Ашық сабақ "Экономикалық интеграция- бүгінгі күннің даму үрдісі"
Ашық сабақ "Экономикалық интеграция- бүгінгі күннің даму үрдісі"

#1 слайд
37
Частных детских
сада
43
Мини-центра
Сабақтың тақырыбы:
«Халықаралық экономикалық интеграция»
ҚАЗАҚ ТІЛІ
10 - СЫНЫПБөлім тақырыбы:
Экономикалық интеграция- бүгінгі күннің даму үрдісі
1 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра Сабақтың тақырыбы: «Халықаралық экономикалық интеграция» ҚАЗАҚ ТІЛІ 10 - СЫНЫПБөлім тақырыбы: Экономикалық интеграция- бүгінгі күннің даму үрдісі
#2 слайд
37
Частных детских
сада
43
Мини-центра
Оқу
мақсат(тар)ы
Сабақ мақсаттары:
-ғылыми, публицистикалық стильдегі мәтіннің тақырыбын, мақсатты аудиториясын,
құрылымын, тілдік ерекшелігін талдай алады;
- ғылыми, публицистикалық стильдегі мәтіндердің ерекшелігін бір-бірімен салыстырады;
-тақырып аясында берілген мәтіндегі сөздерді іріктейді, түрлендіріп, дұрыс қолданады.
10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет,
ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін,
құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау.
10.4.2.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу;
2 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра Оқу мақсат(тар)ы Сабақ мақсаттары: -ғылыми, публицистикалық стильдегі мәтіннің тақырыбын, мақсатты аудиториясын, құрылымын, тілдік ерекшелігін талдай алады; - ғылыми, публицистикалық стильдегі мәтіндердің ерекшелігін бір-бірімен салыстырады; -тақырып аясында берілген мәтіндегі сөздерді іріктейді, түрлендіріп, дұрыс қолданады. 10.2.4.1 әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс-қағаздар, публицистикалық, көркем әдебиет, ауызекі сөйлеу стилі) мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау. 10.4.2.1 белгілі бір тақырып аясында сөздерді іріктеп, түрлендіріп, талғаммен қолдана білу;
#3 слайд
43
Мини-центра
Бағалау критерийі
Бағалау
критерийлері
- ғылыми мәтіндердің тақырыбын, мақсатты
аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік
ерекшелігін талдау;
- ғылыми, публицистикалық стильдегі мәтіндердің
ерекшелігін бір-бірімен салыстыру;
-тақырып аясында берілген мәтіндегі сөздерді
іріктейді, түрлендіріп, дұрыс қолдану.
3 слайд
43 Мини-центра Бағалау критерийі Бағалау критерийлері - ғылыми мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін талдау; - ғылыми, публицистикалық стильдегі мәтіндердің ерекшелігін бір-бірімен салыстыру; -тақырып аясында берілген мәтіндегі сөздерді іріктейді, түрлендіріп, дұрыс қолдану.
#4 слайд
Оқушыларды «мақал-мәтелдер»
арқылы топқа бөлінеді. Оқушылар
мақал-мәтелдің нақты тақырыбын
табады.
1-топ: Татулық тобы
2-топ: Бірлік тобы
3-топ: Ынтымақ тобы
Топқа бөлу.
4 слайд
Оқушыларды «мақал-мәтелдер» арқылы топқа бөлінеді. Оқушылар мақал-мәтелдің нақты тақырыбын табады. 1-топ: Татулық тобы 2-топ: Бірлік тобы 3-топ: Ынтымақ тобы Топқа бөлу.
#5 слайд
https://wordwall.net/ru/resource/78964930
Үй тапсырмасын бекіту
5 слайд
https://wordwall.net/ru/resource/78964930 Үй тапсырмасын бекіту
#6 слайд
Ой қозғау
«Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша берілген суреттер арқылы
сабақтың тақырыбына болжау жасаңдар.
6 слайд
Ой қозғау «Суреттер сөйлейді» әдісі бойынша берілген суреттер арқылы сабақтың тақырыбына болжау жасаңдар.
