1 слайд
2 слайд
(Ұ) «Ой қозғау» әдісі:
3 слайд
Сабақтың тақырыбы: Ғаламның пайда болуы
Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаты
•
Т/А. 8.1.3.1 - мәтіннен алынған дәйексөздерге,
үзінділерге сүйене отырып, көтерілетін
мәселені болжау;
•
8.4.4.1 - сөз тіркесінің құрамына қарай
түрлерін ажырату, қолдану.
•
8.3.5.1 - оқылым және тыңдалым
материалдары бойынша мәтіннің баяндау
желісін сақтап, әр бөлігінен алынған
ақпараттардан жинақы мәтін (аннотация,
тезис) жазу, көтерілетін мәселені болжау;
4 слайд
5 слайд
•
2-тапсырма. Мәтінді мұқият тыңдаңыз.
•
«Үлкен жарылыс» теориясы
бейнежазба
•
3-тапсырма.
Тыңдалған мәтін бойынша мына
сұрақтарға жауап бер. Болжам жаса.
•
Ғалам қалай пайда болған?
•
Ғаламның пайда болуы жайлы қандай
пікірлер бар?
•
•
Топтық жұмыс « ПОСТЕР» әдісі
6 слайд
7 слайд
8 слайд
9 слайд
1-топ «Ғалам»
Семантикалық карта 2-топ «Жер»
Дұрыс – Бұрыс
10 слайд
1-топ «Ғалам» 2-топ «Жер»
Оқылым . 4тапсырма 48 бет
ТЖ. Оқылым мәтіні бойынша
жинақы мәтін жазу
тапсырылады.
1-топ - «Ғалам» тобына:
«ПОПС» формуласы.
Біздің пікірімізше...
Себебі...
Бұған дәлел...
Қорыта айтқанда... «Білу, түсіну, қолдану» әдісі
Мәтін мен суретті пайдалана
отырып тезисқұрастыру.
11 слайд
•
“ Блиц турнир” сұрактары
•
1. Тұрақты сөз тіркесін табыңыз.
•
А) Мал шаруашылығы В) Сыйлық ұсыну
•
С) Тасы өрге домалау Д) Дайын өнім
•
2. Еркін сөз тіркесін табыңыз.
•
А) Әдемі табиғат В) Көзді ашып-жұмғанша
•
С) Төбе шашы тік тұрды Д) Қой аузынан шөп алмас
•
3. Жай тіркесті көрсетіңіз.
•
А) Құлап қала жаздады В) Он бесінші пәтер
•
С) Телефон арқылы сәлем жолдады Д) Кешке келемін
•
4. Күрделі тіркесті көрсетіңіз.
•
А) Алысқа кету В) түске таман жолықты
•
С) балалармен бірге Д) Ағаштың бұтағы
•
5. Күрделі сөзді табыңыз.
•
А) Алтын білезік В) Кеше бардық
•
С) Күн жүйесі Д) Тұңғыш ғарышкерлер
12 слайд
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз