Материалдар / Ашық сабақ Көп тілді білгім келеді 7 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ Көп тілді білгім келеді 7 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Бірінші санатқа тапсырып жатқан едім папканы толықтыру үшін қажет
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
30 Қазан 2018
540
1 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Жанкарина Гульниса Урашовна қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалім

1 слайд
Жанкарина Гульниса Урашовна қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалім Орал қаласы А.С. Макаренко атындағы №6 ЖОББМ

1 слайд

Жанкарина Гульниса Урашовна қазақ тілі мен әдебиеті пәні мұғалім Орал қаласы А.С. Макаренко атындағы №6 ЖОББМ

Сабақта қол жеткізетін мақсатсаттар: 7.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,ақпараттың өзектілігін анықтау. 7.О6.Тақы

2 слайд
Сабақта қол жеткізетін мақсатсаттар: 7.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,ақпараттың өзектілігін анықтау. 7.О6.Тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу Сабақ мақсаты: Барлығы:тындалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді,ақпараттың өзектілігін анықтайды Көбі:мәтіндерде көмекші есімдерді ажырата біледі,жазбаша,ауызша жұмыстарда қолданады. Кейбір:тақырып бойынша деректер қолдана отырып,мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізеді. Сабақ тақырыбы: Көп тіл білгім келеді?

2 слайд

Сабақта қол жеткізетін мақсатсаттар: 7.Т2.Тыңдалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсіну,ақпараттың өзектілігін анықтау. 7.О6.Тақырып бойынша деректер қолдана отырып мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізу Сабақ мақсаты: Барлығы:тындалған мәтіннің негізгі мазмұнын түсінеді,ақпараттың өзектілігін анықтайды Көбі:мәтіндерде көмекші есімдерді ажырата біледі,жазбаша,ауызша жұмыстарда қолданады. Кейбір:тақырып бойынша деректер қолдана отырып,мәтінде көтерілген мәселеге өз ойын дәлелдеп жеткізеді. Сабақ тақырыбы: Көп тіл білгім келеді?

Оқушылар бір – біріне жақсы тілектер айтады. Қайырлы күн,достым!Әр күнің сәттілікке толсын! Оқушыларға психологиялық ахуал туғы

3 слайд
Оқушылар бір – біріне жақсы тілектер айтады. Қайырлы күн,достым!Әр күнің сәттілікке толсын! Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

3 слайд

Оқушылар бір – біріне жақсы тілектер айтады. Қайырлы күн,достым!Әр күнің сәттілікке толсын! Оқушыларға психологиялық ахуал туғызу

Аудармасын табу (үш тілде) «Миға шабуыл» арқылы сабақ тақырыбын ашу

4 слайд
Аудармасын табу (үш тілде) «Миға шабуыл» арқылы сабақ тақырыбын ашу

4 слайд

Аудармасын табу (үш тілде) «Миға шабуыл» арқылы сабақ тақырыбын ашу

С А Б А Қ Т А Қ Ы Р Ы Б Ы Көп тіл білгім келеді?

5 слайд
С А Б А Қ Т А Қ Ы Р Ы Б Ы Көп тіл білгім келеді?

5 слайд

С А Б А Қ Т А Қ Ы Р Ы Б Ы Көп тіл білгім келеді?

Мәтінмен жұмыс Қазіргі уақытта көп тіл білу - өмір талабы. Көп тіл білетін адамды полиглот деп атайды.

6 слайд
Мәтінмен жұмыс   Қазіргі уақытта  көп тіл білу  -   өмір талабы. Көп тіл білетін адамды полиглот  деп атайды. Жер шарында полиглоттар өте көп. Мысалы атақты ойшыл, ғұлама Әл  -  Фараби жетпіс тіл білген. Қазақтың ұлы  ғалымы, зерттеуші, географ Ш. Уәлиханов араб, парсы, шағатай, орыс тілдерін білген. Ағылшын, француз, орыс, испан, араб, қытай тілдері - Біріккен Ұлттар Ұйымының ресми жұмыс тілдері.Сондықтан әр жасөспірім  бір шет тілін меңгеруі міндет.