#7 слайд
•Тыңдалым
Тыңдалым мәтінін мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап беріңдер.
https://youtu.be/r9E5Z7c6VxM?si=ylsrfA9cXQ0gytBA
7 слайд
•Тыңдалым Тыңдалым мәтінін мұқият тыңдап, сұрақтарға жауап беріңдер. https://youtu.be/r9E5Z7c6VxM?si=ylsrfA9cXQ0gytBA
#8 слайд
•Қазақстан қандай экономикалық ұйымдарға
мүше екенін білесіңдер?
•Халықаралық экономикалық байланыс
орнатудың маңызы қандай?
•Әлемдік нарықта Қазақстан қандай салалардың
арқасында бәсекеге қабілетті болып отыр?
Сұрақтар
8 слайд
•Қазақстан қандай экономикалық ұйымдарға мүше екенін білесіңдер? •Халықаралық экономикалық байланыс орнатудың маңызы қандай? •Әлемдік нарықта Қазақстан қандай салалардың арқасында бәсекеге қабілетті болып отыр? Сұрақтар
#9 слайд
Мен занят болдым, сондықтан тапсырманы орындай
алмадым.
Мен бос болмадым, сондықтан тапсырманы орындай
алмадым.
Бұл мәселені тез шешу керек, өйткені басқа вариант жоқ.Бұл мәселені тез шешу керек, өйткені басқа амал жоқ.
Бұл туралы нақты шешім жоқ, өйткені бәрі обсуждение
жасап жатыр.
Бұл туралы нақты шешім жоқ, өйткені бәрі талқылау жасап
жатыр.
Төмендегі сөйлемдерге назар аударыңдар.
9 слайд
Мен занят болдым, сондықтан тапсырманы орындай алмадым. Мен бос болмадым, сондықтан тапсырманы орындай алмадым. Бұл мәселені тез шешу керек, өйткені басқа вариант жоқ.Бұл мәселені тез шешу керек, өйткені басқа амал жоқ. Бұл туралы нақты шешім жоқ, өйткені бәрі обсуждение жасап жатыр. Бұл туралы нақты шешім жоқ, өйткені бәрі талқылау жасап жатыр. Төмендегі сөйлемдерге назар аударыңдар.
#10 слайд
Комикс
10 слайд
Комикс
#11 слайд
43
Мини-центра
11 слайд
43 Мини-центра
#12 слайд
Өзіңді
тексер
Оқылым.
Мәтінді мұқият оқыңдар. Мәтіннің тақырыбын, мақсатты
аудиториясын, стилі мен тілдік ерекшеліктерін анықтаңдар.
Жазылым.
Тақырыбы Стиль Мақсатты
аудиториясы
Тілдік
ерекшелігі
12 слайд
Өзіңді тексер Оқылым. Мәтінді мұқият оқыңдар. Мәтіннің тақырыбын, мақсатты аудиториясын, стилі мен тілдік ерекшеліктерін анықтаңдар. Жазылым. Тақырыбы Стиль Мақсатты аудиториясы Тілдік ерекшелігі
#13 слайд
•Сергіту сәті.
“Қазақша оюлар»
тақтадағы
видеоматерилға қарап
оюларды би-қимылдары
арқылы қайталаңдар.
43
Мини-центра
Сергіту сәті
13 слайд
•Сергіту сәті. “Қазақша оюлар» тақтадағы видеоматерилға қарап оюларды би-қимылдары арқылы қайталаңдар. 43 Мини-центра Сергіту сәті
#14 слайд
37
Частных детских
сада
Жазылым . №2 тапсырма
«Сollector» әдісі
Мәтіндегі дұрыс емес қойылған тыныс белгілерін табу,қате
жазылған сөздерді түзетіп жазу, мәтін мазмұнына сай емес
артық сөздерді алып тастап, мәтінді қайта жазу.
Мәтін.
