Материалдар / Ашық сабақ Компьютерлік графика түрлері 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Компьютерлік графика түрлері 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандарға көмек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
13 Наурыз 2019
343
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Құрастырған: информатика пәні мұғалімі Балгожиева Асыл Бисенбиевна АқтөбеСабақтың тақырыбы: Информатика - 8 класс

1 слайд
Құрастырған: информатика пәні мұғалімі Балгожиева Асыл Бисенбиевна АқтөбеСабақтың тақырыбы: Информатика - 8 класс

1 слайд

Құрастырған: информатика пәні мұғалімі Балгожиева Асыл Бисенбиевна АқтөбеСабақтың тақырыбы: Информатика - 8 класс

Сабақтың мақсаты: Оқушыларды компьютерлік графикалық редактормен таныстырып, олардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін т

2 слайд
Сабақтың мақсаты: Оқушыларды компьютерлік графикалық редактормен таныстырып, олардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін толық меңгерту, өткен сабақтармен байланыстыру, графикалық ақпараттарды өңдеу технологиясын меңгерту. Графикалық файлдарды өңдеудің шешілу жолдарын табады. Оқушылар жаңа ұғымдарды тез қабылдауға, әсемдікке, ұқыптылыққа тәрбиеленеді. Ұжымдасып еңбектенуге, адамгершілік ізгі қасиеттерге тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже: Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады; -Өз ойларын еркін жеткізе алады; -Сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады; -Ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады; -Танымдық қабілеттері дамиды; -Өзін-өзі бағалай алады,өз жұмысын сыныптастарының салыстырып,өзін-өзі реттейді;   2

2 слайд

Сабақтың мақсаты: Оқушыларды компьютерлік графикалық редактормен таныстырып, олардың ерекшеліктері мен мүмкіндіктерін толық меңгерту, өткен сабақтармен байланыстыру, графикалық ақпараттарды өңдеу технологиясын меңгерту. Графикалық файлдарды өңдеудің шешілу жолдарын табады. Оқушылар жаңа ұғымдарды тез қабылдауға, әсемдікке, ұқыптылыққа тәрбиеленеді. Ұжымдасып еңбектенуге, адамгершілік ізгі қасиеттерге тәрбиелеу. Күтілетін нәтиже: Тақырып бойынша білімдерін өзектендіре алады; -Өз ойларын еркін жеткізе алады; -Сыныптастарымен қарым-қатынасы қалыптасады; -Ойлаудың жоғары деңгейіне ұмтылады; -Танымдық қабілеттері дамиды; -Өзін-өзі бағалай алады,өз жұмысын сыныптастарының салыстырып,өзін-өзі реттейді;   2

- Қане балалар, мені көріп тұрғандар 1 шапалақ, естіп тұрғандар 2 шапалақ, сабаққа дайын оқушылар 3 шапалақ. Жа

3 слайд
- Қане балалар, мені көріп тұрғандар 1 шапалақ, естіп тұрғандар 2 шапалақ, сабаққа дайын оқушылар 3 шапалақ. Жақсы отырыңдар. Шапалық дауысынан сендердің бүгінгі сабаққа дайындықпен келгендерің сезіліп тұр. Олай болса балалар, сабағымызды бастамас бұрын біз мына жүректі қолымызға алып, бір-бірімізге деген жүрекжарды тілегімізді, ыстық ықыласымызды білдірейік (Жүректі бір-біріне ұсынып, жақсы тілектер айтады). Өте жақсы, балалар, бір-бірімізге деген ықыласымызды білдірдік, енді дәптерімізді ашып, күннің жадын жазайық . 3тен ке

3 слайд

- Қане балалар, мені көріп тұрғандар 1 шапалақ, естіп тұрғандар 2 шапалақ, сабаққа дайын оқушылар 3 шапалақ. Жақсы отырыңдар. Шапалық дауысынан сендердің бүгінгі сабаққа дайындықпен келгендерің сезіліп тұр. Олай болса балалар, сабағымызды бастамас бұрын біз мына жүректі қолымызға алып, бір-бірімізге деген жүрекжарды тілегімізді, ыстық ықыласымызды білдірейік (Жүректі бір-біріне ұсынып, жақсы тілектер айтады). Өте жақсы, балалар, бір-бірімізге деген ықыласымызды білдірдік, енді дәптерімізді ашып, күннің жадын жазайық . 3тен ке

Үй тапсырмасын тексеру 4

4 слайд
Үй тапсырмасын тексеру 4

4 слайд

Үй тапсырмасын тексеру 4

10 2 0 3 0 40 5 0 6 0 7 0 8 0 9 0 5

5 слайд
10 2 0 3 0 40 5 0 6 0 7 0 8 0 9 0 5

5 слайд

10 2 0 3 0 40 5 0 6 0 7 0 8 0 9 0 5

6

6 слайд
6

6 слайд

6

Компьютерлік графика – әр түрлі кескіндерді (суреттерді, сызбаларды, мультипликацияларды) компьютердің көмегімен алуды қарасты

7 слайд
Компьютерлік графика – әр түрлі кескіндерді (суреттерді, сызбаларды, мультипликацияларды) компьютердің көмегімен алуды қарастыратын информатиканың маңызды саласы 7

7 слайд

Компьютерлік графика – әр түрлі кескіндерді (суреттерді, сызбаларды, мультипликацияларды) компьютердің көмегімен алуды қарастыратын информатиканың маңызды саласы 7

Қазіргі компьютерлік графика қолданылу бағытына қарай мынадай негізгі салаларға

8 слайд
  Қазіргі компьютерлік графика қолданылу бағытына қарай мынадай негізгі салаларға бөлінеді: 8

8 слайд

  Қазіргі компьютерлік графика қолданылу бағытына қарай мынадай негізгі салаларға бөлінеді: 8

Б ұ л ең бір ін ш і п а й да бол ға н ба ғы т . О н ы ң м ін дет і – о бъ ект іл ерді к ө р н ек і бей н ел еу. Ғ ы л ы

9 слайд
Б ұ л ең бір ін ш і п а й да бол ға н ба ғы т . О н ы ң м ін дет і – о бъ ект іл ерді к ө р н ек і бей н ел еу. Ғ ы л ы м и ж ән е и н ж ен ерл ік қ ы зм ет т е ғы л ы м и гр а ф и ка ғы л ы м и зерт т еул ер м ен сы н аул а р ж ү р гізген де, есеп т еу н әт и ж есін гр а ф и кт ік ө ң деу ү ш ін , есеп т еу, эксп ер и м ен т ж ү р гізген де ж ән е ол а рды ң н әт и ж есін гр а ф и кт ік ө ң деу ү ш ін , есеп т еу, эксп ер и м ен т ж ү р гізген де ж ән е ол а рды ң н әт и ж есін к ө р н ек і т ү рде к ө р сет у ү ш ін қ ол да н ы л а ды . М еди ц и н а л ы қ қ ы зм ет т е ғы л ы м и гр а ф и ка ка рди о гр а м м а , р ен т ген о гр а м м а ж ән е т .с.с. т ү р ін де қ ол да н ы л а ды .9

9 слайд

Б ұ л ең бір ін ш і п а й да бол ға н ба ғы т . О н ы ң м ін дет і – о бъ ект іл ерді к ө р н ек і бей н ел еу. Ғ ы л ы м и ж ән е и н ж ен ерл ік қ ы зм ет т е ғы л ы м и гр а ф и ка ғы л ы м и зерт т еул ер м ен сы н аул а р ж ү р гізген де, есеп т еу н әт и ж есін гр а ф и кт ік ө ң деу ү ш ін , есеп т еу, эксп ер и м ен т ж ү р гізген де ж ән е ол а рды ң н әт и ж есін гр а ф и кт ік ө ң деу ү ш ін , есеп т еу, эксп ер и м ен т ж ү р гізген де ж ән е ол а рды ң н әт и ж есін к ө р н ек і т ү рде к ө р сет у ү ш ін қ ол да н ы л а ды . М еди ц и н а л ы қ қ ы зм ет т е ғы л ы м и гр а ф и ка ка рди о гр а м м а , р ен т ген о гр а м м а ж ән е т .с.с. т ү р ін де қ ол да н ы л а ды .9

К ом п ью т ерл ік гр а ф и ка н ы ң бұ л са л а сы әр т ү рл і м екем ел ер ж ұ м ы сы н да ж и і қ ол да н ы л а

10 слайд
К ом п ью т ерл ік гр а ф и ка н ы ң бұ л са л а сы әр т ү рл і м екем ел ер ж ұ м ы сы н да ж и і қ ол да н ы л а т ы н и л л ю ст р а ц и я ж а сауға а р н а л ға н . Ж о сп а р к ө р сет к іш ін , есеп беру қ ұ ж а т т а р ы н , ст а т и ст и ка л ы қ м әл ім ет т ерді – о сы о бъ ект іл ер ү ш ін іскерл ік гр а ф и ка н ы ң к ө м егім ен и л л ю ст р а ц и я л ы қ м а т ер и а л да р /гр а ф и к , ди а гр а м м а / ж а са л а ды . 10

10 слайд

К ом п ью т ерл ік гр а ф и ка н ы ң бұ л са л а сы әр т ү рл і м екем ел ер ж ұ м ы сы н да ж и і қ ол да н ы л а т ы н и л л ю ст р а ц и я ж а сауға а р н а л ға н . Ж о сп а р к ө р сет к іш ін , есеп беру қ ұ ж а т т а р ы н , ст а т и ст и ка л ы қ м әл ім ет т ерді – о сы о бъ ект іл ер ү ш ін іскерл ік гр а ф и ка н ы ң к ө м егім ен и л л ю ст р а ц и я л ы қ м а т ер и а л да р /гр а ф и к , ди а гр а м м а / ж а са л а ды . 10

Г р а ф и ка л ы қ кеск ін ж а сау ж ән е р еда к ц и я л ау ү ш ін , м ы са л ы , ба сп а ө н ім дер ін , ж а р н ам а б

11 слайд
Г р а ф и ка л ы қ кеск ін ж а сау ж ән е р еда к ц и я л ау ү ш ін , м ы са л ы , ба сп а ө н ім дер ін , ж а р н ам а безен діру, ф о т о сур ет т ерді боя у ж ән е ө ң деу, м ул ьт ф и л ьм дер, бей н е са ба қ т а р, ком п ью т ерл ік о й ы н да р ж а сау ү ш ін қ ол да н ы л а ды .11

11 слайд

Г р а ф и ка л ы қ кеск ін ж а сау ж ән е р еда к ц и я л ау ү ш ін , м ы са л ы , ба сп а ө н ім дер ін , ж а р н ам а безен діру, ф о т о сур ет т ерді боя у ж ән е ө ң деу, м ул ьт ф и л ьм дер, бей н е са ба қ т а р, ком п ью т ерл ік о й ы н да р ж а сау ү ш ін қ ол да н ы л а ды .11

Р а с т р л ы қ гр а ф и к а Е К І Ө Л Ш Е М Д І Г Р А Ф И К А Ү Ш Ө Л Ш Е М Д І Г Р А Ф И К А В е к т о р л ы қ

12 слайд
Р а с т р л ы қ гр а ф и к а Е К І Ө Л Ш Е М Д І Г Р А Ф И К А Ү Ш Ө Л Ш Е М Д І Г Р А Ф И К А В е к т о р л ы қ гр а ф и к а Ф р а к т а л д ы қ гр а ф и к а12

12 слайд

Р а с т р л ы қ гр а ф и к а Е К І Ө Л Ш Е М Д І Г Р А Ф И К А Ү Ш Ө Л Ш Е М Д І Г Р А Ф И К А В е к т о р л ы қ гр а ф и к а Ф р а к т а л д ы қ гр а ф и к а12

Р аст рлы қ кескін дегенім із – т үрлі т үст і нүкт елердің (пиксельдердің) ж иы нт ы ғы . О ларды ң саны бейненің өлш ем і м

13 слайд
Р аст рлы қ кескін дегенім із – т үрлі т үст і нүкт елердің (пиксельдердің) ж иы нт ы ғы . О ларды ң саны бейненің өлш ем і м ен ш еш ім і арқы лы аны қт алады .  Р аст рлы қ граф икада кескіндер т үрлі-т үст і нүкт елердің ж иы нт ы ғы нан т ұрады . Р аст рлы қ кескінді құрайт ы н әрбір пиксельдің өз орны м ен т үсі болады ж әне әр пиксельге ком пью т ер ж ады нда бір ұяш ы қ қаж ет .      Р аст рлы қ кескіннің сапасы сол кескіннің өлш ем іне (т ігінен ж әне көлденең орналасқан пиксельдердің саны ) ж әне әр пиксельді бояуға қаж ет т і т үст ердің саны на т әуелді болады . Ө ңдеу редакт орлары : A dobe P hotoshop, C orel P hotoP aint13

13 слайд

Р аст рлы қ кескін дегенім із – т үрлі т үст і нүкт елердің (пиксельдердің) ж иы нт ы ғы . О ларды ң саны бейненің өлш ем і м ен ш еш ім і арқы лы аны қт алады .  Р аст рлы қ граф икада кескіндер т үрлі-т үст і нүкт елердің ж иы нт ы ғы нан т ұрады . Р аст рлы қ кескінді құрайт ы н әрбір пиксельдің өз орны м ен т үсі болады ж әне әр пиксельге ком пью т ер ж ады нда бір ұяш ы қ қаж ет .      Р аст рлы қ кескіннің сапасы сол кескіннің өлш ем іне (т ігінен ж әне көлденең орналасқан пиксельдердің саны ) ж әне әр пиксельді бояуға қаж ет т і т үст ердің саны на т әуелді болады . Ө ңдеу редакт орлары : A dobe P hotoshop, C orel P hotoP aint13

В е к т о р л ы қ к е с к ін д е р , б ұ л - с ы зы қ , д о ға , ш е ң б е р ж ә н е т ік б ұ р ы ш с и я қ т ы ге о м е

14 слайд
В е к т о р л ы қ к е с к ін д е р , б ұ л - с ы зы қ , д о ға , ш е ң б е р ж ә н е т ік б ұ р ы ш с и я қ т ы ге о м е т р и я л ы қ о б ъ е к т іл е р ж и н а ғы н а н т ұ р а т ы н к е с к ін д е р . Б ұ л ж е р д е в е к т о р д е ге н ім із - о с ы о б ъ е к т іл е р д і с и п а т т а й т ы н м ә л ім е т т е р ж и ы н т ы ғы .   В е к т о р л ы қ гр а ф и к а н ы ң б а с т ы а р т ы қ ш ы л ы ғы о ға н к е с к ін с а п а с ы н ж о ға л т п а й ө зге р іс е н гізу ге , о ң а й к іш ір е й т у ге ж ә н е ү л к е й т у ге б о л а т ы н д ы ғы . В е к т о р л ы қ к е с к ін д е р С o re lD R A W , A d o b e illu stra to r с е к іл д і в е к т о р л ы қ гр а ф и к а л ы қ р е д а к т о р л а р д а ж а с а л а д ы . 14

14 слайд

В е к т о р л ы қ к е с к ін д е р , б ұ л - с ы зы қ , д о ға , ш е ң б е р ж ә н е т ік б ұ р ы ш с и я қ т ы ге о м е т р и я л ы қ о б ъ е к т іл е р ж и н а ғы н а н т ұ р а т ы н к е с к ін д е р . Б ұ л ж е р д е в е к т о р д е ге н ім із - о с ы о б ъ е к т іл е р д і с и п а т т а й т ы н м ә л ім е т т е р ж и ы н т ы ғы .   В е к т о р л ы қ гр а ф и к а н ы ң б а с т ы а р т ы қ ш ы л ы ғы о ға н к е с к ін с а п а с ы н ж о ға л т п а й ө зге р іс е н гізу ге , о ң а й к іш ір е й т у ге ж ә н е ү л к е й т у ге б о л а т ы н д ы ғы . В е к т о р л ы қ к е с к ін д е р С o re lD R A W , A d o b e illu stra to r с е к іл д і в е к т о р л ы қ гр а ф и к а л ы қ р е д а к т о р л а р д а ж а с а л а д ы . 14

Ф р а кт а л ды гр а ф и ка н ы ң ж а са л у әдісі сур ет са л уға н ем есе безен діруге ем ес,п р о гр а м а л ауға н егіз

15 слайд
Ф р а кт а л ды гр а ф и ка н ы ң ж а са л у әдісі сур ет са л уға н ем есе безен діруге ем ес,п р о гр а м а л ауға н егіздел еді. Е гер р а ст рл ы қ гр а ф и ка да р а ст р (п и ксел ь), а л вект о рл ы қ гр а ф и ка да сы зы қ ба за л ы қ эл ем ен т бол ы п т а бы л са , ф р а кт а л ды қ гр а ф и ка да м а т ем а т и ка л ы қ ф о рм ул а н ы ң ө зі ба за л ы қ эл ем ен т бол ы п т а бы л а ды , бұ л ком п ью т ердің ж а ды н да еш қ а н да й о бъ ект са қ т а л м а й ды , кеск ін т ек қ а н а т ең дік бо й ы н ш а са л ы н а ды деген сө з .15

15 слайд

Ф р а кт а л ды гр а ф и ка н ы ң ж а са л у әдісі сур ет са л уға н ем есе безен діруге ем ес,п р о гр а м а л ауға н егіздел еді. Е гер р а ст рл ы қ гр а ф и ка да р а ст р (п и ксел ь), а л вект о рл ы қ гр а ф и ка да сы зы қ ба за л ы қ эл ем ен т бол ы п т а бы л са , ф р а кт а л ды қ гр а ф и ка да м а т ем а т и ка л ы қ ф о рм ул а н ы ң ө зі ба за л ы қ эл ем ен т бол ы п т а бы л а ды , бұ л ком п ью т ердің ж а ды н да еш қ а н да й о бъ ект са қ т а л м а й ды , кеск ін т ек қ а н а т ең дік бо й ы н ш а са л ы н а ды деген сө з .15

16 слайд

16 слайд

Сабақты бекіту № 1 тапсырма І-топ “Векторлық графика” ІІ-топ “Растрлық графика” тақырыбында презентация дайындайды. 17

17 слайд
Сабақты бекіту № 1 тапсырма І-топ “Векторлық графика” ІІ-топ “Растрлық графика” тақырыбында презентация дайындайды. 17

17 слайд

Сабақты бекіту № 1 тапсырма І-топ “Векторлық графика” ІІ-топ “Растрлық графика” тақырыбында презентация дайындайды. 17

Бейнелерді орналастыр 18№ 2 т а п с ы р м а

18 слайд
Бейнелерді орналастыр 18№ 2 т а п с ы р м а

18 слайд

Бейнелерді орналастыр 18№ 2 т а п с ы р м а

№ 3 т а п с ы р м а19Домино құрастыру:

19 слайд
№ 3 т а п с ы р м а19Домино құрастыру:

19 слайд

№ 3 т а п с ы р м а19Домино құрастыру:

Сабақты қорытындылау: «Қарлы кесек» ойыны 20

20 слайд
Сабақты қорытындылау: «Қарлы кесек» ойыны 20

20 слайд

Сабақты қорытындылау: «Қарлы кесек» ойыны 20

21О қуш ы ларды бағалау“ 5”“ 4”“ 3”

21 слайд
21О қуш ы ларды бағалау“ 5”“ 4”“ 3”

21 слайд

21О қуш ы ларды бағалау“ 5”“ 4”“ 3”

Үй тапсырмасы: “ Компьютерлік графика түрлері” тақырыбына қатысты өлең шумақтарын құрастыру, эссе жазуды тапсыру. 22

22 слайд
Үй тапсырмасы: “ Компьютерлік графика түрлері” тақырыбына қатысты өлең шумақтарын құрастыру, эссе жазуды тапсыру. 22

22 слайд

Үй тапсырмасы: “ Компьютерлік графика түрлері” тақырыбына қатысты өлең шумақтарын құрастыру, эссе жазуды тапсыру. 22

PowerPoint- ты қалай іске қосады? 25

23 слайд
PowerPoint- ты қалай іске қосады? 25

23 слайд

PowerPoint- ты қалай іске қосады? 25