Ашық сабақ. Квадрат теңдеу 8 сынып
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
1 слайд
№ 107 орта мектептің математика пәнінің мұғалімі Ибрахимбекова Нұргүл
Алгебра
8 - сынып Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2A: Квадрат теңдеулер
Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу
Квадрат теңдеудің анықтамасы
Оқу
мақсаты
Сабақ
мақсаты
Бағалау
критерийі Барлық оқушы:
•
Квадрат теңдеудің анықтамасын біледі
Оқушылардың басым көпшілігі:
•
Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады және
коэффициенттерін дұрыс анықтайды.
Кейбір оқушылар:
Коэффициенттері арқылы квадрат теңдеу құра біледі; 8.2.2.1 Квадрат теңдеудің анықтамасын білу
8.2.2.2 Квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату;
- Квадрат теңдеу түрлерін ажыратады.
1 слайд
№ 107 орта мектептің математика пәнінің мұғалімі Ибрахимбекова Нұргүл Алгебра 8 - сынып Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2A: Квадрат теңдеулер Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу Квадрат теңдеудің анықтамасы Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийі Барлық оқушы: • Квадрат теңдеудің анықтамасын біледі Оқушылардың басым көпшілігі: • Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады және коэффициенттерін дұрыс анықтайды. Кейбір оқушылар: Коэффициенттері арқылы квадрат теңдеу құра біледі; 8.2.2.1 Квадрат теңдеудің анықтамасын білу 8.2.2.2 Квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; - Квадрат теңдеу түрлерін ажыратады.
2 слайд
+Белсенді оқыту әдістері
“ Көршіңді тексер” әдісі Үй тапсырмасын дайын жауаптар арқылы
оқушылар жанындағы көршісінің
жұмысын тексереді.
“ Бес саусақ” әдісі Топтық жұмыс: Бес саусақтай бірігіп
кесте арқылы берілген тапсырманы
орындайды .
“ Сенімді серіктес” әдісі Жұптық жұмыс:Коэффициенттері
арқылы квадрат теңдеу құрады.
“ Кім жылдам?
стратегиясы Жеке жұмыс: Оқушылар өз бетімен
жұмыс жасайды. Жылдамдық пен
ұқыптылық бақыланады. “ Миға шабуыл” әдісі Өткен сабаққа шолу барысында сұрақтар
қойылады
2 слайд
+Белсенді оқыту әдістері “ Көршіңді тексер” әдісі Үй тапсырмасын дайын жауаптар арқылы оқушылар жанындағы көршісінің жұмысын тексереді. “ Бес саусақ” әдісі Топтық жұмыс: Бес саусақтай бірігіп кесте арқылы берілген тапсырманы орындайды . “ Сенімді серіктес” әдісі Жұптық жұмыс:Коэффициенттері арқылы квадрат теңдеу құрады. “ Кім жылдам? стратегиясы Жеке жұмыс: Оқушылар өз бетімен жұмыс жасайды. Жылдамдық пен ұқыптылық бақыланады. “ Миға шабуыл” әдісі Өткен сабаққа шолу барысында сұрақтар қойылады
3 слайд
+Саралау әдістері
диалог және қолдау
көрсету
мадақтау және қолдау
көрсету
қарқын Үй тапсырмасын тексеру барысында
жүреді.
Тапсырма орындау барысында, олардың
жауаптары әртүрлі болатыны ескеріледі.
Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтап,
әлсіз тұстарына қолдау көрсетіледі.
Оқушылар жеке қабілеттерін есепке ала
отырып, тапсырма орындайды. Тапсырманың
қарқынды және ұқыпты орындалуы
қадағаланады.
3 слайд
+Саралау әдістері диалог және қолдау көрсету мадақтау және қолдау көрсету қарқын Үй тапсырмасын тексеру барысында жүреді. Тапсырма орындау барысында, олардың жауаптары әртүрлі болатыны ескеріледі. Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтап, әлсіз тұстарына қолдау көрсетіледі. Оқушылар жеке қабілеттерін есепке ала отырып, тапсырма орындайды. Тапсырманың қарқынды және ұқыпты орындалуы қадағаланады.
4 слайд
Сараланған тапсырма
•
1 – тапсырма: Квадрат теңдеудің коэффициенттерін анықтаңыз.
•
2,8х 2
– 3х +8 = 0
•
Дескрипторлар:
•
- x – айнымалысының коэффициентін анықтайды:
•
- бос мүшені анықтайды;
•
2 – тапсырма: Коэффициенттер арқылы теңдеу құрыңыз.
•
a = 7 , b = - 2 , c = 4 .
•
3 – тапсырма: Теңдеуді ах 2
+ bх + с = 0 түріне келтіріңдер:
•
(x +5)(x 2
– 5х + 25) = х(х + 8)(х – 5):
4 слайд
Сараланған тапсырма • 1 – тапсырма: Квадрат теңдеудің коэффициенттерін анықтаңыз. • 2,8х 2 – 3х +8 = 0 • Дескрипторлар: • - x – айнымалысының коэффициентін анықтайды: • - бос мүшені анықтайды; • 2 – тапсырма: Коэффициенттер арқылы теңдеу құрыңыз. • a = 7 , b = - 2 , c = 4 . • 3 – тапсырма: Теңдеуді ах 2 + bх + с = 0 түріне келтіріңдер: • (x +5)(x 2 – 5х + 25) = х(х + 8)(х – 5):
5 слайд
«Миға шабуыл »
•
(өткен сабаққа
шолу)
Критериалды
бағалау
“ Екі жұлдыз,
бір ұсыныс”
әдісі
(Бес саусақ)
“ Плюс, минус”
әдісі
(Сенімді серіктес) “ Мадақтау
сэндвичі” әдісі
(Кім жылдам?
стратегиясы)
5 слайд
«Миға шабуыл » • (өткен сабаққа шолу) Критериалды бағалау “ Екі жұлдыз, бір ұсыныс” әдісі (Бес саусақ) “ Плюс, минус” әдісі (Сенімді серіктес) “ Мадақтау сэндвичі” әдісі (Кім жылдам? стратегиясы)
6 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған
тапсырма
Тақырып Квадрат теңдеу
Квадрат теңдеудің анықтамасы
Оқу мақсаты 8.2.2.1
квадрат теңдеудің анықтамасын білу
8.2.2.2
квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату;
Ойлау дағдыларының деңгейлері білу, қолдану
Бағалау критерийлері Квадрат теңдеу түрлерін ажыратады
Тапсырма
Берілген квадраттық теңдеулерің коэффициенттерін анықтап. квадрат теңдеудің түрлерін ажыратыңыз.
1. 2. 3.
Бағалау критерийлері Дескриптор
Квадрат теңдеу түрлерін ажыратады Х айнымалысын табады
Бос мүшені анықтайды
Квадрат теңдеудің түрлерін ажыратады
6 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Тақырып Квадрат теңдеу Квадрат теңдеудің анықтамасы Оқу мақсаты 8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу 8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; Ойлау дағдыларының деңгейлері білу, қолдану Бағалау критерийлері Квадрат теңдеу түрлерін ажыратады Тапсырма Берілген квадраттық теңдеулерің коэффициенттерін анықтап. квадрат теңдеудің түрлерін ажыратыңыз. 1. 2. 3. Бағалау критерийлері Дескриптор Квадрат теңдеу түрлерін ажыратады Х айнымалысын табады Бос мүшені анықтайды Квадрат теңдеудің түрлерін ажыратады
7 слайд
Рефлексия
7 слайд
Рефлексия