Халықаралық экономикалық интеграция: разный елдердің экономикалық
саясаттарын біріктіріп, ортақ мүддеге работать ету процесі. Бұл елдер
арасындағы сауда саттықты дамытуға, кедендік кедергілерді жоюға және қаржы,
өндіріс салаларында ынтымақтастық орнатуға бағытталған. Например,
Еуропалық Одақ, Еуразиялық экономикалық одақ секілді ұйымдар интеграцияның
айқын бейнесі болып табылады. Халықаралық интеграция елдердің экономикалық
дамуын тездетіп, жаһан нарықта бәсекеге қабілетті болуына мүмкіндік береді.
14 слайд
37 Частных детских сада Жазылым . №2 тапсырма «Сollector» әдісі Мәтіндегі дұрыс емес қойылған тыныс белгілерін табу,қате жазылған сөздерді түзетіп жазу, мәтін мазмұнына сай емес артық сөздерді алып тастап, мәтінді қайта жазу. Мәтін. Халықаралық экономикалық интеграция: разный елдердің экономикалық саясаттарын біріктіріп, ортақ мүддеге работать ету процесі. Бұл елдер арасындағы сауда саттықты дамытуға, кедендік кедергілерді жоюға және қаржы, өндіріс салаларында ынтымақтастық орнатуға бағытталған. Например, Еуропалық Одақ, Еуразиялық экономикалық одақ секілді ұйымдар интеграцияның айқын бейнесі болып табылады. Халықаралық интеграция елдердің экономикалық дамуын тездетіп, жаһан нарықта бәсекеге қабілетті болуына мүмкіндік береді.
#15 слайд
37
Частных детских
сада
Өзіңді тексер.
Мәтін.
Халықаралық экономикалық интеграция – әртүрлі елдердің
экономикалық саясаттарын біріктіріп, ортақ мүддеге жұмыс жасау
процесі. Бұл елдер арасындағы сауда-саттықты дамытуға, кедендік
кедергілерді жоюға және қаржы, өндіріс салаларында
ынтымақтастық орнатуға бағытталған. Мысалы, Еуропалық Одақ,
Еуразиялық экономикалық одақ секілді ұйымдар интеграцияның айқын
үлгілері болып табылады. Халықаралық интеграция елдердің
экономикалық дамуын тездетіп, жаһандық нарықта бәсекеге
қабілетті болуына мүмкіндік береді.
15 слайд
37 Частных детских сада Өзіңді тексер. Мәтін. Халықаралық экономикалық интеграция – әртүрлі елдердің экономикалық саясаттарын біріктіріп, ортақ мүддеге жұмыс жасау процесі. Бұл елдер арасындағы сауда-саттықты дамытуға, кедендік кедергілерді жоюға және қаржы, өндіріс салаларында ынтымақтастық орнатуға бағытталған. Мысалы, Еуропалық Одақ, Еуразиялық экономикалық одақ секілді ұйымдар интеграцияның айқын үлгілері болып табылады. Халықаралық интеграция елдердің экономикалық дамуын тездетіп, жаһандық нарықта бәсекеге қабілетті болуына мүмкіндік береді.
#16 слайд
37
Частных детских
сада
43
Мини-центра
№3 тапсырма. .
Тіл туралы айтылған ғалымдардың пікірін оқып, жан-жақты
талдаңдар
1-ТОП: «Ментальді карта» әдісі
Өз тілімен сөйлескен, өз тілімен жазған
жұрттың ұлттығы еш уақытта адамы
құрымай жоғалмайды. Ұлттың сақталуына
да, жоғалуына да себеп болатын нәрсенің ең
қуаттысы – тілі. Сөзі жоғалған жұрттың өзі
де жоғалады. Өз ұлтына басқа жұртты
қосамын дегендер әуелі сол жұрттың тілін
аздыруға тырысады. (Ахмет Байтұрсынов)
2-ТОП: «Т-кестесі» әдісі
Біз де тіліміз бұзылмай сақталуын тілесек,
өзгелерше әуелі өз тілімізбен оқытып, онан
соң басқаша оқытуы тиіс. (Ахмет
Байтұрсынов)
3-ТОП: «Пазл» әдісі
Тіл – жұрттың жаны. Өз тілін өзі білмеген ел
болмайды. Тілінен айрылған жұрт – жойылған жұрт.
