Ашық сабақ. Химиялық реакциялардың типтері. Алмасу, орынбасу

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Химиялық реакциялардың типтері. Алмасу, орынбасу

Материал туралы қысқаша түсінік
Химиялық реакциялардың типтері: алмасу , орынбасу реакиялары туралы түсіндіру , реакция теңдеулерін дұрыс жазып , айтып беру дағдыларын дамыту.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Химия пәнінің мұғалімі : Аманова Камшат Қалилуллақызы№ 242 негізгі орта мектеб

#1 слайд
Химия пәнінің мұғалімі : Аманова Камшат Қалилуллақызы№ 242 негізгі орта мектебі Сабақтың тақырыбы :Химиялық реакциялардың типтері : алмасу , орынбасу

1 слайд

Химия пәнінің мұғалімі : Аманова Камшат Қалилуллақызы№ 242 негізгі орта мектебі Сабақтың тақырыбы :Химиялық реакциялардың типтері : алмасу , орынбасу

Сабақтың мақсаты Білімділік : химиялық реакциялардың типтері: алмасу , орынбасу реакиялары туралы түсіндіру , реакция теңдеу

#2 слайд
Сабақтың мақсаты Білімділік : химиялық реакциялардың типтері: алмасу , орынбасу реакиялары туралы түсіндіру , реакция теңдеулерін дұрыс жазып , айтып беру дағдыларын дамыту. Дамытушылық : реакция теңдеулерін теңестіру қабілеттерін дамыту . Тәрбиелік : химия пәнінің нақты дәлелдемені қажет ететін ғылым екеніне оқушылардың көзін жеткізу .            

2 слайд

Сабақтың мақсаты Білімділік : химиялық реакциялардың типтері: алмасу , орынбасу реакиялары туралы түсіндіру , реакция теңдеулерін дұрыс жазып , айтып беру дағдыларын дамыту. Дамытушылық : реакция теңдеулерін теңестіру қабілеттерін дамыту . Тәрбиелік : химия пәнінің нақты дәлелдемені қажет ететін ғылым екеніне оқушылардың көзін жеткізу .            

Оқытудың нәтижелері Химиялық реакциялардың типтерін білетін болады және реакция типін анықтай алады , мысал келтіруді білетін

#3 слайд
Оқытудың нәтижелері Химиялық реакциялардың типтерін білетін болады және реакция типін анықтай алады , мысал келтіруді білетін болады . Ресурстар :оқулық ,интерактивті тақта, реактивтер,үлестірме қағаздар .

3 слайд

Оқытудың нәтижелері Химиялық реакциялардың типтерін білетін болады және реакция типін анықтай алады , мысал келтіруді білетін болады . Ресурстар :оқулық ,интерактивті тақта, реактивтер,үлестірме қағаздар .

Ұйымдастыру кезеңі Кезеңнің мақсаты : оқушылармен сәлемдесу , сабаққа дайындығын тексеру , сабаққа сәттілік тілеу . Топтарға б

#4 слайд
Ұйымдастыру кезеңі Кезеңнің мақсаты : оқушылармен сәлемдесу , сабаққа дайындығын тексеру , сабаққа сәттілік тілеу . Топтарға бөлу . Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау . Тірек бөлімдерді өзектендіру . Оқушыларға сұрақтар : Блуц- турнир 1. Қосылу реакциясы дегеніміз не ? 2. Мына реакция теңдеулерін теңестіріңдер , коэффициенттерін қойыңдар типтерін анықтап , теңдеуден соң жанына жазып қойыңдар . C+ H 2 → СН 4 HgO → Н g +O 2 3.Мынадай реакция теңдеулеріндегі сұрау белгісінің орнына тиісті заттың формуласын жазып теңестіріңдер әрі қарай реакция типтерін анықтаңдар : Mg + ? → MgO Fe (ОН)3 → Fe 2 O 3 +? CaO + ? → Ca (ОН) 2 2 К MnO 4 = K 2 MnO 4 + MnO 2 + ? 4 . Айырылу реакциясы дегеніміз не ?

4 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Кезеңнің мақсаты : оқушылармен сәлемдесу , сабаққа дайындығын тексеру , сабаққа сәттілік тілеу . Топтарға бөлу . Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау . Тірек бөлімдерді өзектендіру . Оқушыларға сұрақтар : Блуц- турнир 1. Қосылу реакциясы дегеніміз не ? 2. Мына реакция теңдеулерін теңестіріңдер , коэффициенттерін қойыңдар типтерін анықтап , теңдеуден соң жанына жазып қойыңдар . C+ H 2 → СН 4 HgO → Н g +O 2 3.Мынадай реакция теңдеулеріндегі сұрау белгісінің орнына тиісті заттың формуласын жазып теңестіріңдер әрі қарай реакция типтерін анықтаңдар : Mg + ? → MgO Fe (ОН)3 → Fe 2 O 3 +? CaO + ? → Ca (ОН) 2 2 К MnO 4 = K 2 MnO 4 + MnO 2 + ? 4 . Айырылу реакциясы дегеніміз не ?

“ Галереядағы саяхат” әдісінің көмегімен жаңа материалды меңгерту . Химиялық реакцияның типтері Алмасу Екі күрделі затты

#5 слайд
“ Галереядағы саяхат” әдісінің көмегімен жаңа материалды меңгерту . Химиялық реакцияның типтері Алмасу Екі күрделі заттың құрамындағы атомдар (атомдар тобы) бірінің орнын бірі басуы арқылы жүретін реакция . Орынбасу Күрделі зат т ың құрамындағы бір элемент ат омының орнын басқа ж ай зат т ың ат омы басат ын , күрделі зат пен ж ай зат арасындағы реакция

5 слайд

“ Галереядағы саяхат” әдісінің көмегімен жаңа материалды меңгерту . Химиялық реакцияның типтері Алмасу Екі күрделі заттың құрамындағы атомдар (атомдар тобы) бірінің орнын бірі басуы арқылы жүретін реакция . Орынбасу Күрделі зат т ың құрамындағы бір элемент ат омының орнын басқа ж ай зат т ың ат омы басат ын , күрделі зат пен ж ай зат арасындағы реакция

Жеке жұмыс . 2 минутта оқушылар өз дәптерлеріне “Химиялық реакцияның типтері туралы мен не білемін ?” кластерін құрастыру к

#6 слайд
Жеке жұмыс . 2 минутта оқушылар өз дәптерлеріне “Химиялық реакцияның типтері туралы мен не білемін ?” кластерін құрастыру керек . Химиялық реакцияның типтері

6 слайд

Жеке жұмыс . 2 минутта оқушылар өз дәптерлеріне “Химиялық реакцияның типтері туралы мен не білемін ?” кластерін құрастыру керек . Химиялық реакцияның типтері

Топтық жұмыс оқушылар өз кластерлері туралы айтады және оларды жаңа түсініктермен толықтырады . - “ сызбаны қорғау” – әр топ ө

#7 слайд
Топтық жұмыс оқушылар өз кластерлері туралы айтады және оларды жаңа түсініктермен толықтырады . - “ сызбаны қорғау” – әр топ өз сызбасын келесі топқа көрсетеді және “Химиялық реакцияның типтері : алмасу , орынбасу реакциялары туралы мен не білемін ?” деген сұраққа жауап береді .Тақтаға бірдей кластер құрастырады ( әр топ бір – бірден бірін – бірі қайталамай ойларын айту керек , бір оқушы кілт сөздерді жазу керек ) -” Insert ” әдісі – әр оқушыға оқуға тірек конспектісі беріледі . Мәтінді оқып отырып , оқушы оң жақ жиекке белгілеп отырады . “ !” – бұрыннан белгілі . “ -” -біздің көзқарастарымызға қарсы . “ +” – жаңа. “ ?” – білгім келеді .

7 слайд

Топтық жұмыс оқушылар өз кластерлері туралы айтады және оларды жаңа түсініктермен толықтырады . - “ сызбаны қорғау” – әр топ өз сызбасын келесі топқа көрсетеді және “Химиялық реакцияның типтері : алмасу , орынбасу реакциялары туралы мен не білемін ?” деген сұраққа жауап береді .Тақтаға бірдей кластер құрастырады ( әр топ бір – бірден бірін – бірі қайталамай ойларын айту керек , бір оқушы кілт сөздерді жазу керек ) -” Insert ” әдісі – әр оқушыға оқуға тірек конспектісі беріледі . Мәтінді оқып отырып , оқушы оң жақ жиекке белгілеп отырады . “ !” – бұрыннан белгілі . “ -” -біздің көзқарастарымызға қарсы . “ +” – жаңа. “ ?” – білгім келеді .

Сабақты бекіту Жұптық жұмыс “ Алмас” деп аталатын түссіз сынап ( II ) хлоридінің HgCl 2 ерітіндісіне мыс тиын немесе таяқша с

#8 слайд
Сабақты бекіту Жұптық жұмыс “ Алмас” деп аталатын түссіз сынап ( II ) хлоридінің HgCl 2 ерітіндісіне мыс тиын немесе таяқша салсақ , бетін сынап қаптап орынбасу реакциясының жүретіні байқалады .Реакция теңдеуін жазыңдар . Өзімізге таныс темір сульфидіне FeS тұз қышқылын қосқанда жүретін алмасу реакциясының нәтижесінде , жағымсыз иісті газ бөлінеді .Ол қандай газ ? Реакуция теңдеуін жазып түсіндіріңдер .

8 слайд

Сабақты бекіту Жұптық жұмыс “ Алмас” деп аталатын түссіз сынап ( II ) хлоридінің HgCl 2 ерітіндісіне мыс тиын немесе таяқша салсақ , бетін сынап қаптап орынбасу реакциясының жүретіні байқалады .Реакция теңдеуін жазыңдар . Өзімізге таныс темір сульфидіне FeS тұз қышқылын қосқанда жүретін алмасу реакциясының нәтижесінде , жағымсыз иісті газ бөлінеді .Ол қандай газ ? Реакуция теңдеуін жазып түсіндіріңдер .

Сабақты қорытындылау Кезеңнің мақсаты : оқушылардың өз іс – әрекеттерін өздері бағалауы . Рефлекция жүргізу - Сабаққа қандай

#9 слайд
Сабақты қорытындылау Кезеңнің мақсаты : оқушылардың өз іс – әрекеттерін өздері бағалауы . Рефлекция жүргізу - Сабаққа қандай мақсат қойдық? - Сабақта алға қойған мақсатқа жеттік пе?

9 слайд

Сабақты қорытындылау Кезеңнің мақсаты : оқушылардың өз іс – әрекеттерін өздері бағалауы . Рефлекция жүргізу - Сабаққа қандай мақсат қойдық? - Сабақта алға қойған мақсатқа жеттік пе?

Назарларыңызға рахмет

#10 слайд
Назарларыңызға рахмет

10 слайд

Назарларыңызға рахмет

Файл форматы:
pptx
19.11.2021
550
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі