Материалдар / Ашық сабақ "Квадрат теңдеу " 8 сынып
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Квадрат теңдеу " 8 сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
8.2.2.1 квадрат теңдеудің анықтамасын білу; 8.2.2.2 квадрат теңдеулердің түрлерін ажырату;
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қараша 2018
369
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
09.11.2018 ж. Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді қосу және азайту. Оқу мақсаттары: 5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу

1 слайд
09.11.2018 ж. Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді қосу және азайту. Оқу мақсаттары: 5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

1 слайд

09.11.2018 ж. Сабақтың тақырыбы: Жай бөлшектерді қосу және азайту. Оқу мақсаттары: 5.1.2.17 бөлімдері бірдей бөлшектерді қосу және азайтуды орындау; 5.1.2.18 бөлімдері әртүрлі бөлшектерді қосу және азайтуды орындау;

Сыныпта «Көңіл күйің қандай?» әдісі арқылы жағымды психология-лық ахуал орнату Үй тапсырмасын тексеру үшін «Көршіңмен қа

2 слайд
Сыныпта «Көңіл күйің қандай?» әдісі арқылы жағымды психология-лық ахуал орнату Үй тапсырмасын тексеру үшін «Көршіңмен қалайсың?» әдісі арқылы тексеремін Топқа бөлу «Гүлмен тілек» әдісі арқылы психалогиялық ахуалды арттыру және топқа бөлу.Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сандар арқылы топқа бөлінеді.(Натурал сан:1,2,3,4,.аралас сандар..,,жай бөлшек- 1/2, 3/4,8/9,.) «Миға шабуыл» әдісі Шешесі мен қызының жасын қосқанда 28 жас. Шешесі қызынан 22 жас үлкен. Қызының жасы нешеде

2 слайд

Сыныпта «Көңіл күйің қандай?» әдісі арқылы жағымды психология-лық ахуал орнату Үй тапсырмасын тексеру үшін «Көршіңмен қалайсың?» әдісі арқылы тексеремін Топқа бөлу «Гүлмен тілек» әдісі арқылы психалогиялық ахуалды арттыру және топқа бөлу.Оқушылар арнайы дайындалып келген гүлді алақандарына салып тұрып, бір-біріне тілек тілейді және гүлдің астына жазылған сандар арқылы топқа бөлінеді.(Натурал сан:1,2,3,4,.аралас сандар..,,жай бөлшек- 1/2, 3/4,8/9,.) «Миға шабуыл» әдісі Шешесі мен қызының жасын қосқанда 28 жас. Шешесі қызынан 22 жас үлкен. Қызының жасы нешеде

«Фишбоун» әдісі 1.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады? 2.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады? 3.Бөлімдері әр

3 слайд
«Фишбоун» әдісі 1.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады? 2.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады? 3.Бөлімдері әр түрлі бөлшектері қалай қосылады? 4.Жай бөлшектің түрлері қалай аталады? 5.Жай бөлшектерді қалай салыстырамыз? 6.Қосудың ауыстырымдылық қасиетін ата

3 слайд

«Фишбоун» әдісі 1.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай қосылады? 2.Бөлімдері бірдей бөлшектер қалай азайтылады? 3.Бөлімдері әр түрлі бөлшектері қалай қосылады? 4.Жай бөлшектің түрлері қалай аталады? 5.Жай бөлшектерді қалай салыстырамыз? 6.Қосудың ауыстырымдылық қасиетін ата

Топты мадақтау арқылы бағалау. (жарайсың, тамаша, керемет жауап бердің, ерекше ұнады жауабың, т.б.) «Ракета ұшыру» әдісі 508

4 слайд
Топты мадақтау арқылы бағалау. (жарайсың, тамаша, керемет жауап бердің, ерекше ұнады жауабың, т.б.) «Ракета ұшыру» әдісі 508 есеп Сергіту сәті Ауаға сан жазамыз «Пазл» әдісі

4 слайд

Топты мадақтау арқылы бағалау. (жарайсың, тамаша, керемет жауап бердің, ерекше ұнады жауабың, т.б.) «Ракета ұшыру» әдісі 508 есеп Сергіту сәті Ауаға сан жазамыз «Пазл» әдісі

Қалыптастырушы бағалау

5 слайд
Қалыптастырушы бағалау

5 слайд

Қалыптастырушы бағалау

Мен бәрін түсіндім Мен орындай аламын Мен келесілерді түсінбедім Маған орындауға қиын Сабақты бекіту Рефлексия Бағал

6 слайд
Мен бәрін түсіндім Мен орындай аламын       Мен келесілерді түсінбедім Маған орындауға қиын       Сабақты бекіту Рефлексия Бағалау Сабақ барысында өте жақсы нәтиже көрсеткен оқушыларға жарайсың бүгін сіздер сабақтың жүлдегерісіңдер. Жақсы нәтиже көрсеткен оқушыларға жарайсың деп айта аламын және орташа нәтиже берген оқушыларға жақсы, бірақ сіздерге тағыда толықтырулар енгізу керек деген мадақтау сөздер арқылы бағалау жүргізу Үйге тапсырма №511

6 слайд

Мен бәрін түсіндім Мен орындай аламын       Мен келесілерді түсінбедім Маған орындауға қиын       Сабақты бекіту Рефлексия Бағалау Сабақ барысында өте жақсы нәтиже көрсеткен оқушыларға жарайсың бүгін сіздер сабақтың жүлдегерісіңдер. Жақсы нәтиже көрсеткен оқушыларға жарайсың деп айта аламын және орташа нәтиже берген оқушыларға жақсы, бірақ сіздерге тағыда толықтырулар енгізу керек деген мадақтау сөздер арқылы бағалау жүргізу Үйге тапсырма №511