Мектеп пен баспаның иілі дұрыс болса, елдің тілін
көркейтіп, байытып, гүлдендіреді, мектеп пен
баспада қолданудан қалған тіл – шатасқан тіл. Ол ел
– сорлы ел, мұндай елдің тілі бұзылмай қалмайды…
Ана тілін білмей тұрып, бөтенше жақсы сөйлесең, ол
– күйініш. Ана тілін жақсы біліп тұрып, бөтенше
жақсы сөйлеу, бұл – сүйініш. Өз тілін білмей тұрып,
жат тілге еліктей беру – зор қате. (Досмұхамедов Х)
16 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центра №3 тапсырма. . Тіл туралы айтылған ғалымдардың пікірін оқып, жан-жақты талдаңдар 1-ТОП: «Ментальді карта» әдісі Өз тілімен сөйлескен, өз тілімен жазған жұрттың ұлттығы еш уақытта адамы құрымай жоғалмайды. Ұлттың сақталуына да, жоғалуына да себеп болатын нәрсенің ең қуаттысы – тілі. Сөзі жоғалған жұрттың өзі де жоғалады. Өз ұлтына басқа жұртты қосамын дегендер әуелі сол жұрттың тілін аздыруға тырысады. (Ахмет Байтұрсынов) 2-ТОП: «Т-кестесі» әдісі Біз де тіліміз бұзылмай сақталуын тілесек, өзгелерше әуелі өз тілімізбен оқытып, онан соң басқаша оқытуы тиіс. (Ахмет Байтұрсынов) 3-ТОП: «Пазл» әдісі Тіл – жұрттың жаны. Өз тілін өзі білмеген ел болмайды. Тілінен айрылған жұрт – жойылған жұрт. Мектеп пен баспаның иілі дұрыс болса, елдің тілін көркейтіп, байытып, гүлдендіреді, мектеп пен баспада қолданудан қалған тіл – шатасқан тіл. Ол ел – сорлы ел, мұндай елдің тілі бұзылмай қалмайды… Ана тілін білмей тұрып, бөтенше жақсы сөйлесең, ол – күйініш. Ана тілін жақсы біліп тұрып, бөтенше жақсы сөйлеу, бұл – сүйініш. Өз тілін білмей тұрып, жат тілге еліктей беру – зор қате. (Досмұхамедов Х)
#17 слайд
43
Мини-центра
Кері байланыс.
«Бағалау парағы» арқылы оқушылар өздерінді 10 баллдық
бағамен бағалайды және бүгінгі сабақта білгенін, түсінгенін және
алдағы сабақтарға айтар ұсыныстарынды жазыңдар.
17 слайд
43 Мини-центра Кері байланыс. «Бағалау парағы» арқылы оқушылар өздерінді 10 баллдық бағамен бағалайды және бүгінгі сабақта білгенін, түсінгенін және алдағы сабақтарға айтар ұсыныстарынды жазыңдар.
#18 слайд
37
Частных детских
сада
43
Мини-центраБүгінгі сабақта:
Қорытынды
-ғылыми мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес
қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін талдадық;
-ғылыми, публицистикалық стильдегі мәтіндердің ерекшелігін бір-
бірімен салыстырдық;
-тақырып аясында берілген мәтіндегі сөздерді іріктеп, түрлендіріп,
дұрыс қолдандық.
18 слайд
37 Частных детских сада 43 Мини-центраБүгінгі сабақта: Қорытынды -ғылыми мәтіндердің тақырыбын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін талдадық; -ғылыми, публицистикалық стильдегі мәтіндердің ерекшелігін бір- бірімен салыстырдық; -тақырып аясында берілген мәтіндегі сөздерді іріктеп, түрлендіріп, дұрыс қолдандық.
#19 слайд
Үй тапсырмасы.
Оқулықтағы 6 тапсырма, 84 бет.
19 слайд
Үй тапсырмасы. Оқулықтағы 6 тапсырма, 84 бет.
шағым қалдыра аласыз













