Материалдар / Ашық сабақ Кесте ішіндегілерін енгізу 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Кесте ішіндегілерін енгізу 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2019
348
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Құрастырған: информатика пәні мұғалімі Балгожиева Асыл Бисенбиевна Ақтөбе Информатика - 7 класс 27.01.2015 1

1 слайд
Құрастырған: информатика пәні мұғалімі Балгожиева Асыл Бисенбиевна Ақтөбе Информатика - 7 класс 27.01.2015 1

1 слайд

Құрастырған: информатика пәні мұғалімі Балгожиева Асыл Бисенбиевна Ақтөбе Информатика - 7 класс 27.01.2015 1

“ Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында. ”“ Еліміздің ертеңі бүгі

2 слайд
“ Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында. ”“ Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында. ” (Н. Ә. Назарбаев.) 27.01.2015 2

2 слайд

“ Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында. ”“ Еліміздің ертеңі бүгінгі жас ұрпақтың қолында, ал жас ұрпақтың тағдыры ұстаздың қолында. ” (Н. Ә. Назарбаев.) 27.01.2015 2

Сабақтың мақсаты: Оқушыларды кесте ішіне мәліметтерді енгізу, пішімдеу, өңдеу командаларымен таныстырып, олардың ерек

3 слайд
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды кесте ішіне мәліметтерді енгізу, пішімдеу, өңдеу командаларымен таныстырып, олардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін толық меңгерту, өткен сабақтағы материалдармен ұштастырып, білімдерін жетілдіру, дамыту. Оқушыларды жаңа ұғымдарды тез қабылдауға, ұқыптылыққа баулу. Ұжымдасып еңбектенуге, адамгершілік ізгі қасиеттерге тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже: - Кестедегі мәліметтерді енгізу, пішімдеу, командаларын біледі; - Өз ойларын еркін жеткізе алады; - Ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады; - Танымдық қабілеттері дамиды; - Өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын өзгенің жұмысымен салыстырып,өзін-өзі реттейді;   27.01.2015 3

3 слайд

Сабақтың мақсаты: Оқушыларды кесте ішіне мәліметтерді енгізу, пішімдеу, өңдеу командаларымен таныстырып, олардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін толық меңгерту, өткен сабақтағы материалдармен ұштастырып, білімдерін жетілдіру, дамыту. Оқушыларды жаңа ұғымдарды тез қабылдауға, ұқыптылыққа баулу. Ұжымдасып еңбектенуге, адамгершілік ізгі қасиеттерге тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже: - Кестедегі мәліметтерді енгізу, пішімдеу, командаларын біледі; - Өз ойларын еркін жеткізе алады; - Ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады; - Танымдық қабілеттері дамиды; - Өзін-өзі бағалай алады, өз жұмысын өзгенің жұмысымен салыстырып,өзін-өзі реттейді;   27.01.2015 3

1. Сәлем достым (қол беріп амандасу) 2.Сен қалайсың? (иықтарын қағады) 3. Қайда болдың? (құлақтарын тартады) 4. Жақ

4 слайд
1. Сәлем достым  (қол беріп амандасу) 2.Сен қалайсың?   (иықтарын қағады) 3. Қайда болдың?  (құлақтарын тартады) 4. Жақсы болды (қол шапалақтайды) 27.01.2015 4

4 слайд

1. Сәлем достым  (қол беріп амандасу) 2.Сен қалайсың?   (иықтарын қағады) 3. Қайда болдың?  (құлақтарын тартады) 4. Жақсы болды (қол шапалақтайды) 27.01.2015 4

1-топ: Мәтіннің түрін, өлшемін, қаріпті қалай өзгертеміз? Тізім дегенді қалай түсінесіңдер? Тізімнің қандай түрлері

