Ашық сабақ: Электронды кестеде деректер базасын құру. 9 сынып




1 слайд
Электронды кестеде
деректер базасын құру
1 слайд
Электронды кестеде деректер базасын құру

2 слайд
Барлық оқушылар үшін:
Электрондыкесте, деректербазасындагынегізгі ұғымдардытүсінеді.
Көптеген оқушылар үшін:
Деректер базасы құрылымының қажеттілігін түсіндіреді
Кейбіроқушыларүшін:
Электронды кестені деректер базасы ретінде қолданады.
Сабақтың мақсаты:
9.2.2.2 – электронды кестеде деректер базасын құру.
Оқу мақсаттары:
2 слайд
Барлық оқушылар үшін: Электрондыкесте, деректербазасындагынегізгі ұғымдардытүсінеді. Көптеген оқушылар үшін: Деректер базасы құрылымының қажеттілігін түсіндіреді Кейбіроқушыларүшін: Электронды кестені деректер базасы ретінде қолданады. Сабақтың мақсаты: 9.2.2.2 – электронды кестеде деректер базасын құру. Оқу мақсаттары:

3 слайд
Психологиялық ахуал.
«Мен саған тілеймін...!!!.» .
«Я тебе желаю...!!!»
«I wish you...!!!»
Оқушылар қолдарына гүлдер таратылады,
сол гүлдерді бір біріне үш тілде(әр
оқушы өзі қалаған бір тілде) тілек айту
арқылы береді.
3 слайд
Психологиялық ахуал. «Мен саған тілеймін...!!!.» . «Я тебе желаю...!!!» «I wish you...!!!» Оқушылар қолдарына гүлдер таратылады, сол гүлдерді бір біріне үш тілде(әр оқушы өзі қалаған бір тілде) тілек айту арқылы береді.

4 слайд
«Құпия конверт» әдісі арқылы
(конверттен топтың атын алады)
1 –топ: «Өріс»
2-топ: «Жазба»
4 слайд
«Құпия конверт» әдісі арқылы (конверттен топтың атын алады) 1 –топ: «Өріс» 2-топ: «Жазба»

5 слайд
Үй тапсырмасы. «Бағдаршам» әдісі (ЖЖ)
Топ атауларына сәйкес үш тілде терминдер беріледі. Сол
терминдерді бағдаршам түстеріне сәйкес орналастырады.
Таныс терминдердің анықтамаларын немесе мысалдар
келтіру арқылы үй тапсырмасы сұралады
Жасыл –бұрыннан таныс
Сары – таныс, нақты білмеймін
Қызыл –мүлде таныс емес
5 слайд
Үй тапсырмасы. «Бағдаршам» әдісі (ЖЖ) Топ атауларына сәйкес үш тілде терминдер беріледі. Сол терминдерді бағдаршам түстеріне сәйкес орналастырады. Таныс терминдердің анықтамаларын немесе мысалдар келтіру арқылы үй тапсырмасы сұралады Жасыл –бұрыннан таныс Сары – таныс, нақты білмеймін Қызыл –мүлде таныс емес

6 слайд
Баған дегеніміз не?
Ұяшық дегеніміз не?
Қатар дегеніміз не?
Адрес дегеніміз не?
Деректер базасыдегеніміз не?
Электронды кесте дегеніміз не?
Атрибут дегеніміз не?
Жазба дегеніміз не?
Өріс дегеніміз не?
Форма дегеніміз не?
Тізім дегеніміз не?
Ауқым дегеніміз не?
Жауап беріп жасыл түске салады, жауап бере алмаса қызыл түске, жартылай жауап
берсе сары түске салады
6 слайд
Баған дегеніміз не? Ұяшық дегеніміз не? Қатар дегеніміз не? Адрес дегеніміз не? Деректер базасыдегеніміз не? Электронды кесте дегеніміз не? Атрибут дегеніміз не? Жазба дегеніміз не? Өріс дегеніміз не? Форма дегеніміз не? Тізім дегеніміз не? Ауқым дегеніміз не? Жауап беріп жасыл түске салады, жауап бере алмаса қызыл түске, жартылай жауап берсе сары түске салады

7 слайд
Бағдаршам әдісі
Ойланамын
Білмеймін
Білемін
7 слайд
Бағдаршам әдісі Ойланамын Білмеймін Білемін

8 слайд
Үй тапсырмасын бекіту:
https://learningapps.org/22855631
тест тапсырмаларын орындау
8 слайд
Үй тапсырмасын бекіту: https://learningapps.org/22855631 тест тапсырмаларын орындау

9 слайд
9 слайд

10 слайд
«Түрткі сұрақтар» әдісі
Таныс емес, нақты білмеймін деген
терминдер бойынша жаңа сабаққа
кіріспе жасау. Терминдерді тақтаға
жапсыру Жаңа сабақтың тақырыбын,
мақсатын хабарлау, дәптерлеріне
жаздыру.
10 слайд
«Түрткі сұрақтар» әдісі Таныс емес, нақты білмеймін деген терминдер бойынша жаңа сабаққа кіріспе жасау. Терминдерді тақтаға жапсыру Жаңа сабақтың тақырыбын, мақсатын хабарлау, дәптерлеріне жаздыру.

