Материалдар / Ашық сабақ Жақшаларды ашу. Коэффициент 6 сынып

Ашық сабақ Жақшаларды ашу. Коэффициент 6 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ Жақшаларды ашу. Коэффициент 6 сынып. Топтық жұмыс. Жеке жұмыс. Деңгейлік тапсырмалар. Кахут қосымшасымен сабақты бекіту
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
19 Қаңтар 2022
1884
11 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

1 слайд
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

1 слайд

ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ

Топқа бөліну. «Конфеттер» әдісі

2 слайд
Топқа бөліну. «Конфеттер» әдісі

2 слайд

Топқа бөліну. «Конфеттер» әдісі

3 слайд

3 слайд

Ақпаратпен бөлісу

4 слайд
Ақпаратпен бөлісу

4 слайд

Ақпаратпен бөлісу

Асқар Жұмаділдаев Мұхтарбай ӨтелбаевОрынбек ЖәутіковҚазақтан шыққан математиктер

5 слайд
Асқар Жұмаділдаев Мұхтарбай ӨтелбаевОрынбек ЖәутіковҚазақтан шыққан математиктер

5 слайд

Асқар Жұмаділдаев Мұхтарбай ӨтелбаевОрынбек ЖәутіковҚазақтан шыққан математиктер

Үй тапсырмасын тексеру

6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру

6 слайд

Үй тапсырмасын тексеру

Алгебралық өрнектің мәнін табу , 2) , 4) 3) , Дескриптор: -Шығару жолы толық жазылса +1 ұпай -Мәні дұрыс

7 слайд
Алгебралық өрнектің мәнін табу , 2) , 4) 3) , Дескриптор: -Шығару жолы толық жазылса +1 ұпай -Мәні дұрыс болса +1 ұпай Үздік үй тапсырмасы үшін!

7 слайд

Алгебралық өрнектің мәнін табу , 2) , 4) 3) , Дескриптор: -Шығару жолы толық жазылса +1 ұпай -Мәні дұрыс болса +1 ұпай Үздік үй тапсырмасы үшін!

Жақшаларды ашу. Коэффициент

8 слайд
Жақшаларды ашу. Коэффициент

8 слайд

Жақшаларды ашу. Коэффициент

Оқу мақсаттары:  Жақшаны ашу ережелерін білу;  Коэффициент ұғымының анықтамасын білу.

9 слайд
Оқу мақсаттары:  Жақшаны ашу ережелерін білу;  Коэффициент ұғымының анықтамасын білу.

9 слайд

Оқу мақсаттары:  Жақшаны ашу ережелерін білу;  Коэффициент ұғымының анықтамасын білу.

Жаңа сабақты түсіну a+(-b+c-d)= a-b+c-d a-(b-c+d)= a-b+c-d 7+(-5+4-8)= 7-5+4-8 1-(4-3+9)= 1-4+3-9

10 слайд
Жаңа сабақты түсіну a+(-b+c-d)= a-b+c-d a-(b-c+d)= a-b+c-d 7+(-5+4-8)= 7-5+4-8 1-(4-3+9)= 1-4+3-9

10 слайд

Жаңа сабақты түсіну a+(-b+c-d)= a-b+c-d a-(b-c+d)= a-b+c-d 7+(-5+4-8)= 7-5+4-8 1-(4-3+9)= 1-4+3-9

Жаңа сабақты түсіну 3ab -12c 0,75de 57a -1 Егер өрнек сан мен бір немесе бірнеше әріптің көбе

11 слайд
Жаңа сабақты түсіну 3ab -12c 0,75de 57a -1 Егер өрнек сан мен бір немесе бірнеше әріптің көбейтіндісі болса, онда санды коэффициент деп атайды.

11 слайд

Жаңа сабақты түсіну 3ab -12c 0,75de 57a -1 Егер өрнек сан мен бір немесе бірнеше әріптің көбейтіндісі болса, онда санды коэффициент деп атайды.

І топ: ІІ топ: ІІІ топ: 1. Екі теріс санды қосу ережесі 2. Таңбалары әртүрлі екі санның көбейтіндісі қалай табылады? 1. Таңб

12 слайд
І топ: ІІ топ: ІІІ топ: 1. Екі теріс санды қосу ережесі 2. Таңбалары әртүрлі екі санның көбейтіндісі қалай табылады? 1. Таңбалары әртүрлі сандарды қосу ережесі 2. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі қалай табылады? 1. Қарама-қарсы екі санның қосындысы неге тең? 2. Көбейтудің орын ауыстырымдылық қасиеті «Кім жылдам?»

12 слайд

І топ: ІІ топ: ІІІ топ: 1. Екі теріс санды қосу ережесі 2. Таңбалары әртүрлі екі санның көбейтіндісі қалай табылады? 1. Таңбалары әртүрлі сандарды қосу ережесі 2. Таңбалары бірдей екі санның көбейтіндісі қалай табылады? 1. Қарама-қарсы екі санның қосындысы неге тең? 2. Көбейтудің орын ауыстырымдылық қасиеті «Кім жылдам?»

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС. «СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА»

13 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС. «СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА»

13 слайд

ТОПТЫҚ ЖҰМЫС. «СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА»

-2b+4b- 8b+b-3 Ұқсас қосыл- ғыштар Айны- малы Коэфф и- циент Бос мүше b -3 -2,4,-8,1 -2b,4b,- 8b,b

14 слайд
-2b+4b- 8b+b-3 Ұқсас қосыл- ғыштар Айны- малы Коэфф и- циент Бос мүше b         -3         -2,4,-8,1         -2b,4b,- 8b,b         а+3а-8-7а+9а Айнымалы Коэффи- циент Бос мүше Ұқсас қосыл- ғыштар а, 3а, -7а, 9а         3, -7, 9         -8         а         2с+7с-9- 3с- -5+с Коэфф и- циент Айны- малы Ұқсас қосыл- ғышта р Бос мүше 2,7,-3,1         -9,-5         2с,7с,- 3с,с         с        

14 слайд

-2b+4b- 8b+b-3 Ұқсас қосыл- ғыштар Айны- малы Коэфф и- циент Бос мүше b         -3         -2,4,-8,1         -2b,4b,- 8b,b         а+3а-8-7а+9а Айнымалы Коэффи- циент Бос мүше Ұқсас қосыл- ғыштар а, 3а, -7а, 9а         3, -7, 9         -8         а         2с+7с-9- 3с- -5+с Коэфф и- циент Айны- малы Ұқсас қосыл- ғышта р Бос мүше 2,7,-3,1         -9,-5         2с,7с,- 3с,с         с        

-2b+4b- 8b+b-3 Ұқсас қосыл- ғышта р Айн ы- мал ы Коэффи -циент Бос мүше b + -3 + -2,4,- 8,1 + -2b,4b,-

15 слайд
-2b+4b- 8b+b-3 Ұқсас қосыл- ғышта р Айн ы- мал ы Коэффи -циент Бос мүше b     +     -3         + -2,4,- 8,1       +   -2b,4b,- 8b,b   +       Дескриптор: -Ұқсас қосылғышты дұрыс табу; -Айнымалыны дұрыс табу; -Коэффициентті дұрыс табу; -Бос мүшені дұрыс табу. Жиыны 4 ұпай / Әр оқушы өзін-өзі бағалау парағына ұпайын жазады

15 слайд

-2b+4b- 8b+b-3 Ұқсас қосыл- ғышта р Айн ы- мал ы Коэффи -циент Бос мүше b     +     -3         + -2,4,- 8,1       +   -2b,4b,- 8b,b   +       Дескриптор: -Ұқсас қосылғышты дұрыс табу; -Айнымалыны дұрыс табу; -Коэффициентті дұрыс табу; -Бос мүшені дұрыс табу. Жиыны 4 ұпай / Әр оқушы өзін-өзі бағалау парағына ұпайын жазады

а+3а-8- 7а+9а Айны- малы Коэфф и- циент Бос мүш е Ұқсас қосыл- ғыштар а, 3а, - 7а, 9а + 3, -7, 9 + -8 +

16 слайд
а+3а-8- 7а+9а Айны- малы Коэфф и- циент Бос мүш е Ұқсас қосыл- ғыштар а, 3а, - 7а, 9а       +  3, -7, 9   +      -8     +    а +        Дескриптор: -Ұқсас қосылғышты дұрыс табу; -Айнымалыны дұрыс табу; -Коэффициентті дұрыс табу; -Бос мүшені дұрыс табу. Жиыны 4 ұпай / Әр оқушы өзін-өзі бағалау парағына ұпайын жазады

16 слайд

а+3а-8- 7а+9а Айны- малы Коэфф и- циент Бос мүш е Ұқсас қосыл- ғыштар а, 3а, - 7а, 9а       +  3, -7, 9   +      -8     +    а +        Дескриптор: -Ұқсас қосылғышты дұрыс табу; -Айнымалыны дұрыс табу; -Коэффициентті дұрыс табу; -Бос мүшені дұрыс табу. Жиыны 4 ұпай / Әр оқушы өзін-өзі бағалау парағына ұпайын жазады

2с+7с-9- 3с-5+с Коэфф и- циент Айны - малы Ұқсас қосыл- ғышта р Бос мүше 2,7,-3,1 + -9,-5 + 2с,7с,- 3с,с +

17 слайд
2с+7с-9- 3с-5+с Коэфф и- циент Айны - малы Ұқсас қосыл- ғышта р Бос мүше 2,7,-3,1 +        -9,-5         + 2с,7с,- 3с,с     +    с   +      Дескриптор: -Ұқсас қосылғышты дұрыс табу; -Айнымалыны дұрыс табу; -Коэффициентті дұрыс табу; -Бос мүшені дұрыс табу. Жиыны 4 ұпай / Әр оқушы өзін-өзі бағалау парағына ұпайын жазады

17 слайд

2с+7с-9- 3с-5+с Коэфф и- циент Айны - малы Ұқсас қосыл- ғышта р Бос мүше 2,7,-3,1 +        -9,-5         + 2с,7с,- 3с,с     +    с   +      Дескриптор: -Ұқсас қосылғышты дұрыс табу; -Айнымалыны дұрыс табу; -Коэффициентті дұрыс табу; -Бос мүшені дұрыс табу. Жиыны 4 ұпай / Әр оқушы өзін-өзі бағалау парағына ұпайын жазады

«Деңгейлік тапсырмалар»А деңгейі. Жақшаларды ашып жазыңдар В деңгейі. Жақшаны ашып, өрнектің мәнін табыңдар С деңгейі. Тура

18 слайд
«Деңгейлік тапсырмалар»А деңгейі. Жақшаларды ашып жазыңдар В деңгейі. Жақшаны ашып, өрнектің мәнін табыңдар С деңгейі. Тура теңдік шығатындай етіп, бос орындарға тиісті санды қойыңдар. І топ ІІ топ ІІІ топ А деңгейі № 660 (1,2) А деңгейі № 660 (3,4) А деңгейі № 660 (5,6) В деңгейі № 669(1) В деңгейі № 669(2) В деңгейі № 669(3) С деңгейі № 677(1) С деңгейі № 677(2) С деңгейі № 677(3)

18 слайд

«Деңгейлік тапсырмалар»А деңгейі. Жақшаларды ашып жазыңдар В деңгейі. Жақшаны ашып, өрнектің мәнін табыңдар С деңгейі. Тура теңдік шығатындай етіп, бос орындарға тиісті санды қойыңдар. І топ ІІ топ ІІІ топ А деңгейі № 660 (1,2) А деңгейі № 660 (3,4) А деңгейі № 660 (5,6) В деңгейі № 669(1) В деңгейі № 669(2) В деңгейі № 669(3) С деңгейі № 677(1) С деңгейі № 677(2) С деңгейі № 677(3)

І топ ІІ топ ІІІ топ 1,9а+3,8 3а-5,1 -2х+1,8 -4,8-3у 1,3а-1,3в -4х-4у -8 -10 -4 2 / 7,5 / 12,5 3 / 7 / 18 2 / 45 / 20А В

19 слайд
І топ ІІ топ ІІІ топ 1,9а+3,8 3а-5,1 -2х+1,8 -4,8-3у 1,3а-1,3в -4х-4у -8 -10 -4 2 / 7,5 / 12,5 3 / 7 / 18 2 / 45 / 20А В С

19 слайд

І топ ІІ топ ІІІ топ 1,9а+3,8 3а-5,1 -2х+1,8 -4,8-3у 1,3а-1,3в -4х-4у -8 -10 -4 2 / 7,5 / 12,5 3 / 7 / 18 2 / 45 / 20А В С

Сергіту сәті

20 слайд
Сергіту сәті

20 слайд

Сергіту сәті

Жеке жұмыс. Алгебралық өрнек құрастыру Ыбырай Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық!» кітабы – х тг тұрады Жамбыл Жабаевтың

21 слайд
Жеке жұмыс. Алгебралық өрнек құрастыру Ыбырай Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық!» кітабы – х тг тұрады Жамбыл Жабаевтың кітабы Ы.Алтынсарин нің кітабынан 400 теңгеге қымбат тұрады Ә.Бөкейхановтың шығармалары Ы.Алтынсариннің кітабынан– 300 тг кем тұрады

21 слайд

Жеке жұмыс. Алгебралық өрнек құрастыру Ыбырай Алтынсариннің «Кел, балалар, оқылық!» кітабы – х тг тұрады Жамбыл Жабаевтың кітабы Ы.Алтынсарин нің кітабынан 400 теңгеге қымбат тұрады Ә.Бөкейхановтың шығармалары Ы.Алтынсариннің кітабынан– 300 тг кем тұрады

Жеке жұмыс. Алгебралық өрнек құрастыру 3х х+400 2(х-300)

22 слайд
Жеке жұмыс. Алгебралық өрнек құрастыру 3х х+400 2(х-300)

22 слайд

Жеке жұмыс. Алгебралық өрнек құрастыру 3х х+400 2(х-300)

Жа ңа сабақты бекіту Егер «Кел, балалар, оқылық!» кітабы 1500 тг тұрса, барлық кітаптың бағасын тап. 3*1500+(

23 слайд
Жа ңа сабақты бекіту Егер «Кел, балалар, оқылық!» кітабы 1500 тг тұрса, барлық кітаптың бағасын тап. 3*1500+(1500+400)+2(1500-300) =4500+1900+2400=8800

23 слайд

Жа ңа сабақты бекіту Егер «Кел, балалар, оқылық!» кітабы 1500 тг тұрса, барлық кітаптың бағасын тап. 3*1500+(1500+400)+2(1500-300) =4500+1900+2400=8800

Үйге тапсырма: № 662 есеп. Жақшаларды ашып, өрнекті ықшамдау керек Бағалау

24 слайд
Үйге тапсырма: № 662 есеп. Жақшаларды ашып, өрнекті ықшамдау керек Бағалау

24 слайд

Үйге тапсырма: № 662 есеп. Жақшаларды ашып, өрнекті ықшамдау керек Бағалау

КЕРІ БАЙЛАНЫС Өте жақсы түсіндім Көмекті қажет етемін Сабақты түсінбедім

25 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС Өте жақсы түсіндім Көмекті қажет етемін Сабақты түсінбедім

25 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС Өте жақсы түсіндім Көмекті қажет етемін Сабақты түсінбедім

«Тәуелсіздік – ең басты құндылығымыз және ол бәрінен қымбат! Біздің міндетіміз – кейінгі ұрпаққа кемел және қуатты Қазақстанды

26 слайд
«Тәуелсіздік – ең басты құндылығымыз және ол бәрінен қымбат! Біздің міндетіміз – кейінгі ұрпаққа кемел және қуатты Қазақстанды аманаттау» ҚР Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев

26 слайд

«Тәуелсіздік – ең басты құндылығымыз және ол бәрінен қымбат! Біздің міндетіміз – кейінгі ұрпаққа кемел және қуатты Қазақстанды аманаттау» ҚР Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев