Ашық сабақ Халықтық пішім негізінде киім үлгісінің дизайны. (тұтас жеңдер) 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Халықтық пішім негізінде киім үлгісінің дизайны. (тұтас жеңдер) 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8 сынып мұғалімдеріне
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сарыағаш қаласы № 6 Ж. Аймауытов атындағы жалпы орта мектебі Тулекулова Перизат Анарбеккызы Пәні: Көр

#1 слайд
Сарыағаш қаласы № 6 Ж. Аймауытов атындағы жалпы орта мектебі Тулекулова Перизат Анарбеккызы Пәні: Көркем еңбек Сабақтың тақырыбы: Халықтық пішім негізінде киім үлгісінің дизайны. (тұтас жеңдер) 7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау. 7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Тұтынушылардың өнімнің түрлеріне деген қажеттілігін анықтай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Шығармашылық идеяларды іске асыруда өз бетінше ақпарат көздерін қолдана біледі. Кейбір оқушылар: Тұтас жеңнің нобайын салып, құрастырады. Бағалау критерилері Қазақ халқының ұлттық киім үлгілері мен иықты киім үлгілерін анықтайды. Тұтас пішімді жең үлгілерінің нобайын сызады,сипаттайды Киім үлгілерін сызып, түрлендіре аладыОқу мақсаты:

1 слайд

Сарыағаш қаласы № 6 Ж. Аймауытов атындағы жалпы орта мектебі Тулекулова Перизат Анарбеккызы Пәні: Көркем еңбек Сабақтың тақырыбы: Халықтық пішім негізінде киім үлгісінің дизайны. (тұтас жеңдер) 7.1.2.1-Тарихи және мәдени шығу тегі әртүрлі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін өз бетінше зерделеу және сипаттау. 7.1.3.1-Шығармашылық жұмыста идеяларын іске асыру мақсатында түрлі ақпарат көздерінің ең тиімдісін таңдай отырып, қолдану (оның ішінде ақпараттық-коммуникативтік технологияны қолдану арқылы) Сабақтың мақсаты: Барлық оқушылар: Тұтынушылардың өнімнің түрлеріне деген қажеттілігін анықтай алады. Оқушылардың басым бөлігі: Шығармашылық идеяларды іске асыруда өз бетінше ақпарат көздерін қолдана біледі. Кейбір оқушылар: Тұтас жеңнің нобайын салып, құрастырады. Бағалау критерилері Қазақ халқының ұлттық киім үлгілері мен иықты киім үлгілерін анықтайды. Тұтас пішімді жең үлгілерінің нобайын сызады,сипаттайды Киім үлгілерін сызып, түрлендіре аладыОқу мақсаты:

Белсенді оқыту әдістері Сабақта жоспарланған кезеңдер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Жүректен жүрекке» әдісі а

#2 слайд
Белсенді оқыту әдістері Сабақта жоспарланған кезеңдер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Киімдер бейнеленген карточкалар арқылы топқа біріктіру. Сұрақ жауап арқылы: «Ой қозғау» әдісімен өткен сабақты пысықтау «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. «Мен саған, сен маған айт» әдісі арқылы топқа тапсырма беріледі. 1-тапсырма: Тұтас жеңнің тарихын ашып айту, нобайын орындау. 2-тапсырма Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру. 1-топ «Дизайн» тобы Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындайды. 2-топ «Шаблон» тобы Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастырады. Осы тапсырмаларды топ басшылары бір-біріне барып, постер қорғайды. Рефлексия: «Белгілер» әдісі

2 слайд

Белсенді оқыту әдістері Сабақта жоспарланған кезеңдер Сабақтың басы Сабақтың ортасы Сабақтың соңы «Жүректен жүрекке» әдісі арқылы жағымды ахуал қалыптастыру. Киімдер бейнеленген карточкалар арқылы топқа біріктіру. Сұрақ жауап арқылы: «Ой қозғау» әдісімен өткен сабақты пысықтау «Миға шабуыл» әдісі арқылы жаңа сабақтың тақырыбын ашамын. «Мен саған, сен маған айт» әдісі арқылы топқа тапсырма беріледі. 1-тапсырма: Тұтас жеңнің тарихын ашып айту, нобайын орындау. 2-тапсырма Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру. 1-топ «Дизайн» тобы Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындайды. 2-топ «Шаблон» тобы Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастырады. Осы тапсырмаларды топ басшылары бір-біріне барып, постер қорғайды. Рефлексия: «Белгілер» әдісі

Саралау әдістері Тапсырма. Сабақтың күрделілігіне, қажеттілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар Бағалау. Материа

#3 слайд
Саралау әдістері Тапсырма. Сабақтың күрделілігіне, қажеттілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар Бағалау. Материалды меңгеру деңгейін бақылап,критерийлер негізінде бағалау. Диалог және қолдау . Сұрақ-жауап арқылы диалог құру, мадақтау арқылы ынталандыру.Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсету.Қарқын . Деңгейлік тапсырмалар Бір-біріне көмектесу . Қорытынды. “ Белгілер” әдісі арқылы қорытындылау.Дереккөздер. Ақпаратпен жұмыс істеу,АКТ қолдану дағдылары Жіктеу. Оқытудың міндеттеріне қарай топ құру

3 слайд

Саралау әдістері Тапсырма. Сабақтың күрделілігіне, қажеттілігіне қарай алға ілгерілеп отыратын тапсырмалар Бағалау. Материалды меңгеру деңгейін бақылап,критерийлер негізінде бағалау. Диалог және қолдау . Сұрақ-жауап арқылы диалог құру, мадақтау арқылы ынталандыру.Қабілеті төмен оқушыларға қолдау көрсету.Қарқын . Деңгейлік тапсырмалар Бір-біріне көмектесу . Қорытынды. “ Белгілер” әдісі арқылы қорытындылау.Дереккөздер. Ақпаратпен жұмыс істеу,АКТ қолдану дағдылары Жіктеу. Оқытудың міндеттеріне қарай топ құру

Критериалды бағалау Оқушылар кестедегі берілген сұраққа жауап бере біледі. Дескриптор : Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұта

#4 слайд
Критериалды бағалау Оқушылар кестедегі берілген сұраққа жауап бере біледі. Дескриптор : Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындай алады. Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастырады Қалыптастыру- шы бағалау “ Басбармақ”әдісі арқылы . Смайликтер арқылы Кері байланыс “ Белгілер” әдісі арқылыТұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындау. Тапсырмалар Кестедегі берілген сұраққа жауап беру. Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру.

4 слайд

Критериалды бағалау Оқушылар кестедегі берілген сұраққа жауап бере біледі. Дескриптор : Тұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындай алады. Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастырады Қалыптастыру- шы бағалау “ Басбармақ”әдісі арқылы . Смайликтер арқылы Кері байланыс “ Белгілер” әдісі арқылыТұтас жеңнің шығу тарихын ашып, тұтас жеңді кімдердің нобайын орындау. Тапсырмалар Кестедегі берілген сұраққа жауап беру. Заманауи киім үлгілерінің дизайнын құрастыру.

Файл форматы:
pptx
11.05.2020
679
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі