Ашық сабақ Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
7.2А: Функция. Функцияның графигі А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі
Ербол Мөлдір
Екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер
жүйесін графиктік
тәсілмен шешу
Оқушыларға теңдеулер жүйесін
графиктік тәсілмен шешуді үйрету.
7.5.2.4 екі айнымалысы бар
сызықтық теңдеулер жүйесін
графиктік тәсілмен шешу Тілдік мақсат
О қушылар :
•
Математикалық терминология мен символиканы
бөлімнің тапсырмаларын орындаған кезде
қолданатын болады.
Бөлім бойынша лексика мен терминология:
•
сызықтық функция ;
•
сызықтық функцияның бұрыштық к оэффициент і ;
Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер:
•
график бойынша аргументтің (функцияның) сәйкес
мәнінде функцияның (аргументтің) мәнін табу;
•
аргументтің (функцияның) сәйкес мәнінде
функцияның (аргументтің) мәнін табу
•
график абсциссалар осін ... нүктесінде қияды;
– график ординаталар осін... нүктесінде қияды;
егер сызықтық функциялардың бұрыштық
коэффициенттері тең болса, онда олардың графиктері
өзгереді.
1 слайд
7.2А: Функция. Функцияның графигі А.Қарсақбаев атындағы орта мектебі Ербол Мөлдір Екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу Оқушыларға теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешуді үйрету. 7.5.2.4 екі айнымалысы бар сызықтық теңдеулер жүйесін графиктік тәсілмен шешу Тілдік мақсат О қушылар : • Математикалық терминология мен символиканы бөлімнің тапсырмаларын орындаған кезде қолданатын болады. Бөлім бойынша лексика мен терминология: • сызықтық функция ; • сызықтық функцияның бұрыштық к оэффициент і ; Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер: • график бойынша аргументтің (функцияның) сәйкес мәнінде функцияның (аргументтің) мәнін табу; • аргументтің (функцияның) сәйкес мәнінде функцияның (аргументтің) мәнін табу • график абсциссалар осін ... нүктесінде қияды; – график ординаталар осін... нүктесінде қияды; егер сызықтық функциялардың бұрыштық коэффициенттері тең болса, онда олардың графиктері өзгереді.
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері
«Миға шабуыл»
әдісі «Сәйкесін тап»
әдісі«Серіктестік
оқыту»
әдісі
« Whats app Web » әдісі «Ойлан-жұптас-бөліс»
әдісі
2 слайд
Белсенді оқыту әдістері «Миға шабуыл» әдісі «Сәйкесін тап» әдісі«Серіктестік оқыту» әдісі « Whats app Web » әдісі «Ойлан-жұптас-бөліс» әдісі
3 слайд
Саралау
Тапсырма
Қарқын
а,ә – суреттегі графиктер бойынша:
•
Теңдеулер жүйесін құрыңдар
•
Графиктен жүйенің шешімін тауып және оның
шешімі біреу ғана болатынын дәлелдеңдер. Критерий:
•
Теңдеулер жүйесін құруды біледі.
•
Графиктен жүйенің шешімін таба
алады.
Дескриптор:
•
Теңдеулер жүйесін құра алады.
•
Берілген график бойынша теңдеудің
шешімін таба алады
3 слайд
Саралау Тапсырма Қарқын а,ә – суреттегі графиктер бойынша: • Теңдеулер жүйесін құрыңдар • Графиктен жүйенің шешімін тауып және оның шешімі біреу ғана болатынын дәлелдеңдер. Критерий: • Теңдеулер жүйесін құруды біледі. • Графиктен жүйенің шешімін таба алады. Дескриптор: • Теңдеулер жүйесін құра алады. • Берілген график бойынша теңдеудің шешімін таба алады
4 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау
Бағдарша
м
От
шаш
у Басбарм
ақ Смайлкте
р
4 слайд
Критериалды бағалау Қалыптастырушы бағалау Бағдарша м От шаш у Басбарм ақ Смайлкте р