Материалдар / Ашық сабақ "Квадрат үшмүше"
2023-2024 оқу жылына арналған

қысқа мерзімді сабақ жоспарларын

жүктеп алғыңыз келеді ма?
ҚР Білім және Ғылым министірлігінің стандартымен 2022-2023 оқу жылына арналған 472-бұйрыққа сай жасалған

Ашық сабақ "Квадрат үшмүше"

Материал туралы қысқаша түсінік
педагогтарға көмегі болады
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады.
Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
27 Маусым 2020
314
0 рет жүктелген
Бүгін алсаңыз 25% жеңілдік
беріледі
770 тг 578 тг
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Материал жариялап тегін сертификат алыңыз!
Бұл сертификат «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жарияланғанын растайды. Журнал Қазақстан Республикасы Ақпарат және Қоғамдық даму министрлігінің №KZ09VPY00029937 куәлігін алған. Сондықтан аттестацияға жарамды
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Квадрат үшмүше Уәлиханов ауданы «Елтай орта мектебі» КММ Аргунбаева Айман Жетписбаевна Математика пәнінің мұғалімі

1 слайд
 Квадрат үшмүше Уәлиханов ауданы «Елтай орта мектебі» КММ Аргунбаева Айман Жетписбаевна Математика пәнінің мұғалімі

2 слайд

3 слайд

4 слайд

Ұйымдастыру кезеңі Психологиялық ахуал тудыру: "Сәттілік тіл e у" Oқушыларды түгeндeу, сыныпта қoлайлы ахуал туғызу. «Сәттілік

5 слайд
Ұйымдастыру кезеңі  Психологиялық ахуал тудыру: "Сәттілік тіл e у" Oқушыларды түгeндeу, сыныпта қoлайлы ахуал туғызу. «Сәттілік тілеу» трeнингін өткізу   Топқа бөлу Кеспе қағаздарда түбірлердің санын (D>0,D<0) –пен сәйкестендіру арқылы топқа бөлемін. Топ басшылары сайланады. Үй жұмысын тексеру ( слайдпен , есептердің шығарылу жолын көрсетемін )   Сабақтың басы (5 мин) Тапсырмалар Алынған дескриптор Мах. дескриптор Миға шабуыл   9 Ауызша жұмыс   4 Топтық оқыту   6 Саралап оқыту   16 Аты-жөні:   Алынғаны:  МАХ: 35 Оқушыларға бірін-бірі бағалау парағы таратылады

Жаңа сабақты игеру «Миға шабуыл » стратегиясы арқылы өткізіледі . Өткенді қайталау сұрақтары «Миға шабуыл» стратегиясы Өт

6 слайд
Жаңа сабақты игеру «Миға шабуыл » стратегиясы арқылы өткізіледі . Өткенді қайталау сұрақтары «Миға шабуыл» стратегиясы Өткен тақырыптарды еске түсіру мақсатында kahoot.it сервисін пайдаланып тест тапсырмасын аламын.Оқушылар телефондарын қолданып тест тапсырады.сұрақтарға ауызша жауап беру. 1. Квадрат теңдеуді көрсет 2. Толымсыз квадрат теңдеу дегеніміз не? 3. Екі өрнектің қосындысының квадраты 4. Екі өрнектің айырымының квадраты 5. Екі өрнектің кадраттарының айырымы 6. Квадрат теңдеудің түбірлерін қалай табамыз? 7. Квадрат теңдеудің түбірлері неге байланысты? 8. Виет теоремасын тұжырымда. 9. х 1 = 3, x 2 = 5 теңдеу құр ҚБ Қол шапалақтау Тест тапсырмасын бірінші болып орындаған оқушыға құрмет көрсетіледі.Бағалау парағына ұпайлар түсіріледі.  

