Материалдар / Ашық сабақ "Логарифм өрнектердің мәндерін есептеу"

Ашық сабақ "Логарифм өрнектердің мәндерін есептеу"

Материал туралы қысқаша түсінік
математика пәнінен оқытушыларға арналған презентация
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
16 Ақпан 2019
614
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Логарифмдік өрнектердің Логарифмдік өрнектердің мәндерін есептеумәндерін есептеу Оңтүстік Қазақстан облысы Білім б

1 слайд
Логарифмдік өрнектердің Логарифмдік өрнектердің мәндерін есептеумәндерін есептеу Оңтүстік Қазақстан облысы Білім басқармасы № 4 колледж

1 слайд

Логарифмдік өрнектердің Логарифмдік өрнектердің мәндерін есептеумәндерін есептеу Оңтүстік Қазақстан облысы Білім басқармасы № 4 колледж

О қу білім – бұлағы , Білім -өм ір ш ы рағы .

2 слайд
О қу білім – бұлағы , Білім -өм ір ш ы рағы .

2 слайд

О қу білім – бұлағы , Білім -өм ір ш ы рағы .

Президентіміз Н.Ә.Назарбаев еліміздің дамыған өркениетті елу елдің қатарына қосылу

3 слайд
Президентіміз Н.Ә.Назарбаев еліміздің дамыған өркениетті елу елдің қатарына қосылу үшін бірінші кезекте ғылым мен білімнің дамуына, оның негізгі келешек жастардың білім сапасына баса назар аудару қажеттігін айта келіп,өкіметке нақты міндеттер жүктеді. Оның дәлелі ретінде президентіміз Н.Ә.Назарбаевтың «Болашақтың іргесін бірге қалаймыз » атты Қазақстан халқына жолдаған жолдауынан білуге болады.Бұл жолдаудың маңызды бағытның бірі ол - білім мен ғылым. Жолдауда айтылғандай біз білім беруді жаңғыртуды одан әрі жалғастыруға тиіспіз. «Өмір бойы білім алу» әрбірҚазақстандықтың жеке кредосына айналуы тиіс. Өркениет көшіне бет бұрған қыруар істің алтын арқауы болып есептелетін ғылыми – техниканың және экономикалық прогрестің негізгі қозғаушы күші - әрине, білім. Ол – қоғам дамуының кепілі.

3 слайд

Президентіміз Н.Ә.Назарбаев еліміздің дамыған өркениетті елу елдің қатарына қосылу үшін бірінші кезекте ғылым мен білімнің дамуына, оның негізгі келешек жастардың білім сапасына баса назар аудару қажеттігін айта келіп,өкіметке нақты міндеттер жүктеді. Оның дәлелі ретінде президентіміз Н.Ә.Назарбаевтың «Болашақтың іргесін бірге қалаймыз » атты Қазақстан халқына жолдаған жолдауынан білуге болады.Бұл жолдаудың маңызды бағытның бірі ол - білім мен ғылым. Жолдауда айтылғандай біз білім беруді жаңғыртуды одан әрі жалғастыруға тиіспіз. «Өмір бойы білім алу» әрбірҚазақстандықтың жеке кредосына айналуы тиіс. Өркениет көшіне бет бұрған қыруар істің алтын арқауы болып есептелетін ғылыми – техниканың және экономикалық прогрестің негізгі қозғаушы күші - әрине, білім. Ол – қоғам дамуының кепілі.

Тарихи мағұлмат.Тарихи мағұлмат. Есептеу тәсілдерін жетілдіру XVII ғасырдың өзекті сұрақтарының бірі болып та

4 слайд
Тарихи мағұлмат.Тарихи мағұлмат. Есептеу тәсілдерін жетілдіру XVII ғасырдың өзекті сұрақтарының бірі болып табылды. XVI ғасырдың екінші жартысында сауда жасау географиясын кеңейту үшін Англия, Франция,Голландия сияқты мемлекеттерге қарапайым есептеулер жүргізетін инженерлер мен«арифметиктерге» деген үлкен сұраныс болды. Логарифмді ойлап табу– есептеу техникасының үлкен жетістігі. Күрделі тригонометриялық кестелермен жұмыс істеуді жеңілдету мақсатында XVI ғасырдағы кейбір математиктер арифметикалық және геометриялық прогрессияларды салыстырумен айналысты.Осы бағытта үлкен жетістіктерге қол жеткізген –шотландық лорд Джон Непер. Ол 1914жылы өзінің «Логарифм канонын суреттеу» деп аталатын еңбегін жарыққа шығарады.

4 слайд

Тарихи мағұлмат.Тарихи мағұлмат. Есептеу тәсілдерін жетілдіру XVII ғасырдың өзекті сұрақтарының бірі болып табылды. XVI ғасырдың екінші жартысында сауда жасау географиясын кеңейту үшін Англия, Франция,Голландия сияқты мемлекеттерге қарапайым есептеулер жүргізетін инженерлер мен«арифметиктерге» деген үлкен сұраныс болды. Логарифмді ойлап табу– есептеу техникасының үлкен жетістігі. Күрделі тригонометриялық кестелермен жұмыс істеуді жеңілдету мақсатында XVI ғасырдағы кейбір математиктер арифметикалық және геометриялық прогрессияларды салыстырумен айналысты.Осы бағытта үлкен жетістіктерге қол жеткізген –шотландық лорд Джон Непер. Ол 1914жылы өзінің «Логарифм канонын суреттеу» деп аталатын еңбегін жарыққа шығарады.

Непердің негізгі идеясы – біреуі арифметикалық прогрессиямен өсетін,екіншісі геометриялық прогрессиямен кемиті

5 слайд
Непердің негізгі идеясы – біреуі арифметикалық прогрессиямен өсетін,екіншісі геометриялық прогрессиямен кемитін екі сан тізбегін құру болатын.Сонымен қатар екінші тізбектің екі санының көбейтіндісінің бірінші тізбектегі сәйкес сандардың қосындысына тәуелдігі қарапайым және көбейтуді қосындыға әкелуге болады. Непер қайтыс болғаннан кейін, осы ойларды Бриггс жүзеге асырды. Бриггс 1-ден 20 000 және 90 000,100 000-ға дейінгі он төрт таңбалы бүтін сандарды қамтыған «Логарифмдік арифметика» атты еңбегін 1624 жылы басып шығарды. у=ех функциясына байланысты айтылған «натурал логарифм» ұғымы бриггтік логарифммен бір уақытта пайда болды, бірақ олардың мәні шексіз аз сандарға есептеулер жүргізген кезде ғана түсінікті болды. Натурал логарифмді қолдану математикалық формулалардың санын ықшамдайды. Негізі е болатын логарифм көбіне физикалық есептерді шығарғанда және химиялық, биологиялық басқа да процестерге математикалық сипаттама берген кезде қолданылады. Логарифмнің қасиеттерін меңгеру үшін біз ең алдымен басты назарға алатынымыз логарифмнің қасиеттері дәреже көрсеткіштерімен тығыз байланыста екені. Міне сол үшін біз дәреже көрсеткіштерін жақсы білуіміз керек, сонда ғана логарифмнің кез келген есебін шығару біз үшін оңай болмақ. Логарифмнің анықтамасының өзі осы дәреже көрсеткішінен шығып отыр.

5 слайд

Непердің негізгі идеясы – біреуі арифметикалық прогрессиямен өсетін,екіншісі геометриялық прогрессиямен кемитін екі сан тізбегін құру болатын.Сонымен қатар екінші тізбектің екі санының көбейтіндісінің бірінші тізбектегі сәйкес сандардың қосындысына тәуелдігі қарапайым және көбейтуді қосындыға әкелуге болады. Непер қайтыс болғаннан кейін, осы ойларды Бриггс жүзеге асырды. Бриггс 1-ден 20 000 және 90 000,100 000-ға дейінгі он төрт таңбалы бүтін сандарды қамтыған «Логарифмдік арифметика» атты еңбегін 1624 жылы басып шығарды. у=ех функциясына байланысты айтылған «натурал логарифм» ұғымы бриггтік логарифммен бір уақытта пайда болды, бірақ олардың мәні шексіз аз сандарға есептеулер жүргізген кезде ғана түсінікті болды. Натурал логарифмді қолдану математикалық формулалардың санын ықшамдайды. Негізі е болатын логарифм көбіне физикалық есептерді шығарғанда және химиялық, биологиялық басқа да процестерге математикалық сипаттама берген кезде қолданылады. Логарифмнің қасиеттерін меңгеру үшін біз ең алдымен басты назарға алатынымыз логарифмнің қасиеттері дәреже көрсеткіштерімен тығыз байланыста екені. Міне сол үшін біз дәреже көрсеткіштерін жақсы білуіміз керек, сонда ғана логарифмнің кез келген есебін шығару біз үшін оңай болмақ. Логарифмнің анықтамасының өзі осы дәреже көрсеткішінен шығып отыр.

Логарифмнің қасиеттерін меңгеру үшін біз ең алдымен басты назарға алатынымыз логарифмнің қасиеттері дәреже көрсеткіштер

6 слайд
Логарифмнің қасиеттерін меңгеру үшін біз ең алдымен басты назарға алатынымыз логарифмнің қасиеттері дәреже көрсеткіштерімен тығыз байланыста екені. Міне, сол үшін біз дәреже көрсеткіштерін жақсы білуіміз керек, сонда ғана логарифмнің кез-келген есебін шығару біз үшін оңай болмақ. Логарифмнің анықтамасының өзі осы дәреже көрсеткішінен шығып отыр.

6 слайд

Логарифмнің қасиеттерін меңгеру үшін біз ең алдымен басты назарға алатынымыз логарифмнің қасиеттері дәреже көрсеткіштерімен тығыз байланыста екені. Міне, сол үшін біз дәреже көрсеткіштерін жақсы білуіміз керек, сонда ғана логарифмнің кез-келген есебін шығару біз үшін оңай болмақ. Логарифмнің анықтамасының өзі осы дәреже көрсеткішінен шығып отыр.

Анықтама:Анықтама: Негізгі а саны болатын Негізгі а саны болатын NN санының санының логарифмі дегеніміз - логарифмі

7 слайд
Анықтама:Анықтама: Негізгі а саны болатын Негізгі а саны болатын NN санының санының логарифмі дегеніміз - логарифмі дегеніміз - NN саны шығу үшін а саны саны шығу үшін а саны шығарылатыншығарылатын x x дәреже көрсеткіші. дәреже көрсеткіші.

7 слайд

Анықтама:Анықтама: Негізгі а саны болатын Негізгі а саны болатын NN санының санының логарифмі дегеніміз - логарифмі дегеніміз - NN саны шығу үшін а саны саны шығу үшін а саны шығарылатыншығарылатын x x дәреже көрсеткіші. дәреже көрсеткіші.

Логарифм қасиеттері:

8 слайд
Логарифм қасиеттері:

8 слайд

Логарифм қасиеттері:

9 слайд

9 слайд

Есептер:

10 слайд
Есептер:

10 слайд

Есептер:

11 слайд

11 слайд

12 слайд

12 слайд

13 слайд

13 слайд

14 слайд

14 слайд

15 слайд

15 слайд

16 слайд

16 слайд

17 слайд

17 слайд

Әдебиеттер тізімі: 1.Д. Рахымбек /«Математикалық өрнектерді теңбе – тең түрлендіру» / Шымкент – 2008ж. 2. А.

18 слайд
Әдебиеттер тізімі: 1.Д. Рахымбек /«Математикалық өрнектерді теңбе – тең түрлендіру» / Шымкент – 2008ж. 2. А.П. Мұстафаев /Математика.Логарифмдер: Оқу- әдістемелік құрал. / Алматы – 2007ж. 5-13 бет. 3.А.Е.Әбілқасымов,И.Б.Бекбоев, А.А.Абдиев, З.Ә.Жұмағұлова. /Алгебра және анализ бастамалары:Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану – математика бағытындағы 11- сыныбына арналған оқулық/ Алматы – 2007ж. 133-144б. 4.И.П.Рустюмова, С.Т.Рустюмова /Пособие для подготовки к ЕНТ по математике/ Алматы – 2007ж. 198-207б. 5.Анарбекова Ә., Бейсеков Ж.,Назанов Ж., Тәңірбергенов Ә. /Алгебрадан ҰБТ-ға дайындалуға арналған әртүрлі деңгейдегі тест тапсырмалар жинағы/ Шымекент – 2007ж. 110-128б.

18 слайд

Әдебиеттер тізімі: 1.Д. Рахымбек /«Математикалық өрнектерді теңбе – тең түрлендіру» / Шымкент – 2008ж. 2. А.П. Мұстафаев /Математика.Логарифмдер: Оқу- әдістемелік құрал. / Алматы – 2007ж. 5-13 бет. 3.А.Е.Әбілқасымов,И.Б.Бекбоев, А.А.Абдиев, З.Ә.Жұмағұлова. /Алгебра және анализ бастамалары:Жалпы білім беретін мектептің жаратылыстану – математика бағытындағы 11- сыныбына арналған оқулық/ Алматы – 2007ж. 133-144б. 4.И.П.Рустюмова, С.Т.Рустюмова /Пособие для подготовки к ЕНТ по математике/ Алматы – 2007ж. 198-207б. 5.Анарбекова Ә., Бейсеков Ж.,Назанов Ж., Тәңірбергенов Ә. /Алгебрадан ҰБТ-ға дайындалуға арналған әртүрлі деңгейдегі тест тапсырмалар жинағы/ Шымекент – 2007ж. 110-128б.

Назарларыңызға рахмет!

19 слайд
Назарларыңызға рахмет!

19 слайд

Назарларыңызға рахмет!

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