6 слайд

Мәтінмен жұмыс   Қазіргі уақытта  көп тіл білу  -   өмір талабы. Көп тіл білетін адамды полиглот  деп атайды. Жер шарында полиглоттар өте көп. Мысалы атақты ойшыл, ғұлама Әл  -  Фараби жетпіс тіл білген. Қазақтың ұлы  ғалымы, зерттеуші, географ Ш. Уәлиханов араб, парсы, шағатай, орыс тілдерін білген. Ағылшын, француз, орыс, испан, араб, қытай тілдері - Біріккен Ұлттар Ұйымының ресми жұмыс тілдері.Сондықтан әр жасөспірім  бір шет тілін меңгеруі міндет.

Мемлекетті тіл – қазақ тілі- өмір талабы- білімді- қызығушылық- ана тілі- полиглот- Сөздік жұмысы

7 слайд
Мемлекетті тіл – қазақ тілі- өмір талабы- білімді- қызығушылық- ана тілі- полиглот- Сөздік жұмысы

7 слайд

Мемлекетті тіл – қазақ тілі- өмір талабы- білімді- қызығушылық- ана тілі- полиглот- Сөздік жұмысы

Топқа бөлу Оқушылар 1,2,3 сандарын үш тілде санау арқылы 3 топқа бірігеді. Бір два t

8 слайд
Топқа бөлу Оқушылар 1,2,3 сандарын үш тілде санау арқылы 3 топқа бірігеді. Бір два three

8 слайд

Топқа бөлу Оқушылар 1,2,3 сандарын үш тілде санау арқылы 3 топқа бірігеді. Бір два three

1-ші топқа арналған тапсырма Сөйлемнің дұрыс бұ

9 слайд
1-ші топқа арналған тапсырма    Сөйлемнің дұрыс бұрыс 1.  Көп тіл білу  -   өмір талабы емес.  2. Көп тіл білетін адамды полиглот  деп атайды.  3.  Жер шарында полиглоттар өте аз.  4. Әл  -  Фараби жетпіс тіл білген. 5.Ш.Уәлиханов араб, парсы, шағатай, орыс тілдерін білген. 6.Қытай, испан  ғана тілдері Біріккен Ұлттар Ұйымының ресми жұмыс тілдері.     Дескриптор: 1.Сөйлемдердің дұрыс бұрысын сәйкестендіреді 2.Түсіндіріп айтып береді Бағалау: «Алтын балық»  

9 слайд

1-ші топқа арналған тапсырма    Сөйлемнің дұрыс бұрыс 1.  Көп тіл білу  -   өмір талабы емес.  2. Көп тіл білетін адамды полиглот  деп атайды.  3.  Жер шарында полиглоттар өте аз.  4. Әл  -  Фараби жетпіс тіл білген. 5.Ш.Уәлиханов араб, парсы, шағатай, орыс тілдерін білген. 6.Қытай, испан  ғана тілдері Біріккен Ұлттар Ұйымының ресми жұмыс тілдері.     Дескриптор: 1.Сөйлемдердің дұрыс бұрысын сәйкестендіреді 2.Түсіндіріп айтып береді Бағалау: «Алтын балық»  

2- ші топқа тапсырма «Кластер» әдісі арқылы баяндау Дескриптор: 1. Дәлелін негіздей алады 2.Тірек сөздерді

10 слайд
2- ші топқа тапсырма «Кластер» әдісі арқылы баяндау Дескриптор: 1. Дәлелін негіздей алады 2.Тірек сөздерді ұтымды қолдана алады Бағалау: Смайликтер арқылы бағалаймын

10 слайд

2- ші топқа тапсырма «Кластер» әдісі арқылы баяндау Дескриптор: 1. Дәлелін негіздей алады 2.Тірек сөздерді ұтымды қолдана алады Бағалау: Смайликтер арқылы бағалаймын

3- ші топқа тапсырма «Сен және мен» әдісі Берілген неологизмдер мен термин сөздерге қыстырма сө

11 слайд
3- ші топқа тапсырма «Сен және мен» әдісі Берілген неологизмдер мен термин сөздерге қыстырма сөздер қатыстырып диалог құрастырыңыз.  Менің ойымша... Қазіргі уақытта... Аударма шығармаларында.. Мысал келтірген болсам... мәртебе, үштілді, көптілді, заманауи, аударма шығармалары, озық ткхнологиялар Дескриптор: Тапсырманы толық, қатесіз орындайды.Тыныс белгілерін орынды қолданады. Бағалау: жақсы жұмыс жасаған оқушыларды мадақтап, жұлдызша таратамын.  

11 слайд

3- ші топқа тапсырма «Сен және мен» әдісі Берілген неологизмдер мен термин сөздерге қыстырма сөздер қатыстырып диалог құрастырыңыз.  Менің ойымша... Қазіргі уақытта... Аударма шығармаларында.. Мысал келтірген болсам... мәртебе, үштілді, көптілді, заманауи, аударма шығармалары, озық ткхнологиялар Дескриптор: Тапсырманы толық, қатесіз орындайды.Тыныс белгілерін орынды қолданады. Бағалау: жақсы жұмыс жасаған оқушыларды мадақтап, жұлдызша таратамын.  

«Блиц-сұрақ» әдісі. (Бір жауабы бар бес сұрақ) Мақсаты: «Тіл қалай пайда болды?» мәтінінің мазмұнын қай дәрежеде меңгергенін те

12 слайд
«Блиц-сұрақ» әдісі. (Бір жауабы бар бес сұрақ) Мақсаты: «Тіл қалай пайда болды?» мәтінінің мазмұнын қай дәрежеде меңгергенін тексеру. 1. Тілдің пайда болуына не себеп болды? А. Адамзат қоғамының пайда болуы В. Ұжымның пайда болуы С. Отбасының пайда болуы 2. Тілді дамытатын кім? А.Сөз, сөйлем В. Оқушы, мұғалім С. Қоғам, халық

12 слайд

«Блиц-сұрақ» әдісі. (Бір жауабы бар бес сұрақ) Мақсаты: «Тіл қалай пайда болды?» мәтінінің мазмұнын қай дәрежеде меңгергенін тексеру. 1. Тілдің пайда болуына не себеп болды? А. Адамзат қоғамының пайда болуы В. Ұжымның пайда болуы С. Отбасының пайда болуы 2. Тілді дамытатын кім? А.Сөз, сөйлем В. Оқушы, мұғалім С. Қоғам, халық

3. Тіл не үшін керек? А. Әңгіме айту үшін В. Өмір сүру үшін С. ЖОО-на түсу үшін 4. Адамды адам ететін не? А. Тіл В.Ой С. Ақыл 5.

13 слайд
3. Тіл не үшін керек? А. Әңгіме айту үшін В. Өмір сүру үшін С. ЖОО-на түсу үшін 4. Адамды адам ететін не? А. Тіл В.Ой С. Ақыл 5. Қазіргі кезде дүниежүзінде қанша тіл бар? А. 4000 В.2000 С.5000 Дескриптор: 1.Тындалған мәтінді түсінеді. 2. Мәтін бойынша сұрақтапға жауап береді   Бағалау: Смайликтер арқылы бағалаймын

13 слайд

3. Тіл не үшін керек? А. Әңгіме айту үшін В. Өмір сүру үшін С. ЖОО-на түсу үшін 4. Адамды адам ететін не? А. Тіл В.Ой С. Ақыл 5. Қазіргі кезде дүниежүзінде қанша тіл бар? А. 4000 В.2000 С.5000 Дескриптор: 1.Тындалған мәтінді түсінеді. 2. Мәтін бойынша сұрақтапға жауап береді   Бағалау: Смайликтер арқылы бағалаймын

Сабақты бағалау

14 слайд
Сабақты бағалау

14 слайд

Сабақты бағалау

Кері байланыс

15 слайд
Кері байланыс

15 слайд

Кері байланыс

16 слайд

16 слайд