Материалдар / Ашық сабақ "Көркем кестелеу. Кесте түрлері".
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Көркем кестелеу. Кесте түрлері".

Материал туралы қысқаша түсінік
5 сынып мұғалімдеріне
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Мамыр 2020
412
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Сарыағаш ауданы Сарыағаш қаласы № 6 Ж . Аймауытов мектебі Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Бурлибай Гауһар

1 слайд
Сарыағаш ауданы Сарыағаш қаласы № 6 Ж . Аймауытов мектебі Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Бурлибай Гауһар

1 слайд

Сарыағаш ауданы Сарыағаш қаласы № 6 Ж . Аймауытов мектебі Көркем еңбек пәнінің мұғалімі: Бурлибай Гауһар

Сабақтың тақырыбы: Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Оқу мақсаты 5.1.2.1 - Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі

2 слайд
Сабақтың тақырыбы: Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Оқу мақсаты 5.1.2.1 - Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу. Сабақ мақсатта ры Барлық оқушылар: Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі көркем кестелеу және кесте түрлерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Қолөнер мен дизайн туындыларын ың ерекшеліктерін анықтайды және зерделейді. Кейбір оқушылар: Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі қолөнер (көркем кестелеу) ерекшеліктері н талдайды.

2 слайд

Сабақтың тақырыбы: Көркем кестелеу. Кесте түрлері. Оқу мақсаты 5.1.2.1 - Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі өнер, қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін анықтау және зерделеу. Сабақ мақсатта ры Барлық оқушылар: Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі көркем кестелеу және кесте түрлерін біледі. Оқушылардың басым бөлігі: Қолөнер мен дизайн туындыларын ың ерекшеліктерін анықтайды және зерделейді. Кейбір оқушылар: Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі қолөнер (көркем кестелеу) ерекшеліктері н талдайды.

Бағалау критерилері Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі көркем кестелеу және кесте түрлерін анықтайды. Қолөнер мен дизайн

3 слайд
Бағалау критерилері Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі көркем кестелеу және кесте түрлерін анықтайды. Қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін сипаттайды Тілдік мақсат Негізгі сөздер мен тіркестер: Кесте, кесте түрлері Талқылауға арналған сұрақтар: Сәндік-қолданбалы өнердің қандай түрлерін білесіздер? Сәндік-қолданбалы өнер туындылары қалай аталады? Орындалу тәсілдері жайлы айтып беріңіздер. Берілген бұйымдарды безендіруге қандай композициялық тәсілдер мен әдістер қолданылған? Құндылықтарға баулу Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік. Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық . Пәнаралық байланыс: Тарих, математика Алдыңғы білім: Кесте туралы біледі.

3 слайд

Бағалау критерилері Әлем және қазақ ұлттық мәдениетіндегі көркем кестелеу және кесте түрлерін анықтайды. Қолөнер мен дизайн туындыларының ерекшеліктерін сипаттайды Тілдік мақсат Негізгі сөздер мен тіркестер: Кесте, кесте түрлері Талқылауға арналған сұрақтар: Сәндік-қолданбалы өнердің қандай түрлерін білесіздер? Сәндік-қолданбалы өнер туындылары қалай аталады? Орындалу тәсілдері жайлы айтып беріңіздер. Берілген бұйымдарды безендіруге қандай композициялық тәсілдер мен әдістер қолданылған? Құндылықтарға баулу Қазақстандық патриотизм және азаматтық жауапкершілік. Құрмет, ынтымақтастық, ашықтық . Пәнаралық байланыс: Тарих, математика Алдыңғы білім: Кесте туралы біледі.

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың басы Сыныптың ішінде психлологиялық ахуалды қалыптастыру мақсатында «Жылы лебіз» тр

4 слайд
Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың басы Сыныптың ішінде психлологиялық ахуалды қалыптастыру мақсатында «Жылы лебіз» тренингін қолданамын. «Мозаика» әдісі арқылы оқушыларды топтарға біріктіру және топтарға ат қою. Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар беріледі. Әрбір тапсырмадан кейін дескриптор жүргізіледі. Оқушыларға « Смайлик» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Сабақтың ортасы « Миға шабуыл” әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу. Экран бетіне бейнелі суреттер шығып, оқушылар өз ойларын жеткізеді. Мұғалім толықтыра отырып, жаңа сабақты түсіндіреді. Суретпен жұмыс. Оқушыларға сурет беріледі. Сол суреттердің ішінен оқушылар кесте түрлерін жасалу жолына қарай ажыратып береді. Дескриптор: Оқушылар кесте түрлерімен танысады. Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Мадақтау» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Сергіту сәті. «О ң қол, сол қол » әдісі арқылы. «Кезбе тілші» әдісі арқылы әр топқа сұрақ беріледі. Дескриптор жүргізіледі. «Басбарма қ » әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Сабақтың соңы Бағалау Сабақ соңында әр топтың бүгінгі сабақтағы белсенділігіне және алған бағаларына қарай ынталандыру сөздерін айтамын. Кері байланыс: «Сәттілік шалғындығы» әдісі. Оқушылар тақтаға шығып шалғындыққа белгілі бір түстің гүлін іледі. Қызыл гүл - сабақта барлығы қолынан келеді. Сары гүл – қиындықтар болды, бірақ мен оларды орындай алдым. Көк гүл – менде ештеңе шықпады, сабақты түсінбедім.

4 слайд

Сабақтың жоспарланған кезеңдері Сабақтың басы Сыныптың ішінде психлологиялық ахуалды қалыптастыру мақсатында «Жылы лебіз» тренингін қолданамын. «Мозаика» әдісі арқылы оқушыларды топтарға біріктіру және топтарға ат қою. Үй тапсырмасын пысықтау мақсатында «Сұрақ-жауап» әдісі арқылы оқушыларға сұрақтар беріледі. Әрбір тапсырмадан кейін дескриптор жүргізіледі. Оқушыларға « Смайлик» әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Сабақтың ортасы « Миға шабуыл” әдісі арқылы жаңа тақырыпты ашу. Экран бетіне бейнелі суреттер шығып, оқушылар өз ойларын жеткізеді. Мұғалім толықтыра отырып, жаңа сабақты түсіндіреді. Суретпен жұмыс. Оқушыларға сурет беріледі. Сол суреттердің ішінен оқушылар кесте түрлерін жасалу жолына қарай ажыратып береді. Дескриптор: Оқушылар кесте түрлерімен танысады. Оқушыларды ынталандыру мақсатында «Мадақтау» арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Сергіту сәті. «О ң қол, сол қол » әдісі арқылы. «Кезбе тілші» әдісі арқылы әр топқа сұрақ беріледі. Дескриптор жүргізіледі. «Басбарма қ » әдісі арқылы қалыптастырушы бағалау жүргіземін. Сабақтың соңы Бағалау Сабақ соңында әр топтың бүгінгі сабақтағы белсенділігіне және алған бағаларына қарай ынталандыру сөздерін айтамын. Кері байланыс: «Сәттілік шалғындығы» әдісі. Оқушылар тақтаға шығып шалғындыққа белгілі бір түстің гүлін іледі. Қызыл гүл - сабақта барлығы қолынан келеді. Сары гүл – қиындықтар болды, бірақ мен оларды орындай алдым. Көк гүл – менде ештеңе шықпады, сабақты түсінбедім.

ОҚУШЫЛАРДЫ САРАЛАУ  Сабақ барысында оқушыларды бақылап жүремін. Спиралді білім бағдарламасына сүйене отырып, қабілеті жоғар

5 слайд
ОҚУШЫЛАРДЫ САРАЛАУ  Сабақ барысында оқушыларды бақылап жүремін. Спиралді білім бағдарламасына сүйене отырып, қабілеті жоғары оқушыларға тапсырмаларды оңайдан күрделіге бағыттай деңгейлеп тапсырмалар үлестіріп отырамын.  

5 слайд

ОҚУШЫЛАРДЫ САРАЛАУ  Сабақ барысында оқушыларды бақылап жүремін. Спиралді білім бағдарламасына сүйене отырып, қабілеті жоғары оқушыларға тапсырмаларды оңайдан күрделіге бағыттай деңгейлеп тапсырмалар үлестіріп отырамын.  

 « Смайлик» әдісі Критериалды бағалау «Мадақтау» сөздері арқылы «Жарайсың, тамаша, керемет»

6 слайд
 « Смайлик» әдісі Критериалды бағалау «Мадақтау» сөздері арқылы «Жарайсың, тамаша, керемет»

6 слайд

 « Смайлик» әдісі Критериалды бағалау «Мадақтау» сөздері арқылы «Жарайсың, тамаша, керемет»