Ашық сабақ "Мамандыықта дұрыс таңдау - болашағыңныың кепілі"

Тақырып бойынша 11 материал табылды

Ашық сабақ "Мамандыықта дұрыс таңдау - болашағыңныың кепілі"

Материал туралы қысқаша түсінік
11- сыныпқа қазақ тілі пәнінен жасалған презентация. Тақырыбы: "Мамандықты дұрыс таңдау - болашағыңның кепілі"
Материалдың қысқаша нұсқасы
img_page_1
Жүктеу
bolisu
Бөлісу
ЖИ арқылы жасау
Слайдтың жеке беттері
Қазақ тілі 11 “Ә” сынып 2024-2025 оқу жылы

#1 слайд
Қазақ тілі 11 “Ә” сынып 2024-2025 оқу жылы

1 слайд

Қазақ тілі 11 “Ә” сынып 2024-2025 оқу жылы

Ұйымдастыру кезеңі 1. Сәлемдесу, түгелдеу 2. Жағымды психологиялық ахуал “Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!” Алдыңғы оқу 6

#2 слайд
Ұйымдастыру кезеңі 1. Сәлемдесу, түгелдеу 2. Жағымды психологиялық ахуал “Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!” Алдыңғы оқу 6-тапсырма

2 слайд

Ұйымдастыру кезеңі 1. Сәлемдесу, түгелдеу 2. Жағымды психологиялық ахуал “Өзіңізге тілегенді басқаларға тілеңіз!” Алдыңғы оқу 6-тапсырма

Қазанның жетісі Сынып жұмысы Мамандықты дұрыс таңдау – болашағыңның кепілі

#3 слайд
Қазанның жетісі Сынып жұмысы Мамандықты дұрыс таңдау – болашағыңның кепілі

3 слайд

Қазанның жетісі Сынып жұмысы Мамандықты дұрыс таңдау – болашағыңның кепілі

Қызығушылықты ояту. “Психогеометрия” тәсілі Бейнеролик “Сіз қандай мамандыққа лайықсыз?”

#4 слайд
Қызығушылықты ояту. “Психогеометрия” тәсілі Бейнеролик “Сіз қандай мамандыққа лайықсыз?”

4 слайд

Қызығушылықты ояту. “Психогеометрия” тәсілі Бейнеролик “Сіз қандай мамандыққа лайықсыз?”

Сабақтың мақсаты: •11.2.4.1 - әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс- қағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет ст

#5 слайд
Сабақтың мақсаты: •11.2.4.1 - әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс- қағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; •11.3.6.1 – әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу.

5 слайд

Сабақтың мақсаты: •11.2.4.1 - әртүрлі стильдегі (ғылыми, ресми іс- қағаздар, публицистикалық, ауызекі сөйлеу, көркем әдебиет стилі) мәтіндердің тақырыбын, автор көзқарасын, мақсатты аудиторияға сәйкес қызметін, құрылымын, тілдік ерекшелігін салыстыра талдау; •11.3.6.1 – әртүрлі тақырып бойынша көркемдегіш құралдарды ұтымды қолданып, шығармашылық жұмыстар (өлең, әңгіме, естелік, шығарма) ұсына білу.

Тоқтаусыз жүріп жатқан мамандықтар Жаңадан пайда болған мамандықтар Жойылып бара жатқан мамандықтар 1.Мұғалім 2.Дәрігер 3.

#6 слайд
Тоқтаусыз жүріп жатқан мамандықтар Жаңадан пайда болған мамандықтар Жойылып бара жатқан мамандықтар 1.Мұғалім 2.Дәрігер 3.Ауыл шаруашылық саласы 4.Журналистика саласы 5.Инженерия 1.Веб мастер 2.Маркетолог 3.СММ менеджер 4.Бренд менеджер 5.IT мамандары 6.Басқару жүйесі 7.Ақпарттық технология 8.Мобилография 1.Почташы 2.Кондуктор және кассир 3.Жол патруль қызметкері 4.Банк қызметкері 5.Диспетчер

6 слайд

Тоқтаусыз жүріп жатқан мамандықтар Жаңадан пайда болған мамандықтар Жойылып бара жатқан мамандықтар 1.Мұғалім 2.Дәрігер 3.Ауыл шаруашылық саласы 4.Журналистика саласы 5.Инженерия 1.Веб мастер 2.Маркетолог 3.СММ менеджер 4.Бренд менеджер 5.IT мамандары 6.Басқару жүйесі 7.Ақпарттық технология 8.Мобилография 1.Почташы 2.Кондуктор және кассир 3.Жол патруль қызметкері 4.Банк қызметкері 5.Диспетчер

Тренинг: «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы

#7 слайд
Тренинг: «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы

7 слайд

Тренинг: «Кім көбірек мамандықты атайды?» жаттығуы

ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ Мағынаны тану Мәтіндерді оқыңдар 1-мәтін

#8 слайд
  ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ Мағынаны тану Мәтіндерді оқыңдар 1-мәтін 2-мәтін Дескриптор: -Мәтіндердің стилін анықтайды; -мәтіндердің жазылу мақсатын анықтайды; -мәтіндердің тілдік амал-тәсілдерін салыстырады. 3 балл

8 слайд

  ОҚЫЛЫМ ТАПСЫРМАСЫ Мағынаны тану Мәтіндерді оқыңдар 1-мәтін 2-мәтін Дескриптор: -Мәтіндердің стилін анықтайды; -мәтіндердің жазылу мақсатын анықтайды; -мәтіндердің тілдік амал-тәсілдерін салыстырады. 3 балл

Мәтіндердің стилін анықтап, мақсаты мен тілдік амал-тәсілдерін салыстырыңдар.

#9 слайд
Мәтіндердің стилін анықтап, мақсаты мен тілдік амал-тәсілдерін салыстырыңдар.

9 слайд

Мәтіндердің стилін анықтап, мақсаты мен тілдік амал-тәсілдерін салыстырыңдар.

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. 4-тапсырма «Мамандық таңдауда ата-анаңмен ақылдасқан жөн» немесе «Мамандық таңдауда тек өз жүрегіңді тыңдауың

#10 слайд
ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. 4-тапсырма «Мамандық таңдауда ата-анаңмен ақылдасқан жөн» немесе «Мамандық таңдауда тек өз жүрегіңді тыңдауың керек» деген пікірлердің бірін таңдап, “Ойкөкпар” ұйымдастыру

10 слайд

ОҚЫЛЫМНАН КЕЙІН. 4-тапсырма «Мамандық таңдауда ата-анаңмен ақылдасқан жөн» немесе «Мамандық таңдауда тек өз жүрегіңді тыңдауың керек» деген пікірлердің бірін таңдап, “Ойкөкпар” ұйымдастыру

5-тапсырма. Қазақ шешендері мен олардың нақыл сөздерін сәйкестендіріңдер.Шешендік сөздерді жаттап алыңдар. Дескриптор: -нақыл с

#11 слайд
5-тапсырма. Қазақ шешендері мен олардың нақыл сөздерін сәйкестендіріңдер.Шешендік сөздерді жаттап алыңдар. Дескриптор: -нақыл сөздерді сәйкестендіреді; -жаттайды. 2 балл

11 слайд

5-тапсырма. Қазақ шешендері мен олардың нақыл сөздерін сәйкестендіріңдер.Шешендік сөздерді жаттап алыңдар. Дескриптор: -нақыл сөздерді сәйкестендіреді; -жаттайды. 2 балл

6-тапсырма. «Түйінді сәттер» әдісі арқылы «Жүрегімнің қалауы» тақырыбында әңгіме немесе өлең, не шығарма жаздыру

#12 слайд
6-тапсырма. «Түйінді сәттер» әдісі арқылы «Жүрегімнің қалауы» тақырыбында әңгіме немесе өлең, не шығарма жаздыру

12 слайд

6-тапсырма. «Түйінді сәттер» әдісі арқылы «Жүрегімнің қалауы» тақырыбында әңгіме немесе өлең, не шығарма жаздыру

Бекіту. Тест «Ия» «Жоқ» Wordwall “Сиқырлы кітапхана”

#13 слайд
Бекіту. Тест «Ия» «Жоқ» Wordwall “Сиқырлы кітапхана”

13 слайд

Бекіту. Тест «Ия» «Жоқ» Wordwall “Сиқырлы кітапхана”

Оқушылар

#14 слайд
Оқушылар

14 слайд

Оқушылар

Үй тапсырмасы: 8-тапсырма Бағалау

#15 слайд
Үй тапсырмасы: 8-тапсырма Бағалау

15 слайд

Үй тапсырмасы: 8-тапсырма Бағалау

Назарларыңызға рақмет!

#16 слайд
Назарларыңызға рақмет!

16 слайд

Назарларыңызға рақмет!

Файл форматы:
pptx
09.10.2024
307
Жүктеу
ЖИ арқылы жасау
Бұл материалды қолданушы жариялаған. Ustaz Tilegi ақпаратты жеткізуші ғана болып табылады. Жарияланған материалдың мазмұны мен авторлық құқық толықтай автордың жауапкершілігінде. Егер материал авторлық құқықты бұзады немесе сайттан алынуы тиіс деп есептесеңіз,
шағым қалдыра аласыз
Қазақстандағы ең үлкен материалдар базасынан іздеу
Сіз үшін 400 000 ұстаздардың еңбегі мен тәжірибесін біріктіріп, ең үлкен материалдар базасын жасадық. Төменде керек материалды іздеп, жүктеп алып сабағыңызға қолдана аласыз
Материал жариялап, аттестацияға 100% жарамды сертификатты тегін алыңыз!
Ustaz tilegi журналы министірліктің тізіміне енген. Qr коды мен тіркеу номері беріледі. Материал жариялаған соң сертификат тегін бірден беріледі.
Оқу-ағарту министірлігінің ресми жауабы
Сайтқа 5 материал жариялап, тегін АЛҒЫС ХАТ алыңыз!
Қазақстан Республикасының білім беру жүйесін дамытуға қосқан жеке үлесі үшін және де Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық материалыңызбен бөлісіп, белсенді болғаныңыз үшін алғыс білдіреміз!
Сайтқа 25 материал жариялап, тегін ҚҰРМЕТ ГРОМАТАСЫН алыңыз!
Тәуелсіз Қазақстанның білім беру жүйесін дамытуға және білім беру сапасын арттыру мақсатында Республика деңгейінде «Ustaz tilegi» Республикалық ғылыми – әдістемелік журналының желілік басылымына өз авторлық жұмысын жариялағаны үшін марапатталасыз!
Министірлікпен келісілген курстар тізімі