Ашық сабақ. Комбинаторика элементтері және оларды оқиғалардың ықтималдықтарын табуда қолдану
Ашық сабақ. Комбинаторика элементтері және оларды оқиғалардың ықтималдықтарын табуда қолдану

#1 слайд
1 слайд
#2 слайд
Желтоқсанның 8-і
Сабақтың тақырыбы: Комбинаторика элементтері
және оларды оқиғалардың
ықтималдықтарын табуда қолдану
Оқу мақсаты: 10.3.1.3 қайталанбалы алмастырулар,
орналастырулар және терулерді есептеу
үшін формулаларды қолдану;
10.3.1.4 комбинаторика формулаларын
қолданып, ықтималдықтарды табуға
есептер шығару
2 слайд
Желтоқсанның 8-і Сабақтың тақырыбы: Комбинаторика элементтері және оларды оқиғалардың ықтималдықтарын табуда қолдану Оқу мақсаты: 10.3.1.3 қайталанбалы алмастырулар, орналастырулар және терулерді есептеу үшін формулаларды қолдану; 10.3.1.4 комбинаторика формулаларын қолданып, ықтималдықтарды табуға есептер шығару
#3 слайд
Топқа бөлу
Копирайтер – жарнамалық, презентациялық мәтін жазудың шебері. Үйде
отырып, тапсырыс бойынша компьютерде мәтін _____ арқылы табыс табады.
Теру
Жерге ғылымы өзінің қазіргі құрылымында ХХ ғасырдың
алғашқы жылдары дами бастады. Жерге ғылымының негіздері
әр уақыттың талабына сай зерттеліп келді және сол кездердегі қоғамның
түбегейлі мәселелерін қозғаушы құжаттарға негізделді.
орналастыру
орналастыру
(метонимия) деп бір-бірімен өзара, іштен байланысты екі
құбылыстың, бұйымның, нәрсенің атын бірінің орнына бірін ауыстырып
қойып жұмсауды айтамыз.
Алмастыру
теру
Алмастыру Орналастыру
3 слайд
Топқа бөлу Копирайтер – жарнамалық, презентациялық мәтін жазудың шебері. Үйде отырып, тапсырыс бойынша компьютерде мәтін _____ арқылы табыс табады. Теру Жерге ғылымы өзінің қазіргі құрылымында ХХ ғасырдың алғашқы жылдары дами бастады. Жерге ғылымының негіздері әр уақыттың талабына сай зерттеліп келді және сол кездердегі қоғамның түбегейлі мәселелерін қозғаушы құжаттарға негізделді. орналастыру орналастыру (метонимия) деп бір-бірімен өзара, іштен байланысты екі құбылыстың, бұйымның, нәрсенің атын бірінің орнына бірін ауыстырып қойып жұмсауды айтамыз. Алмастыру теру Алмастыру Орналастыру
#4 слайд
Сәйкестендіру
cosx=asinxtgx1tgx ctgx
x=arcctga+πn, n
Z
X=
arcsina+2x€
4 слайд
Сәйкестендіру cosx=asinxtgx1tgx ctgx x=arcctga+πn, n Z X= arcsina+2x€
#5 слайд
5 слайд
#6 слайд
6 слайд
#7 слайд
Алмастыру
“Академия” сөзіндегі әріптердің
орындарын ауыстыру арқылы неше сөз
алуға болады?
А) 20160 В) 5040 С) 10080 Д) 512 Е) 820
Орналастыру
5 кесе, 6 тәрелке, 7 шәй қасығынан 3 қонаққа
дастарханды неше түрлі жабдықтауға болады?
А) 1512000 В) 1536750 С) 1507440 Д) 40560
Е) 1523780
Теру
Сыныпта 15 қыз және 10 ұл бар. Сыныпаралық жарысқа қатысуға 4
ұл және 5 қыз керек. Жарысқа оқушыларды неше тәсілмен
таңдауға болады?
А) 540540 В)630630 С) 720720 Д) 840840 Е) 900900
7 слайд
Алмастыру “Академия” сөзіндегі әріптердің орындарын ауыстыру арқылы неше сөз алуға болады? А) 20160 В) 5040 С) 10080 Д) 512 Е) 820 Орналастыру 5 кесе, 6 тәрелке, 7 шәй қасығынан 3 қонаққа дастарханды неше түрлі жабдықтауға болады? А) 1512000 В) 1536750 С) 1507440 Д) 40560 Е) 1523780 Теру Сыныпта 15 қыз және 10 ұл бар. Сыныпаралық жарысқа қатысуға 4 ұл және 5 қыз керек. Жарысқа оқушыларды неше тәсілмен таңдауға болады? А) 540540 В)630630 С) 720720 Д) 840840 Е) 900900
#8 слайд
«Конверт-есеп» әдісі
8 слайд
«Конверт-есеп» әдісі
#9 слайд
Тест жұмысы
1.42 оқушы математикадан, 37 оқушы орыс тілінен, 19 оқушы екі пән
бойынша олимпиадаға қатысты. Осы пәндер бойынша олимпиадаға қанша
оқушы қатысты?