5 слайд
1-топ: Мәтіннің түрін, өлшемін, қаріпті қалай өзгертеміз? Тізім дегенді қалай түсінесіңдер? Тізімнің қандай түрлері бар? Қалай баптауға болады? 2-топ: Жұмыс бетінің қандай түрлері бар? Қалай таңдауға, өзгертуге болады? «Колонки» бұйрығы мәзірдің қай пунктінде орналасқан? Қызметі қандай? 3-топ: Беттің түсін қалай өзгертеміз? Жиегіне қоршауды қалай орнатамыз, безендіруге болады? 4-топ: Кесте құрудың жолдарын ата, құрылымын түсіндіріңіз? Барлық кестенің өлшемін қалай өзгертуге болады? 27.01.2015 5

5 слайд

1-топ: Мәтіннің түрін, өлшемін, қаріпті қалай өзгертеміз? Тізім дегенді қалай түсінесіңдер? Тізімнің қандай түрлері бар? Қалай баптауға болады? 2-топ: Жұмыс бетінің қандай түрлері бар? Қалай таңдауға, өзгертуге болады? «Колонки» бұйрығы мәзірдің қай пунктінде орналасқан? Қызметі қандай? 3-топ: Беттің түсін қалай өзгертеміз? Жиегіне қоршауды қалай орнатамыз, безендіруге болады? 4-топ: Кесте құрудың жолдарын ата, құрылымын түсіндіріңіз? Барлық кестенің өлшемін қалай өзгертуге болады? 27.01.2015 5

Тұрады ол жолдармен бағандардан, Және тұрар ұяшықтар ағымынан. Кәне ойланып көрейік ол не екен, Баған менен жолдарды қиылыстырға

6 слайд
Тұрады ол жолдармен бағандардан, Және тұрар ұяшықтар ағымынан. Кәне ойланып көрейік ол не екен, Баған менен жолдарды қиылыстырған. (Кесте) 27.01.2015 6

6 слайд

Тұрады ол жолдармен бағандардан, Және тұрар ұяшықтар ағымынан. Кәне ойланып көрейік ол не екен, Баған менен жолдарды қиылыстырған. (Кесте) 27.01.2015 6

Кестенің бір негізгі элементі, Көлденең ұяшық құру қызметі. Ұяшық емес, баған емес ол не екен? Кестенің негізгі болған қызметі.

7 слайд
Кестенің бір негізгі элементі, Көлденең ұяшық құру қызметі. Ұяшық емес, баған емес ол не екен? Кестенің негізгі болған қызметі. (жол) 27.01.2015 7

7 слайд

Кестенің бір негізгі элементі, Көлденең ұяшық құру қызметі. Ұяшық емес, баған емес ол не екен? Кестенің негізгі болған қызметі. (жол) 27.01.2015 7

Тіктөртбұрышқа ұқсайды, Елемей кетуге болмайды. Бағанменен жолдардың қиылысы, Кестеде қай элементті құрайды. (ұяшық)

8 слайд
Тіктөртбұрышқа ұқсайды, Елемей кетуге болмайды. Бағанменен жолдардың қиылысы, Кестеде қай элементті құрайды. (ұяшық) 27.01.2015 8

8 слайд

Тіктөртбұрышқа ұқсайды, Елемей кетуге болмайды. Бағанменен жолдардың қиылысы, Кестеде қай элементті құрайды. (ұяшық) 27.01.2015 8

27.01.2015 9ББҮ әдісі «Білемін» «Білгім келеді» «Үйрендім»

9 слайд
27.01.2015 9ББҮ әдісі «Білемін» «Білгім келеді» «Үйрендім»

9 слайд

27.01.2015 9ББҮ әдісі «Білемін» «Білгім келеді» «Үйрендім»

27.01.2015 10

10 слайд
27.01.2015 10

10 слайд

27.01.2015 10

ХАБАРЛАНДЫРУ Қала ортасынан 3 бөлмелі пәтер сатып аламын. Бірінші және соңғы қатарларды ұсынбаңыздар. Кешкі уақытта мына телефо

