Материалдар / Ашық сабақ Математика 11сынып

Ашық сабақ Математика 11сынып

Материал туралы қысқаша түсінік
Презентация Ашық сабақ
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
11 Қырқүйек 2024
161
0 рет жүктелген
1300 ₸
Бүгін алсаңыз
+65 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +65 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі
Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік үшін күресте өмір сүріп келед

1 слайд
Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік үшін күресте өмір сүріп келеді. Осы теңсіздік үшін күресте өмір сүріп келеді. Осы күрестің арқасында ғасырлар бойы өмірде күрестің арқасында ғасырлар бойы өмірде өзгерістер,ғылымда алға деген өрлеу пайда өзгерістер,ғылымда алға деген өрлеу пайда болып жатыр. Бір сөзбен “теңсіздік”-өмірді болып жатыр. Бір сөзбен “теңсіздік”-өмірді өзгеріске ұшрататын құбылыс деп өзгеріске ұшрататын құбылыс деп айтуымызға болады. Осы теңсіздікке қарсы айтуымызға болады. Осы теңсіздікке қарсы тұру үшін біз дұрыс шешім қабылдауымыз тұру үшін біз дұрыс шешім қабылдауымыз қажет.Яғни математикалық теңсіздіктер қажет.Яғни математикалық теңсіздіктер шешу қоғам дамуымен үндесіп жатыр. шешу қоғам дамуымен үндесіп жатыр. Теңсіздікті шеше отырып,біз өзіміздің Теңсіздікті шеше отырып,біз өзіміздің мақсаттарымызды мақсаттарымызды анықтап,жоспарларымызды анықтап,жоспарларымызды орындаймыз...Теңсіздіктің шешімі белгілі бір орындаймыз...Теңсіздіктің шешімі белгілі бір аралық болғандықтан, кез келген заңдылық аралық болғандықтан, кез келген заңдылық белгілі бір ортада ғана орындалады.Бұл белгілі бір ортада ғана орындалады.Бұл шындық- өмірдің талабы... Ендеше, шындық- өмірдің талабы... Ендеше, теңсіздіктерді шешіп үйренейіктеңсіздіктерді шешіп үйренейік! !

1 слайд

Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі Адамзат баласы пайда болғаннан бері үнемі теңсіздік үшін күресте өмір сүріп келеді. Осы теңсіздік үшін күресте өмір сүріп келеді. Осы күрестің арқасында ғасырлар бойы өмірде күрестің арқасында ғасырлар бойы өмірде өзгерістер,ғылымда алға деген өрлеу пайда өзгерістер,ғылымда алға деген өрлеу пайда болып жатыр. Бір сөзбен “теңсіздік”-өмірді болып жатыр. Бір сөзбен “теңсіздік”-өмірді өзгеріске ұшрататын құбылыс деп өзгеріске ұшрататын құбылыс деп айтуымызға болады. Осы теңсіздікке қарсы айтуымызға болады. Осы теңсіздікке қарсы тұру үшін біз дұрыс шешім қабылдауымыз тұру үшін біз дұрыс шешім қабылдауымыз қажет.Яғни математикалық теңсіздіктер қажет.Яғни математикалық теңсіздіктер шешу қоғам дамуымен үндесіп жатыр. шешу қоғам дамуымен үндесіп жатыр. Теңсіздікті шеше отырып,біз өзіміздің Теңсіздікті шеше отырып,біз өзіміздің мақсаттарымызды мақсаттарымызды анықтап,жоспарларымызды анықтап,жоспарларымызды орындаймыз...Теңсіздіктің шешімі белгілі бір орындаймыз...Теңсіздіктің шешімі белгілі бір аралық болғандықтан, кез келген заңдылық аралық болғандықтан, кез келген заңдылық белгілі бір ортада ғана орындалады.Бұл белгілі бір ортада ғана орындалады.Бұл шындық- өмірдің талабы... Ендеше, шындық- өмірдің талабы... Ендеше, теңсіздіктерді шешіп үйренейіктеңсіздіктерді шешіп үйренейік! !

Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: “Теңдеулер мен теңсіздіктер олардың жүйесін шешу тақырыбын қорытындылау ”

2 слайд
Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: “Теңдеулер мен теңсіздіктер олардың жүйесін шешу тақырыбын қорытындылау ”

2 слайд

Сабақтың тақырыбы:Сабақтың тақырыбы: “Теңдеулер мен теңсіздіктер олардың жүйесін шешу тақырыбын қорытындылау ”

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Білімділік: Теңдеулерді және теңсіздіктерді шешу жөнінде түсінік беру,негізгі қ

3 слайд
Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Білімділік: Теңдеулерді және теңсіздіктерді шешу жөнінде түсінік беру,негізгі қасиеттерін қайталап оқушылардың білім деңгейін тексеру, бағалау, бекіту. Тәрбиелік: Оқушылардың ойлау, еңбек ету қабілеттерін жетілдіру, оларды шыдамдылыққа,  жауапкершілікке өз бетінше еңбектенуге,топпен жұмыс жасауға тәрбиелеу. Дамытушылық: Оқушылардың білім дәрежесін байқап, алған білімдерін одан әрі тиянақтау .

