Ашық сабақ. Комбинаторика элементтері және оларды оқиғалардың ықтималдықтарын табуда қолдану

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Комбинаторика элементтері және оларды оқиғалардың ықтималдықтарын табуда қолдану

Материал туралы қысқаша түсінік
Комбинаторика элементтері және оларды оқиғалардың ықтималдықтарын табуда қолдану тақырыбында сабақ өткізуге дайын презентация
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері

#1 слайд

1 слайд

Желтоқсанның 8-і Сабақтың тақырыбы: Комбинаторика элементтері және оларды оқиға

#2 слайд
Желтоқсанның 8-і Сабақтың тақырыбы: Комбинаторика элементтері және оларды оқиғалардың ықтималдықтарын табуда қолдану Оқу мақсаты: 10.3.1.3 қайталанбалы алмастырулар, орналастырулар және терулерді есептеу үшін формулаларды қолдану; 10.3.1.4 комбинаторика формулаларын қолданып, ықтималдықтарды табуға есептер шығару

2 слайд

Желтоқсанның 8-і Сабақтың тақырыбы: Комбинаторика элементтері және оларды оқиғалардың ықтималдықтарын табуда қолдану Оқу мақсаты: 10.3.1.3 қайталанбалы алмастырулар, орналастырулар және терулерді есептеу үшін формулаларды қолдану; 10.3.1.4 комбинаторика формулаларын қолданып, ықтималдықтарды табуға есептер шығару

Топқа бөлу Копирайтер – жарнамалық, презентациялық мәтін жазудың шебері. Үйде отырып, тапсырыс бойынша компьютерде мәтін ____

#3 слайд
Топқа бөлу Копирайтер – жарнамалық, презентациялық мәтін жазудың шебері. Үйде отырып, тапсырыс бойынша компьютерде мәтін _____ арқылы табыс табады. Теру Жерге ғылымы өзінің қазіргі құрылымында ХХ ғасырдың алғашқы жылдары дами бастады. Жерге ғылымының негіздері әр уақыттың талабына сай зерттеліп келді және сол кездердегі қоғамның түбегейлі мәселелерін қозғаушы құжаттарға негізделді. орналастыру орналастыру (метонимия) деп бір-бірімен өзара, іштен байланысты екі   құбылыстың, бұйымның, нәрсенің атын бірінің орнына бірін ауыстырып қойып жұмсауды айтамыз. Алмастыру теру Алмастыру Орналастыру

3 слайд

Топқа бөлу Копирайтер – жарнамалық, презентациялық мәтін жазудың шебері. Үйде отырып, тапсырыс бойынша компьютерде мәтін _____ арқылы табыс табады. Теру Жерге ғылымы өзінің қазіргі құрылымында ХХ ғасырдың алғашқы жылдары дами бастады. Жерге ғылымының негіздері әр уақыттың талабына сай зерттеліп келді және сол кездердегі қоғамның түбегейлі мәселелерін қозғаушы құжаттарға негізделді. орналастыру орналастыру (метонимия) деп бір-бірімен өзара, іштен байланысты екі   құбылыстың, бұйымның, нәрсенің атын бірінің орнына бірін ауыстырып қойып жұмсауды айтамыз. Алмастыру теру Алмастыру Орналастыру

Сәйкестендіру cosx=asinxtgx1tgx ctgx x=arcctga+πn, n Z X= arcsina+2x€

#4 слайд
Сәйкестендіру cosx=asinxtgx1tgx ctgx x=arcctga+πn, n Z X= arcsina+2x€

4 слайд

Сәйкестендіру cosx=asinxtgx1tgx ctgx x=arcctga+πn, n Z X= arcsina+2x€

#5 слайд

5 слайд

#6 слайд

6 слайд

Алмастыру “Академия” сөзіндегі әріптердің орындарын ауыстыру арқылы неше сөз алуға болады? А) 20160 В) 5040 С) 10080 Д)

#7 слайд
Алмастыру “Академия” сөзіндегі әріптердің орындарын ауыстыру арқылы неше сөз алуға болады? А) 20160 В) 5040 С) 10080 Д) 512 Е) 820 Орналастыру 5 кесе, 6 тәрелке, 7 шәй қасығынан 3 қонаққа дастарханды неше түрлі жабдықтауға болады? А) 1512000 В) 1536750 С) 1507440 Д) 40560 Е) 1523780 Теру Сыныпта 15 қыз және 10 ұл бар. Сыныпаралық жарысқа қатысуға 4 ұл және 5 қыз керек. Жарысқа оқушыларды неше тәсілмен таңдауға болады? А) 540540 В)630630 С) 720720 Д) 840840 Е) 900900

7 слайд

Алмастыру “Академия” сөзіндегі әріптердің орындарын ауыстыру арқылы неше сөз алуға болады? А) 20160 В) 5040 С) 10080 Д) 512 Е) 820 Орналастыру 5 кесе, 6 тәрелке, 7 шәй қасығынан 3 қонаққа дастарханды неше түрлі жабдықтауға болады? А) 1512000 В) 1536750 С) 1507440 Д) 40560 Е) 1523780 Теру Сыныпта 15 қыз және 10 ұл бар. Сыныпаралық жарысқа қатысуға 4 ұл және 5 қыз керек. Жарысқа оқушыларды неше тәсілмен таңдауға болады? А) 540540 В)630630 С) 720720 Д) 840840 Е) 900900

«Конверт-есеп» әдісі

#8 слайд
«Конверт-есеп» әдісі

8 слайд

«Конверт-есеп» әдісі

Тест жұмысы 1.42 оқушы математикадан, 37 оқушы орыс тілінен, 19 оқушы екі пән бойынша олимпиадаға қатысты. Осы пәндер бойынша о

#9 слайд
Тест жұмысы 1.42 оқушы математикадан, 37 оқушы орыс тілінен, 19 оқушы екі пән бойынша олимпиадаға қатысты. Осы пәндер бойынша олимпиадаға қанша оқушы қатысты? А) 98 В) 79 С) 56 Д) 50 Е) 60 2. P 8 =? А) 5973 В) 40320 С) 37561 Д) 12485 Е) 3576 3.Екі жасыл және төрт қызыл шарды қатарға неше тәсілмен қоюға болады? А)64 В)84 С) 24 Д) 15 Е)32 4.Төраға мен оның орынбасарын 5 үміткер арасынан қанша тәсілмен сайлауға болады? А) 16 В) 25 С) 20 Д) 9 Е)125 5.Ұзындықтары 5см, 6 см, 7 см болатын кесінділер жиынтығынан неше үшбұрыш құрастыруға болады? А) 1 В) 15 С)20 Д) 10 Е) 12

9 слайд

Тест жұмысы 1.42 оқушы математикадан, 37 оқушы орыс тілінен, 19 оқушы екі пән бойынша олимпиадаға қатысты. Осы пәндер бойынша олимпиадаға қанша оқушы қатысты? А) 98 В) 79 С) 56 Д) 50 Е) 60 2. P 8 =? А) 5973 В) 40320 С) 37561 Д) 12485 Е) 3576 3.Екі жасыл және төрт қызыл шарды қатарға неше тәсілмен қоюға болады? А)64 В)84 С) 24 Д) 15 Е)32 4.Төраға мен оның орынбасарын 5 үміткер арасынан қанша тәсілмен сайлауға болады? А) 16 В) 25 С) 20 Д) 9 Е)125 5.Ұзындықтары 5см, 6 см, 7 см болатын кесінділер жиынтығынан неше үшбұрыш құрастыруға болады? А) 1 В) 15 С)20 Д) 10 Е) 12

.« Б а с б а р м а қ » - б а с т ы м ә с е л е . Б ү г і н г і с а б а қ т а е ң қ ұ н д ы м ә с е л е н е б о л д ы ? «

#10 слайд
.« Б а с б а р м а қ » - б а с т ы м ә с е л е . Б ү г і н г і с а б а қ т а е ң қ ұ н д ы м ә с е л е н е б о л д ы ? « Б а л а л ы ү й р е к » - б ір л е с у . Қ а л а й ж ұ м ы с ж а с а д ы м , к ім г е к ө м е к б е р д ім , к ім д і р и з а ж а с а д ы м ? « О р т а н т е р е к » - о й л а н у . М е н б ү г і н б і л і м м е н т ә ж і р и б е а л д ы м ? « Ш ы л д ы р ш ү м е к » - ш ы н а й ы л ы қ . С а б а қ м а ғ а н ұ н а д ы м а ? Н е л і к т е н ? К і ш к е н т а й б ө б е к » - к ө ң і л - к ү й а х у а л ы . М е н с а б а қ т а ө з і м д і қ а л а й ш а с е з і н д і м ?

10 слайд

.« Б а с б а р м а қ » - б а с т ы м ә с е л е . Б ү г і н г і с а б а қ т а е ң қ ұ н д ы м ә с е л е н е б о л д ы ? « Б а л а л ы ү й р е к » - б ір л е с у . Қ а л а й ж ұ м ы с ж а с а д ы м , к ім г е к ө м е к б е р д ім , к ім д і р и з а ж а с а д ы м ? « О р т а н т е р е к » - о й л а н у . М е н б ү г і н б і л і м м е н т ә ж і р и б е а л д ы м ? « Ш ы л д ы р ш ү м е к » - ш ы н а й ы л ы қ . С а б а қ м а ғ а н ұ н а д ы м а ? Н е л і к т е н ? К і ш к е н т а й б ө б е к » - к ө ң і л - к ү й а х у а л ы . М е н с а б а қ т а ө з і м д і қ а л а й ш а с е з і н д і м ?

#11 слайд

11 слайд

Файл форматы:
pptx
06.03.2025
237
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі