Материалдар / Ашық сабақ "Жарасымды қарым - қатынас" презентация.

Ашық сабақ "Жарасымды қарым - қатынас" презентация.

Материал туралы қысқаша түсінік
оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынасындағы қиындықтарды түзету, Бір-бірімен қарым - қатынасын арттыру.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
12 Қаңтар 2018
702
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Ы.Алтынсарин атындағы ОММДШО “ Жарасымды қарым-қатынас”

1 слайд
Ы.Алтынсарин атындағы ОММДШО “ Жарасымды қарым-қатынас”

1 слайд

Ы.Алтынсарин атындағы ОММДШО “ Жарасымды қарым-қатынас”

Мақсаты: • қазақ халқының ұлттық дәстүрлеріндегі үлкен мен кіші арасындағы сыйласымды қатысымды ұлттық құндылық ретінде дам

2 слайд
Мақсаты: • қазақ халқының ұлттық дәстүрлеріндегі үлкен мен кіші арасындағы сыйласымды қатысымды ұлттық құндылық ретінде дамыту. • оқушылардың бір-бірімен қарым- қатынасын жақсарту негізінде оларды адалдыққа, достыққа, шындыққа, тәрбиелікке үйрету. • Оқушының танымдық процесін, есте сақтау, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

2 слайд

Мақсаты: • қазақ халқының ұлттық дәстүрлеріндегі үлкен мен кіші арасындағы сыйласымды қатысымды ұлттық құндылық ретінде дамыту. • оқушылардың бір-бірімен қарым- қатынасын жақсарту негізінде оларды адалдыққа, достыққа, шындыққа, тәрбиелікке үйрету. • Оқушының танымдық процесін, есте сақтау, логикалық ойлау қабілеттерін дамыту.

• Сабақтың түрі : аралас сабақ. • • Әдіс – тәсілдер : сұрақ-жауап, шаттық шеңбері, жүректен – жүрекке. • Көрнекіліктері : на

3 слайд
• Сабақтың түрі : аралас сабақ. • • Әдіс – тәсілдер : сұрақ-жауап, шаттық шеңбері, жүректен – жүрекке. • Көрнекіліктері : нақыл сөздер, интерактивті тақта. • • Сабақтың барысы: • Ұйымдастыру бөлімі. • Менің есімім (тренинг) • Шарты: Топ дөңгелек болып отырады, қатысушылар кезекпен сәлемдесіп, әр оқушы есімін айта отырып, өз бойындағы жақсы қасиеттерді қоса айтады.

3 слайд

• Сабақтың түрі : аралас сабақ. • • Әдіс – тәсілдер : сұрақ-жауап, шаттық шеңбері, жүректен – жүрекке. • Көрнекіліктері : нақыл сөздер, интерактивті тақта. • • Сабақтың барысы: • Ұйымдастыру бөлімі. • Менің есімім (тренинг) • Шарты: Топ дөңгелек болып отырады, қатысушылар кезекпен сәлемдесіп, әр оқушы есімін айта отырып, өз бойындағы жақсы қасиеттерді қоса айтады.

4 слайд

4 слайд

5 слайд

5 слайд

• Топқа бөлу (түстер бойынша) • Пікірталас (әр топқа сұрақтар қойылады) • Жарасымды қарым-қатынас дегенді қалай түсінесіз?

6 слайд
• Топқа бөлу (түстер бойынша) • Пікірталас (әр топқа сұрақтар қойылады) • Жарасымды қарым-қатынас дегенді қалай түсінесіз? • Кез - келген адаммен қарым-қатынас жасау үшін адамға қандай қасиет керек? • Ол қасиеттер өз бойыңызда бар ма? • Сыйластықтың адам өміріндегі маңызы қандай?

6 слайд

• Топқа бөлу (түстер бойынша) • Пікірталас (әр топқа сұрақтар қойылады) • Жарасымды қарым-қатынас дегенді қалай түсінесіз? • Кез - келген адаммен қарым-қатынас жасау үшін адамға қандай қасиет керек? • Ол қасиеттер өз бойыңызда бар ма? • Сыйластықтың адам өміріндегі маңызы қандай?

Мәтінмен жұмыс. • Оқулықтағы С.Б.Дорженовтың ізімен жазылған мәтінді оқушылар оқиды. Берілген сұрақтар арқылы мәтінге талдау

7 слайд
Мәтінмен жұмыс. • Оқулықтағы С.Б.Дорженовтың ізімен жазылған мәтінді оқушылар оқиды. Берілген сұрақтар арқылы мәтінге талдау жасалынады. • Қазақ халқының үлкенді құрметтеуге байланысты қандай рәсімдері бар? • «Ақсақал», «Ел ағасы» деп кімдерді атаған? • «Ізгілікті басы-үлкенді сыйлаудан басталады» дегенді қалай түсінесіңдер?

7 слайд

Мәтінмен жұмыс. • Оқулықтағы С.Б.Дорженовтың ізімен жазылған мәтінді оқушылар оқиды. Берілген сұрақтар арқылы мәтінге талдау жасалынады. • Қазақ халқының үлкенді құрметтеуге байланысты қандай рәсімдері бар? • «Ақсақал», «Ел ағасы» деп кімдерді атаған? • «Ізгілікті басы-үлкенді сыйлаудан басталады» дегенді қалай түсінесіңдер?

Тапсырма. • Өнер туындыларын қараңыздар. Олардан адамдардың бір-біріне деген қандай ілтипат, сезімдерін байқадыңыздар? Әң

8 слайд
Тапсырма. • Өнер туындыларын қараңыздар. Олардан адамдардың бір-біріне деген қандай ілтипат, сезімдерін байқадыңыздар? Әңгімелеп беріңіздер.

8 слайд

Тапсырма. • Өнер туындыларын қараңыздар. Олардан адамдардың бір-біріне деген қандай ілтипат, сезімдерін байқадыңыздар? Әңгімелеп беріңіздер.

9 слайд

9 слайд

Жаттығу. Медитация. «Өз жұлдызыңды табыңыз» • Нұсқау: жұлдызды түнді елестетіңіз. Жұлдыздар үлкен және кіші, жарық жә

10 слайд
Жаттығу. Медитация. «Өз жұлдызыңды табыңыз» • Нұсқау: жұлдызды түнді елестетіңіз. Жұлдыздар үлкен және кіші, жарық және күңгірт. Біреу үшін бұл біреу немесе бірнеше жұлдыздар, ал біреулер үшін сансыз көп, жарық шашып бірде алыстап, бірде қол созым жерде жақын орналасқан. Жұлдыздарға мұқият қарап, ең керемет жұлдызды таңдаңыз. Мүмкін, бұл сіздің арманыңызға ұқсас шығар, мүмкін, ол сіздің бақытты кездеріңізді еске түсірген шығар. Тағы да ол жұлдызыңызға сүйсініп, соған жетуге тырысыңыз. Бар күшіңізді салыңыз. Сіз міндетті түрде сол жұлдызға жетесіз. Аспаннан алып оны алдыңызға қойыңыз. А) оқушылар алдарында жатқан жұлдыздардан өзіне біреуін таңдап алады. Ә) жұлдыздарға болашақта өзіңізді қандай адам ретінде елестетінін жазады. Б) талқылау

10 слайд

Жаттығу. Медитация. «Өз жұлдызыңды табыңыз» • Нұсқау: жұлдызды түнді елестетіңіз. Жұлдыздар үлкен және кіші, жарық және күңгірт. Біреу үшін бұл біреу немесе бірнеше жұлдыздар, ал біреулер үшін сансыз көп, жарық шашып бірде алыстап, бірде қол созым жерде жақын орналасқан. Жұлдыздарға мұқият қарап, ең керемет жұлдызды таңдаңыз. Мүмкін, бұл сіздің арманыңызға ұқсас шығар, мүмкін, ол сіздің бақытты кездеріңізді еске түсірген шығар. Тағы да ол жұлдызыңызға сүйсініп, соған жетуге тырысыңыз. Бар күшіңізді салыңыз. Сіз міндетті түрде сол жұлдызға жетесіз. Аспаннан алып оны алдыңызға қойыңыз. А) оқушылар алдарында жатқан жұлдыздардан өзіне біреуін таңдап алады. Ә) жұлдыздарға болашақта өзіңізді қандай адам ретінде елестетінін жазады. Б) талқылау

Қорытынды: • Бүгін біз сабаққа қатыстық.............. (жақсы, орташа) • Сабаққа қатысқанымызға көңіліміз толды...... (ия, жоқ

11 слайд
Қорытынды: • Бүгін біз сабаққа қатыстық.............. (жақсы, орташа) • Сабаққа қатысқанымызға көңіліміз толды...... (ия, жоқ) • Себебі: ...................................................................... • Біз үшін сабақ өтті........ (ұзақ, тез) • Сабақта біз ..... (шаршадық, шаршамадық) • Себебі:....................................................................... • Бүгін сабақтан нені үйрендік ........................................................

11 слайд

Қорытынды: • Бүгін біз сабаққа қатыстық.............. (жақсы, орташа) • Сабаққа қатысқанымызға көңіліміз толды...... (ия, жоқ) • Себебі: ...................................................................... • Біз үшін сабақ өтті........ (ұзақ, тез) • Сабақта біз ..... (шаршадық, шаршамадық) • Себебі:....................................................................... • Бүгін сабақтан нені үйрендік ........................................................

Сахналау. • Төменде берілген сөздерден жағдаяттар құрастырып, сахналап беріңіздер. • 1 топ . Телефонмен сөйлесу әдебі. • 2 т

12 слайд
Сахналау. • Төменде берілген сөздерден жағдаяттар құрастырып, сахналап беріңіздер. • 1 топ . Телефонмен сөйлесу әдебі. • 2 топ . Қыз бен жігіттің танысқандағы әдебі. • 3 топ . Үлкендер мен жастардың дастархан басында өзін ұстау әдебі.

12 слайд

Сахналау. • Төменде берілген сөздерден жағдаяттар құрастырып, сахналап беріңіздер. • 1 топ . Телефонмен сөйлесу әдебі. • 2 топ . Қыз бен жігіттің танысқандағы әдебі. • 3 топ . Үлкендер мен жастардың дастархан басында өзін ұстау әдебі.

13 слайд

13 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