3 слайд

Сабақтың мақсаты:Сабақтың мақсаты: Білімділік: Теңдеулерді және теңсіздіктерді шешу жөнінде түсінік беру,негізгі қасиеттерін қайталап оқушылардың білім деңгейін тексеру, бағалау, бекіту. Тәрбиелік: Оқушылардың ойлау, еңбек ету қабілеттерін жетілдіру, оларды шыдамдылыққа,  жауапкершілікке өз бетінше еңбектенуге,топпен жұмыс жасауға тәрбиелеу. Дамытушылық: Оқушылардың білім дәрежесін байқап, алған білімдерін одан әрі тиянақтау .

Сабақтың түрі: қорытынды сабақСабақтың түрі: қорытынды сабақ Формасы: топпен жұмыс Формасы: топпен жұмыс Көрнекілік:

4 слайд
Сабақтың түрі: қорытынды сабақСабақтың түрі: қорытынды сабақ Формасы: топпен жұмыс Формасы: топпен жұмыс Көрнекілік: білім парағы, интерактивті тақта, деңгейлік тапсырмалар.

4 слайд

Сабақтың түрі: қорытынды сабақСабақтың түрі: қорытынды сабақ Формасы: топпен жұмыс Формасы: топпен жұмыс Көрнекілік: білім парағы, интерактивті тақта, деңгейлік тапсырмалар.

СабақтыңСабақтың барысы:барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі. 2.Топпен жұмыс/Бағалау парағын, топтың басшысы толтырады/ 3.Ауызша

5 слайд
СабақтыңСабақтың барысы:барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі. 2.Топпен жұмыс/Бағалау парағын, топтың басшысы толтырады/ 3.Ауызша жұмыс/Сұрақтар мен есептер/ 4.Деңгейлік тест. 5.Жаттығулар жасау 6.Блиц турнир 7.Сабақты қорытындылау. 8.Бағалау/әр топтың басшысы, ұпайларын санап, баға қояды/ 9.Сабақ аяқталады.

5 слайд

СабақтыңСабақтың барысы:барысы: 1.Ұйымдастыру кезеңі. 2.Топпен жұмыс/Бағалау парағын, топтың басшысы толтырады/ 3.Ауызша жұмыс/Сұрақтар мен есептер/ 4.Деңгейлік тест. 5.Жаттығулар жасау 6.Блиц турнир 7.Сабақты қорытындылау. 8.Бағалау/әр топтың басшысы, ұпайларын санап, баға қояды/ 9.Сабақ аяқталады.

Бағалау параағы.Бағалау параағы. Оқушылар А.Ж. Бақыла у сұрақта ры Логикал ық есептер Тест Жаттығ улар жасау Блиц турнир

6 слайд
Бағалау параағы.Бағалау параағы. Оқушылар А.Ж. Бақыла у сұрақта ры Логикал ық есептер Тест Жаттығ улар жасау Блиц турнир Қорыты н дысы 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.

6 слайд

Бағалау параағы.Бағалау параағы. Оқушылар А.Ж. Бақыла у сұрақта ры Логикал ық есептер Тест Жаттығ улар жасау Блиц турнир Қорыты н дысы 1. 2. 3. 4. 5. 6. 7.

Ауызша жұмыс:Ауызша жұмыс: Бақылау сұрақтары: Тендеу дегеніміз не, олардың түрлері? 2.Иррационал теңдеуінің анақтамасы?

7 слайд
Ауызша жұмыс:Ауызша жұмыс: Бақылау сұрақтары: Тендеу дегеніміз не, олардың түрлері? 2.Иррационал теңдеуінің анақтамасы?  3.Рационал теңдеулер дегеніміз не? 4.Логарифмдік теңдеулер дегеніміз не? 5.Қандай теңдеулерді квадраттық тендеулер деп атаймыз? 6.Көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктің анықтамасы? 7.Параметрлер деген не ?

7 слайд

Ауызша жұмыс:Ауызша жұмыс: Бақылау сұрақтары: Тендеу дегеніміз не, олардың түрлері? 2.Иррационал теңдеуінің анақтамасы?  3.Рационал теңдеулер дегеніміз не? 4.Логарифмдік теңдеулер дегеніміз не? 5.Қандай теңдеулерді квадраттық тендеулер деп атаймыз? 6.Көрсеткіштік теңдеулер мен теңсіздіктің анықтамасы? 7.Параметрлер деген не ?

Ауызша жұмыс:Ауызша жұмыс: Қызығушылықты ояту.  /Логикалық есептер/ 1. Ағайынды 3 жігіттің бір-бір қарындасы бар. Ж

8 слайд
Ауызша жұмыс:Ауызша жұмыс: Қызығушылықты ояту.  /Логикалық есептер/ 1. Ағайынды 3 жігіттің бір-бір қарындасы бар. Жанұяда барлығы неше бала бар ? 2. Ерланның торында 5 торғай бар еді. Бес торғайын 5 досына таратқаннан кейін торда бір торғай қалған еді. Бұл қалай? 3.Ең кіші екі орынды және ең кіші үш орынды және ең кіші төрт орынды сандарды қосқанда неше шығады ? 4.Ең кіші төрт орынды саннан ең үлкен екі орынды санды алып одан ең кіші бір орынды санды алғанда неше шығады? 5. Электр поезы шығыстан батысқа қарай жүріп келе жатты . Жылдамдығы сағатына 120 км/сағ. Егер жел батыстан шығысқа қарай соғып тұрған болса, онда түтіні қай бағытқа қарай ұшады?

8 слайд

Ауызша жұмыс:Ауызша жұмыс: Қызығушылықты ояту.  /Логикалық есептер/ 1. Ағайынды 3 жігіттің бір-бір қарындасы бар. Жанұяда барлығы неше бала бар ? 2. Ерланның торында 5 торғай бар еді. Бес торғайын 5 досына таратқаннан кейін торда бір торғай қалған еді. Бұл қалай? 3.Ең кіші екі орынды және ең кіші үш орынды және ең кіші төрт орынды сандарды қосқанда неше шығады ? 4.Ең кіші төрт орынды саннан ең үлкен екі орынды санды алып одан ең кіші бір орынды санды алғанда неше шығады? 5. Электр поезы шығыстан батысқа қарай жүріп келе жатты . Жылдамдығы сағатына 120 км/сағ. Егер жел батыстан шығысқа қарай соғып тұрған болса, онда түтіні қай бағытқа қарай ұшады?

Деңгейлік тестДеңгейлік тест Тест жасау

9 слайд
Деңгейлік тестДеңгейлік тест Тест жасау

9 слайд

Деңгейлік тестДеңгейлік тест Тест жасау

ТестТест Дұрыс жауаптары:  “А” “В” “С” 1.С

10 слайд
ТестТест Дұрыс жауаптары:  “А” “В” “С” 1.С 1.В 1.В 2.В 2.С 2.С 3.В 3.Д 3.В

10 слайд

ТестТест Дұрыс жауаптары:  “А” “В” “С” 1.С 1.В 1.В 2.В 2.С 2.С 3.В 3.Д 3.В

Жаттығулар жасауЖаттығулар жасау Оқулықтың беті172 №354,355, 366, Жаттығуларды тақтада жасайды. Дидактикалық материа

11 слайд
Жаттығулар жасауЖаттығулар жасау Оқулықтың беті172 №354,355, 366, Жаттығуларды тақтада жасайды. Дидактикалық материалдар 33бет,№2,4

11 слайд

Жаттығулар жасауЖаттығулар жасау Оқулықтың беті172 №354,355, 366, Жаттығуларды тақтада жасайды. Дидактикалық материалдар 33бет,№2,4

Блиц- турнирБлиц- турнир Текшені лақтыру арқылы,сұрақтарды таңдау

12 слайд
Блиц- турнирБлиц- турнир Текшені лақтыру арқылы,сұрақтарды таңдау

12 слайд

Блиц- турнирБлиц- турнир Текшені лақтыру арқылы,сұрақтарды таңдау

Сабақтың Сабақтың қорытындысы:қорытындысы:  Рефлексия. Оқушылардың сабақтың соңындағы көңіл – күйін қадағалау. С

13 слайд
Сабақтың Сабақтың қорытындысы:қорытындысы:  Рефлексия. Оқушылардың сабақтың соңындағы көңіл – күйін қадағалау. Сұрақ- жауап. Сабақ ұнадыма? Неліктен? Өзіңе не алдың.

13 слайд

Сабақтың Сабақтың қорытындысы:қорытындысы:  Рефлексия. Оқушылардың сабақтың соңындағы көңіл – күйін қадағалау. Сұрақ- жауап. Сабақ ұнадыма? Неліктен? Өзіңе не алдың.

БағалауБағалау Әр топ басшысы, өзінің тобындағы балаларға баға қойып,оқиды және не үшін алғаның түсіндіреді.

14 слайд
БағалауБағалау Әр топ басшысы, өзінің тобындағы балаларға баға қойып,оқиды және не үшін алғаның түсіндіреді.

14 слайд

БағалауБағалау Әр топ басшысы, өзінің тобындағы балаларға баға қойып,оқиды және не үшін алғаның түсіндіреді.

Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: Үйге тапсырма: 205 бет, №434/1,2/

15 слайд
Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: Үйге тапсырма: 205 бет, №434/1,2/

15 слайд

Үйге тапсырма:Үйге тапсырма: Үйге тапсырма: 205 бет, №434/1,2/

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