ашық сабақ "Еркін түсу үдеуі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

ашық сабақ "Еркін түсу үдеуі"

Материал туралы қысқаша түсінік
1. Білімділік мақсаты: Оқушы білімін, іскерлігін, дағды деңгейін бақылау, бағалау. Дененің еркін түсуі, еркін түсу үдеуі туралы негізгі ұғымдармен таныстырып солар жайлы түсінік қалыптастыру. 2. Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау. 3. Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Дененің еркін түсуі. Еркін түсу үдеуі

#1 слайд
Дененің еркін түсуі. Еркін түсу үдеуі

1 слайд

Дененің еркін түсуі. Еркін түсу үдеуі

Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік мақсаты: Оқушы білімін, іскерлігін, дағды деңгейін бақылау, бағалау. Дененің еркін түсуі, ер

#2 слайд
Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік мақсаты: Оқушы білімін, іскерлігін, дағды деңгейін бақылау, бағалау. Дененің еркін түсуі, еркін түсу үдеуі туралы негізгі ұғымдармен таныстырып солар жайлы түсінік қалыптастыру. 2.Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау. 3.Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу. Сабақтың түрі: Жаңа білімді қалыптастыру, жалпылау Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, сұрақ-жауап, Блум таксономиясы Сабақт

2 слайд

Сабақтың мақсаты: 1.Білімділік мақсаты: Оқушы білімін, іскерлігін, дағды деңгейін бақылау, бағалау. Дененің еркін түсуі, еркін түсу үдеуі туралы негізгі ұғымдармен таныстырып солар жайлы түсінік қалыптастыру. 2.Дамытушылық мақсаты: Оқушылардың білім деңгейін және білім мазмұнының тұрақтылығы мен оны игерудегі іскерлік пен дағдыны бақылау. 3.Тәрбиелік мақсаты: Адамгершілікке, ұқыптылыққа, алғырлыққа, отансүйгіштікке, табиғатты аялауға, сыйластық пен әдептілікке баулу. Сабақтың түрі: Жаңа білімді қалыптастыру, жалпылау Сабақтың әдіс-тәсілдері: Әңгіме, лекция, дискуссия, сұрақ-жауап, Блум таксономиясы Сабақт

Үй тапсырмасын тексеру, қайталау 1.Теңайнымалы қозғалыс деп қандай қозғалысты айтуға болады? 2.Теңайнымалы қозғалыс кезі

#3 слайд
Үй тапсырмасын тексеру, қайталау 1.Теңайнымалы қозғалыс деп қандай қозғалысты айтуға болады? 2.Теңайнымалы қозғалыс кезінде жылдамдық қалай өзгереді? 3.Үдеу дегеніміз қандай физикалық шама? 4.Теңүдемелі қозғалыс жылдамдығы графигінің бірқалыпты қозғалыс графигінен айырмашылығы неде?

3 слайд

Үй тапсырмасын тексеру, қайталау 1.Теңайнымалы қозғалыс деп қандай қозғалысты айтуға болады? 2.Теңайнымалы қозғалыс кезінде жылдамдық қалай өзгереді? 3.Үдеу дегеніміз қандай физикалық шама? 4.Теңүдемелі қозғалыс жылдамдығы графигінің бірқалыпты қозғалыс графигінен айырмашылығы неде?

Жаңа материалды меңгерту Ауасыз кеңістікте барлық денелер бірдей уақытта түседі.Бұл тұжырымды итальян ғалымы Галилео Галилей

#4 слайд
Жаңа материалды меңгерту Ауасыз кеңістікте барлық денелер бірдей уақытта түседі.Бұл тұжырымды итальян ғалымы Галилео Галилей жасаған болатын. Ортаның кедергісі болмаған кездегі денелердің түсуі еркін түсу деп аталады. Галилей өз ұйғарымын денелерді ауасыз кеңістікте түсіріп тексере алмады. 80 жылдан кейін Ньютон оны жүзеге асырды. .(Ньютон түтікшесімен тәжірибе көрсету). g-еркін түсу үдеуі.g=9,8 м/с2.

