1 слайд
Әдебиеттік оқу 3-сынып
БӨЛІМІ: ӨНЕР
Сабақтың тақырыбы:
Күй құдіреті
Сен: Шығармадағы көркем ойды жалғастырасың
2 слайд
Екі ішектің бірін қатты,
Бірін сәл - пәл кем бұра.
Нағыз қазақ - қазақ емес,
Нағыз қазақ – домбыра
3 слайд
Күй - домбыра және басқа аспаптарда халық аспаптарында орындалатын музыкалық шығарма.
Күйлер тақырыбымен мазмұнына қарай: аңыз күйлер, тартыс күйлер, тарихи күйлер, арнау,
лирикалық, психологиялық күйлер болып жіктеледі
Аңыз күйлер - халықтың өткен тұрмыс - тіршілігі жайлы баяндайды. «Жетім бала», «Ақсақ
құлан» т. б күйлерді жатқызамыз.
Тарихи оқиғаларға жоңғар шапқыншылығымен оған қарсы халқымыздың күресі «Ел
айырылған», «Жеңіс» атты күйлер.
Арнау күйі - белгілі бір адамдарға арнап шығарған күй. Оларға «Абыл»,»Байжұма» күйлерді
жатқызамыз.
4 слайд
Қос қазық, екі желі, сегіз ноқта,
Сөйлейді шежіредей адам соқса.
Тағы бір мінезі бар таңғажайып,
Ешуақыт сөйлемейді адам жоқта.Жұмбақты шеш. Ой қозғау.
5 слайд
Әбу Насыр
Әл-Фараби музыкант
Физик,-математик (870-950)
Ежелгі
Отырар
Әлемнің 2-
ұстазы«Пікірлер ағашы»
6 слайд
І топ: Оқулықпен жұмыс . Аңызды түсініп оқы.
ІІ топ: «Ұшқыр ой» әдісі, суретпен жұмыс. Күйші қандай күй тартып отыр деп ойлайыңдар?
ІІІ топ: «Сұрақ – жауап» әдісі.
Аңызда кім туралы айтылған?
Хатта не деп жазып қалдырыпты?
7 слайд
8 слайд
•
Оркестрді басқарушы- Дирижер
•
Музыканттар ұжымы- Оркестр
•
Пәннің атауы- Математика
•
Ұрмалы аспап- Барабан
•
Күйшінің аты- Ықылас
Дүкенұлы
•
Дыбыс ырғағы- Ритм
•
Музыкалық аспап- Асатаяқ
Д О М Б Ы Р АӨзіңді тексер
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде пәніңізді белгілеп, керек материалды алып сабағыңызға қолдана аласыз