Ашық сабақ: "Жуық сандардың шығу тарихы" 7 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ: "Жуық сандардың шығу тарихы" 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Жас мамандарға көмек болады деген ойдамын.
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Сабақ: Алгебра Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: - Сабақтың тақырыбы: Жуық сан

#1 слайд
Сабақ: Алгебра Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: - Сабақтың тақырыбы: Жуық сандардың шығу тарихы Сабақ негізделген оқу мақсаты 7.3.3.2нұсқалықтың абсолютті және салыстырмалы жиіліктерін есептеу; Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар. Өмірдегі кездейсоқ оқиға ұғымы жайлы біледі Оқушылардың көпшілігі. Кездейсоқ оқиға жиілігін есептей алады Кейбір оқушылар. Оқиғаның орындалу ықтималдығын оның жиілігі арқылы бағалай алады Тілдік мақсат Оқушылар: Негізгі сөздер мен тіркестер: Ықтималдық теориясы, салыстырмалы жиілік, классикалық анықтама, үлестіру шкаласы Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер Талқылауға арналған сұрақтар: Ықтималдықтар теориясы дегеніміз не? Оқиға жиілігін қалай бағалайсыз? Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Ықтималдықтар теориясы өмірде не үшін қажет екенін айта аласыз ба? Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар: Оқушылардың ой пікіріне тоқталып ойын айтқызу, есептерін дәлелдеу. Жетістік критерийлері: Математика саласындағы кездейсоқ оқиға ұғымы туралы түсінік қалыптасады. Кездейсоқ оқиға ықтималдылығын есептей алады Құндылықтары Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу Біздің еліміз әлемдік қауымдастықта рухани әлем мен келісімнің оң үлгісі ретінде қабылданады. Мемлекеттік және қоғамдық өмірдің зайырлы сипаты экономикадағы өрлеудің, білім беру, денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамытудың ең маңызды шарты. 

1 слайд

Сабақ: Алгебра Мектеп: Күні: Мұғалімнің аты-жөні: Сынып: 7 Қатысқандар саны: Қатыспағандар саны: - Сабақтың тақырыбы: Жуық сандардың шығу тарихы Сабақ негізделген оқу мақсаты 7.3.3.2нұсқалықтың абсолютті және салыстырмалы жиіліктерін есептеу; Сабақтың мақсаттары Барлық оқушылар. Өмірдегі кездейсоқ оқиға ұғымы жайлы біледі Оқушылардың көпшілігі. Кездейсоқ оқиға жиілігін есептей алады Кейбір оқушылар. Оқиғаның орындалу ықтималдығын оның жиілігі арқылы бағалай алады Тілдік мақсат Оқушылар: Негізгі сөздер мен тіркестер: Ықтималдық теориясы, салыстырмалы жиілік, классикалық анықтама, үлестіру шкаласы Сыныптағы диалог үшін пайдалы тілдік бірліктер Талқылауға арналған сұрақтар: Ықтималдықтар теориясы дегеніміз не? Оқиға жиілігін қалай бағалайсыз? Сіз неліктен ... екенін айта аласыз ба? Ықтималдықтар теориясы өмірде не үшін қажет екенін айта аласыз ба? Тыңдалым мен оқылым бойынша ұсыныстар: Оқушылардың ой пікіріне тоқталып ойын айтқызу, есептерін дәлелдеу. Жетістік критерийлері: Математика саласындағы кездейсоқ оқиға ұғымы туралы түсінік қалыптасады. Кездейсоқ оқиға ықтималдылығын есептей алады Құндылықтары Индустрияландыру мен инновацияларға негізделген экономикалық өсу Біздің еліміз әлемдік қауымдастықта рухани әлем мен келісімнің оң үлгісі ретінде қабылданады. Мемлекеттік және қоғамдық өмірдің зайырлы сипаты экономикадағы өрлеудің, білім беру, денсаулық сақтау және мәдениеттің ұлттық жүйесін табысты дамытудың ең маңызды шарты. 