Белсенді оқыту Бағалау критерийі Дескриптор Балл Квадрат үшмүшені жіктеу формуласын қолданады Квадрат теңдеудің түбірлерін

7 слайд
Белсенді оқыту Бағалау критерийі Дескриптор Балл Квадрат үшмүшені жіктеу формуласын қолданады Квадрат теңдеудің түбірлерін табады; 1 Квадрат үшмүшені жіктеу формуласын қолданыды; 1 Бөлшекті қысқартады 1Жаңа тақырыпты меңгеру Ауызша жұмыс 1.Үшмүшесінің коэффициенттерін ата. а)5х 2 -7х +3; б) -х 2 + 12х - 6. 2. Бөлшектерді қысқартыңдар: а) б) Кері байланыс: Қай есепте қиындыққа тап болдыңдар? Оқушылардың жауабы: Екінші есептерде көбейткіштерге жіктеу керек. Осыдан сабағымыздың тақырыбы шығады "Үшмүшені көбейткіштерге жіктеу". Ендеше бүгінгі сабағымыздың мақсаты қандай болады деп ойлайсыңдар? ҚБ қол шапалақтау «Топтық өзара оқыту» әдісі Қолданылған әдістің мақсаты: • Aқпарат алу және жоғары деңгейлі ойлау дағдыларын жетілдіру; • O қушылар арасындағы тосқауылдарды жою. Әр топқа кеспе карточкалар беремін. Тапсырмаларды квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктеу алгоритмін қолданып, жеңілден күрделіге қарай шығарыңдар. Бір-бірімізге көмектесеміз.

Оқушылар тақырыпты бекіту мақсатында оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс істейді. Әр оқушы А деңгейінен бастайды, деңгейлік та

8 слайд
Оқушылар тақырыпты бекіту мақсатында оқулықтағы тапсырмалармен жұмыс істейді. Әр оқушы А деңгейінен бастайды, деңгейлік тапсырмаларды сатылап шығарады. Есепті тез шығарған оқушы өз ойымен бөлісіп, топтағы оқушыларға көмек көрсетіп отырады А деңгейі №9.4, №9.6 В деңгейі №9.13 С деңгейі №9.25 Кері байланыс «Мұғалім - оқушы», «Оқушы-оқушы» Түрлі-түсті кеспе қағаздарда есептердің шығарылу жолына сілтеме , шығарылу жолдары, жауаптары көрсетіледі.Оқушылар біртіндеп деңгейлерден өтедіОқулықпен топтық, жеке жұмыс Деңгейлік тапсырмалар орындау Қолданылған әдістің мақсаты: • Оқушыларға идеяларды тереңірек түсінуге көмектесе отырып, шығармашылыққа ынталандыру; • Барлық оқушылар үшін тиімді Бағалау критерийі Дескриптор Балл Квадрат үшмүшені көбейткіштерге жіктей біледі. Квадрат теңдеудің түбірлерін табады; 1 Квадрат үшмүшені жіктеу формуласын қолданыды; 1 Үшмүшені көбейткіштерге жіктейді; 1 Үшмүшеден екімүшенің толық квадратын бөліп алуды көрсетеді. 1 Бөлімдерге бөледі,талқылайды,ашып көрсетеді 1Саралап оқыту

Сабақтың соңы (5 мин) Қорытындылау Сабақтың мақсатына жеттік пе? Оқушылар: Өз ойларымен бөліседі Бағалау Оқушылар бағалау парақш

9 слайд
Сабақтың соңы (5 мин) Қорытындылау Сабақтың мақсатына жеттік пе? Оқушылар: Өз ойларымен бөліседі Бағалау Оқушылар бағалау парақшасын бағалау критерийлеріндегі ұпайларды ескере отырып толтырады   Ұпайлар Қалыптастырушы бағалау 1-12 Ерінбе,талпын! Ережелерді қайталау керек 13-25 Бұдан жақсы істей аласың! Мұқият бол! 26-35 Жарайсың! Еңбегің көрініп тұр. Сыныптасыңа көмек көрсетуге дайынсың, алайда, қателіктер жасама!Қалыптастырушы бағалау комментарийі :

Рефлексия «Блоб ағашы» Әр оқушы өз ойын стикерге жазады Бүгінгі сабақтан алған маңызды ақпарат . . . Маған не қиын болды... Саб

10 слайд
Рефлексия «Блоб ағашы» Әр оқушы өз ойын стикерге жазады Бүгінгі сабақтан алған маңызды ақпарат . . . Маған не қиын болды... Сабақта ұнаған іс-әрекет . . . "Блоб ағашы" постеріне өз жеткен денгейіне сәйкес жапсырады Үй тапсырмасы № 9.6 (3); №9.13 (5) анықтама,формула жаттау

11 слайд