1 слайд
ҰЙЫМДАСТЫРУ КЕЗЕҢІ
2 слайд
Топқа бөліну.
«Конфеттер» әдісі
3 слайд
4 слайд
Ақпаратпен бөлісу
5 слайд
Асқар
Жұмаділдаев Мұхтарбай
ӨтелбаевОрынбек
ЖәутіковҚазақтан шыққан
математиктер
6 слайд
Үй тапсырмасын тексеру
7 слайд
Алгебралық өрнектің мәнін табу
,
2) ,
4) 3) ,
Дескриптор:
-Шығару жолы толық
жазылса +1 ұпай
-Мәні дұрыс болса +1
ұпай
Үздік үй тапсырмасы үшін!
8 слайд
Жақшаларды ашу.
Коэффициент
9 слайд
Оқу мақсаттары:
Жақшаны ашу ережелерін білу;
Коэффициент ұғымының
анықтамасын білу.
10 слайд
Жаңа сабақты түсіну
a+(-b+c-d)= a-b+c-d
a-(b-c+d)=
a-b+c-d
7+(-5+4-8)=
7-5+4-8
1-(4-3+9)=
1-4+3-9
11 слайд
Жаңа сабақты түсіну
3ab -12c 0,75de
57a -1 Егер өрнек сан мен бір
немесе бірнеше әріптің
көбейтіндісі болса, онда санды
коэффициент деп атайды.
12 слайд
І топ:
ІІ топ:
ІІІ топ: 1. Екі теріс санды қосу ережесі
2. Таңбалары әртүрлі екі санның
көбейтіндісі қалай табылады?
1. Таңбалары әртүрлі сандарды
қосу ережесі
2. Таңбалары бірдей екі санның
көбейтіндісі қалай табылады?
1. Қарама-қарсы екі санның
қосындысы неге тең?
2. Көбейтудің орын
ауыстырымдылық қасиеті «Кім
жылдам?»
13 слайд
ТОПТЫҚ ЖҰМЫС.
«СЕМАНТИКАЛЫҚ КАРТА»
14 слайд
-2b+4b-
8b+b-3 Ұқсас қосыл-
ғыштар Айны-
малы Коэфф
и-
циент Бос
мүше
b
-3
-2,4,-8,1
-2b,4b,-
8b,b
а+3а-8-7а+9а Айнымалы Коэффи-
циент Бос
мүше Ұқсас
қосыл-
ғыштар
а, 3а, -7а, 9а
3, -7, 9
-8
а
2с+7с-9-
3с- -5+с Коэфф
и-
циент Айны-
малы Ұқсас
қосыл-
ғышта
р Бос
мүше
2,7,-3,1
-9,-5
2с,7с,-
3с,с
с
15 слайд
-2b+4b-
8b+b-3 Ұқсас
қосыл-
ғышта
р Айн
ы-
мал
ы Коэффи
-циент Бос
мүше
b +
-3 +
-2,4,-
8,1 +
-2b,4b,-
8b,b +
Дескриптор:
-Ұқсас қосылғышты дұрыс табу;
-Айнымалыны дұрыс табу;
-Коэффициентті дұрыс табу;
-Бос мүшені дұрыс табу.
Жиыны 4 ұпай / Әр оқушы өзін-өзі бағалау парағына ұпайын жазады
16 слайд
а+3а-8-
7а+9а Айны-
малы Коэфф
и-
циент Бос
мүш
е Ұқсас
қосыл-
ғыштар
а, 3а, -
7а, 9а +
3, -7, 9 +
-8 +
а +
Дескриптор:
-Ұқсас қосылғышты дұрыс табу;
-Айнымалыны дұрыс табу;
-Коэффициентті дұрыс табу;
-Бос мүшені дұрыс табу.
Жиыны 4 ұпай / Әр оқушы өзін-өзі бағалау парағына ұпайын жазады
17 слайд
2с+7с-9-
3с-5+с Коэфф
и-
циент Айны
-
малы Ұқсас
қосыл-
ғышта
р Бос
мүше
2,7,-3,1 +
-9,-5 +
2с,7с,-
3с,с +
с +
Дескриптор:
-Ұқсас қосылғышты дұрыс табу;
-Айнымалыны дұрыс табу;
-Коэффициентті дұрыс табу;
-Бос мүшені дұрыс табу.
Жиыны 4 ұпай / Әр оқушы өзін-өзі бағалау парағына ұпайын жазады
18 слайд
«Деңгейлік
тапсырмалар»А деңгейі. Жақшаларды ашып жазыңдар
В деңгейі. Жақшаны ашып, өрнектің мәнін табыңдар
С деңгейі. Тура теңдік шығатындай етіп, бос орындарға тиісті санды
қойыңдар.
І топ ІІ топ ІІІ топ
А деңгейі
№ 660 (1,2) А деңгейі
№ 660 (3,4) А деңгейі
№ 660 (5,6)
В деңгейі
№ 669(1) В деңгейі
№ 669(2) В деңгейі
№ 669(3)
С деңгейі
№ 677(1) С деңгейі
№ 677(2) С деңгейі
№ 677(3)
19 слайд
І топ ІІ топ ІІІ топ
1,9а+3,8
3а-5,1 -2х+1,8
-4,8-3у 1,3а-1,3в
-4х-4у
-8 -10 -4
2 / 7,5 / 12,5 3 / 7 / 18 2 / 45 / 20А
В
С
20 слайд
Сергіту сәті
21 слайд
Жеке жұмыс.
Алгебралық өрнек құрастыру
Ыбырай Алтынсариннің
«Кел, балалар, оқылық!»
кітабы – х тг тұрады
Жамбыл
Жабаевтың
кітабы
Ы.Алтынсарин
нің кітабынан
400 теңгеге
қымбат
тұрады Ә.Бөкейхановтың
шығармалары
Ы.Алтынсариннің кітабынан–
300 тг кем тұрады
22 слайд
Жеке жұмыс.
Алгебралық өрнек құрастыру
3х
х+400 2(х-300)
23 слайд
Жа ңа сабақты бекіту
Егер «Кел, балалар, оқылық!» кітабы 1500 тг тұрса, барлық
кітаптың бағасын тап.
3*1500+(1500+400)+2(1500-300) =4500+1900+2400=8800
24 слайд
Үйге тапсырма:
№ 662 есеп.
Жақшаларды ашып,
өрнекті ықшамдау керек
Бағалау
25 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС
Өте жақсы түсіндім
Көмекті қажет етемін
Сабақты түсінбедім
26 слайд
«Тәуелсіздік – ең басты құндылығымыз және ол
бәрінен қымбат! Біздің міндетіміз – кейінгі ұрпаққа
кемел және қуатты Қазақстанды аманаттау»
ҚР Президенті Қасым-Жомарт Тоқаев
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз