Материалдар / Ашық сабақ Ғұндар 5- сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Ғұндар 5- сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
материал тарих пәнінің мұғалімдеріне, сабақ барысында пайдалануға болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Қаңтар 2020
561
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ЖАҢА САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ ҒҰНДАР 5-сынып

1 слайд
ЖАҢА САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ ҒҰНДАР 5-сынып

1 слайд

ЖАҢА САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ ҒҰНДАР 5-сынып

Оқу мақсаттары: 5.7.1.1. ғұндардың ерте тарихын сипаттау, ғұндар тарихы бойынша негізгі деректер.. 5.7.1.2. Мөденің әрекеттерін

2 слайд
Оқу мақсаттары: 5.7.1.1. ғұндардың ерте тарихын сипаттау, ғұндар тарихы бойынша негізгі деректер.. 5.7.1.2. Мөденің әрекеттерін сипаттау.

2 слайд

Оқу мақсаттары: 5.7.1.1. ғұндардың ерте тарихын сипаттау, ғұндар тарихы бойынша негізгі деректер.. 5.7.1.2. Мөденің әрекеттерін сипаттау.

Психологиялық ахуал

3 слайд
Психологиялық ахуал

3 слайд

Психологиялық ахуал

Топқа бөлу

4 слайд
Топқа бөлу

4 слайд

Топқа бөлу

5 слайд

5 слайд

6 слайд

6 слайд

Үй тапсырмасы 10 сұрақ стратегиясы Қ/Б «Бас бармақ» арқылы

7 слайд
Үй тапсырмасы 10 сұрақ стратегиясы Қ/Б «Бас бармақ» арқылы

7 слайд

Үй тапсырмасы 10 сұрақ стратегиясы Қ/Б «Бас бармақ» арқылы

Ой қозғау

8 слайд
Ой қозғау

8 слайд

Ой қозғау

Бейнеролик

9 слайд
Бейнеролик

9 слайд

Бейнеролик

Жұптық тапсырма «С ұхбаттасатын жұп»

10 слайд
Жұптық тапсырма «С ұхбаттасатын жұп»

10 слайд

Жұптық тапсырма «С ұхбаттасатын жұп»

І жұп Тарихи терминдердің мағынасын ашу ІІ жұп Сәйкестендіру тапсырмалары ІІІ жұп Тарихи диктант І V жұп Кескін к

11 слайд
І жұп Тарихи терминдердің мағынасын ашу ІІ жұп Сәйкестендіру тапсырмалары ІІІ жұп Тарихи диктант І V жұп Кескін картамен жұмыс V жұп Мөде туралы мәтінді сипаттау  

11 слайд

І жұп Тарихи терминдердің мағынасын ашу ІІ жұп Сәйкестендіру тапсырмалары ІІІ жұп Тарихи диктант І V жұп Кескін картамен жұмыс V жұп Мөде туралы мәтінді сипаттау  

І жұп Шаньюй, хунну, дунху, динлин, хакас, юечжи Қ/Б Смайлик арқылы

12 слайд
І жұп Шаньюй, хунну, дунху, динлин, хакас, юечжи Қ/Б Смайлик арқылы

12 слайд

І жұп Шаньюй, хунну, дунху, динлин, хакас, юечжи Қ/Б Смайлик арқылы

ІІ жұп Оқиғалар мен уақытын сәйкестендіру Оқиғалар Уақыты Ғұн мемлекетінде билеуші өзгерді Б.з.б 203-202 жылы Динлиндер мен

13 слайд
ІІ жұп Оқиғалар мен уақытын сәйкестендіру Оқиғалар Уақыты Ғұн мемлекетінде билеуші өзгерді Б.з.б 203-202 жылы Динлиндер мен хакастарды бағындырды Б.з.б 202 жылы Юэчжи тайпаларын біржолата жеңді Б.з.б 52 жылы Мөде қытай әскерін жеңген соң алғаш рет Қытаймен бейбіт келісім жасады Б.з.б 165 жылы Солтүстік және оңтүстік болып екіге бөлінді Б.з.б 209 жылы

13 слайд

ІІ жұп Оқиғалар мен уақытын сәйкестендіру Оқиғалар Уақыты Ғұн мемлекетінде билеуші өзгерді Б.з.б 203-202 жылы Динлиндер мен хакастарды бағындырды Б.з.б 202 жылы Юэчжи тайпаларын біржолата жеңді Б.з.б 52 жылы Мөде қытай әскерін жеңген соң алғаш рет Қытаймен бейбіт келісім жасады Б.з.б 165 жылы Солтүстік және оңтүстік болып екіге бөлінді Б.з.б 209 жылы

ІІ жұп Оқиғалар мен уақытын сәйкестендіру Оқиғалар Уақыты Ғұн мемлекетінде билеуші өзгерді Б.з.б 209 жылы Ғұндар динлиндер

14 слайд
ІІ жұп Оқиғалар мен уақытын сәйкестендіру Оқиғалар Уақыты Ғұн мемлекетінде билеуші өзгерді Б.з.б 209 жылы Ғұндар динлиндер мен хакастарды бағындырды Б.з.б 203-202 жылы Юэчжи тайпаларын біржолата жеңді Б.з.б 165 жылы Мөде қытай әскерін жеңген соң алғаш рет Қытаймен бейбіт келісім жасады Б.з.б 202 жылы Солтүстік және оңтүстік болып екіге бөлінді Б.з.б 52 жылы Қ/Б Шапалақ әдісі

14 слайд

ІІ жұп Оқиғалар мен уақытын сәйкестендіру Оқиғалар Уақыты Ғұн мемлекетінде билеуші өзгерді Б.з.б 209 жылы Ғұндар динлиндер мен хакастарды бағындырды Б.з.б 203-202 жылы Юэчжи тайпаларын біржолата жеңді Б.з.б 165 жылы Мөде қытай әскерін жеңген соң алғаш рет Қытаймен бейбіт келісім жасады Б.з.б 202 жылы Солтүстік және оңтүстік болып екіге бөлінді Б.з.б 52 жылы Қ/Б Шапалақ әдісі

ІІІ жұп Тарихи диктант Ғұндар өздерінің ерекше өркениетін жасай білді және Орталық .....мен .......ерекше орын алды. Шаруашылы

15 слайд
ІІІ жұп Тарихи диктант Ғұндар өздерінің ерекше өркениетін жасай білді және Орталық .....мен .......ерекше орын алды. Шаруашылықтың негізгі түрі............, ..............., ......................., ................ айналысты. Бет пішіні жөнінен ғұндар .......нәсілді. Ғұн мемлекеті...........жылға дейін өмір сүрді

15 слайд

ІІІ жұп Тарихи диктант Ғұндар өздерінің ерекше өркениетін жасай білді және Орталық .....мен .......ерекше орын алды. Шаруашылықтың негізгі түрі............, ..............., ......................., ................ айналысты. Бет пішіні жөнінен ғұндар .......нәсілді. Ғұн мемлекеті...........жылға дейін өмір сүрді

ІІІ жұп Тарихи диктант Ғұндар өздерінің ерекше өркениетін жасай білді және Орталық Азия мен Еуропада ерекше орын алды. Ша

16 слайд
ІІІ жұп Тарихи диктант Ғұндар өздерінің ерекше өркениетін жасай білді және Орталық Азия мен Еуропада ерекше орын алды. Шаруашылықтың негізгі түрі бақташылық , егіншілік, қолөнер, аң аулаумен де айналысты. Бет пішіні жөнінен ғұндар моңғол нәсілді Ғұн мемлекеті 155 жылға дейін өмір сүрді Қ/Б геометриялық фигуралар

16 слайд

ІІІ жұп Тарихи диктант Ғұндар өздерінің ерекше өркениетін жасай білді және Орталық Азия мен Еуропада ерекше орын алды. Шаруашылықтың негізгі түрі бақташылық , егіншілік, қолөнер, аң аулаумен де айналысты. Бет пішіні жөнінен ғұндар моңғол нәсілді Ғұн мемлекеті 155 жылға дейін өмір сүрді Қ/Б геометриялық фигуралар

І V жұп Кескін картамен жұмыс Кескін картаға ғұндардың көршілес мемлекеттерін түсір Қ/Б Бас бармақ әдісі

17 слайд
І V жұп Кескін картамен жұмыс Кескін картаға ғұндардың көршілес мемлекеттерін түсір Қ/Б Бас бармақ әдісі

17 слайд

І V жұп Кескін картамен жұмыс Кескін картаға ғұндардың көршілес мемлекеттерін түсір Қ/Б Бас бармақ әдісі

V жұп Ғұндардың шаньюйі Мөде туралы мәтінді сипаттау Қ/Б Шапалақ әдісі

18 слайд
V жұп Ғұндардың шаньюйі Мөде туралы мәтінді сипаттау   Қ/Б Шапалақ әдісі

18 слайд

V жұп Ғұндардың шаньюйі Мөде туралы мәтінді сипаттау   Қ/Б Шапалақ әдісі

Сергіту сәті

19 слайд
Сергіту сәті

19 слайд

Сергіту сәті

Топтық тапсырма І топ «Иә, жоқ» тапсырмалары

20 слайд
Топтық тапсырма І топ «Иә, жоқ» тапсырмалары

20 слайд

Топтық тапсырма І топ «Иә, жоқ» тапсырмалары

Топтық тапсырма І топ «Иә, жоқ» тапсырмалары 1 . Ғұндар тек бақташылықпен шұғылданды / жоқ / 2. Мөденің ұлы Лаушан / иә/ 3 .Ғ

21 слайд
Топтық тапсырма І топ «Иә, жоқ» тапсырмалары 1 . Ғұндар тек бақташылықпен шұғылданды / жоқ / 2. Мөденің ұлы Лаушан / иә/ 3 .Ғұндар түрік тілінің ежелгі диалектісінде сөйлеген / иә / 4. Динлиндер ерте кезде Алтай аумағында өмір сүрген тайпа /иә/ 5 .Император У-Ди мен Мөде арасындағы келісім «тыныштық пен туыстық туралы шарт» деп аталды / иә/ 6. Ғұн қоғамы қалыптасу кезеңінде 20 тайпадан тұрды /жо қ /

21 слайд

Топтық тапсырма І топ «Иә, жоқ» тапсырмалары 1 . Ғұндар тек бақташылықпен шұғылданды / жоқ / 2. Мөденің ұлы Лаушан / иә/ 3 .Ғұндар түрік тілінің ежелгі диалектісінде сөйлеген / иә / 4. Динлиндер ерте кезде Алтай аумағында өмір сүрген тайпа /иә/ 5 .Император У-Ди мен Мөде арасындағы келісім «тыныштық пен туыстық туралы шарт» деп аталды / иә/ 6. Ғұн қоғамы қалыптасу кезеңінде 20 тайпадан тұрды /жо қ /

Топтық тапсырма ІІ топ Мәтінде сипатталған елдер мен жерлер атауын табу

22 слайд
Топтық тапсырма ІІ топ Мәтінде сипатталған елдер мен жерлер атауын табу

22 слайд

Топтық тапсырма ІІ топ Мәтінде сипатталған елдер мен жерлер атауын табу

Топтық тапсырма ІІІ топ Синквейн «Бес жол өлең стратегиясы» Қ/Б Бағдаршам әдісі

23 слайд
Топтық тапсырма ІІІ топ Синквейн «Бес жол өлең стратегиясы» Қ/Б Бағдаршам әдісі

23 слайд

Топтық тапсырма ІІІ топ Синквейн «Бес жол өлең стратегиясы» Қ/Б Бағдаршам әдісі

Рефлексия Жарық жұлдыз

24 слайд
Рефлексия Жарық жұлдыз

24 слайд

Рефлексия Жарық жұлдыз

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ Тақырыпты оқу, хронологиялық кесте құрастыру

25 слайд
ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ Тақырыпты оқу, хронологиялық кесте құрастыру

25 слайд

ҮЙ ТАПСЫРМАСЫ Тақырыпты оқу, хронологиялық кесте құрастыру

Назарларыңызға рахмет!

26 слайд
Назарларыңызға рахмет!

26 слайд

Назарларыңызға рахмет!