А) 98 В) 79 С) 56 Д) 50 Е) 60
2. P
8
=?
А) 5973 В) 40320 С) 37561 Д) 12485 Е) 3576
3.Екі жасыл және төрт қызыл шарды қатарға неше тәсілмен қоюға болады?
А)64 В)84 С) 24 Д) 15 Е)32
4.Төраға мен оның орынбасарын 5 үміткер арасынан қанша тәсілмен
сайлауға болады?
А) 16 В) 25 С) 20 Д) 9 Е)125
5.Ұзындықтары 5см, 6 см, 7 см болатын кесінділер жиынтығынан неше
үшбұрыш құрастыруға болады?
А) 1 В) 15 С)20 Д) 10 Е) 12
9 слайд
Тест жұмысы 1.42 оқушы математикадан, 37 оқушы орыс тілінен, 19 оқушы екі пән бойынша олимпиадаға қатысты. Осы пәндер бойынша олимпиадаға қанша оқушы қатысты? А) 98 В) 79 С) 56 Д) 50 Е) 60 2. P 8 =? А) 5973 В) 40320 С) 37561 Д) 12485 Е) 3576 3.Екі жасыл және төрт қызыл шарды қатарға неше тәсілмен қоюға болады? А)64 В)84 С) 24 Д) 15 Е)32 4.Төраға мен оның орынбасарын 5 үміткер арасынан қанша тәсілмен сайлауға болады? А) 16 В) 25 С) 20 Д) 9 Е)125 5.Ұзындықтары 5см, 6 см, 7 см болатын кесінділер жиынтығынан неше үшбұрыш құрастыруға болады? А) 1 В) 15 С)20 Д) 10 Е) 12
#10 слайд
.«
Б
а с
б
а р
м
а қ
»
-
б
а с т ы
м
ә с е л
е .
Б
ү
г і н
г і
с а б
а қ
т а е ң
қ
ұ
н
д
ы
м
ә с е л
е н
е б
о
л
д
ы
?
«
Б
а
л
а
л
ы
ү
й
р
е
к
»
-
б
ір
л
е
с
у
. Қ
а
л
а
й
ж
ұ
м
ы
с
ж
а
с
а
д
ы
м
,
к
ім
г
е
к
ө
м
е
к
б
е
р
д
ім
,
к
ім
д
і
р
и
з
а
ж
а
с
а
д
ы
м
?
«
О
р
т
а
н
т
е
р
е
к
»
-
о
й
л
а
н
у
.
М
е
н
б
ү
г
і
н
б
і
л
і
м
м
е
н
т
ә
ж
і
р
и
б
е
а
л
д
ы
м
?
«
Ш
ы
л
д
ы
р
ш
ү
м
е
к
»
-
ш
ы
н
а
й
ы
л
ы
қ
.
С
а
б
а
қ
м
а
ғ
а
н
ұ
н
а
д
ы
м
а
?
Н
е
л
і
к
т
е
н
?
К
і
ш
к
е
н
т
а
й
б
ө
б
е
к
»
-
к
ө
ң
і
л
-
к
ү
й
а
х
у
а
л
ы
.
М
е
н
с
а
б
а
қ
т
а
ө
з
і
м
д
і
қ
а
л
а
й
ш
а
с
е
з
і
н
д
і
м
?
10 слайд
.« Б а с б а р м а қ » - б а с т ы м ә с е л е . Б ү г і н г і с а б а қ т а е ң қ ұ н д ы м ә с е л е н е б о л д ы ? « Б а л а л ы ү й р е к » - б ір л е с у . Қ а л а й ж ұ м ы с ж а с а д ы м , к ім г е к ө м е к б е р д ім , к ім д і р и з а ж а с а д ы м ? « О р т а н т е р е к » - о й л а н у . М е н б ү г і н б і л і м м е н т ә ж і р и б е а л д ы м ? « Ш ы л д ы р ш ү м е к » - ш ы н а й ы л ы қ . С а б а қ м а ғ а н ұ н а д ы м а ? Н е л і к т е н ? К і ш к е н т а й б ө б е к » - к ө ң і л - к ү й а х у а л ы . М е н с а б а қ т а ө з і м д і қ а л а й ш а с е з і н д і м ?
#11 слайд
11 слайд
шағым қалдыра аласыз