4 слайд

Жаңа материалды меңгерту Ауасыз кеңістікте барлық денелер бірдей уақытта түседі.Бұл тұжырымды итальян ғалымы Галилео Галилей жасаған болатын. Ортаның кедергісі болмаған кездегі денелердің түсуі еркін түсу деп аталады. Галилей өз ұйғарымын денелерді ауасыз кеңістікте түсіріп тексере алмады. 80 жылдан кейін Ньютон оны жүзеге асырды. .(Ньютон түтікшесімен тәжірибе көрсету). g-еркін түсу үдеуі.g=9,8 м/с2.

Құлайтын денелердің жылдамдығы мен үдеуі, қалыпты жағдайда,денелердің ауырлығына,олардың өлшемдері мен пішіндеріне тәуелді

#5 слайд
Құлайтын денелердің жылдамдығы мен үдеуі, қалыпты жағдайда,денелердің ауырлығына,олардың өлшемдері мен пішіндеріне тәуелді болады

5 слайд

Құлайтын денелердің жылдамдығы мен үдеуі, қалыпты жағдайда,денелердің ауырлығына,олардың өлшемдері мен пішіндеріне тәуелді болады

Белгілі бір h биіктіктегі дененің жерге қанша уақыттан (t) кейін түсетінін және түскен сәтте оның жылдамдығы (v) қан

#6 слайд
Белгілі бір h биіктіктегі дененің жерге қанша уақыттан (t) кейін түсетінін және түскен сәтте оның жылдамдығы (v) қандай болатынын анықтаймыз. Бастапқы жылдамдық нөлге тең.

6 слайд

Белгілі бір h биіктіктегі дененің жерге қанша уақыттан (t) кейін түсетінін және түскен сәтте оның жылдамдығы (v) қандай болатынын анықтаймыз. Бастапқы жылдамдық нөлге тең.

Итальяндық ұлы ғалым Галилео Галилей 1583ж. Пиза қаласында еркін түсу үдеуін зерттеуде 58м ғимаратты пайдаланды. (Ол 117

#7 слайд
Итальяндық ұлы ғалым Галилео Галилей 1583ж. Пиза қаласында еркін түсу үдеуін зерттеуде 58м ғимаратты пайдаланды. (Ол 1173ж баст. 1360ж аяқт.)

7 слайд

Итальяндық ұлы ғалым Галилео Галилей 1583ж. Пиза қаласында еркін түсу үдеуін зерттеуде 58м ғимаратты пайдаланды. (Ол 1173ж баст. 1360ж аяқт.)

#8 слайд

8 слайд

Белгілі бір h биіктіктегі дененің жерге қанша уақыттан кейін түсетінін және түскен сәтте оның жылдамдығы қандай болатынын ес

#9 слайд
Белгілі бір h биіктіктегі дененің жерге қанша уақыттан кейін түсетінін және түскен сәтте оның жылдамдығы қандай болатынын есептеу қажет болсын. Бастапқы жылдамдық нольге тең. Дененің қозғалысын Жермен салыстырамыз.Дене төмен түсіп келе жатқанда төмен қарай бағытталған a=g үдеумен s=υ0t+at2/2 заңы бойынша вертикаль бойымен түзусызықты теңүдемелі қозғалады. Жолдың ұзындығын түсу басталған нүктеден, уақытты түсу басталған мезеттен есептейміз, ал төмен қарайғы бағытты оң бағыт ретінде аламыз.Қозғалыс заңы s=gt2/2, v=gt, s=h. Осы теңдеулерден: t=√2h/g, v=√2gh.

9 слайд

Белгілі бір h биіктіктегі дененің жерге қанша уақыттан кейін түсетінін және түскен сәтте оның жылдамдығы қандай болатынын есептеу қажет болсын. Бастапқы жылдамдық нольге тең. Дененің қозғалысын Жермен салыстырамыз.Дене төмен түсіп келе жатқанда төмен қарай бағытталған a=g үдеумен s=υ0t+at2/2 заңы бойынша вертикаль бойымен түзусызықты теңүдемелі қозғалады. Жолдың ұзындығын түсу басталған нүктеден, уақытты түсу басталған мезеттен есептейміз, ал төмен қарайғы бағытты оң бағыт ретінде аламыз.Қозғалыс заңы s=gt2/2, v=gt, s=h. Осы теңдеулерден: t=√2h/g, v=√2gh.

Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру Деңгейлік өзіндік жұмыс. І деңгей. 1. Дене 19,6м биітік

#10 слайд
Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру Деңгейлік өзіндік жұмыс. І деңгей. 1. Дене 19,6м биітіктен ерікн құлап келеді. Еркін түсу уақытын және жерге түскен мезеттегі жылдамдығын табу керек. 2. Тасты 10 м/с бастапқы жылдамдықпен вертикаль төмен тасталды. Оның түсу уақыты 4 с болса, онда тас қандай биіктіктен тасталған? Тастың жерге түскен мезеттегі жылдамдығын табу керек. 3. Еркін құлаған дене 3с-та жерге түседі. Дене қандай биіктіктен түскен? ІІ деңгей. 1.Дене υ0 жылдамдықпен вертикаль жоғары лақтаралған Көтерілу уақыты мен көтерілуі биіктігін табыңдар. (Ауасы кедергісі ескерілмейді) 2.300 м биітікке көтерілген тікұшақтан төмен қарай жүк тасталған. Тікұшақтан қозғалмай тұрғанда және төмен қарай 20 м/с жылдамдықпен қозғалған кезде тасталған жүк жерге қанша уақытта түседі?

10 слайд

Оқытылып отырған оқу материалын қабылдаудағы оқушы түсінігін тексеру Деңгейлік өзіндік жұмыс. І деңгей. 1. Дене 19,6м биітіктен ерікн құлап келеді. Еркін түсу уақытын және жерге түскен мезеттегі жылдамдығын табу керек. 2. Тасты 10 м/с бастапқы жылдамдықпен вертикаль төмен тасталды. Оның түсу уақыты 4 с болса, онда тас қандай биіктіктен тасталған? Тастың жерге түскен мезеттегі жылдамдығын табу керек. 3. Еркін құлаған дене 3с-та жерге түседі. Дене қандай биіктіктен түскен? ІІ деңгей. 1.Дене υ0 жылдамдықпен вертикаль жоғары лақтаралған Көтерілу уақыты мен көтерілуі биіктігін табыңдар. (Ауасы кедергісі ескерілмейді) 2.300 м биітікке көтерілген тікұшақтан төмен қарай жүк тасталған. Тікұшақтан қозғалмай тұрғанда және төмен қарай 20 м/с жылдамдықпен қозғалған кезде тасталған жүк жерге қанша уақытта түседі?

ІІІ деңгей. 1.Қайсы бір биіктен еркін түскен дене соңғы 200 м жолын 4 с-та өткен. Дене қанша уақытта және қандай биіктіктен

#11 слайд
ІІІ деңгей. 1.Қайсы бір биіктен еркін түскен дене соңғы 200 м жолын 4 с-та өткен. Дене қанша уақытта және қандай биіктіктен түскен? Дененің жылдамдығы мен үдеуінің уақытқа тәуелділік графиктерін құрыңдар. 2.Вертикаль жоғары лақтаралған тас 4 с ішінде 50 м биітікке жетеді. Еркін түсу үдеуі 10 м/с2 деп есептеп, тастың бастапқы жылдамдығын табыңдар.

11 слайд

ІІІ деңгей. 1.Қайсы бір биіктен еркін түскен дене соңғы 200 м жолын 4 с-та өткен. Дене қанша уақытта және қандай биіктіктен түскен? Дененің жылдамдығы мен үдеуінің уақытқа тәуелділік графиктерін құрыңдар. 2.Вертикаль жоғары лақтаралған тас 4 с ішінде 50 м биітікке жетеді. Еркін түсу үдеуі 10 м/с2 деп есептеп, тастың бастапқы жылдамдығын табыңдар.

Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут) (Штур

#12 слайд
Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут) (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) Берілген суретті түсіндіру, яғни штурман айтып отырады, пилот қағаз бетіне түсіріп отырады. Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

12 слайд

Оқытылып отырған оқу материалын бекіту немесе дағдыландыру жұмыстарын жүргізу Жұптық жұмыс «Пилот - Штурман» (5 минут) (Штурман – басқарушы, пилот – орындаушы) Берілген суретті түсіндіру, яғни штурман айтып отырады, пилот қағаз бетіне түсіріп отырады. Жұптың пікірлерін тыңдау,барлық айтылған ой-пікірлерді бағалаудың мақсатына сәйкестендіру

«Жер сілкіну» Ойынның шарты Үш адамнан ұстасып үй соғады, ортасында бір адам тұрады, 1- қимылдайды –қимылдайды адамдар десе

#13 слайд
«Жер сілкіну» Ойынның шарты Үш адамнан ұстасып үй соғады, ортасында бір адам тұрады, 1- қимылдайды –қимылдайды адамдар десе ішіндегі адамдар жүгіріп, келесі үйдің ішіне кіріп кетеді. 2- қимылдайды –қимылдайды үйлер қимылдайды десек үйлер жүгіріп барып тұрған адамды қоршайды, 3- Жер сілкінді десек үйлер қолын түсіріп, басқа үйлермен үй соғады. Кезек кезек ауысып тұрады

13 слайд

«Жер сілкіну» Ойынның шарты Үш адамнан ұстасып үй соғады, ортасында бір адам тұрады, 1- қимылдайды –қимылдайды адамдар десе ішіндегі адамдар жүгіріп, келесі үйдің ішіне кіріп кетеді. 2- қимылдайды –қимылдайды үйлер қимылдайды десек үйлер жүгіріп барып тұрған адамды қоршайды, 3- Жер сілкінді десек үйлер қолын түсіріп, басқа үйлермен үй соғады. Кезек кезек ауысып тұрады

Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» 1 Білу Еркін түсу үдеуі дегеніміз не? 2 Түсіну Еркін түсу үдеуінің формуласын және өлшем

#14 слайд
Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» 1 Білу Еркін түсу үдеуі дегеніміз не? 2 Түсіну Еркін түсу үдеуінің формуласын және өлшем бірлігін жаз? 3 Қолдану Биіктігі 6 метр ағаштан алма құлап түсті.Ол қанша уақытта жерге түседі? 4 Талдау Ауасы бар және ауасыз кеңістіктегі массасы әр түрлі заттардың биіктіктен түсуін салыстыр? 5 Жинақтау Еркін түсуге мысал келтір? 6 Бағалау Жалпы есептер шығаруда еркін түсу үдеуінің иаңыздылығы қаншама?

14 слайд

Жеке жұмыс «Блум таксономиясы» 1 Білу Еркін түсу үдеуі дегеніміз не? 2 Түсіну Еркін түсу үдеуінің формуласын және өлшем бірлігін жаз? 3 Қолдану Биіктігі 6 метр ағаштан алма құлап түсті.Ол қанша уақытта жерге түседі? 4 Талдау Ауасы бар және ауасыз кеңістіктегі массасы әр түрлі заттардың биіктіктен түсуін салыстыр? 5 Жинақтау Еркін түсуге мысал келтір? 6 Бағалау Жалпы есептер шығаруда еркін түсу үдеуінің иаңыздылығы қаншама?

Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §6 , 5-жаттығу (2,3) К., Т., №4.2, 4.9, 4.10.

#15 слайд
Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §6 , 5-жаттығу (2,3) К., Т., №4.2, 4.9, 4.10.

15 слайд

Бағалау. Үй тапсырмасын беру: §6 , 5-жаттығу (2,3) К., Т., №4.2, 4.9, 4.10.

Н азарлары ңы зға рахмет!

#16 слайд
Н азарлары ңы зға рахмет!

16 слайд

Н азарлары ңы зға рахмет!

Файл форматы:
pptx
15.11.2018
672
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі