дене жаттығуларын жасау маңызды ма?   - Адам денсаулығын қалай күту керек?

5 слайд

Сабақтың соңы «Штанга» әдісі Сонымен, балалар, маған мына сұрақтарға жауап беріңдерші:   - Адамның дене мүшелерін ата   - Жеке бас гигиенасын сақтау не үшін керек?   - Дене жаттығуларын жасау маңызды ма?   - Адам денсаулығын қалай күту керек? Кері байланыс Рефлексия« Ойды аяқта » әдісі Бүгін мен білдім ... Мен үйрендім ... Қиындық тудырды ... Қолымнан келеді ...«Штанга» әдісі Сонымен, балалар, маған мына сұрақтарға жауап беріңдерші:   - Адамның дене мүшелерін ата   - Жеке бас гигиенасын сақтау не үшін керек?   - Дене жаттығуларын жасау маңызды ма?   - Адам денсаулығын қалай күту керек?

Не қиын болды ? Оқу бағдарламасы,оқу жоспары мен қалыптастырушы бағалауды бір- бірімен байланыстыра отырып қысқа мерзімді

6 слайд
Не қиын болды ? Оқу бағдарламасы,оқу жоспары мен қалыптастырушы бағалауды бір- бірімен байланыстыра отырып қысқа мерзімді жоспарлау. Не үйрендім? Білім беру бағдарламасыны ң жаңаша әдіс- тәсілдерін игердім. Ықшамсабақты жоспарлап өту мен талдауды үйрендім. Болашақта Оқу бағдарламасы арқылы,оқу жоспарын,қалыптаст ырушы бағалауды бірін-бірімен байланыстырып,тиім ді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып оқушының белсенді оқуын ұйымдастырамын.Ықшамсабақты жоспарлау

6 слайд

Не қиын болды ? Оқу бағдарламасы,оқу жоспары мен қалыптастырушы бағалауды бір- бірімен байланыстыра отырып қысқа мерзімді жоспарлау. Не үйрендім? Білім беру бағдарламасыны ң жаңаша әдіс- тәсілдерін игердім. Ықшамсабақты жоспарлап өту мен талдауды үйрендім. Болашақта Оқу бағдарламасы арқылы,оқу жоспарын,қалыптаст ырушы бағалауды бірін-бірімен байланыстырып,тиім ді әдіс-тәсілдерді қолдана отырып оқушының белсенді оқуын ұйымдастырамын.Ықшамсабақты жоспарлау