Материалдар / Ашық сабақ "Математика"
МИНИСТРЛІКПЕН КЕЛІСІЛГЕН КУРСҚА ҚАТЫСЫП, АТТЕСТАЦИЯҒА ЖАРАМДЫ СЕРТИФИКАТ АЛЫҢЫЗ!
Сертификат Аттестацияға 100% жарамды
ТОЛЫҚ АҚПАРАТ АЛУ

Ашық сабақ "Математика"

Материал туралы қысқаша түсінік
ұстаздарға керек
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
04 Мамыр 2020
561
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Математика 2 «Б» сынып Тақырыбы: Есептер шығару

1 слайд
Математика 2 «Б» сынып Тақырыбы: Есептер шығару

1 слайд

Математика 2 «Б» сынып Тақырыбы: Есептер шығару

Оқу мақсаттары: 2.5.1.1. -2 орындалатын есепт і кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу 2.1.2.8. Екі таңбалы сан

2 слайд
Оқу мақсаттары: 2.5.1.1. -2 орындалатын есепт і кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу 2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану. 2.5.1.1. Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба қысқаша жазба түрінде модельдеу. 2.5.1.7. Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару 2.5.1.8. Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген адамдар түрінде модельдеу және шығару.

2 слайд

Оқу мақсаттары: 2.5.1.1. -2 орындалатын есепт і кесте, сызба, қысқаша жазба түрінде модельдеу 2.1.2.8. Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмдерін қолдану. 2.5.1.1. Екі амалмен орындалатын есепті кесте, сызба қысқаша жазба түрінде модельдеу. 2.5.1.7. Екі амалмен шешілетін есептерді модельдеу және шығару 2.5.1.8. Құрама есептердің шешуін санды өрнектер және жекелеген адамдар түрінде модельдеу және шығару.

ШИРАТУ -Көңіл-күйлеріңіз қалай? - Та – ма- ша ! -Сабаққа ынталарыңыз қалай? - Ке – ре – мет ! -Сабақты бастаймыз ба? - Ә – ри –н

3 слайд
ШИРАТУ -Көңіл-күйлеріңіз қалай? - Та – ма- ша ! -Сабаққа ынталарыңыз қалай? - Ке – ре – мет ! -Сабақты бастаймыз ба? - Ә – ри –не!

3 слайд

ШИРАТУ -Көңіл-күйлеріңіз қалай? - Та – ма- ша ! -Сабаққа ынталарыңыз қалай? - Ке – ре – мет ! -Сабақты бастаймыз ба? - Ә – ри –не!

Өткен білімді еске түсіру Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 100Білу 82 75 14

4 слайд
Өткен білімді еске түсіру Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 100Білу 82 75 14

4 слайд

Өткен білімді еске түсіру Екі таңбалы сандарды қосу және азайту алгоритмі 100Білу 82 75 14

Топтық тапсырма І топ: №1 есеп.Жұптық жұмыс ІІ топ: №2 есеп ІІІ топ: Электронды оқулықтан тапсырма Қолдану І тур

5 слайд
Топтық тапсырма І топ: №1 есеп.Жұптық жұмыс ІІ топ: №2 есеп ІІІ топ: Электронды оқулықтан тапсырма Қолдану І тур

5 слайд

Топтық тапсырма І топ: №1 есеп.Жұптық жұмыс ІІ топ: №2 есеп ІІІ топ: Электронды оқулықтан тапсырма Қолдану І тур

Тыңдалым.Айтылым (Электронды оқулық)Түсіну

6 слайд
Тыңдалым.Айтылым (Электронды оқулық)Түсіну

6 слайд

Тыңдалым.Айтылым (Электронды оқулық)Түсіну

«Кім жылдам?» әдісі № 3 есеп 25 +26=51 74-48=26 71-53=18 І топ 27-19 =8 34+57=91 62-35=27 ІІ топ 38+57 =95 76-18=55 19+58=77 ІІ

7 слайд
«Кім жылдам?» әдісі № 3 есеп 25 +26=51 74-48=26 71-53=18 І топ 27-19 =8 34+57=91 62-35=27 ІІ топ 38+57 =95 76-18=55 19+58=77 ІІІ топ Дескриптор: жылдам есептей алады;

7 слайд

«Кім жылдам?» әдісі № 3 есеп 25 +26=51 74-48=26 71-53=18 І топ 27-19 =8 34+57=91 62-35=27 ІІ топ 38+57 =95 76-18=55 19+58=77 ІІІ топ Дескриптор: жылдам есептей алады;

Сергіту сәті

8 слайд
Сергіту сәті

8 слайд

Сергіту сәті

Талдау І топ: «Сәйкестендіру» әдісі 300+400 35+42 35+65 900-500 98-50 45-23 3 онд.5 бірл. + 4 онд. 2 бірл. 3 онд.5 бірл. + 6 о

9 слайд
Талдау І топ: «Сәйкестендіру» әдісі 300+400 35+42 35+65 900-500 98-50 45-23 3 онд.5 бірл. + 4 онд. 2 бірл. 3 онд.5 бірл. + 6 онд. 5 бірл. 3 жүзд. + 4 жүзд. 9 онд.8 бірл. - 5 онд. 4 онд.5 бірл. - 2 онд. 3 бірл. 9 жүзд. - 5 жүзд. Дескриптор: бірдей мысалдарды анықтап,сәйкестендіре алады;ІІ тур

9 слайд

Талдау І топ: «Сәйкестендіру» әдісі 300+400 35+42 35+65 900-500 98-50 45-23 3 онд.5 бірл. + 4 онд. 2 бірл. 3 онд.5 бірл. + 6 онд. 5 бірл. 3 жүзд. + 4 жүзд. 9 онд.8 бірл. - 5 онд. 4 онд.5 бірл. - 2 онд. 3 бірл. 9 жүзд. - 5 жүзд. Дескриптор: бірдей мысалдарды анықтап,сәйкестендіре алады;ІІ тур

ІІ топ: Шарты: Үш күнде-30 ағаш Бірінші күні-15 ағаш Екінші күні-7 ағаш Үшінші күні-? Ағаш Шешуі: Жауабы: 30-15 30-7 30-22 15-7

10 слайд
ІІ топ: Шарты: Үш күнде-30 ағаш Бірінші күні-15 ағаш Екінші күні-7 ағаш Үшінші күні-? Ағаш Шешуі: Жауабы: 30-15 30-7 30-22 15-7 23-15 15+7Есепті шығаруға карточкаларды таңда Дескриптор: карточкаларды пайдаланып,есеп шығара алады; 1-тәсіл: 2-тәсіл: 3-тәсіл:

10 слайд

ІІ топ: Шарты: Үш күнде-30 ағаш Бірінші күні-15 ағаш Екінші күні-7 ағаш Үшінші күні-? Ағаш Шешуі: Жауабы: 30-15 30-7 30-22 15-7 23-15 15+7Есепті шығаруға карточкаларды таңда Дескриптор: карточкаларды пайдаланып,есеп шығара алады; 1-тәсіл: 2-тәсіл: 3-тәсіл:

ІІІ топ: «Ойлан,тап» әдісі Дескриптор: логикалық есепті шығара алады;Ағалы-інілі - Дәурен,Нұрлан және Әділет бір мектептің әртү

11 слайд
ІІІ топ: «Ойлан,тап» әдісі Дескриптор: логикалық есепті шығара алады;Ағалы-інілі - Дәурен,Нұрлан және Әділет бір мектептің әртүрлі сыныбында оқиды. Дәуреннің жасы Әділеттен үлкен емес,ал Нұрлан Дәуреннен үлкен емес.Үлкен,ортаншы және кенже балалардың есімін ата. Ү-Әділет О-Дәурен К-Нұрлан

11 слайд

ІІІ топ: «Ойлан,тап» әдісі Дескриптор: логикалық есепті шығара алады;Ағалы-інілі - Дәурен,Нұрлан және Әділет бір мектептің әртүрлі сыныбында оқиды. Дәуреннің жасы Әділеттен үлкен емес,ал Нұрлан Дәуреннен үлкен емес.Үлкен,ортаншы және кенже балалардың есімін ата. Ү-Әділет О-Дәурен К-Нұрлан

Қалыптастырушы бағалауЖинақтау

12 слайд
Қалыптастырушы бағалауЖинақтау

12 слайд

Қалыптастырушы бағалауЖинақтау

«Ашық журнал» әдісі Оқушының аты-жөні Сабақтың жоспары Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау 6 смайлик

13 слайд
«Ашық журнал» әдісі Оқушының аты-жөні   Сабақтың жоспары Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау               6 смайлик - «өте жақсы» 5 смайлик- «жақсы» 3 смайлик- «талпын»

13 слайд

«Ашық журнал» әдісі Оқушының аты-жөні   Сабақтың жоспары Білу Түсіну Қолдану Талдау Жинақтау Бағалау               6 смайлик - «өте жақсы» 5 смайлик- «жақсы» 3 смайлик- «талпын»

Үй тапсырмасы № 6 есеп 33 бет

14 слайд
Үй тапсырмасы № 6 есеп 33 бет

14 слайд

Үй тапсырмасы № 6 есеп 33 бет

Рефлексия

15 слайд
Рефлексия

15 слайд

Рефлексия