11 слайд
қазақ орыс ағылшын
тізім список list
Форма форма form
Ауқым диапазон range
«Терминдер кестесі » әдісі
Дәптерлеріне терминдерді
жазып алу.
11 слайд
қазақ орыс ағылшын тізім список list Форма форма form Ауқым диапазон range «Терминдер кестесі » әдісі Дәптерлеріне терминдерді жазып алу.

12 слайд
«Кадр» әдісі. бейне материал көрсету.
12 слайд
«Кадр» әдісі. бейне материал көрсету.

13 слайд
Шығармашылық тапсырма.
«Фрайер моделі»әдісі (алдарына плакат
тастаймын төмендегі тақырыптарды
қорғайды
1 –топ: «Деректер базасы –медицинада»
2- топ: «Деректер базасы –білім саласында»
Базаның мақсаты: Тиімділігі:
Нәтижелігі: ПЖ, сайттар
13 слайд
Шығармашылық тапсырма. «Фрайер моделі»әдісі (алдарына плакат тастаймын төмендегі тақырыптарды қорғайды 1 –топ: «Деректер базасы –медицинада» 2- топ: «Деректер базасы –білім саласында» Базаның мақсаты: Тиімділігі: Нәтижелігі: ПЖ, сайттар

14 слайд
«Тобықтай түйін» әдісі. Мұғалім
толықтырады
1. РПН, Danumed медицина
2. НОБД –ҰББҚД, Күнделік кз.
3. egov, pki.kz, cabinet.salyk, БЖЗҚ т.б.
14 слайд
«Тобықтай түйін» әдісі. Мұғалім толықтырады 1. РПН, Danumed медицина 2. НОБД –ҰББҚД, Күнделік кз. 3. egov, pki.kz, cabinet.salyk, БЖЗҚ т.б.

15 слайд
«Білімді қолданайық» әдісі .
Компьютермен жұмыс (ЖЖ)
9 сыныбының мәліметтер базасын
құру.
ІDИНН ТегіЕсіміӘкесіні
ң есімі
жыныс
ы
сыныб
ы
литер
і
Үлгерім
деңгейі
1-10
15 слайд
«Білімді қолданайық» әдісі . Компьютермен жұмыс (ЖЖ) 9 сыныбының мәліметтер базасын құру. ІDИНН ТегіЕсіміӘкесіні ң есімі жыныс ы сыныб ы литер і Үлгерім деңгейі 1-10

16 слайд
«Білгенге маржан» әдісі. Тақтада жазылған сөзі мұғалім
айналдырады. Сол сөзге байланысты сөздерді атайды.
(spinnerwheel.com)
1.Ұяшық
2.Ауқым
3.Деректер базасы
4.Өріс немесе Жазба
16 слайд
«Білгенге маржан» әдісі. Тақтада жазылған сөзі мұғалім айналдырады. Сол сөзге байланысты сөздерді атайды. (spinnerwheel.com) 1.Ұяшық 2.Ауқым 3.Деректер базасы 4.Өріс немесе Жазба

17 слайд
Білгендерін пысықтау тапсырмалары:
https://learningapps.org/32384876 тест тапсырмасын орындау
17 слайд
Білгендерін пысықтау тапсырмалары: https://learningapps.org/32384876 тест тапсырмасын орындау

18 слайд
18 слайд

19 слайд
Оқушылар өзін өзі бағалайды
19 слайд
Оқушылар өзін өзі бағалайды

20 слайд
Үйге тапсырма
Қ/сАтауы АвторШыққан
жылы
Баспа
атауы
1Абайжолы Мұхтар
Әуезов
2006 Жазушы
2Қазақсолдаты Ғабит
Мүсірепов
2007 Жазушы
... ... ... ...
20 слайд
Үйге тапсырма Қ/сАтауы АвторШыққан жылы Баспа атауы 1Абайжолы Мұхтар Әуезов 2006 Жазушы 2Қазақсолдаты Ғабит Мүсірепов 2007 Жазушы ... ... ... ...