Ашық сабақ Компьютер жады

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ Компьютер жады

Материал туралы қысқаша түсінік
Ашық сабақ: Компьютер жады тақырыпта қолданылған әдіс тәсілдер, саралау тапсырмалары, бағалау критерийлері
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№ 130 ЖОББМ информатика пәнінің мұғалімі АКАДИЛОВА ИЗЕТ ДЖУМАДИЛОВНА • Компьютер жадыСабақтың тақырыбы • 7.1.1.1 компьютердің

#1 слайд
№ 130 ЖОББМ информатика пәнінің мұғалімі АКАДИЛОВА ИЗЕТ ДЖУМАДИЛОВНА • Компьютер жадыСабақтың тақырыбы • 7.1.1.1 компьютердің жад түрлерінің мақсаттарын сипаттау (жедел есте сақтау құрылғысы, тұрақты есте сақтау құрылғысы, сыртқы жад, кэш-жады)Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары • Компьютерлік жад түрлерінің мақсатын сипаттау • Сыртқы жадпен жұмыс істеуді үйрену • Компьютерлік жад түрлерін ішкі және сыртқы жад болатынын ажыратуСабақтың мақсаты • Компьютерлік жад түрлерінің мақсатын сипаттайды • Сыртқы жадпен жұмыс істеуді үйренеді • Ішкі және сыртқы жадты ажыратады Бағалау критерийі

1 слайд

№ 130 ЖОББМ информатика пәнінің мұғалімі АКАДИЛОВА ИЗЕТ ДЖУМАДИЛОВНА • Компьютер жадыСабақтың тақырыбы • 7.1.1.1 компьютердің жад түрлерінің мақсаттарын сипаттау (жедел есте сақтау құрылғысы, тұрақты есте сақтау құрылғысы, сыртқы жад, кэш-жады)Оқу бағдарламасына сәйкес оқу мақсаттары • Компьютерлік жад түрлерінің мақсатын сипаттау • Сыртқы жадпен жұмыс істеуді үйрену • Компьютерлік жад түрлерін ішкі және сыртқы жад болатынын ажыратуСабақтың мақсаты • Компьютерлік жад түрлерінің мақсатын сипаттайды • Сыртқы жадпен жұмыс істеуді үйренеді • Ішкі және сыртқы жадты ажыратады Бағалау критерийі

БЕЛСЕНДІ ӘДІС ТӘСІЛДЕР 10 сұрақ әдісіСабақты ң басы Саралау тапсырмаларыОқушылармен сәлемдесу, сыныпты түгендеу, дайындығын

#2 слайд
БЕЛСЕНДІ ӘДІС ТӘСІЛДЕР 10 сұрақ әдісіСабақты ң басы Саралау тапсырмаларыОқушылармен сәлемдесу, сыныпты түгендеу, дайындығын тексеру Ой қозғау әдісі арқылы оқушылар Компьютер жад түрлерін анықтай отырып, ішкі және сыртқы жад қызметтерін ажырата түсінеді Жеке, топтық, жұптық жұмыстарда орындалады 10 сұрақ қою арқылы сабақты қорытындылаймын, 1 оқушы шығып қалған оқушыларға 10 сұраққа дейін дұрыс жауапты тапқанша қоя алады, тағы келесі оқушы шығып жалғаса бередіОй қозғау әдісі БАРЛЫҒЫ Кеспе қағаз тарату арқылы Ішкі және сыртқы жад түрлерін жазады және атқаратын қызметтерін жазады КЕЙБІРІ Практикалық тапсырма Оқушылар флеш карта мен дисктерді қолданып бір компьютерден екінші компьютерге ақпарат тасымалдап сақтайды, яғни сыртқы жадтармен жұмыс істейді КӨПШІЛІГІ Топтық жұмыс «Ассоцияция» әдісі арқылы оқушылар ІШКІ ЖАД және СЫРТҚЫ ЖАД деп екі топқа бөлінеді, соған сәйкес анықтамаларын жазады

2 слайд

БЕЛСЕНДІ ӘДІС ТӘСІЛДЕР 10 сұрақ әдісіСабақты ң басы Саралау тапсырмаларыОқушылармен сәлемдесу, сыныпты түгендеу, дайындығын тексеру Ой қозғау әдісі арқылы оқушылар Компьютер жад түрлерін анықтай отырып, ішкі және сыртқы жад қызметтерін ажырата түсінеді Жеке, топтық, жұптық жұмыстарда орындалады 10 сұрақ қою арқылы сабақты қорытындылаймын, 1 оқушы шығып қалған оқушыларға 10 сұраққа дейін дұрыс жауапты тапқанша қоя алады, тағы келесі оқушы шығып жалғаса бередіОй қозғау әдісі БАРЛЫҒЫ Кеспе қағаз тарату арқылы Ішкі және сыртқы жад түрлерін жазады және атқаратын қызметтерін жазады КЕЙБІРІ Практикалық тапсырма Оқушылар флеш карта мен дисктерді қолданып бір компьютерден екінші компьютерге ақпарат тасымалдап сақтайды, яғни сыртқы жадтармен жұмыс істейді КӨПШІЛІГІ Топтық жұмыс «Ассоцияция» әдісі арқылы оқушылар ІШКІ ЖАД және СЫРТҚЫ ЖАД деп екі топқа бөлінеді, соған сәйкес анықтамаларын жазады

Бағалау критерийі 1 тапсырма 2 тапсырма 3 тапсырма - Ішкі жад түрін және қызметін жазады; - Сыртқы жад түрін және қызметін ж

#3 слайд
Бағалау критерийі 1 тапсырма 2 тапсырма 3 тапсырма - Ішкі жад түрін және қызметін жазады; - Сыртқы жад түрін және қызметін жазады; - Флеш картаны қолданады; - Дисктерді қолданады; - Ішкі жад ұқсастықтарын ажыратады; - Сыртқы жад айырмашылықтарын ажыратады; Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» арқылы Оқушылар бүгінгі сабақта нені түсінгенін, не түсінбегенін және оны алдағы уақытта қалай қолдана алатындығын түрлі түсті стикерлерге жазады

3 слайд

Бағалау критерийі 1 тапсырма 2 тапсырма 3 тапсырма - Ішкі жад түрін және қызметін жазады; - Сыртқы жад түрін және қызметін жазады; - Флеш картаны қолданады; - Дисктерді қолданады; - Ішкі жад ұқсастықтарын ажыратады; - Сыртқы жад айырмашылықтарын ажыратады; Кері байланыс «Жетістік баспалдағы» арқылы Оқушылар бүгінгі сабақта нені түсінгенін, не түсінбегенін және оны алдағы уақытта қалай қолдана алатындығын түрлі түсті стикерлерге жазады

Файл форматы:
pptx
02.12.2021
589
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі