Ашық сабақ Жақшаларды ашу. Коэффициент 6 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ
1 слайд
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ
2 слайд
Топқа бөліну.
«Конфеттер» әдісі
2 слайд
Топқа бөліну. «Конфеттер» әдісі
3 слайд
3 слайд
4 слайд
Ақпаратпен бөлісу
4 слайд
Ақпаратпен бөлісу
5 слайд
Асқар
Жұмаділдаев Мұхтарбай
ӨтелбаевОрынбек
ЖәутіковҚазақтан шыққан
математиктер
5 слайд
Асқар Жұмаділдаев Мұхтарбай ӨтелбаевОрынбек ЖәутіковҚазақтан шыққан математиктер
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
7 слайд
Алгебралық өрнектің мәнін табу
,
2) ,
4) 3) ,
Дескриптор:
-Шығару жолы толық
жазылса +1 ұпай
-Мәні дұрыс болса +1
ұпай
Үздік үй тапсырмасы үшін!
7 слайд
Алгебралық өрнектің мәнін табу , 2) , 4) 3) , Дескриптор: -Шығару жолы толық жазылса +1 ұпай -Мәні дұрыс болса +1 ұпай Үздік үй тапсырмасы үшін!
8 слайд
Жақшаларды ашу.
Коэффициент
8 слайд
Жақшаларды ашу. Коэффициент
9 слайд
Оқу мақсаттары:
Жақшаны ашу ережелерін білу;
Коэффициент ұғымының
анықтамасын білу.
9 слайд
Оқу мақсаттары: Жақшаны ашу ережелерін білу; Коэффициент ұғымының анықтамасын білу.
10 слайд
Жаңа сабақты түсіну
a+(-b+c-d)= a-b+c-d
a-(b-c+d)=
a-b+c-d
7+(-5+4-8)=
7-5+4-8
1-(4-3+9)=
1-4+3-9
10 слайд
Жаңа сабақты түсіну a+(-b+c-d)= a-b+c-d a-(b-c+d)= a-b+c-d 7+(-5+4-8)= 7-5+4-8 1-(4-3+9)= 1-4+3-9
11 слайд
Жаңа сабақты түсіну
3ab -12c 0,75de
57a -1 Егер өрнек сан мен бір
немесе бірнеше әріптің
көбейтіндісі болса, онда санды
коэффициент деп атайды.
11 слайд
Жаңа сабақты түсіну 3ab -12c 0,75de 57a -1 Егер өрнек сан мен бір немесе бірнеше әріптің көбейтіндісі болса, онда санды коэффициент деп атайды.
12 слайд
І топ:
ІІ топ:
ІІІ топ: 1. Екі теріс санды қосу ережесі
2. Таңбалары әртүрлі екі санның
көбейтіндісі қалай табылады?
1. Таңбалары әртүрлі сандарды
қосу ережесі
2. Таңбалары бірдей екі санның
көбейтіндісі қалай табылады?
1. Қарама-қарсы екі санның
қосындысы неге тең?
2. Көбейтудің орын
ауыстырымдылық қасиеті «Кім
жылдам?»
12 слайд
І топ: ІІ топ: ІІІ топ: 1. Екі теріс санды қосу ережесі 2. Таңбалары әртүрлі екі санның көбейтіндісі қалай табылады? 1. Таңбалары әртүрлі сандарды қосу ережесі 2. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі қалай табылады? 1. Қарама-қарсы екі санның қосындысы неге тең? 2. Көбейтудің орын ауыстырымдылық қасиеті «Кім жылдам?»
13 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС.
«СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА»
13 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС. «СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА»
14 слайд
-2b+4b-
8b+b-3 Ұқсас қосыл-
ғыштар Айны-
малы Коэфф
и-
циент Бос
мүше
b
-3
-2,4,-8,1
-2b,4b,-
8b,b
а+3а-8-7а+9а Айнымалы Коэффи-
циент Бос
мүше Ұқсас
қосыл-
ғыштар
а, 3а, -7а, 9а
3, -7, 9
-8
а
2с+7с-9-
3с- -5+с Коэфф
и-
циент Айны-
малы Ұқсас
қосыл-
ғышта
р Бос
мүше
2,7,-3,1
-9,-5
2с,7с,-
3с,с
с
14 слайд
-2b+4b- 8b+b-3 Ұқсас қосыл- ғыштар Айны- малы Коэфф и- циент Бос мүше b -3 -2,4,-8,1 -2b,4b,- 8b,b а+3а-8-7а+9а Айнымалы Коэффи- циент Бос мүше Ұқсас қосыл- ғыштар а, 3а, -7а, 9а 3, -7, 9 -8 а 2с+7с-9- 3с- -5+с Коэфф и- циент Айны- малы Ұқсас қосыл- ғышта р Бос мүше 2,7,-3,1 -9,-5 2с,7с,- 3с,с с
15 слайд
-2b+4b-
8b+b-3 Ұқсас
қосыл-
ғышта
р Айн
ы-
мал
ы Коэффи
-циент Бос
мүше
b +
-3 +
-2,4,-
8,1 +
-2b,4b,-
8b,b +
Дескриптор:
-Ұқсас қосылғышты дұрыс табу;
-Айнымалыны дұрыс табу;
-Коэффициентті дұрыс табу;
-Бос мүшені дұрыс табу.
Жиыны 4 ұпай / Әр оқушы өзін-өзі бағалау парағына ұпайын жазады
15 слайд
-2b+4b- 8b+b-3 Ұқсас қосыл- ғышта р Айн ы- мал ы Коэффи -циент Бос мүше b + -3 + -2,4,- 8,1 + -2b,4b,- 8b,b + Дескриптор: -Ұқсас қосылғышты дұрыс табу; -Айнымалыны дұрыс табу; -Коэффициентті дұрыс табу; -Бос мүшені дұрыс табу. Жиыны 4 ұпай / Әр оқушы өзін-өзі бағалау парағына ұпайын жазады
16 слайд
а+3а-8-
7а+9а Айны-
малы Коэфф
и-
циент Бос
мүш
е Ұқсас
қосыл-
ғыштар
а, 3а, -
7а, 9а +
3, -7, 9 +
-8 +
а +
Дескриптор:
-Ұқсас қосылғышты дұрыс табу;
-Айнымалыны дұрыс табу;
-Коэффициентті дұрыс табу;
-Бос мүшені дұрыс табу.
Жиыны 4 ұпай / Әр оқушы өзін-өзі бағалау парағына ұпайын жазады
16 слайд
а+3а-8- 7а+9а Айны- малы Коэфф и- циент Бос мүш е Ұқсас қосыл- ғыштар а, 3а, - 7а, 9а + 3, -7, 9 + -8 + а + Дескриптор: -Ұқсас қосылғышты дұрыс табу; -Айнымалыны дұрыс табу; -Коэффициентті дұрыс табу; -Бос мүшені дұрыс табу. Жиыны 4 ұпай / Әр оқушы өзін-өзі бағалау парағына ұпайын жазады
17 слайд
2с+7с-9-
3с-5+с Коэфф
и-
циент Айны
-
малы Ұқсас
қосыл-
ғышта
р Бос
мүше
2,7,-3,1 +
-9,-5 +
2с,7с,-
3с,с +
с +
Дескриптор:
-Ұқсас қосылғышты дұрыс табу;
-Айнымалыны дұрыс табу;
-Коэффициентті дұрыс табу;
-Бос мүшені дұрыс табу.
Жиыны 4 ұпай / Әр оқушы өзін-өзі бағалау парағына ұпайын жазады
17 слайд
2с+7с-9- 3с-5+с Коэфф и- циент Айны - малы Ұқсас қосыл- ғышта р Бос мүше 2,7,-3,1 + -9,-5 + 2с,7с,- 3с,с + с + Дескриптор: -Ұқсас қосылғышты дұрыс табу; -Айнымалыны дұрыс табу; -Коэффициентті дұрыс табу; -Бос мүшені дұрыс табу. Жиыны 4 ұпай / Әр оқушы өзін-өзі бағалау парағына ұпайын жазады
18 слайд
«Деңгейлік
тапсырмалар»А деңгейі. Жақшаларды ашып жазыңдар
В деңгейі. Жақшаны ашып, өрнектің мәнін табыңдар
С деңгейі. Тура теңдік шығатындай етіп, бос орындарға тиісті санды
қойыңдар.
