Материалдар / Ашық сабақ Математика " 260 : 2 түріндегі бөлу"

Ашық сабақ Математика " 260 : 2 түріндегі бөлу"

Материал туралы қысқаша түсінік
жас мамандар мен оқушыларға
Авторы:
Автор материалды ақылы түрде жариялады. Сатылымнан түскен қаражат авторға автоматты түрде аударылады. Толығырақ
05 Маусым 2018
209
0 рет жүктелген
770 ₸
Бүгін алсаңыз
+39 бонус
беріледі
Бұл не?
Бүгін алсаңыз +39 бонус беріледі Бұл не?
Тегін турнир Мұғалімдер мен Тәрбиешілерге
Дипломдар мен сертификаттарды алып үлгеріңіз!
Бұл бетте материалдың қысқаша нұсқасы ұсынылған. Материалдың толық нұсқасын жүктеп алып, көруге болады
img_page_1
Ресми байқаулар тізімі
Республикалық байқауларға қатысып жарамды дипломдар алып санатыңызды көтеріңіз!
Материалдың қысқаша түсінігі

1 слайд

1 слайд

ТІЛЕК ШОҒЫ

2 слайд
ТІЛЕК ШОҒЫ

2 слайд

ТІЛЕК ШОҒЫ

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ  Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту(260Х2 түріндегі көбейту)

3 слайд
САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ  Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту(260Х2 түріндегі көбейту)

3 слайд

САБАҚТЫҢ ТАҚЫРЫБЫ  Нөлмен аяқталатын үш таңбалы санды бір таңбалы санға жазбаша көбейту(260Х2 түріндегі көбейту)

С абақтың мақсаты Білімділік: Дамытушылық: Тәрбиелік: Алған білімдерін тиянақтай отырып, көбейтудің жазбаша т

4 слайд
С абақтың мақсаты Білімділік: Дамытушылық: Тәрбиелік: Алған білімдерін тиянақтай отырып, көбейтудің жазбаша тәсілін меңгерту Логикалық тапсырмалар арқылы ой-өріс, есте сақтау, зейін, тез есептеу дағдыларын дамыту Ойын ойнау барысында шапшаңдыққ а, білімділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу

4 слайд

С абақтың мақсаты Білімділік: Дамытушылық: Тәрбиелік: Алған білімдерін тиянақтай отырып, көбейтудің жазбаша тәсілін меңгерту Логикалық тапсырмалар арқылы ой-өріс, есте сақтау, зейін, тез есептеу дағдыларын дамыту Ойын ойнау барысында шапшаңдыққ а, білімділікке, ұқыптылыққа тәрбиелеу

ТОПҚА БӨЛУ

5 слайд
ТОПҚА БӨЛУ

5 слайд

ТОПҚА БӨЛУ

ОЙЫН «ДҰРЫС ЖӘНЕ ДҰРЫС ЕМЕС ПАЙМДАУ»

6 слайд
ОЙЫН «ДҰРЫС ЖӘНЕ ДҰРЫС ЕМЕС ПАЙМДАУ»

6 слайд

ОЙЫН «ДҰРЫС ЖӘНЕ ДҰРЫС ЕМЕС ПАЙМДАУ»

ҮЙ ЖҰМЫСЫН ТЕКСЕРУ  48х4=  36 х 8=  67 х 4+49=  59 х 3-86=  600-54х6+126 =

7 слайд
ҮЙ ЖҰМЫСЫН ТЕКСЕРУ  48х4=  36 х 8=  67 х 4+49=  59 х 3-86=  600-54х6+126 =  850+30х5-500 =

7 слайд

ҮЙ ЖҰМЫСЫН ТЕКСЕРУ  48х4=  36 х 8=  67 х 4+49=  59 х 3-86=  600-54х6+126 =  850+30х5-500 =

ОЙЫН «СЕН ЖӘНЕ МЕН»

8 слайд
ОЙЫН «СЕН ЖӘНЕ МЕН»

8 слайд

ОЙЫН «СЕН ЖӘНЕ МЕН»

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ(ТОППЕН ЖҰМЫС) 1 жүздік 3 ондық 2 бірлікті 2 есе арттыр 1 жүздік  7 ондық  8 бірлікті 2 есе арттыр 7

9 слайд
ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ(ТОППЕН ЖҰМЫС) 1 жүздік 3 ондық 2 бірлікті 2 есе арттыр 1 жүздік  7 ондық  8 бірлікті 2 есе арттыр 7 жүздік 1 ондық 2 бірлікті 4 есе кеміт 8 жүздік 1 ондық 6 бірлікті 6 есе кеміт

9 слайд

ҚЫЗЫҒУШЫЛЫҚТЫ ОЯТУ(ТОППЕН ЖҰМЫС) 1 жүздік 3 ондық 2 бірлікті 2 есе арттыр 1 жүздік  7 ондық  8 бірлікті 2 есе арттыр 7 жүздік 1 ондық 2 бірлікті 4 есе кеміт 8 жүздік 1 ондық 6 бірлікті 6 есе кеміт

ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС.

10 слайд
ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС.

10 слайд

ОҚУЛЫҚПЕН ЖҰМЫС.

№ 1 БІРЛІКТЕРДІ,ОНДЫҚТАРДЫ,ЖҮЗДІКТЕРДІ КӨБЕЙТУ РЕТІН САЛЫСТЫРУ.  Ауызша көбейту  260х2 =26ОНДЫ Қх2 =52ОНДЫ Қ =520  Жазбаша

11 слайд
№ 1 БІРЛІКТЕРДІ,ОНДЫҚТАРДЫ,ЖҮЗДІКТЕРДІ КӨБЕЙТУ РЕТІН САЛЫСТЫРУ.  Ауызша көбейту  260х2 =26ОНДЫ Қх2 =52ОНДЫ Қ =520  Жазбаша көбейту  Бірліктерді көбейтеміз  ондықтарды көбейтеміз  бір жүздікті есте сақтаймыз  жүздіктерді көбейтеміз  нәтижеге есте сақтаған жүздікті қосамыз жауабы:520

11 слайд

№ 1 БІРЛІКТЕРДІ,ОНДЫҚТАРДЫ,ЖҮЗДІКТЕРДІ КӨБЕЙТУ РЕТІН САЛЫСТЫРУ.  Ауызша көбейту  260х2 =26ОНДЫ Қх2 =52ОНДЫ Қ =520  Жазбаша көбейту  Бірліктерді көбейтеміз  ондықтарды көбейтеміз  бір жүздікті есте сақтаймыз  жүздіктерді көбейтеміз  нәтижеге есте сақтаған жүздікті қосамыз жауабы:520

№ 2 ТҮСІНДІРЕ ОТЫРЫП ШЫҒАР  1)140х3= 480х2= 250х3= 170х5= 160х4=  2)280см х 3= дм х 3= дм= см  390см х 2=

12 слайд
№ 2 ТҮСІНДІРЕ ОТЫРЫП ШЫҒАР  1)140х3= 480х2= 250х3= 170х5= 160х4=  2)280см х 3= дм х 3= дм= см  390см х 2=  160см х 3=

12 слайд

№ 2 ТҮСІНДІРЕ ОТЫРЫП ШЫҒАР  1)140х3= 480х2= 250х3= 170х5= 160х4=  2)280см х 3= дм х 3= дм= см  390см х 2=  160см х 3=

ОЙЛАН,ЖҰПТАС,ТАЛҚЫЛА. №3 №4 ТАПСЫРМА.

13 слайд
ОЙЛАН,ЖҰПТАС,ТАЛҚЫЛА. №3 №4 ТАПСЫРМА.

13 слайд

ОЙЛАН,ЖҰПТАС,ТАЛҚЫЛА. №3 №4 ТАПСЫРМА.

№ 3 №4  1) мектепке 120 парта және одан 2 есе артық орындықтар әкелінді. Мектепке неше орындық әкелінді?  2) Мектеп асханас

14 слайд
№ 3 №4  1) мектепке 120 парта және одан 2 есе артық орындықтар әкелінді. Мектепке неше орындық әкелінді?  2) Мектеп асханасынада 270 тәрелке бар,олар стакандардан 2 есе кем. Мектепке барлығы неше тәрелке мен стакан бар?  Оқушының бұлшық еттері жақсы жетілуі үшін оның күнделікті ішетін тамағында тәулігіне 120гр ақуыз болуы керек. Оқушыға бір аптада (1 айда) неше гр ақуыз қажет?

14 слайд

№ 3 №4  1) мектепке 120 парта және одан 2 есе артық орындықтар әкелінді. Мектепке неше орындық әкелінді?  2) Мектеп асханасынада 270 тәрелке бар,олар стакандардан 2 есе кем. Мектепке барлығы неше тәрелке мен стакан бар?  Оқушының бұлшық еттері жақсы жетілуі үшін оның күнделікті ішетін тамағында тәулігіне 120гр ақуыз болуы керек. Оқушыға бір аптада (1 айда) неше гр ақуыз қажет?

СЕРГІТУ СӘТІ

15 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ

15 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ

СЕРГІТУ СӘТІ  Бір один уан  Екі дав ту  Үш три сри  Төрт четыре фо  Бес пять файф  Алты шесть сикс  Жеті семь севен

16 слайд
СЕРГІТУ СӘТІ  Бір один уан  Екі дав ту  Үш три сри  Төрт четыре фо  Бес пять файф  Алты шесть сикс  Жеті семь севен  Сегіз восемь эйч  Тоғыз девять найн  Он десять тен

16 слайд

СЕРГІТУ СӘТІ  Бір один уан  Екі дав ту  Үш три сри  Төрт четыре фо  Бес пять файф  Алты шесть сикс  Жеті семь севен  Сегіз восемь эйч  Тоғыз девять найн  Он десять тен

КЕЛ ОЙНАЙЫҚ? №5 ТАПСЫРМА C 110 220 430 330 410 d 50 100

17 слайд
КЕЛ ОЙНАЙЫҚ? №5 ТАПСЫРМА C 110 220 430 330 410 d 50 100 220 660 0 C x 2-d

17 слайд

КЕЛ ОЙНАЙЫҚ? №5 ТАПСЫРМА C 110 220 430 330 410 d 50 100 220 660 0 C x 2-d

КОНВЕРТТЕГІ ТАПСЫРМА №6 №7 ТАПСЫРМАЛАР

18 слайд
КОНВЕРТТЕГІ ТАПСЫРМА №6 №7 ТАПСЫРМАЛАР

18 слайд

КОНВЕРТТЕГІ ТАПСЫРМА №6 №7 ТАПСЫРМАЛАР

№ 6 ӨРНЕКТЕРДІҢ МӘНІН ТАП №7 ӨРНЕК ҚҰР ЖӘНЕ ОНЫҢ МӘНІН ТАП  (70+60)х2-140 =  (70х6)х2+160=  (40х8)х3-240=  94 пен 7-нің көбе

19 слайд
№ 6 ӨРНЕКТЕРДІҢ МӘНІН ТАП №7 ӨРНЕК ҚҰР ЖӘНЕ ОНЫҢ МӘНІН ТАП  (70+60)х2-140 =  (70х6)х2+160=  (40х8)х3-240=  94 пен 7-нің көбейтіндісінен 36 мен 6-ның көбейтіндісін азайту

19 слайд

№ 6 ӨРНЕКТЕРДІҢ МӘНІН ТАП №7 ӨРНЕК ҚҰР ЖӘНЕ ОНЫҢ МӘНІН ТАП  (70+60)х2-140 =  (70х6)х2+160=  (40х8)х3-240=  94 пен 7-нің көбейтіндісінен 36 мен 6-ның көбейтіндісін азайту

БАҒАЛАУ

20 слайд
БАҒАЛАУ

20 слайд

БАҒАЛАУ

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА №8 №10

21 слайд
ҮЙГЕ ТАПСЫРМА №8 №10

21 слайд

ҮЙГЕ ТАПСЫРМА №8 №10

РЕФЛЕКСИЯ

22 слайд
РЕФЛЕКСИЯ

22 слайд

РЕФЛЕКСИЯ

23 слайд

23 слайд

Осы аптаның ең үздік материалдары
Педагогтардың біліктілігін арттыру курстары
Аттестацияда (ПББ) 100% келетін
тақырыптармен дайындаймыз
Аттестацияда (ПББ) келетін тақырыптар бойынша жасалған тесттермен дайындалып, бізбен бірге тестілеуден оңай өтесіз
Өткен жылы бізбен дайындалған ұстаздар 50/50 жинап рекорд жасады
Толығырақ