Материалдар / Ашық сабақ "Климат және ауа-райы" 2 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Климат және ауа-райы" 2 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бұл презинтация басқа әріптестеріме көмек береді деп ойлаймын.
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
18 Желтоқсан 2017
407
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Құндылықтарға дарыту: Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынас жасау, бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу Сабақтың та

1 слайд
Құндылықтарға дарыту: Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынас жасау, бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу Сабақтың тақырыбы Климат және ауа райы Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Ауа райының әсерін анықтай алады Көптеген оқушылар: Жыл маусымдары бойынша ауа райының ерекшеліктерін біледі. Кейбір оқушылар: Ауа райын зерттейді және ауа райының өзгеруі туралы болжам жасай алады. Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты лексика мен терминология Ауа райы түрлері; мәселен,ыстық,салқын,ылғалды және т.б Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Осындағы ауа райы қандай? Ауа райының ерекшелігі неде? 1.2.2.1. Ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтау. ОҚО Түлкібас ауданы Қ Жандарбеков атындағы жалпы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Оқу мақсаты

1 слайд

Құндылықтарға дарыту: Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынас жасау, бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу Сабақтың тақырыбы Климат және ауа райы Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Ауа райының әсерін анықтай алады Көптеген оқушылар: Жыл маусымдары бойынша ауа райының ерекшеліктерін біледі. Кейбір оқушылар: Ауа райын зерттейді және ауа райының өзгеруі туралы болжам жасай алады. Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты лексика мен терминология Ауа райы түрлері; мәселен,ыстық,салқын,ылғалды және т.б Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Осындағы ауа райы қандай? Ауа райының ерекшелігі неде? 1.2.2.1. Ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтау. ОҚО Түлкібас ауданы Қ Жандарбеков атындағы жалпы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Оқу мақсаты

Белсенд і оқу әдіс- тәсілдер і Дискриптор -ауа райына сәйкес суреттерді анықтап сәйкестіндіреді. -адамдардың ауа райына сәйкес

2 слайд
Белсенд і оқу әдіс- тәсілдер і Дискриптор -ауа райына сәйкес суреттерді анықтап сәйкестіндіреді. -адамдардың ауа райына сәйкес киіну себебін әңгімелейді. «Мозайка» әдісі «Ба «Кім жылдам» әдісі “Сәйкестендіру” әдісі «Ба «Ба

2 слайд

Белсенд і оқу әдіс- тәсілдер і Дискриптор -ауа райына сәйкес суреттерді анықтап сәйкестіндіреді. -адамдардың ауа райына сәйкес киіну себебін әңгімелейді. «Мозайка» әдісі «Ба «Кім жылдам» әдісі “Сәйкестендіру” әдісі «Ба «Ба

Саралау Оқушыларды саралау мақсатында оқушыларға ұжымдық ,топтық жұмыстар жасату арқылы тақырыпты меңгертемін. «Мозайка», «

3 слайд
Саралау Оқушыларды саралау мақсатында оқушыларға ұжымдық ,топтық жұмыстар жасату арқылы тақырыпты меңгертемін. «Мозайка», « Сәйкестендіру»,«Кім жылдам»,әдістерін қолдана отырып,ауа райының адамға және оның іс –әрекетіне әсерін анықтайды. Дискриптор -суретте бейнеленген ауа райын атайды. -ауа райының адамдардың көңіл күйіне тигізетін әсері туралы ойын айтады. -ауа райына қатысты адамдардың іс-әрекетін сипаттайды. Тапсырма Дереккөзд ер Бағалау Қарқын Қорытын ды Жікте у Диалог және қолдау

3 слайд

Саралау Оқушыларды саралау мақсатында оқушыларға ұжымдық ,топтық жұмыстар жасату арқылы тақырыпты меңгертемін. «Мозайка», « Сәйкестендіру»,«Кім жылдам»,әдістерін қолдана отырып,ауа райының адамға және оның іс –әрекетіне әсерін анықтайды. Дискриптор -суретте бейнеленген ауа райын атайды. -ауа райының адамдардың көңіл күйіне тигізетін әсері туралы ойын айтады. -ауа райына қатысты адамдардың іс-әрекетін сипаттайды. Тапсырма Дереккөзд ер Бағалау Қарқын Қорытын ды Жікте у Диалог және қолдау

Ықшам сабақ Таңерт ен Түсте Кешке Ықшам сабақта жаңа әдіс- тәсілдерді қолдана отырып, дәстүрлі сабақтан

4 слайд
Ықшам сабақ     Таңерт ен       Түсте       Кешке       Ықшам сабақта жаңа әдіс- тәсілдерді қолдана отырып, дәстүрлі сабақтан өзгеше етіп өткізуді» Осы курсқа келу арқылы көптеген жаңаша стратегиялардың атауларын, әдіс-тәсілдердің түрлерін және қмж құруды білдім.Мен Ұлбосын апайдан «Шаңырақ»тәсілін,Нұрбиби апайдан «Алтын балық» тәсілін,Гулбанудан «Алты қалпақ»әдісітерін білдім.Алдағы уақытта осы тәсілдерді пайдаланып, сабақ жоспарыма енгізуді жоспарлап отырмын.

4 слайд

Ықшам сабақ     Таңерт ен       Түсте       Кешке       Ықшам сабақта жаңа әдіс- тәсілдерді қолдана отырып, дәстүрлі сабақтан өзгеше етіп өткізуді» Осы курсқа келу арқылы көптеген жаңаша стратегиялардың атауларын, әдіс-тәсілдердің түрлерін және қмж құруды білдім.Мен Ұлбосын апайдан «Шаңырақ»тәсілін,Нұрбиби апайдан «Алтын балық» тәсілін,Гулбанудан «Алты қалпақ»әдісітерін білдім.Алдағы уақытта осы тәсілдерді пайдаланып, сабақ жоспарыма енгізуді жоспарлап отырмын.

* Оқушылардың оқуда жетістіктеріне жетуіне және алға ілгерілеуіне тікелей ықпал етіп, әр тапсырманың соңында кері байланыс орна

5 слайд
* Оқушылардың оқуда жетістіктеріне жетуіне және алға ілгерілеуіне тікелей ықпал етіп, әр тапсырманың соңында кері байланыс орната отырып қалыптастырушы бағалау арқылы бағалап отырамын. Ол мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты түзейді. Қалыптастырушы бағалау Басбармақ әдісі арқылы бағалау Табыс ағашы

5 слайд

* Оқушылардың оқуда жетістіктеріне жетуіне және алға ілгерілеуіне тікелей ықпал етіп, әр тапсырманың соңында кері байланыс орната отырып қалыптастырушы бағалау арқылы бағалап отырамын. Ол мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты түзейді. Қалыптастырушы бағалау Басбармақ әдісі арқылы бағалау Табыс ағашы