11 слайд
ХАБАРЛАНДЫРУ Қала ортасынан 3 бөлмелі пәтер сатып аламын. Бірінші және соңғы қатарларды ұсынбаңыздар. Кешкі уақытта мына телефонға хабарласыңыздар:11-11-1111-11- 11 11-11- 11 11-11- 11 11-11- 11 11-11- 11 11-11- 111. Үлгі бойынша кесте құрыңыз. (3-ұпай) 2 . Хабарландыру құрыңыз. (4-ұпай) 3 . Сөзжұмбақтың сызбасын құр. (5-ұпай) К У Б С У Р Е Т С К А Н Е Р Б И Т М О Д Е М 27.01.2015 11

11 слайд

ХАБАРЛАНДЫРУ Қала ортасынан 3 бөлмелі пәтер сатып аламын. Бірінші және соңғы қатарларды ұсынбаңыздар. Кешкі уақытта мына телефонға хабарласыңыздар:11-11-1111-11- 11 11-11- 11 11-11- 11 11-11- 11 11-11- 11 11-11- 111. Үлгі бойынша кесте құрыңыз. (3-ұпай) 2 . Хабарландыру құрыңыз. (4-ұпай) 3 . Сөзжұмбақтың сызбасын құр. (5-ұпай) К У Б С У Р Е Т С К А Н Е Р Б И Т М О Д Е М 27.01.2015 11

27.01.2015 12Сабақты қортындылау ББҮ әдісі «Білемін» «Білгім келеді» «Үйрендім»

12 слайд
27.01.2015 12Сабақты қортындылау ББҮ әдісі «Білемін» «Білгім келеді» «Үйрендім»

12 слайд

27.01.2015 12Сабақты қортындылау ББҮ әдісі «Білемін» «Білгім келеді» «Үйрендім»

О қ у ш ы л а р д ы б а ғ а л а у№ Аты-жөні Өткен тақырып бойынша топтық жұмыс (3-ұпай) Деңгейлік тапсырмалар А-3 ұпай В-

13 слайд
О қ у ш ы л а р д ы б а ғ а л а у№ Аты-жөні Өткен тақырып бойынша топтық жұмыс (3-ұпай) Деңгейлік тапсырмалар А-3 ұпай В-4 ұпай С-5 ұпай Мұғалімнің берген ұпайы Қорытынды ұпай Баға Бағалау критерийнің көрсеткіші: 15– 20 – «5» 10 –14 – «4» 3 – 9 – «3» 1 2 3 4 5 Топтың жинаған қорытынды ұпайы 27.01.2015 13

13 слайд

О қ у ш ы л а р д ы б а ғ а л а у№ Аты-жөні Өткен тақырып бойынша топтық жұмыс (3-ұпай) Деңгейлік тапсырмалар А-3 ұпай В-4 ұпай С-5 ұпай Мұғалімнің берген ұпайы Қорытынды ұпай Баға Бағалау критерийнің көрсеткіші: 15– 20 – «5» 10 –14 – «4» 3 – 9 – «3» 1 2 3 4 5 Топтың жинаған қорытынды ұпайы 27.01.2015 13

Үй тапсырмасы: Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу. Дәптерге «Табиғатқа шыққанда алатын тағамдар» атты кесте құру. Тағам

14 слайд
Үй тапсырмасы: Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу. Дәптерге «Табиғатқа шыққанда алатын тағамдар» атты кесте құру. Тағамның аты, мөлшері, бағасы, барлығы, осыған шығатын шығынды жазу керек. Әрқайсысын бір бағанға жазу керек. 27.01.2015 14

14 слайд

Үй тапсырмасы: Кесте ішіндегілерін енгізу және пішімдеу. Дәптерге «Табиғатқа шыққанда алатын тағамдар» атты кесте құру. Тағамның аты, мөлшері, бағасы, барлығы, осыған шығатын шығынды жазу керек. Әрқайсысын бір бағанға жазу керек. 27.01.2015 14