І топ ІІ топ ІІІ топ
А деңгейі
№ 660 (1,2) А деңгейі
№ 660 (3,4) А деңгейі
№ 660 (5,6)
В деңгейі
№ 669(1) В деңгейі
№ 669(2) В деңгейі
№ 669(3)
С деңгейі
№ 677(1) С деңгейі
№ 677(2) С деңгейі
№ 677(3)
18 слайд
«Деңгейлік тапсырмалар»А деңгейі. Жақшаларды ашып жазыңдар В деңгейі. Жақшаны ашып, өрнектің мәнін табыңдар С деңгейі. Тура теңдік шығатындай етіп, бос орындарға тиісті санды қойыңдар. І топ ІІ топ ІІІ топ А деңгейі № 660 (1,2) А деңгейі № 660 (3,4) А деңгейі № 660 (5,6) В деңгейі № 669(1) В деңгейі № 669(2) В деңгейі № 669(3) С деңгейі № 677(1) С деңгейі № 677(2) С деңгейі № 677(3)
19 слайд
І топ ІІ топ ІІІ топ
1,9а+3,8
3а-5,1 -2х+1,8
-4,8-3у 1,3а-1,3в
-4х-4у
-8 -10 -4
2 / 7,5 / 12,5 3 / 7 / 18 2 / 45 / 20А
В
С
19 слайд
І топ ІІ топ ІІІ топ 1,9а+3,8 3а-5,1 -2х+1,8 -4,8-3у 1,3а-1,3в -4х-4у -8 -10 -4 2 / 7,5 / 12,5 3 / 7 / 18 2 / 45 / 20А В С
20 слайд
Сергіту сәті
20 слайд
Сергіту сәті
21 слайд
Жеке жұмыс.
Алгебралық өрнек құрастыру
Ыбырай Алтынсариннің
«Кел, балалар, оқылық!»
кітабы – х тг тұрады
Жамбыл
Жабаевтың
кітабы
Ы.Алтынсарин
нің кітабынан
400 теңгеге
қымбат
тұрады Ә.Бөкейхановтың
шығармалары
Ы.Алтынсариннің кітабынан–
300 тг кем тұрады
21 слайд
Жеке жұмыс. Алгебралық өрнек құрастыру Ыбырай Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық!» кітабы – х тг тұрады Жамбыл Жабаевтың кітабы Ы.Алтынсарин нің кітабынан 400 теңгеге қымбат тұрады Ә.Бөкейхановтың шығармалары Ы.Алтынсариннің кітабынан– 300 тг кем тұрады
22 слайд
Жеке жұмыс.
Алгебралық өрнек құрастыру
3х
х+400 2(х-300)
22 слайд
Жеке жұмыс. Алгебралық өрнек құрастыру 3х х+400 2(х-300)
23 слайд
Жа ңа сабақты бекіту
Егер «Кел, балалар, оқылық!» кітабы 1500 тг тұрса, барлық
кітаптың бағасын тап.
3*1500+(1500+400)+2(1500-300) =4500+1900+2400=8800
23 слайд
Жа ңа сабақты бекіту Егер «Кел, балалар, оқылық!» кітабы 1500 тг тұрса, барлық кітаптың бағасын тап. 3*1500+(1500+400)+2(1500-300) =4500+1900+2400=8800
24 слайд
Үйге тапсырма:
№ 662 есеп.
Жақшаларды ашып,
өрнекті ықшамдау керек
Бағалау
24 слайд
Үйге тапсырма: № 662 есеп. Жақшаларды ашып, өрнекті ықшамдау керек Бағалау
25 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС
Өте жақсы түсіндім
Көмекті қажет етемін
Сабақты түсінбедім
25 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС Өте жақсы түсіндім Көмекті қажет етемін Сабақты түсінбедім
26 слайд
«Тәуелсіздік – ең басты құндылығымыз және ол
бәрінен қымбат! Біздің міндетіміз – кейінгі ұрпаққа
кемел және қуатты Қазақстанды аманаттау»
ҚР Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев
26 слайд
«Тәуелсіздік – ең басты құндылығымыз және ол бәрінен қымбат! Біздің міндетіміз – кейінгі ұрпаққа кемел және қуатты Қазақстанды аманаттау» ҚР Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев