Ашық сабақ. Квадрат теңдеу 8 сынып

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ. Квадрат теңдеу 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Алгебра пәнінен 8сыныпқа сабақ беретін ұстаздарға
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
№ 107 орта мектептің математика пәнінің мұғалімі Ибрахимбекова Нұргүл Алгебра 8 - сынып Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2

#1 слайд
№ 107 орта мектептің математика пәнінің мұғалімі Ибрахимбекова Нұргүл Алгебра 8 - сынып Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2A: Квадрат теңдеулер Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу Квадрат теңдеудің анықтамасы Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийі Барлық оқушы: • Квадрат теңдеудің анықтамасын біледі Оқушылардың басым көпшілігі: • Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады және коэффициенттерін дұрыс анықтайды. Кейбір оқушылар: Коэффициенттері арқылы квадрат теңдеу құра біледі; 8.2.2.1 Квадрат теңдеудің анықтамасын білу 8.2.2.2 Квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; - Квадрат теңдеу түрлерін ажыратады.

1 слайд

№ 107 орта мектептің математика пәнінің мұғалімі Ибрахимбекова Нұргүл Алгебра 8 - сынып Ұзақ мерзімді жоспардың тарауы: 8.2A: Квадрат теңдеулер Сабақтың тақырыбы: Квадрат теңдеу Квадрат теңдеудің анықтамасы Оқу мақсаты Сабақ мақсаты Бағалау критерийі Барлық оқушы: • Квадрат теңдеудің анықтамасын біледі Оқушылардың басым көпшілігі: • Квадрат теңдеулердің түрлерін ажыратады және коэффициенттерін дұрыс анықтайды. Кейбір оқушылар: Коэффициенттері арқылы квадрат теңдеу құра біледі; 8.2.2.1 Квадрат теңдеудің анықтамасын білу 8.2.2.2 Квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; - Квадрат теңдеу түрлерін ажыратады.

+Белсенді оқыту әдістері “ Көршіңді тексер” әдісі Үй тапсырмасын дайын жауаптар арқылы оқушылар жанындағы көршісінің жұмысын

#2 слайд
+Белсенді оқыту әдістері “ Көршіңді тексер” әдісі Үй тапсырмасын дайын жауаптар арқылы оқушылар жанындағы көршісінің жұмысын тексереді. “ Бес саусақ” әдісі Топтық жұмыс: Бес саусақтай бірігіп кесте арқылы берілген тапсырманы орындайды . “ Сенімді серіктес” әдісі Жұптық жұмыс:Коэффициенттері арқылы квадрат теңдеу құрады. “ Кім жылдам? стратегиясы Жеке жұмыс: Оқушылар өз бетімен жұмыс жасайды. Жылдамдық пен ұқыптылық бақыланады. “ Миға шабуыл” әдісі Өткен сабаққа шолу барысында сұрақтар қойылады

2 слайд

+Белсенді оқыту әдістері “ Көршіңді тексер” әдісі Үй тапсырмасын дайын жауаптар арқылы оқушылар жанындағы көршісінің жұмысын тексереді. “ Бес саусақ” әдісі Топтық жұмыс: Бес саусақтай бірігіп кесте арқылы берілген тапсырманы орындайды . “ Сенімді серіктес” әдісі Жұптық жұмыс:Коэффициенттері арқылы квадрат теңдеу құрады. “ Кім жылдам? стратегиясы Жеке жұмыс: Оқушылар өз бетімен жұмыс жасайды. Жылдамдық пен ұқыптылық бақыланады. “ Миға шабуыл” әдісі Өткен сабаққа шолу барысында сұрақтар қойылады

+Саралау әдістері диалог және қолдау көрсету мадақтау және қолдау көрсету қарқын Үй тапсырмасын тексеру барысында жүреді. Т

#3 слайд
+Саралау әдістері диалог және қолдау көрсету мадақтау және қолдау көрсету қарқын Үй тапсырмасын тексеру барысында жүреді. Тапсырма орындау барысында, олардың жауаптары әртүрлі болатыны ескеріледі. Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтап, әлсіз тұстарына қолдау көрсетіледі. Оқушылар жеке қабілеттерін есепке ала отырып, тапсырма орындайды. Тапсырманың қарқынды және ұқыпты орындалуы қадағаланады.

3 слайд

+Саралау әдістері диалог және қолдау көрсету мадақтау және қолдау көрсету қарқын Үй тапсырмасын тексеру барысында жүреді. Тапсырма орындау барысында, олардың жауаптары әртүрлі болатыны ескеріледі. Оқушылардың дұрыс жауаптарын мадақтап, әлсіз тұстарына қолдау көрсетіледі. Оқушылар жеке қабілеттерін есепке ала отырып, тапсырма орындайды. Тапсырманың қарқынды және ұқыпты орындалуы қадағаланады.

Сараланған тапсырма • 1 – тапсырма: Квадрат теңдеудің коэффициенттерін анықтаңыз. • 2,8х 2 – 3х +8

#4 слайд
Сараланған тапсырма • 1 – тапсырма: Квадрат теңдеудің коэффициенттерін анықтаңыз. • 2,8х 2 – 3х +8 = 0 • Дескрипторлар: • - x – айнымалысының коэффициентін анықтайды: • - бос мүшені анықтайды; • 2 – тапсырма: Коэффициенттер арқылы теңдеу құрыңыз. • a = 7 , b = - 2 , c = 4 . • 3 – тапсырма: Теңдеуді ах 2 + bх + с = 0 түріне келтіріңдер: • (x +5)(x 2 – 5х + 25) = х(х + 8)(х – 5):

4 слайд

Сараланған тапсырма • 1 – тапсырма: Квадрат теңдеудің коэффициенттерін анықтаңыз. • 2,8х 2 – 3х +8 = 0 • Дескрипторлар: • - x – айнымалысының коэффициентін анықтайды: • - бос мүшені анықтайды; • 2 – тапсырма: Коэффициенттер арқылы теңдеу құрыңыз. • a = 7 , b = - 2 , c = 4 . • 3 – тапсырма: Теңдеуді ах 2 + bх + с = 0 түріне келтіріңдер: • (x +5)(x 2 – 5х + 25) = х(х + 8)(х – 5):

«Миға шабуыл » • (өткен сабаққа шолу) Критериалды бағалау “ Екі жұлдыз, бір ұсыныс” әдісі (Бес саусақ) “ Плюс, минус”

#5 слайд
«Миға шабуыл » • (өткен сабаққа шолу) Критериалды бағалау “ Екі жұлдыз, бір ұсыныс” әдісі (Бес саусақ) “ Плюс, минус” әдісі (Сенімді серіктес) “ Мадақтау сэндвичі” әдісі (Кім жылдам? стратегиясы)

5 слайд

«Миға шабуыл » • (өткен сабаққа шолу) Критериалды бағалау “ Екі жұлдыз, бір ұсыныс” әдісі (Бес саусақ) “ Плюс, минус” әдісі (Сенімді серіктес) “ Мадақтау сэндвичі” әдісі (Кім жылдам? стратегиясы)

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Тақырып Квадрат теңдеу Квадрат теңдеудің анықтамасы Оқу мақсаты 8.2.2.1 квадрат

#6 слайд
Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Тақырып Квадрат теңдеу Квадрат теңдеудің анықтамасы Оқу мақсаты 8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу 8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; Ойлау дағдыларының деңгейлері білу, қолдану Бағалау критерийлері Квадрат теңдеу түрлерін ажыратады Тапсырма Берілген квадраттық теңдеулерің коэффициенттерін анықтап. квадрат теңдеудің түрлерін ажыратыңыз. 1. 2. 3. Бағалау критерийлері Дескриптор Квадрат теңдеу түрлерін ажыратады Х айнымалысын табады Бос мүшені анықтайды Квадрат теңдеудің түрлерін ажыратады

6 слайд

Қалыптастырушы бағалауға арналған тапсырма Тақырып Квадрат теңдеу Квадрат теңдеудің анықтамасы Оқу мақсаты 8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу 8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату; Ойлау дағдыларының деңгейлері білу, қолдану Бағалау критерийлері Квадрат теңдеу түрлерін ажыратады Тапсырма Берілген квадраттық теңдеулерің коэффициенттерін анықтап. квадрат теңдеудің түрлерін ажыратыңыз. 1. 2. 3. Бағалау критерийлері Дескриптор Квадрат теңдеу түрлерін ажыратады Х айнымалысын табады Бос мүшені анықтайды Квадрат теңдеудің түрлерін ажыратады

Рефлексия

#7 слайд
Рефлексия

7 слайд

Рефлексия

Файл форматы:
pptx
17.02.2021
689
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі