Ашық сабақ "Климат және ауа-райы" 2 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
Құндылықтарға дарыту:
Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынас
жасау, бір-біріне деген құрмет көрсетуіне
тәрбиелеу Сабақтың тақырыбы
Климат және ауа райы Сабақ
мақсаттары
Барлық оқушылар:
Ауа райының әсерін
анықтай алады Көптеген оқушылар:
Жыл маусымдары
бойынша ауа райының
ерекшеліктерін біледі.
Кейбір оқушылар: Ауа
райын зерттейді және ауа
райының өзгеруі туралы
болжам жасай алады. Тілдік мақсаттар:
Пәнге қатысты лексика мен
терминология
Ауа райы түрлері;
мәселен,ыстық,салқын,ылғалды және
т.б
Диалогқа/жазылымға қажетті
тіркестер
Осындағы ауа райы қандай?
Ауа райының ерекшелігі неде? 1.2.2.1. Ауа райының адамға
және оның іс-әрекетіне әсерін
анықтау .ОҚО Түлкібас ауданы
Қ Жандарбеков атындағы жалпы орта
мектебі
Бастауыш сынып мұғалімі
Оқу мақсаты
1 слайд
Құндылықтарға дарыту: Оқушылардың бір-бірімен қарым-қатынас жасау, бір-біріне деген құрмет көрсетуіне тәрбиелеу Сабақтың тақырыбы Климат және ауа райы Сабақ мақсаттары Барлық оқушылар: Ауа райының әсерін анықтай алады Көптеген оқушылар: Жыл маусымдары бойынша ауа райының ерекшеліктерін біледі. Кейбір оқушылар: Ауа райын зерттейді және ауа райының өзгеруі туралы болжам жасай алады. Тілдік мақсаттар: Пәнге қатысты лексика мен терминология Ауа райы түрлері; мәселен,ыстық,салқын,ылғалды және т.б Диалогқа/жазылымға қажетті тіркестер Осындағы ауа райы қандай? Ауа райының ерекшелігі неде? 1.2.2.1. Ауа райының адамға және оның іс-әрекетіне әсерін анықтау .ОҚО Түлкібас ауданы Қ Жандарбеков атындағы жалпы орта мектебі Бастауыш сынып мұғалімі Оқу мақсаты
2 слайд
Белсенд
і оқу
әдіс-
тәсілдер
і
Дискриптор
-ауа райына сәйкес суреттерді анықтап
сәйкестіндіреді.
-адамдардың ауа райына сәйкес киіну
себебін әңгімелейді .«М озайка»
әдісі «Ба
«К ім
ж ы лдам »
әдісі“ Сәйкестендіру”
әдісі«Ба
«Ба
2 слайд
Белсенд і оқу әдіс- тәсілдер і Дискриптор -ауа райына сәйкес суреттерді анықтап сәйкестіндіреді. -адамдардың ауа райына сәйкес киіну себебін әңгімелейді .«М озайка» әдісі «Ба «К ім ж ы лдам » әдісі“ Сәйкестендіру” әдісі«Ба «Ба
3 слайд
Саралау
Оқушыларды саралау мақсатында
оқушыларға ұжымдық , топтық жұмыстар
жасату арқылы тақырыпты меңгертемін.
«Мозайка», « Сәйкестендіру»,«Кім
жылдам»,әдістерін қолдана отырып,ауа
райының адамға және оның іс –әрекетіне
әсерін анықтайды. Дискриптор
-суретте бейнеленген
ауа райын атайды.
-ауа райының
адамдардың көңіл күйіне
тигізетін әсері туралы
ойын айтады.
-ауа райына қатысты
адамдардың іс-әрекетін
сипаттайды . Тапсырма
Дереккөзд
ер Бағалау
Қарқын Қорытын
ды
Жікте
у
Диалог
және
қолдау
3 слайд
Саралау Оқушыларды саралау мақсатында оқушыларға ұжымдық , топтық жұмыстар жасату арқылы тақырыпты меңгертемін. «Мозайка», « Сәйкестендіру»,«Кім жылдам»,әдістерін қолдана отырып,ауа райының адамға және оның іс –әрекетіне әсерін анықтайды. Дискриптор -суретте бейнеленген ауа райын атайды. -ауа райының адамдардың көңіл күйіне тигізетін әсері туралы ойын айтады. -ауа райына қатысты адамдардың іс-әрекетін сипаттайды . Тапсырма Дереккөзд ер Бағалау Қарқын Қорытын ды Жікте у Диалог және қолдау
4 слайд
Ықшам сабақ
Таңерт
ен
Түсте
Кешке Ықшам сабақта жаңа әдіс- тәсілдерді қолдана
отырып, дәстүрлі сабақтан өзгеше етіп өткізуді»
Осы курсқа келу арқылы көптеген жаңаша
стратегиялардың атауларын, әдіс-тәсілдердің
түрлерін және қмж құруды білдім.Мен Ұлбосын
апайдан «Шаңырақ»тәсілін,Нұрбиби апайдан «Алтын
балық» тәсілін,Гулбанудан «Алты қалпақ»әдісітерін
білдім.Алдағы уақытта осы тәсілдерді пайдаланып,
сабақ жоспарыма енгізуді жоспарлап отырмын.
4 слайд
Ықшам сабақ Таңерт ен Түсте Кешке Ықшам сабақта жаңа әдіс- тәсілдерді қолдана отырып, дәстүрлі сабақтан өзгеше етіп өткізуді» Осы курсқа келу арқылы көптеген жаңаша стратегиялардың атауларын, әдіс-тәсілдердің түрлерін және қмж құруды білдім.Мен Ұлбосын апайдан «Шаңырақ»тәсілін,Нұрбиби апайдан «Алтын балық» тәсілін,Гулбанудан «Алты қалпақ»әдісітерін білдім.Алдағы уақытта осы тәсілдерді пайдаланып, сабақ жоспарыма енгізуді жоспарлап отырмын.
5 слайд
* Оқушылардың оқуда жетістіктеріне жетуіне және алға ілгерілеуіне
тікелей ықпал етіп, әр тапсырманың соңында кері байланыс орната
отырып қалыптастырушы бағалау арқылы бағалап отырамын. Ол
мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты түзейді.Қалыптастырушы бағалау
Басбармақ әдісі
арқылы бағалау Табыс ағашы
5 слайд
* Оқушылардың оқуда жетістіктеріне жетуіне және алға ілгерілеуіне тікелей ықпал етіп, әр тапсырманың соңында кері байланыс орната отырып қалыптастырушы бағалау арқылы бағалап отырамын. Ол мұғалім мен оқушы арасындағы қарым-қатынасты түзейді.Қалыптастырушы бағалау Басбармақ әдісі арқылы бағалау Табыс ағашы