Ашық сабақ Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
7.2А: Функция.Функцияның графигі
А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі
Ербол Мөлдір
Екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер
жүйесін графиктік
тәсілмен шешу
Оқушыларға теңдеулер жүйесін
графиктік тәсілмен шешуді үйрету
.
7.5.2.4 екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер жүйесін
графиктік тәсілмен шешу
Тілдік мақсат
Оқушылар:
•Математикалық терминология мен символиканы
бөлімнің тапсырмаларын орындаған кезде
қолданатын болады.
Бөлім бойынша лексика мен терминология:
•сызықтық функция;
•сызықтық функцияның бұрыштық коэффициенті;
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
•график бойынша аргументтің (функцияның) сәйкес
мәнінде функцияның (аргументтің) мәнін табу;
•аргументтің (функцияның) сәйкес мәнінде
функцияның (аргументтің) мәнін табу
•график абсциссалар осін ... нүктесінде қияды;
– график ординаталар осін... нүктесінде қияды;
егер сызықтық функциялардың бұрыштық
коэффициенттері тең болса, онда олардың графиктері
өзгереді.
1 слайд
7.2А: Функция.Функцияның графигі А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі Ербол Мөлдір Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу Оқушыларға теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуді үйрету . 7.5.2.4 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу Тілдік мақсат Оқушылар: •Математикалық терминология мен символиканы бөлімнің тапсырмаларын орындаған кезде қолданатын болады. Бөлім бойынша лексика мен терминология: •сызықтық функция; •сызықтық функцияның бұрыштық коэффициенті; Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: •график бойынша аргументтің (функцияның) сәйкес мәнінде функцияның (аргументтің) мәнін табу; •аргументтің (функцияның) сәйкес мәнінде функцияның (аргументтің) мәнін табу •график абсциссалар осін ... нүктесінде қияды; – график ординаталар осін... нүктесінде қияды; егер сызықтық функциялардың бұрыштық коэффициенттері тең болса, онда олардың графиктері өзгереді.
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
«Миға шабуыл»
әдісі
«Сәйкесін тап»
әдісі
«Серіктестік
оқыту»
әдісі
«Whats app Web» әдісі
«Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері «Миға шабуыл» әдісі «Сәйкесін тап» әдісі «Серіктестік оқыту» әдісі «Whats app Web» әдісі «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі
3 слайд
Саралау
Тапсырма Қарқын
а,ә – суреттегі графиктер бойынша:
•Теңдеулер жүйесін құрыңдар
•Графиктен жүйенің шешімін тауып және оның
шешімі біреу ғана болатынын дәлелдеңдер.
Критерий:
•Теңдеулер жүйесін құруды біледі.
•Графиктен жүйенің шешімін таба
алады.
Дескриптор:
•Теңдеулер жүйесін құра алады.
•Берілген график бойынша теңдеудің
шешімін таба алады
3 слайд
Саралау Тапсырма Қарқын а,ә – суреттегі графиктер бойынша: •Теңдеулер жүйесін құрыңдар •Графиктен жүйенің шешімін тауып және оның шешімі біреу ғана болатынын дәлелдеңдер. Критерий: •Теңдеулер жүйесін құруды біледі. •Графиктен жүйенің шешімін таба алады. Дескриптор: •Теңдеулер жүйесін құра алады. •Берілген график бойынша теңдеудің шешімін таба алады
4 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау
Бағдарша
м
От
шаш
у
Басбарм
ақ
Смайлкте
р
4 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Бағдарша м От шаш у Басбарм ақ Смайлкте р