Жоспарла нған уақыт Сабақты ң басы. 2- 5 мин I.Ұйымдастыру кезеңі: -оқушылармен амандасады -оқушыларды түгелдейді -сыныптың

#2 слайд
Жоспарла нған уақыт Сабақты ң басы. 2- 5 мин I.Ұйымдастыру кезеңі: -оқушылармен амандасады -оқушыларды түгелдейді -сыныптың тазалығына назар аударады II.Топқа бөлу. Оқушыларды түрлі- түсті асықтар арқылы 2 топқа бөлемін. І топ -Жиілік ІІ топ-Ықтималдық -топ басшысы сайланады. -бағалау парақшасын беремін «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тапсырманы қайталайды -үйге берілген тапсырмаларды сұрақ- жауап арқылы диалогқа түсіріп айтады Жаңа тақырып. Кездейсоқ оқиға Оқушылар кубик лақтыру, тиын тастау, дорбадан асық алу, асықты лақтыру арқылы жаңа тақырыпты ашады. Ресурстар Кубик, асық, тиын

2 слайд

Жоспарла нған уақыт Сабақты ң басы. 2- 5 мин I.Ұйымдастыру кезеңі: -оқушылармен амандасады -оқушыларды түгелдейді -сыныптың тазалығына назар аударады II.Топқа бөлу. Оқушыларды түрлі- түсті асықтар арқылы 2 топқа бөлемін. І топ -Жиілік ІІ топ-Ықтималдық -топ басшысы сайланады. -бағалау парақшасын беремін «Миға шабуыл» әдісі арқылы өткен тапсырманы қайталайды -үйге берілген тапсырмаларды сұрақ- жауап арқылы диалогқа түсіріп айтады Жаңа тақырып. Кездейсоқ оқиға Оқушылар кубик лақтыру, тиын тастау, дорбадан асық алу, асықты лақтыру арқылы жаңа тақырыпты ашады. Ресурстар Кубик, асық, тиын

Орта сы 5мин 15 мин 5мин ІІІ кезең. Теориялық бөлім Жаңа тақырыпты 2 топқа бөлемін. Әр кезең сайын оқушыларды смайликтер арқ

#3 слайд
Орта сы 5мин 15 мин 5мин ІІІ кезең. Теориялық бөлім Жаңа тақырыпты 2 топқа бөлемін. Әр кезең сайын оқушыларды смайликтер арқылы бағалаймын. Бірлескен әдісі І топ- интервью әдісі . ІІ-топ- постер қорғау Топтық жұмыс. Оқушылар жаңа тақырыпты қаншалықты түсінгендіктерін интервью әдісін пайдаланып көрсетеді, постер қорғайды. - Сөйлеу - Айтылым - Көру дағдылары қалыптасады. постер, плакат түрлі түсті қаламдар Кеспе қағаздар А4 форма түрлі қағаз

3 слайд

Орта сы 5мин 15 мин 5мин ІІІ кезең. Теориялық бөлім Жаңа тақырыпты 2 топқа бөлемін. Әр кезең сайын оқушыларды смайликтер арқылы бағалаймын. Бірлескен әдісі І топ- интервью әдісі . ІІ-топ- постер қорғау Топтық жұмыс. Оқушылар жаңа тақырыпты қаншалықты түсінгендіктерін интервью әдісін пайдаланып көрсетеді, постер қорғайды. - Сөйлеу - Айтылым - Көру дағдылары қалыптасады. постер, плакат түрлі түсті қаламдар Кеспе қағаздар А4 форма түрлі қағаз

Ортасы 5мин 15 мин 5мин Саралау әдісі. «Ротация» әдісі. Есептер шығару (жұптық жұмыс

#4 слайд
Ортасы 5мин 15 мин 5мин Саралау әдісі. «Ротация» әдісі. Есептер шығару (жұптық жұмыс). Күтілетін нәтиже: Оқушы орындай алады: өз білімдерін ұсынылған тақырыпқа актуалдандырады; проблемалық сұрақтар талдауға қатысады; өз бағытын қысқаша мазмұндау қабілетін дамытады; ұсынылған проблема бойынша басқа топтардың бағытымен келісетінін немесе келіспейтінін дәлелдемелер арқылы білдіреді; Жүзеге асыру қадамдары 1-қадам: сұрақтар дайындау, және әртүрлі парақтарға жазып сыныптың әр бұрышына іліп қою; 2-қадам: Оқушыларды парақ түстерімен жұптастыру 3-қадам:Парақ түстері бойынша жұптасқан оқушылар тақтадағы конверттерді алып есептерді шешеді; 4-қадам: Барлық топтардың жауаптары талқыланып, ақырғы пікір түйінделеді. Сергіту сәті: Математикалық фигураларды жылдамдық Сергіту сәті: Математикалық фигураларды жылдамдық танытып, көрсетутанытып, көрсету постер, плакат түрлі түсті қаламдар Кеспе қағаздар А4 форма түрлі қағаз

4 слайд

Ортасы 5мин 15 мин 5мин Саралау әдісі. «Ротация» әдісі. Есептер шығару (жұптық жұмыс). Күтілетін нәтиже: Оқушы орындай алады: өз білімдерін ұсынылған тақырыпқа актуалдандырады; проблемалық сұрақтар талдауға қатысады; өз бағытын қысқаша мазмұндау қабілетін дамытады; ұсынылған проблема бойынша басқа топтардың бағытымен келісетінін немесе келіспейтінін дәлелдемелер арқылы білдіреді; Жүзеге асыру қадамдары 1-қадам: сұрақтар дайындау, және әртүрлі парақтарға жазып сыныптың әр бұрышына іліп қою; 2-қадам: Оқушыларды парақ түстерімен жұптастыру 3-қадам:Парақ түстері бойынша жұптасқан оқушылар тақтадағы конверттерді алып есептерді шешеді; 4-қадам: Барлық топтардың жауаптары талқыланып, ақырғы пікір түйінделеді. Сергіту сәті: Математикалық фигураларды жылдамдық Сергіту сәті: Математикалық фигураларды жылдамдық танытып, көрсетутанытып, көрсету постер, плакат түрлі түсті қаламдар Кеспе қағаздар А4 форма түрлі қағаз

Соңы 7-мин 5-мин Бірлескен оқыту әдісі. «Аквариум» әдісі. Сұрақ- жауап( жеке жұмыс) Жүзеге асыру қадамдары 1

#5 слайд
Соңы 7-мин 5-мин Бірлескен оқыту әдісі. «Аквариум» әдісі. Сұрақ- жауап( жеке жұмыс) Жүзеге асыру қадамдары 1-қадам: ортаға сұрақтар салынған аквариум қойылады 2-қадам:оқушылар кезектесіп қармақпен сұрақтарды алады; 3-қадам: жауабы тыңдалып, дұрыс жауаппен салыстырылады; Аквариум, балықтар, Кеспе қағаздар Кеспе қағаздар Смайликтер

5 слайд

Соңы 7-мин 5-мин Бірлескен оқыту әдісі. «Аквариум» әдісі. Сұрақ- жауап( жеке жұмыс) Жүзеге асыру қадамдары 1-қадам: ортаға сұрақтар салынған аквариум қойылады 2-қадам:оқушылар кезектесіп қармақпен сұрақтарды алады; 3-қадам: жауабы тыңдалып, дұрыс жауаппен салыстырылады; Аквариум, балықтар, Кеспе қағаздар Кеспе қағаздар Смайликтер

КЕРІ БАЙЛАНЫС «Құмыра, себет, қоқыс тастағыш» Қоқыс тастағыш – түк түсінбеу; СЕБЕТ – өте жақсы түсіну; ҚҰМЫРА –жартылай меңгеру.

#6 слайд
КЕРІ БАЙЛАНЫС «Құмыра, себет, қоқыс тастағыш» Қоқыс тастағыш – түк түсінбеу; СЕБЕТ – өте жақсы түсіну; ҚҰМЫРА –жартылай меңгеру. Бағалау:. Өзара бағалау. Смайликтер арқылы бағалау.Дескриптор

6 слайд

КЕРІ БАЙЛАНЫС «Құмыра, себет, қоқыс тастағыш» Қоқыс тастағыш – түк түсінбеу; СЕБЕТ – өте жақсы түсіну; ҚҰМЫРА –жартылай меңгеру. Бағалау:. Өзара бағалау. Смайликтер арқылы бағалау.Дескриптор

Файл форматы:
ppt
20.12.2017
782
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі